|
|
| Pagina 322 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 320 321 322 323 324 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Stadion
Als er ooit beslist wordt om een nieuwe staantribune te zetten hoeft die tent er als "aanvulling" niet bij wat mij betreft. Een tribune met de huidige lengte voor de thuissupporters en een kleinere voor de bezoekers, Het vroegere vak J kan dan dienen als bufferzone en kan opgevuld worden met die mobiele reclamepanelen.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 21 Okt 2016, 10:56 |
|
|
Vaste Waarde
Timoilsjt schreef: anathema76 schreef: Onderstaand bericht viel vannacht in mijn mailbox: Ingrepen aan staantribune moeten de beroemde sfeer op Eendracht Aalst terugbrengen! Gemeenteraadslid Geert Verdoodt , SD&P, pleit voor enkele ingrepen in het voetbalstadion van Eendracht Aalst om er terug de sfeer van de oude dagen te creëren. De staantribune dichter bij het veld plaatsen en bedekken met stalen platen ipv doeken, twee maatregelen die ook door supporters en clubbestuur gesteund worden. Sedert het afbreken in het stadion van Eendracht Aalst van de staantribunes een paar jaar geleden en de vervanging in voorlopige noodtribunes op meer afstand van het veld, is er veel sfeer verdwenen. De supporters klagen al jaren dat de geweldige sfeer van vroeger ( waarvoor de Aalsterse supporters beroemd waren) hier verdwenen is, omdat het dak bestaat uit zeildoek waardoor de supportersliederen weinig weergalmen. Daarom noemen de supporters deze staantribune met minachting “de tent”. De spionkop is daarom verhuisd naar de tribune E aan de overkant in de uiterst rechtse hoek waar ze een sfeervak van de club hebben gekregen, maar daar worden ze door de helft van het stadion niet gehoord, omdat ze in een uithoek zitten. De centrale hoofdtribune houdt hier het geluid grotendeels tegen. Dus is dit ook geen oplossing. Er is ruime consensus onder de supporters dat de stad als oplossing voor het verliezen van de typische Aalsterse sfeer rond het voetbalterrein de staantribune K zou overdekken met een stalen dak, waardoor de supportersliederen goed zouden weerklinken in gans het stadion. Het zou ook goed zijn om de deze staantribune opnieuw dichter bij het veld te brengen. Heel wat supporters en ook het clubbestuur zouden met deze oplossing erg blij zijn. Gemeenteraadslid Geert Verdoodt zal deze problematiek op de gemeenteraadscommissie bevoegd voor Sport van woensdag 19 oktober aanbrengen. Voetnoot: Verdoodt is lid van SD&P, de partij die samen met N-VA en CD&V het stadsbestuur vormt, dus als een lid van de meerderheid dit voorstel lanceert, dan is de kans groot dat het wordt aangenomen. , Heeft iemand meer nieuws hoe er op de commissie gereageerd is op de stadionproblematiek? Er was geen groot enthousiasme voor het voorstel. Er werd zich ook afgevraagd of dit voorstel van het bestuur van EA kwam, waarop Geert Verdoodt antwoordde dat dit voorstel gebaseerd is op de wens van veel supporters. Wel moesten enkele leden van de commissie, die soms naar de matchen komen kijken, toegeven dat er in het stadion een sfeerprobleem is. Ik denk persoonlijk dat de moment gekomen is om meer druk uit te oefenen, nu er een eerste discussie in de Commissie Sport heeft plaats gehad. |
| 21 Okt 2016, 12:03 |
|
|
Nationale Ploeg
parol schreef: Ik denk persoonlijk dat de moment gekomen is om meer druk uit te oefenen, nu er een eerste discussie in de Commissie Sport heeft plaats gehad. en hoe vul je dat dan in ? bvb een voettocht van het stadion nr stadhuis maar dan deze keer met naast het bestuur, sponsors (Valckenier,...) Eendracht-gezinde prominenten genre Raf Coppens (...), zoveel mogelijk carnavalclubs of om het even wat dat zich als typisch Oilsjters profileert, bevriende supporters (fc eindhoven), ex-spelers, trainers of managers (de bilde, verschueren, caje...)... voor onze harde kern alleen doen ze het (jammer genoeg) niet vrees ik. _________________ may the FORCE be with you. |
| 21 Okt 2016, 12:23 |
|
|
Ancien
parol schreef: Timoilsjt schreef: anathema76 schreef: Onderstaand bericht viel vannacht in mijn mailbox: Ingrepen aan staantribune moeten de beroemde sfeer op Eendracht Aalst terugbrengen! Gemeenteraadslid Geert Verdoodt , SD&P, pleit voor enkele ingrepen in het voetbalstadion van Eendracht Aalst om er terug de sfeer van de oude dagen te creëren. De staantribune dichter bij het veld plaatsen en bedekken met stalen platen ipv doeken, twee maatregelen die ook door supporters en clubbestuur gesteund worden. Sedert het afbreken in het stadion van Eendracht Aalst van de staantribunes een paar jaar geleden en de vervanging in voorlopige noodtribunes op meer afstand van het veld, is er veel sfeer verdwenen. De supporters klagen al jaren dat de geweldige sfeer van vroeger ( waarvoor de Aalsterse supporters beroemd waren) hier verdwenen is, omdat het dak bestaat uit zeildoek waardoor de supportersliederen weinig weergalmen. Daarom noemen de supporters deze staantribune met minachting “de tent”. De spionkop is daarom verhuisd naar de tribune E aan de overkant in de uiterst rechtse hoek waar ze een sfeervak van de club hebben gekregen, maar daar worden ze door de helft van het stadion niet gehoord, omdat ze in een uithoek zitten. De centrale hoofdtribune houdt hier het geluid grotendeels tegen. Dus is dit ook geen oplossing. Er is ruime consensus onder de supporters dat de stad als oplossing voor het verliezen van de typische Aalsterse sfeer rond het voetbalterrein de staantribune K zou overdekken met een stalen dak, waardoor de supportersliederen goed zouden weerklinken in gans het stadion. Het zou ook goed zijn om de deze staantribune opnieuw dichter bij het veld te brengen. Heel wat supporters en ook het clubbestuur zouden met deze oplossing erg blij zijn. Gemeenteraadslid Geert Verdoodt zal deze problematiek op de gemeenteraadscommissie bevoegd voor Sport van woensdag 19 oktober aanbrengen. Voetnoot: Verdoodt is lid van SD&P, de partij die samen met N-VA en CD&V het stadsbestuur vormt, dus als een lid van de meerderheid dit voorstel lanceert, dan is de kans groot dat het wordt aangenomen. , Heeft iemand meer nieuws hoe er op de commissie gereageerd is op de stadionproblematiek? Er was geen groot enthousiasme voor het voorstel. Er werd zich ook afgevraagd of dit voorstel van het bestuur van EA kwam, waarop Geert Verdoodt antwoordde dat dit voorstel gebaseerd is op de wens van veel supporters. Wel moesten enkele leden van de commissie, die soms naar de matchen komen kijken, toegeven dat er in het stadion een sfeerprobleem is. Ik denk persoonlijk dat de moment gekomen is om meer druk uit te oefenen, nu er een eerste discussie in de Commissie Sport heeft plaats gehad. Jongens toch nog ne keer hier in Oilsjt vergeet het maar, je zal buiten 't stad moeten gaan kijken voor een nieuw stadion of het zal er nooit komen, wat meer dan waarschijnlijk ook zal gebeuren met als logisch gevolg 1ste of 2de amateurklasse als het hoogst haalbare. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 21 Okt 2016, 13:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: parol schreef: Timoilsjt schreef: Heeft iemand meer nieuws hoe er op de commissie gereageerd is op de stadionproblematiek? Er was geen groot enthousiasme voor het voorstel. Er werd zich ook afgevraagd of dit voorstel van het bestuur van EA kwam, waarop Geert Verdoodt antwoordde dat dit voorstel gebaseerd is op de wens van veel supporters. Wel moesten enkele leden van de commissie, die soms naar de matchen komen kijken, toegeven dat er in het stadion een sfeerprobleem is. Ik denk persoonlijk dat de moment gekomen is om meer druk uit te oefenen, nu er een eerste discussie in de Commissie Sport heeft plaats gehad. Jongens toch nog ne keer hier in Oilsjt vergeet het maar, je zal buiten 't stad moeten gaan kijken voor een nieuw stadion of het zal er nooit komen, wat meer dan waarschijnlijk ook zal gebeuren met als logisch gevolg 1ste of 2de amateurklasse als het hoogst haalbare. --- HET IS ONVOORSTELBAAR! dat we met 'HOUTEN KOPPEN' blijven zitten in de politiek (...ook in de commissie sport !). DE NAMEN VAN DE TEGENSTANDERS en hun PARTIJ, PUBLIEK BEKEND MAKEN OP HET FORUM, AUB. Ook daar zitten politiekers, die zich bij de volgende verkiezingen zullen kandidaat zetten op hun respectievelijke kiezerslijsten. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 21 Okt 2016, 14:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
pattaboem schreef: Hugo schreef: parol schreef: Er was geen groot enthousiasme voor het voorstel. Er werd zich ook afgevraagd of dit voorstel van het bestuur van EA kwam, waarop Geert Verdoodt antwoordde dat dit voorstel gebaseerd is op de wens van veel supporters. Wel moesten enkele leden van de commissie, die soms naar de matchen komen kijken, toegeven dat er in het stadion een sfeerprobleem is. Ik denk persoonlijk dat de moment gekomen is om meer druk uit te oefenen, nu er een eerste discussie in de Commissie Sport heeft plaats gehad. Jongens toch nog ne keer hier in Oilsjt vergeet het maar, je zal buiten 't stad moeten gaan kijken voor een nieuw stadion of het zal er nooit komen, wat meer dan waarschijnlijk ook zal gebeuren met als logisch gevolg 1ste of 2de amateurklasse als het hoogst haalbare. --- HET IS ONVOORSTELBAAR! dat we met 'HOUTEN KOPPEN' blijven zitten in de politiek (...ook in de commissie sport !). DE NAMEN VAN DE TEGENSTANDERS en hun PARTIJ, PUBLIEK BEKEND MAKEN OP HET FORUM, AUB. Ook daar zitten politiekers, die zich bij de volgende verkiezingen zullen kandidaat zetten op hun respectievelijke kiezerslijsten. Miljoenen € uitgeven aan andere projecten, en een spaarzame, en in verhouding weinig kostende oplossing tegenwerken... Onvoorstelbaar! Een attitude van een apen-beleid in de 2de grootste stad van de provincie ! (Apen wetens immers ook niks af van het belang van sport voor een mensen-gemeenschap) _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 21 Okt 2016, 14:24 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
pattaboem, drinkte goi veil, pakte pillen of zéje goi azoe?
't Kaan missching oon moi liggen, mor ik wér bètoid moei van a. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 21 Okt 2016, 15:15 |
|
|
forumlegende
Schepper schreef: pattaboem, drinkte goi veil, pakte pillen of zéje goi azoe? 't Kaan missching oon moi liggen, mor ik wér bètoid moei van a. ik heb bijtijd het gevoel dat de auto nog aan het rijden is, maar dat er al een tijdje niemand aan het stuur zit bij onze Pattaboem... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 21 Okt 2016, 16:08 |
|
|
Schepper schreef: pattaboem, drinkte goi veil, pakte pillen of zéje goi azoe? 't Kaan missching oon moi liggen, mor ik wér bètoid moei van a. -- Ok, als je vindt dat het stadsbestuur niks moet doen aan ons erbarmelijk stadion. Zelfs geen beperkte kosten. Voor mij moogt ge die mening hebben. Ieder zijn gedacht en ik respecteer de vrijheid van mening. . Maar ik denk daar anders over.... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 21 Okt 2016, 16:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Still standing ! schreef: parol schreef: Ik denk persoonlijk dat de moment gekomen is om meer druk uit te oefenen, nu er een eerste discussie in de Commissie Sport heeft plaats gehad. en hoe vul je dat dan in ? bvb een voettocht van het stadion nr stadhuis maar dan deze keer met naast het bestuur, sponsors (Valckenier,...) Eendracht-gezinde prominenten genre Raf Coppens (...), zoveel mogelijk carnavalclubs of om het even wat dat zich als typisch Oilsjters profileert, bevriende supporters (fc eindhoven), ex-spelers, trainers of managers (de bilde, verschueren, caje...)... voor onze harde kern alleen doen ze het (jammer genoeg) niet vrees ik. Het is gewoon politieke onwil, een paar oud-spelers opvoeren gaat daar niets aan veranderen. Ze willen geen geld in deze locatie investeren maar tegelijkertijd is de piste van een nieuw stadion door deze coalitie nooit ernstig genomen. Het project Tragel had alle grote noden van deze stad in één keer kunnen oplossen (Okapi, Eendracht, evenementenzaal,...) maar de belangen van politici (en projectontwikkelaars) zijn nu eenmaal prioritair tegenover wat 'het volk' wil. |
| 21 Okt 2016, 16:53 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Ik denk dat onze voorzitter zijn pijlen moet richten op een locatie BUITEN de stadsgrenzen en er de volle 100% voor gaan alzo vallen alle Aalsterse politici op hun bek!!!!
![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 22 Okt 2016, 11:15 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Ik denk dat onze voorzitter zijn pijlen moet richten op een locatie BUITEN de stadsgrenzen en er de volle 100% voor gaan alzo vallen alle Aalsterse politici op hun bek!!!! ![]() Mijn mening ook |
| 22 Okt 2016, 13:33 |
|
|
Nationale Ploeg
theoretisch denk ik dat den Bellekouter i-de-aal zou zijn: reeds ingekleurd als recreatie, nog veel ruimte, petat aan de afrit E40 Brussel-kust, gene zever (want dat was het voor mij: lulkoek, stok om de hond die je zowieso ging slaan te meppen) over de kleine middenstand in Aalst dus misschien mogelijkheid tot combinatie met andere functies in het stadion hetgeen een bouwpromotor in combinatie met de ligging kan prikkelen tot investeren...
_________________ may the FORCE be with you. |
| 22 Okt 2016, 14:00 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
oilsjt schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Ik denk dat onze voorzitter zijn pijlen moet richten op een locatie BUITEN de stadsgrenzen en er de volle 100% voor gaan alzo vallen alle Aalsterse politici op hun bek!!!! ![]() Mijn mening ook Het is ondertussen wel pijnlijk duidelijk dar Aalst niet kiest voor Eendracht. Laat ons elders aan een mooie toekomst bouwen voor onze club! ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 22 Okt 2016, 20:03 |
|
|
The Blackwans schreef: oilsjt schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Ik denk dat onze voorzitter zijn pijlen moet richten op een locatie BUITEN de stadsgrenzen en er de volle 100% voor gaan alzo vallen alle Aalsterse politici op hun bek!!!! ![]() Mijn mening ook Het is ondertussen wel pijnlijk duidelijk dar Aalst niet kiest voor Eendracht. Laat ons elders aan een mooie toekomst bouwen voor onze club! ![]() Volledig mee eens. 't Is écht geen avans bij de Aalsterse politiekers. In eerste instantie gaat onze absolute voorkeur naar "Eendracht-voetbal" op het grondgebied van Aalst zelf. Maar als de stad dit echt niet wil, .... So be it. Dat de Aalsterse politici hun kiesstemmen gaan zoeken bij de petanquers en belotters. Die zullen de sportieve aantrekkelijkheid van de stad Aalst wel opkrikken. Welkom politici van een aangrenzende gemeente! Die zich wel achter dit project willen scharen en dit ondersteunen.... ![]() _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 23 Okt 2016, 15:03 |
|
| Pagina 322 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 320 321 322 323 324 … 462 Volgende |