VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 112 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 110 111 112 113 114 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
Ancien

Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Laat PLJ nu ne keer voorzitter blijven, die is echt goed bezig en neemt geen onverhaaste beslissingen.
We hadden iemand nodig die, in eerste instantie, niet emotioneel bij de club betrokken was en een voetbalclub kan leiden zoals een bedrijf geleid wordt.
Ik heb het volste vertrouwen in hem en niet in GV vanwege zijn fusieplannen.

19 Feb 2017, 12:46
forumlegende

Bram schreef:
Nosferatu schreef:

Wat wij nu aan het doen zijn, zijn de speculaties aan het voeden. Nergens, maar dan ook nergens is er al officieel gezegd dat er ruzie is tussen PLJ en V. Dus vanwaar komen die gissingen? Sommigen zouden beter bij HLN gaan werken.

Spijtig genoeg in het verleden telkens omdat de betrokken partijen zelf hun mond niet konden houden. En ook dat lijkt nu alweer niet anders te zijn.

Inderdaad, topsecret, en iedereen moet zwijgen, maar ze doen er zelf alles aan dat het rond gaat.

Wat het respect voor PLJ betreft, moet er zeker zijn, dat lijkt me duidelijk. Maar dat was er in het verleden ook voor De Ridder, De Bruecker, De Roose...

Die kwamen allemaal in het begin als redders, maar kwamen dan op het punt om alles structureel op te lossen of zich te laten omringen met bekwame mensen, of meer mensen met geld. En allemaal gingen ze de boot in.

Benieuwd of PLJ de eerste gaat worden die wel bereid is tot samenwerken, want anders gaan we dezelfde weg op als de laatste tien jaar, en zijn we weer eens afhankelijk van 1 man!

19 Feb 2017, 12:58
Freak

ik denk dat met die indonesische voorzitter van dender niet meer over een fusie moet gepraat worden.

19 Feb 2017, 12:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
El Corredor (Light) schreef:
Bram schreef:
Nosferatu schreef:

Wat wij nu aan het doen zijn, zijn de speculaties aan het voeden. Nergens, maar dan ook nergens is er al officieel gezegd dat er ruzie is tussen PLJ en V. Dus vanwaar komen die gissingen? Sommigen zouden beter bij HLN gaan werken.

Spijtig genoeg in het verleden telkens omdat de betrokken partijen zelf hun mond niet konden houden. En ook dat lijkt nu alweer niet anders te zijn.

Inderdaad, topsecret, en iedereen moet zwijgen, maar ze doen er zelf alles aan dat het rond gaat.

Wat het respect voor PLJ betreft, moet er zeker zijn, dat lijkt me duidelijk. Maar dat was er in het verleden ook voor De Ridder, De Bruecker, De Roose...

Die kwamen allemaal in het begin als redders, maar kwamen dan op het punt om alles structureel op te lossen of zich te laten omringen met bekwame mensen, of meer mensen met geld. En allemaal gingen ze de boot in.

Benieuwd of PLJ de eerste gaat worden die wel bereid is tot samenwerken, want anders gaan we dezelfde weg op als de laatste tien jaar, en zijn we weer eens afhankelijk van 1 man!
(y)

die mening deel ik ook. Met slechte wil kan je zelfs PLJ een aasgier van FDR noemen... perceptie noemt men dat.

Zoals telkens is iedereen weer blind voor de herhaaldelijke beginnersfouten die gemaakt worden... dit zal weer duren tot het punt dat de mecenas het beu is om alleen draaiende te moeten houden. En dat zal TERUG die mecenas zijn eigen fout zijn omdat die persé zelf als de grote redder naar buiten wilt komen.

Daarom ook totaal niet eens met Jammen wanneer hij zegt dat PLJ de club als een bedrijf moet leiden. Een sportclub is geen bedrijf! En het is ook geen hobby die je er naast de uren bij neemt. Het is geavanceerde sportclub waarbij de balans vinden tussen financiële discipline en emotie van de dag een zeer moeilijke combinatie is. Zodra er een eerste voorzitter is die dat eens wilt beseffen zijn we er uit.

19 Feb 2017, 14:25
Ancien

Ik had niets anders verwacht van jou...

20 Feb 2017, 10:20
Vaste Waarde

Zijn we hier nu aant kreften over zaken die misschien zouden kunnen aan het gebeuren zijn???

Pesiest een slechte aflevering van Bonanza

20 Feb 2017, 10:31
forumlegende

Hoe staat het met de onderhandelingen inzake breder draagvlak? Schiet dat wat op?

En wanneer worden de supporters op de hoogte gebracht?

23 Feb 2017, 17:12
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Hoe staat het met de onderhandelingen inzake breder draagvlak? Schiet dat wat op?

En wanneer worden de supporters op de hoogte gebracht?

vraag ik me ook af ?
die onderhandelingen kunnen toch niet blijven duren ?

23 Feb 2017, 18:36
forumlegende

Onze voorzitter heeft het in HLN vandaag over een 'bekende voetbalnaam in België' die 'heel geïnteresseerd is in de club'. Enig idee wie?

24 Feb 2017, 17:35
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
tympanum2 schreef:
Onze voorzitter heeft het in HLN vandaag over een 'bekende voetbalnaam in België' die 'heel geïnteresseerd is in de club'. Enig idee wie?

ofwel zeg je wie en wat er te gebeuren staat, ofwel hou je je waffel !
Zulke verklaringen passen in het rijtje van : "rarara, ik weet iets da gijlen ni weet, rarara... en interessant da we zijn ... :p

24 Feb 2017, 17:48
forumlegende

tympanum2 schreef:

ik denk spontaan aan Jean Marie Pfaff. :-)

24 Feb 2017, 17:54
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
tympanum2 schreef:

ik denk spontaan aan Jean Marie Pfaff. :-)

of weeral de zoveelste "scheet in een fles"

24 Feb 2017, 17:58
Nationale Ploeg

ik wil en zal mij niet moeien met sommige dingen, maar ik zou toch wel krediet willen geven aan het huidige bestuur. tot nu toe hielden ze steeds woord ? op amper een jaar tijd kan niet alles opgelost raken, het is alleszins positief dat er links en rechts iets beweegt.

Trouwens, een beetje continuïteit mag bij ons wel. als ze straks bij het stad, sponsors of andere partners als ze met EA aan tafel zitten weer allemaal andere gezichten zien is het weer herbeginnen waar je nu toch al wat krediet zal gekweekt hebben, vermoed ik. waarom zouden investeerders trouwens zowieso een 'nu of nooit' houding moeten hebben ? zolang het clubbelang zelf voorop staat, dat ze het rustig aankijken voor mijn part. nu rush...

24 Feb 2017, 18:38
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
wanneer gaan we eens nieuws krijgen van die schaalvergroting en tribune ?

10 Mar 2017, 13:21
Freak

witteken schreef:
wanneer gaan we eens nieuws krijgen van die schaalvergroting en tribune ?

ze zijn er mee bezig. :D

10 Mar 2017, 13:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 110 111 112 113 114 152