|
|
| Pagina 324 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 322 323 324 325 326 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bericht Re: Artikels
kheiremans schreef: blacky schreef: Er zijn momenteel wel een aantal clubs die in eerste niet echt mee kunnen. Spelers die in onze reeksen er bovenuit steken kunnen met wat meeval wel meedraaien bij een eersteklasser. Ik zeg niet dat het met Mitu lukt, maar heeft in ieder geval het talent en dus de kans er toe... Terki speelt toch ook en die stak er ook bovenuit in de reeks. Ook klein artikel over EA in de standaard regio gisteren (over aanpassingen aan de tent). Zal het één van dees inscannen en hier posten. 715000 euro investeren om van een fabrieksschouw een klimmuur te maken , en wij zouden blij moeten zijn met een metalen dak op die versleten tent Wordt daar tussen vzw en het eendrachtbestuur nog over gesproken ? |
| 10 Nov 2016, 10:28 |
|
|
forumlegende
Mijn maag draait telkens lichtjes als ik die dwaze, soms zowat op het idiote af, grijns van de burgervader zie.
Sommigen zouden voor een foto in de media zelfs naakt poseren op een of andere Eroticabeurs met de spade in de hand. |
| 10 Nov 2016, 11:14 |
|
|
Ancien
witteken schreef: kheiremans schreef: blacky schreef: Er zijn momenteel wel een aantal clubs die in eerste niet echt mee kunnen. Spelers die in onze reeksen er bovenuit steken kunnen met wat meeval wel meedraaien bij een eersteklasser. Ik zeg niet dat het met Mitu lukt, maar heeft in ieder geval het talent en dus de kans er toe... Terki speelt toch ook en die stak er ook bovenuit in de reeks. Ook klein artikel over EA in de standaard regio gisteren (over aanpassingen aan de tent). Zal het één van dees inscannen en hier posten. 715000 euro investeren om van een fabrieksschouw een klimmuur te maken , en wij zouden blij moeten zijn met een metalen dak op die versleten tent Wordt daar tussen vzw en het eendrachtbestuur nog over gesproken ? Waarover kan je spreken als het stadsbestuur geen enkele interesse heeft in de stadionplannen van de club, ik veronderstel wel dat ons ambitieus bestuur ondertussen al begrepen heeft dat uitwijken buiten de stadsgrenzen de enige oplossing zal zijn. Dat metalen dak is weggesmeten geld, de tribune dichter bij het veld plaatsen en de zijwanden afsluiten tegen regen en wind zou al heel nuttig zijn. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 10 Nov 2016, 15:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Hugo schreef: witteken schreef: kheiremans schreef: Terki speelt toch ook en die stak er ook bovenuit in de reeks. Ook klein artikel over EA in de standaard regio gisteren (over aanpassingen aan de tent). Zal het één van dees inscannen en hier posten. 715000 euro investeren om van een fabrieksschouw een klimmuur te maken , en wij zouden blij moeten zijn met een metalen dak op die versleten tent Wordt daar tussen vzw en het eendrachtbestuur nog over gesproken ? Waarover kan je spreken als het stadsbestuur geen enkele interesse heeft in de stadionplannen van de club, ik veronderstel wel dat ons ambitieus bestuur ondertussen al begrepen heeft dat uitwijken buiten de stadsgrenzen de enige oplossing zal zijn. Dat metalen dak is weggesmeten geld, de tribune dichter bij het veld plaatsen en de zijwanden afsluiten tegen regen en wind zou al heel nuttig zijn. Dat ze er dan een golfplatendak opleggen zoals dat van de vroegere zittribune, dan kunnen we nog wat herinneringen ophalen... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 10 Nov 2016, 16:28 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
omdat de kwestie "wie zal voor licentie gaan" af en toe aan bod komt, volgend artikel :
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161111_02567126?utm_source=facebook “Voorwaarden voor licentie moeten worden aangepast” Vandaag om 02:55 Leider Sparta Petegem heeft de eerste periodetitel al op zak en heeft in de algemene rangschikking een voorsprong van liefst acht punten op haar naaste achtervolgers VC Sint-Eloois-Winkel en SV Bornem. De druk op het bestuur wordt iedere dag groter om een licentie voor de eerste amateurklasse aan te vragen. De Driesploeg trekt vanavond naar KM Torhout met aftrap om 19.30 uur. “Wij hebben de intentie om een licentie aan te vragen maar hiervoor moeten de voorwaarden worden aangepast”, aldus voorzitter Patrick Walgraeve. “Er is op woensdag 16 november een vergadering in Brussel over deze problematiek. Wij hebben qua infrastructuur geen problemen. Onze kleedkamers onder de nieuwe tribune zullen eind november klaar zijn. We hebben concrete plannen om in februari 2017 een lichtinstallatie te plaatsen waardoor we ook avondmatchen kunnen afwerken.” “Het grote euvel is dat een ploeg in de eerste amateurklasse over minstens zeven semiprofs moet beschikken. Dit is voor heel wat ploegen in onze reeks niet mogelijk. Er werd een duidelijk onderscheid gemaakt tussen prof en amateurvoetbal waardoor men ons geen profcontracten moet doen afsluiten. We zitten op het einde van dit jaar al met onze spelers rond de tafel om over een eventuele verlenging van hun overeenkomst te praten. Hoe gaan onze sterkhouders reageren wanneer zij horen dat Sparta Petegem niet mag/kan promoveren? Dreigen zij ons dan te verlaten? Moeten wij dan in de terugronde de keuze aan eigen jonge spelers geven? Ik hoop dat het gezond verstand zegeviert en de competitie een normaal verloop blijft hebben.” |
| 12 Nov 2016, 14:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Davy schreef: omdat de kwestie "wie zal voor licentie gaan" af en toe aan bod komt, volgend artikel : http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161111_02567126?utm_source=facebook “Voorwaarden voor licentie moeten worden aangepast” Vandaag om 02:55 Leider Sparta Petegem heeft de eerste periodetitel al op zak en heeft in de algemene rangschikking een voorsprong van liefst acht punten op haar naaste achtervolgers VC Sint-Eloois-Winkel en SV Bornem. De druk op het bestuur wordt iedere dag groter om een licentie voor de eerste amateurklasse aan te vragen. De Driesploeg trekt vanavond naar KM Torhout met aftrap om 19.30 uur. “Wij hebben de intentie om een licentie aan te vragen maar hiervoor moeten de voorwaarden worden aangepast”, aldus voorzitter Patrick Walgraeve. “Er is op woensdag 16 november een vergadering in Brussel over deze problematiek. Wij hebben qua infrastructuur geen problemen. Onze kleedkamers onder de nieuwe tribune zullen eind november klaar zijn. We hebben concrete plannen om in februari 2017 een lichtinstallatie te plaatsen waardoor we ook avondmatchen kunnen afwerken.” “Het grote euvel is dat een ploeg in de eerste amateurklasse over minstens zeven semiprofs moet beschikken. Dit is voor heel wat ploegen in onze reeks niet mogelijk. Er werd een duidelijk onderscheid gemaakt tussen prof en amateurvoetbal waardoor men ons geen profcontracten moet doen afsluiten. We zitten op het einde van dit jaar al met onze spelers rond de tafel om over een eventuele verlenging van hun overeenkomst te praten. Hoe gaan onze sterkhouders reageren wanneer zij horen dat Sparta Petegem niet mag/kan promoveren? Dreigen zij ons dan te verlaten? Moeten wij dan in de terugronde de keuze aan eigen jonge spelers geven? Ik hoop dat het gezond verstand zegeviert en de competitie een normaal verloop blijft hebben.” ze zijn toch vorig jaar allemaal akkoord gegaan met de regels, nu ze aan kop staan moeten ze aangepast worden ![]() |
| 12 Nov 2016, 15:41 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
witteken schreef: Davy schreef: omdat de kwestie "wie zal voor licentie gaan" af en toe aan bod komt, volgend artikel : http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161111_02567126?utm_source=facebook “Voorwaarden voor licentie moeten worden aangepast” Vandaag om 02:55 Leider Sparta Petegem heeft de eerste periodetitel al op zak en heeft in de algemene rangschikking een voorsprong van liefst acht punten op haar naaste achtervolgers VC Sint-Eloois-Winkel en SV Bornem. De druk op het bestuur wordt iedere dag groter om een licentie voor de eerste amateurklasse aan te vragen. De Driesploeg trekt vanavond naar KM Torhout met aftrap om 19.30 uur. “Wij hebben de intentie om een licentie aan te vragen maar hiervoor moeten de voorwaarden worden aangepast”, aldus voorzitter Patrick Walgraeve. “Er is op woensdag 16 november een vergadering in Brussel over deze problematiek. Wij hebben qua infrastructuur geen problemen. Onze kleedkamers onder de nieuwe tribune zullen eind november klaar zijn. We hebben concrete plannen om in februari 2017 een lichtinstallatie te plaatsen waardoor we ook avondmatchen kunnen afwerken.” “Het grote euvel is dat een ploeg in de eerste amateurklasse over minstens zeven semiprofs moet beschikken. Dit is voor heel wat ploegen in onze reeks niet mogelijk. Er werd een duidelijk onderscheid gemaakt tussen prof en amateurvoetbal waardoor men ons geen profcontracten moet doen afsluiten. We zitten op het einde van dit jaar al met onze spelers rond de tafel om over een eventuele verlenging van hun overeenkomst te praten. Hoe gaan onze sterkhouders reageren wanneer zij horen dat Sparta Petegem niet mag/kan promoveren? Dreigen zij ons dan te verlaten? Moeten wij dan in de terugronde de keuze aan eigen jonge spelers geven? Ik hoop dat het gezond verstand zegeviert en de competitie een normaal verloop blijft hebben.” ze zijn toch vorig jaar allemaal akkoord gegaan met de regels, nu ze aan kop staan moeten ze aangepast worden ![]() idd... vind ik ook. efkes en cours de route de spelregels veranderen... enfin kverschiet van niets meer |
| 12 Nov 2016, 15:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Hij heeft wel een punt natuurlijk dat als je amateur met prof opdeelt dat het een beetje ridicuul is om dan licentievoorwaarden op te leggen m.b.t. aantal profspeler. In de boodschap kan ik hem in ieder geval volgen. De eigenlijke drijfveer zal echter wel iets anders geweest zijn.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Nov 2016, 16:57 |
|
|
Nationale Ploeg
|
| 12 Nov 2016, 23:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bram schreef: Hij heeft wel een punt natuurlijk dat als je amateur met prof opdeelt dat het een beetje ridicuul is om dan licentievoorwaarden op te leggen m.b.t. aantal profspeler. In de boodschap kan ik hem in ieder geval volgen. De eigenlijke drijfveer zal echter wel iets anders geweest zijn. Gaat om semi-profs hé en ik vind dit wel een logische maatregel als je het hele opzet van de competitiehervorming in rekening neemt: de bestaansreden voor die eerste Amateurklasse is niet meer en niet minder een tussenreeks die moet aantonen dat de clubs die er in spelen, eventueel een stap verder willen/mogen ambiëren... Met de hervorming zitten we dit jaar met een vertekend beeld (sommige clubs zijn daar ingesukkeld op basis van de prestaties van 1 jaar, zowel positief als negatief), maar in de komende jaren gaan de echte amateurclubs er daar ook uitvallen en dan zal de echte schifting doorgevoerd zijn... Clubs met concrete plannen om een blijver te willen zijn, zullen dat moet aantonen dmv zo'n contracten oa. Dat heeft ook zijn goeie kanten hé: ploegen die jaar na jaar geld pompen in dure spelers zonder stappen vooruit te willen zetten als club naar licentievereisten ed toe, gaan uiteindelijk ook gedwongen worden het nutteloze van die inspanningen in te zien: de afgelopen jaren konden ze zich nog wat sterk maken dat er af en toe eens een publiekstrekker ging langskomen, maar als die sterkere ploegen sowieso allemaal in hogere reeksen gaan vertoeven, gaat dat investeren om efkes zot te doen, ook snel weg zijn... Geldt trouwens niet alleen voor ploegen in tweede amateur, ook in derde amateur... De Petegem-voorzitter maakt dus maar best een lange termijnplanning op... |
| 14 Nov 2016, 13:46 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Ach Petegem...De (ex)trainer van die mannen is een collega van mijn vader. Bij Petegem werkt het zo:
- De spelers worden meer dan de helft in het zwart betaald. Vandaar dat ze jaarlijks een zeer goede ploeg lopen hebben, waarvan spelers graag komen en niet graag gaan. - het bestuur stelt ieder seizoen een budget voorop hoeveel premie er zal kunnen uitbetaald worden. Eens dat budget nadert 'rekent' het bestuur uit hoeveel punten er nog gepakt mogen worden teneinde dat budget niet te overschrijden. Vandaar dat Petegem vaak wel eens een serieuze terugval kent om dan opnieuw wat te winnen. Nu ook, volgens mij de beste ploeg lopen hebben maar ik ben nieuwsgierig of het bestuur van die mannen wel serieus willen overgaan. Met semi-profs zal de boel beter in de gaten worden gehouden en zal het zwarte stuk onder druk komen. Volgens mij gaan die nu wat terugvallen, om in de eindronde zo ver mogelijk te geraken maar dan net niet...Enfin, dat is toch de tactiek die wordt verteld hé _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 14 Nov 2016, 14:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
DT schreef: Bram schreef: Hij heeft wel een punt natuurlijk dat als je amateur met prof opdeelt dat het een beetje ridicuul is om dan licentievoorwaarden op te leggen m.b.t. aantal profspeler. In de boodschap kan ik hem in ieder geval volgen. De eigenlijke drijfveer zal echter wel iets anders geweest zijn. Gaat om semi-profs hé en ik vind dit wel een logische maatregel als je het hele opzet van de competitiehervorming in rekening neemt: de bestaansreden voor die eerste Amateurklasse is niet meer en niet minder een tussenreeks die moet aantonen dat de clubs die er in spelen, eventueel een stap verder willen/mogen ambiëren... Met de hervorming zitten we dit jaar met een vertekend beeld (sommige clubs zijn daar ingesukkeld op basis van de prestaties van 1 jaar, zowel positief als negatief), maar in de komende jaren gaan de echte amateurclubs er daar ook uitvallen en dan zal de echte schifting doorgevoerd zijn... Clubs met concrete plannen om een blijver te willen zijn, zullen dat moet aantonen dmv zo'n contracten oa. Dat heeft ook zijn goeie kanten hé: ploegen die jaar na jaar geld pompen in dure spelers zonder stappen vooruit te willen zetten als club naar licentievereisten ed toe, gaan uiteindelijk ook gedwongen worden het nutteloze van die inspanningen in te zien: de afgelopen jaren konden ze zich nog wat sterk maken dat er af en toe eens een publiekstrekker ging langskomen, maar als die sterkere ploegen sowieso allemaal in hogere reeksen gaan vertoeven, gaat dat investeren om efkes zot te doen, ook snel weg zijn... Geldt trouwens niet alleen voor ploegen in tweede amateur, ook in derde amateur... De Petegem-voorzitter maakt dus maar best een lange termijnplanning op... Daarvoor dan 2 amateurklasses (ik spreek zelfs niet in aantal competities) opzetten is dan ook een beetje te gek. Dat het dus effectief in die geest allemaal is opgezet zoals hierboven beschreven, daar zullen er wel meerdere ploegjes van het genre Petegem toch nog wel anders over denken. Of ze dan dan niet vorig jaar hadden moeten doorhebben is een andere zaak, maar zeker in het voetbal leeft men vooral in heden. Op dat vlak moeten zij ook al niet te veel zeggen, want hier leven we vooralsnog wat te veel in het verleden. Dus uiteindelijk ook een kat en kat noemen, in de hele amateurafdeling (1ste en 2de amateur) zie ik niet zo gek veel ploegen zoals ons die voor een tegengewicht zullen zorgen moesten die "kleintjes" effectief zich beginnen verzetten. Dat het logisch zou zijn, daar volg ik. Maar tegen dat het zover is, zal het al een succes zijn als ze in 1ste amateur het effect bereiken zoals jij hierboven aangeeft. _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Nov 2016, 21:25 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: Bram schreef: Hij heeft wel een punt natuurlijk dat als je amateur met prof opdeelt dat het een beetje ridicuul is om dan licentievoorwaarden op te leggen m.b.t. aantal profspeler. In de boodschap kan ik hem in ieder geval volgen. De eigenlijke drijfveer zal echter wel iets anders geweest zijn. Gaat om semi-profs hé en ik vind dit wel een logische maatregel als je het hele opzet van de competitiehervorming in rekening neemt: de bestaansreden voor die eerste Amateurklasse is niet meer en niet minder een tussenreeks die moet aantonen dat de clubs die er in spelen, eventueel een stap verder willen/mogen ambiëren... Met de hervorming zitten we dit jaar met een vertekend beeld (sommige clubs zijn daar ingesukkeld op basis van de prestaties van 1 jaar, zowel positief als negatief), maar in de komende jaren gaan de echte amateurclubs er daar ook uitvallen en dan zal de echte schifting doorgevoerd zijn... Clubs met concrete plannen om een blijver te willen zijn, zullen dat moet aantonen dmv zo'n contracten oa. Dat heeft ook zijn goeie kanten hé: ploegen die jaar na jaar geld pompen in dure spelers zonder stappen vooruit te willen zetten als club naar licentievereisten ed toe, gaan uiteindelijk ook gedwongen worden het nutteloze van die inspanningen in te zien: de afgelopen jaren konden ze zich nog wat sterk maken dat er af en toe eens een publiekstrekker ging langskomen, maar als die sterkere ploegen sowieso allemaal in hogere reeksen gaan vertoeven, gaat dat investeren om efkes zot te doen, ook snel weg zijn... Geldt trouwens niet alleen voor ploegen in tweede amateur, ook in derde amateur... De Petegem-voorzitter maakt dus maar best een lange termijnplanning op... voor mij zie je dit toch ook te veel door een "wishfull thinking" bril. ik zie de Petegem-logica perfect de bovenhand halen want uiteindelijk was het de eindbedoeling van een reeks clubs vanaf te geraken inzake proftoestanden en past de logica van Petegem daar volledig in. ik vrees dat je de idealen van den bond,"profliga" en andere maffiose toestanden nogal overschat. _________________ may the FORCE be with you. |
| 14 Nov 2016, 23:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Still standing ! schreef: DT schreef: Bram schreef: Hij heeft wel een punt natuurlijk dat als je amateur met prof opdeelt dat het een beetje ridicuul is om dan licentievoorwaarden op te leggen m.b.t. aantal profspeler. In de boodschap kan ik hem in ieder geval volgen. De eigenlijke drijfveer zal echter wel iets anders geweest zijn. Gaat om semi-profs hé en ik vind dit wel een logische maatregel als je het hele opzet van de competitiehervorming in rekening neemt: de bestaansreden voor die eerste Amateurklasse is niet meer en niet minder een tussenreeks die moet aantonen dat de clubs die er in spelen, eventueel een stap verder willen/mogen ambiëren... Met de hervorming zitten we dit jaar met een vertekend beeld (sommige clubs zijn daar ingesukkeld op basis van de prestaties van 1 jaar, zowel positief als negatief), maar in de komende jaren gaan de echte amateurclubs er daar ook uitvallen en dan zal de echte schifting doorgevoerd zijn... Clubs met concrete plannen om een blijver te willen zijn, zullen dat moet aantonen dmv zo'n contracten oa. Dat heeft ook zijn goeie kanten hé: ploegen die jaar na jaar geld pompen in dure spelers zonder stappen vooruit te willen zetten als club naar licentievereisten ed toe, gaan uiteindelijk ook gedwongen worden het nutteloze van die inspanningen in te zien: de afgelopen jaren konden ze zich nog wat sterk maken dat er af en toe eens een publiekstrekker ging langskomen, maar als die sterkere ploegen sowieso allemaal in hogere reeksen gaan vertoeven, gaat dat investeren om efkes zot te doen, ook snel weg zijn... Geldt trouwens niet alleen voor ploegen in tweede amateur, ook in derde amateur... De Petegem-voorzitter maakt dus maar best een lange termijnplanning op... voor mij zie je dit toch ook te veel door een "wishfull thinking" bril. ik zie de Petegem-logica perfect de bovenhand halen want uiteindelijk was het de eindbedoeling van een reeks clubs vanaf te geraken inzake proftoestanden en past de logica van Petegem daar volledig in. ik vrees dat je de idealen van den bond,"profliga" en andere maffiose toestanden nogal overschat. Dat betwist ik ook niet, maar op lange termijn ga je wel moeten bekijken waar je denkt uw plaats te kunnen innemen en met dergelijke logica is uw eindstation per definitie 1ste Amateur voor een club als Petegem. En dat is ook hun goed recht, maar als je ziet hoe 1ste Amateur nu al is ingedeeld, ga je heel snel zien of het nog wel leuk is om achteraan te bengelen in 1ste Amateur of het toch niet beter is om kop te spelen in tweede amateur... Ik weet niet of het wishfull thinking is of pure realiteit zal worden: ik gok op het laatste als je de stand in 1ste Amateur even bekijkt. Dan mag Petegem nu gaan kreften en idd het zo bezien zoals jullie, maar op lange termijn gaan ze wel mee moeten doen met de grote jongens als ze in 1ste Amateur zitten of afglijden aangezien de ploegen die van boven gaan zakken of bovenin willen meedraaien in 1ste Amateur in principe altijd meer middelen gaan hebben... Kijk eens naar de kernen van de ex-tweedeklassers in 1ste Amateur... Is geen garantie op sportief succes maar is wel een teken aan de wand wat de doelen daar zijn... |
| 15 Nov 2016, 13:20 |
|
|
Freak
Eendracht niet voorbij Temse
Verlies voor Crelan op Brussels Lindemans Aalst kan niet winnen in nieuwe sportzaal aaltesomen ![]() |
| 28 Nov 2016, 10:08 |
|
| Pagina 324 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 322 323 324 325 326 … 497 Volgende |