|
|
| Pagina 15 van 25 |
[ 362 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
Ik onthoud enkel één ding aan de (voor ons vrije) speeldag: we lopen 2 punten in op Knokke.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 13 Mar 2017, 19:27 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 53 Locatie: Aalst |
Stel dat het onwaarschijnlijke zich toch zou voordoen, dan mag Knokke niet meer dan 2 punten voorsprong hebben de laatste speeldag. Op dit moment hebben ze in alles voordeel, zowel gewonnen matchen, doelpunten voor, doelpunten tegen als doelpuntensaldo. Dus 3 punten voor en we winnen is bijlange niet zeker dat we kampioen zijn.
|
| 13 Mar 2017, 19:50 |
|
|
Vaste Waarde
tigers schreef: Stel dat het onwaarschijnlijke zich toch zou voordoen, dan mag Knokke niet meer dan 2 punten voorsprong hebben de laatste speeldag. Op dit moment hebben ze in alles voordeel, zowel gewonnen matchen, doelpunten voor, doelpunten tegen als doelpuntensaldo. Dus 3 punten voor en we winnen is bijlange niet zeker dat we kampioen zijn. Kleine verduidelijking: Knokke: 18/3/3 dus 57 punten EA: 15/5/4 dus 50 punten Als Knokke 2 keer gelijk speelt, hebben ze 59 punten met 18 zeges. Als Aalst tezelfdertijd 2 keer wint, hebben ze 56 punten met 17 zeges. Als ik me niet vergis, speelt doelsaldo niet mee wanneer op het einde van de competitie 2 teams evenveel punten en evenveel overwinningen tellen. In dat geval gaan we naar (een) testmatch(en). Stel dus dat Aalst een perfect parcours aflegt, en Knokke nog 2 keer drawt + tegen ons verliest, dan gaan we naar een superspannende apotheose. Maar ik herhaal: dan mogen we niets laten liggen. Is dit realistisch? |
| 13 Mar 2017, 21:26 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Knokke geeft dit nooit meer uit handen. Blijven winnen en werken naar de eindronde toe.
|
| 13 Mar 2017, 21:29 |
|
|
forumlegende
filip.dhose schreef: tigers schreef: Stel dat het onwaarschijnlijke zich toch zou voordoen, dan mag Knokke niet meer dan 2 punten voorsprong hebben de laatste speeldag. Op dit moment hebben ze in alles voordeel, zowel gewonnen matchen, doelpunten voor, doelpunten tegen als doelpuntensaldo. Dus 3 punten voor en we winnen is bijlange niet zeker dat we kampioen zijn. Kleine verduidelijking: Knokke: 18/3/3 dus 57 punten EA: 15/5/4 dus 50 punten Als Knokke 2 keer gelijk speelt, hebben ze 59 punten met 18 zeges. Als Aalst tezelfdertijd 2 keer wint, hebben ze 56 punten met 17 zeges. Als ik me niet vergis, speelt doelsaldo niet mee wanneer op het einde van de competitie 2 teams evenveel punten en evenveel overwinningen tellen. In dat geval gaan we naar (een) testmatch(en). Stel dus dat Aalst een perfect parcours aflegt, en Knokke nog 2 keer drawt + tegen ons verliest, dan gaan we naar een superspannende apotheose. Maar ik herhaal: dan mogen we niets laten liggen. Is dit realistisch? Met matchen op Winkel en Izegem op het programma is dat niet realistisch! |
| 13 Mar 2017, 21:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Jean schreef: filip.dhose schreef: tigers schreef: Stel dat het onwaarschijnlijke zich toch zou voordoen, dan mag Knokke niet meer dan 2 punten voorsprong hebben de laatste speeldag. Op dit moment hebben ze in alles voordeel, zowel gewonnen matchen, doelpunten voor, doelpunten tegen als doelpuntensaldo. Dus 3 punten voor en we winnen is bijlange niet zeker dat we kampioen zijn. Kleine verduidelijking: Knokke: 18/3/3 dus 57 punten EA: 15/5/4 dus 50 punten Als Knokke 2 keer gelijk speelt, hebben ze 59 punten met 18 zeges. Als Aalst tezelfdertijd 2 keer wint, hebben ze 56 punten met 17 zeges. Als ik me niet vergis, speelt doelsaldo niet mee wanneer op het einde van de competitie 2 teams evenveel punten en evenveel overwinningen tellen. In dat geval gaan we naar (een) testmatch(en). Stel dus dat Aalst een perfect parcours aflegt, en Knokke nog 2 keer drawt + tegen ons verliest, dan gaan we naar een superspannende apotheose. Maar ik herhaal: dan mogen we niets laten liggen. Is dit realistisch? Met matchen op Winkel en Izegem op het programma is dat niet realistisch! ----- Ik zou er eerder op gokken dat de licentie wordt geweigerd aan Knokke. En wij dan te eindigen op de 2de plaats. Maar hoe liggen die kansen ? Kent iemand de eventuele zwakke plekken in het licentiedossier van Knokke ? Of is die kans werkelijk nihil? _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 13 Mar 2017, 23:10 |
|
|
Freak
ik denk dat wij meer kans maken om geen licentie te krijgen dan knokke.
|
| 14 Mar 2017, 9:51 |
|
|
Freak
Stadion Olivier in Knokke wordt omgevormd tot een modern en open sportcomplex. De gemeente Knokke-Heist heeft daarvoor een masterplan uitgewerkt. Het huidige (gesloten) sportcomplex zal veranderen in een open sportpark, waar men in clubverband of recreatief kan sporten. Stadion Olivier is de thuisbasis van voetbalclub RFC Knokke en ook zij krijgen nieuwe infrastructuur. De huidige kantine verdwijnt en de bestaande tribune wordt uitgebreid met twee vleugels. Er komen meer kleedkamers en bergingsruimte. Ook de atletiekvereniging en de groendienst zullen gebruik kunnen maken van die uitgebreide accommodatie. Er staan nieuwe voorzieningen voor de hockeyclub gepland, tussen het huidige hockey- en kunstgrasveld. Ten slotte maak ook de uitbreiding van de bestaande sporthal de Stormmeeuw deel uit van het masterplan. De Stormmeeuw krijgt een volledig nieuwe voorgevel. In 2018 zouden de werken starten. De gemeente heeft voor de vernieuwing van het sportcomplex 13,3 miljoen euro voorzien. (
|
| 14 Mar 2017, 10:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
iendrachter schreef: waly 2 schreef: ik denk dat wij meer kans maken om geen licentie te krijgen dan knokke. We hebben vorig seizoen wel een licentie gekregen,denk dat dit nu ook geen probleem zal zijn zeker? Al is het de laatste tijd windstil rond de club en heb ik een vermoeden dat er weeral iets op til zal zijn.... Zoals hier in eerdere post gezegd, geen nieuws bij EA is nooit een goed teken. De 2de helft van maart ging er meer nieuws komen ivm extra investeerders,nog wat geduld dan zeker ofwel is het de zoveelste scheet in een fles. was het niet bedoeling achter het oprichten van de vzw, dat wanneer het windstil is in het bestuur de vzw in gang ging schieten en de supporters van de nodige info ging voorzien ? ik heb nog altijd vertrouwen in dit bestuur, maar wat ik voor mijn eigen al heb uitgemaakt is, dat ik niet meer jaren in die tent ga staan en zoals met fdr , 2 jaar ga wachten op die zogezegde investeerders. 1x belofte niet nakomen en het is over . Laatst gewijzigd door witteken op 14 Mar 2017, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 14 Mar 2017, 11:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
waly 2 schreef: Stadion Olivier in Knokke wordt omgevormd tot een modern en open sportcomplex. De gemeente Knokke-Heist heeft daarvoor een masterplan uitgewerkt. Het huidige (gesloten) sportcomplex zal veranderen in een open sportpark, waar men in clubverband of recreatief kan sporten. Stadion Olivier is de thuisbasis van voetbalclub RFC Knokke en ook zij krijgen nieuwe infrastructuur. De huidige kantine verdwijnt en de bestaande tribune wordt uitgebreid met twee vleugels. Er komen meer kleedkamers en bergingsruimte. Ook de atletiekvereniging en de groendienst zullen gebruik kunnen maken van die uitgebreide accommodatie. Er staan nieuwe voorzieningen voor de hockeyclub gepland, tussen het huidige hockey- en kunstgrasveld. Ten slotte maak ook de uitbreiding van de bestaande sporthal de Stormmeeuw deel uit van het masterplan. De Stormmeeuw krijgt een volledig nieuwe voorgevel. In 2018 zouden de werken starten. De gemeente heeft voor de vernieuwing van het sportcomplex 13,3 miljoen euro voorzien. ( Bij promotie naar eerste amateur wordt Knokke een sateliet club van Club Brugge, dus ze zullen hun betere jongeren daar laten rijpen en klaar stomen voor het eerste elftal van Club Brugge. |
| 14 Mar 2017, 11:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
wevege schreef: waly 2 schreef: Stadion Olivier in Knokke wordt omgevormd tot een modern en open sportcomplex. De gemeente Knokke-Heist heeft daarvoor een masterplan uitgewerkt. Het huidige (gesloten) sportcomplex zal veranderen in een open sportpark, waar men in clubverband of recreatief kan sporten. Stadion Olivier is de thuisbasis van voetbalclub RFC Knokke en ook zij krijgen nieuwe infrastructuur. De huidige kantine verdwijnt en de bestaande tribune wordt uitgebreid met twee vleugels. Er komen meer kleedkamers en bergingsruimte. Ook de atletiekvereniging en de groendienst zullen gebruik kunnen maken van die uitgebreide accommodatie. Er staan nieuwe voorzieningen voor de hockeyclub gepland, tussen het huidige hockey- en kunstgrasveld. Ten slotte maak ook de uitbreiding van de bestaande sporthal de Stormmeeuw deel uit van het masterplan. De Stormmeeuw krijgt een volledig nieuwe voorgevel. In 2018 zouden de werken starten. De gemeente heeft voor de vernieuwing van het sportcomplex 13,3 miljoen euro voorzien. ( Bij promotie naar eerste amateur wordt Knokke een sateliet club van Club Brugge, dus ze zullen hun betere jongeren daar laten rijpen en klaar stomen voor het eerste elftal van Club Brugge. In heel veel gemeentes in Vlaanderen, is te lezen dat de gemeentebesturen investeren in hun voetbalstadion(s). Echter in de 2de grootste stad in Oost-Vlaanderen, is er géén plaats, én géén geld. En als er plaats is; wordt het toegewezen aan en ander project... Aalst en hun stadsbestuur zijn werkelijk een voorbeeld van ONWIL oftewel beperking van geestesvermogen...("zalig de armen van geest".. zei Christus destijds). en... Wat baten kaars en bril...als de uilen... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 15 Mar 2017, 9:21 |
|
|
Vaste Waarde
pattaboem schreef: wevege schreef: waly 2 schreef: Stadion Olivier in Knokke wordt omgevormd tot een modern en open sportcomplex. De gemeente Knokke-Heist heeft daarvoor een masterplan uitgewerkt. Het huidige (gesloten) sportcomplex zal veranderen in een open sportpark, waar men in clubverband of recreatief kan sporten. Stadion Olivier is de thuisbasis van voetbalclub RFC Knokke en ook zij krijgen nieuwe infrastructuur. De huidige kantine verdwijnt en de bestaande tribune wordt uitgebreid met twee vleugels. Er komen meer kleedkamers en bergingsruimte. Ook de atletiekvereniging en de groendienst zullen gebruik kunnen maken van die uitgebreide accommodatie. Er staan nieuwe voorzieningen voor de hockeyclub gepland, tussen het huidige hockey- en kunstgrasveld. Ten slotte maak ook de uitbreiding van de bestaande sporthal de Stormmeeuw deel uit van het masterplan. De Stormmeeuw krijgt een volledig nieuwe voorgevel. In 2018 zouden de werken starten. De gemeente heeft voor de vernieuwing van het sportcomplex 13,3 miljoen euro voorzien. ( Bij promotie naar eerste amateur wordt Knokke een sateliet club van Club Brugge, dus ze zullen hun betere jongeren daar laten rijpen en klaar stomen voor het eerste elftal van Club Brugge. In heel veel gemeentes in Vlaanderen, is te lezen dat de gemeentebesturen investeren in hun voetbalstadion(s). Echter in de 2de grootste stad in Oost-Vlaanderen, is er géén plaats, én géén geld. En als er plaats is; wordt het toegewezen aan en ander project... Aalst en hun stadsbestuur zijn werkelijk een voorbeeld van ONWIL oftewel beperking van geestesvermogen...("zalig de armen van geest".. zei Christus destijds). en... Wat baten kaars en bril...als de uilen... De stad Aalst is volgens mij gerust bereid om heel veel geld te investeren in infrastructuur voor recreatieve sportbeoefening (bv. Schotte), maar niet in een voetbaltempel voor professioneel voetbal met bijhorende winkelruimtes. En wel om 3 redenen: 1) Op (in vogelvlucht) 5 km van het centrum van Aalst staat er een voetbalstadion dat - mits enkele kleine aanpassingen - geschikt is voor profvoetbal in de Denderstreek; 2) Profvoetbal brengt niets dan overuren en kosten mee voor de politiezone Aalst, waar de politiemensen nu al niet meer weten hoe en wanneer ze hun massa overuren gaan gerecupereerd krijgen. Burgemeester D'Haese heeft het me zelf gezegd: hij draagt Eendracht Aalst een warm hart toe, maar omwille van deze reden is hij profvoetbal (dus matchen met potentieel gewelddadige supportersgroepen uit Brugge, Anderlecht, Antwerp, ... die op last van Binnenlandse Zaken de inzet van een grote politiemacht vereisen) liever kwijt dan rijk. Ik zit zelf in de politieraad van een (andere) politiezone, en ik kan bevestigen dat de toestand in de politiezones op het vlak van financiën en personeelsbezetting dramatisch is; 3) De winkels die je in een modern, op winst gericht stadion hebt (en voor alle duidelijkheid: met het nastreven van winst is niets verkeerds) kunnen een leegzuigeffect hebben op het stadscentrum, en dat is iets wat het College van Burgemeester en Schepenen absoluut wil vermijden. Ik denk dus dat het een bewuste keuze is van het stadsbestuur om op het grondgebied van Aalst geen stadion voor profvoetbal te hebben. Maar het zou hen sieren indien ze dat ook met zoveel woorden zouden zeggen: politiek is moeilijke keuzes maken, en - zeer belangrijk - ook de durf hebben om je keuzes uit te leggen en te verdedigen. |
| 15 Mar 2017, 9:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
filip.dhose schreef: De stad Aalst is volgens mij gerust bereid om heel veel geld te investeren in infrastructuur voor recreatieve sportbeoefening (bv. Schotte), maar niet in een voetbaltempel voor professioneel voetbal met bijhorende winkelruimtes. En wel om 3 redenen: 3) De winkels die je in een modern, op winst gericht stadion hebt (en voor alle duidelijkheid: met het nastreven van winst is niets verkeerds) kunnen een leegzuigeffect hebben op het stadscentrum, en dat is iets wat het College van Burgemeester en Schepenen absoluut wil vermijden. Ik denk dus dat het een bewuste keuze is van het stadsbestuur om op het grondgebied van Aalst geen stadion voor profvoetbal te hebben. Maar het zou hen sieren indien ze dat ook met zoveel woorden zouden zeggen: politiek is moeilijke keuzes maken, en - zeer belangrijk - ook de durf hebben om je keuzes uit te leggen en te verdedigen. Toch een opmerking over dit specifieke punt: als dat een vrees is, moet de stad misschien samen met eventuele projectontwikkelaars bekijken welke winkels in een voetbalstadion geen "concurrentie" betekenen voor de winkels in het stadscentrum en meer zelfs, welke winkels Aalst als shoppingstad op de kaart kunnen zetten zodat shoppers niet "verplicht" worden naar Gent of Antwerpen uit te wijken. Het eenzijdig bekijken van concepten als concurrentie, ed. ik word daar zo moe van... Als een Mediamarkt naast de Fnac zou komen te liggen in het stadcentrum, zou er geen probleem zijn, maar als de Mediamarkt aan het stadion zou komen, dan is het kot te klein, terwijl het max 20 min wandelen zou zijn van punt 1 naar 2... Maak gewoon een schone verbinding tussen de twee "shoppingdelen" en het probleem lost zichzelf op: veel steden, zeker in het buitenland, doen dit al maar bij ons is dat weer ondenkbaar precies... |
| 15 Mar 2017, 10:46 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
DT schreef: filip.dhose schreef: De stad Aalst is volgens mij gerust bereid om heel veel geld te investeren in infrastructuur voor recreatieve sportbeoefening (bv. Schotte), maar niet in een voetbaltempel voor professioneel voetbal met bijhorende winkelruimtes. En wel om 3 redenen: 3) De winkels die je in een modern, op winst gericht stadion hebt (en voor alle duidelijkheid: met het nastreven van winst is niets verkeerds) kunnen een leegzuigeffect hebben op het stadscentrum, en dat is iets wat het College van Burgemeester en Schepenen absoluut wil vermijden. Ik denk dus dat het een bewuste keuze is van het stadsbestuur om op het grondgebied van Aalst geen stadion voor profvoetbal te hebben. Maar het zou hen sieren indien ze dat ook met zoveel woorden zouden zeggen: politiek is moeilijke keuzes maken, en - zeer belangrijk - ook de durf hebben om je keuzes uit te leggen en te verdedigen. Toch een opmerking over dit specifieke punt: als dat een vrees is, moet de stad misschien samen met eventuele projectontwikkelaars bekijken welke winkels in een voetbalstadion geen "concurrentie" betekenen voor de winkels in het stadscentrum en meer zelfs, welke winkels Aalst als shoppingstad op de kaart kunnen zetten zodat shoppers niet "verplicht" worden naar Gent of Antwerpen uit te wijken. Het eenzijdig bekijken van concepten als concurrentie, ed. ik word daar zo moe van... Als een Mediamarkt naast de Fnac zou komen te liggen in het stadcentrum, zou er geen probleem zijn, maar als de Mediamarkt aan het stadion zou komen, dan is het kot te klein, terwijl het max 20 min wandelen zou zijn van punt 1 naar 2... Maak gewoon een schone verbinding tussen de twee "shoppingdelen" en het probleem lost zichzelf op: veel steden, zeker in het buitenland, doen dit al maar bij ons is dat weer ondenkbaar precies... ze weten dat allemaal wel , maar willen gewoon niet. voor de buitenwereld willen ze ons zogezegd wel helpen , maar langs de andere kant laten ze ons gewoon wegrotten. al 4 jaar zijn ze zogezegd bezig, en hoe ver zitten ze al ?hoeveel keer werd hier niet gezegd , wacht tot fdr weg is dan zal het stadsbestuur in gang schieten ze hebben altijd een excuus , ze kunnen met fdr niet door dezelfde deur , er is te veel schulden , er is geen beschikbare grond , de winkels in het stadscentrum gaan verlies lijden. we hebben het ook aan ons eigen te danken en zijn veel te braaf geworden , na die mars een paar jaar geleden hebben we niets meer ondernomen tegen het stadsbestuur . daar heeft ook het sfeervak mee te maken , ik heb het toen nog tegen iemand van de vzw gezegd, dat sfeervak is een slecht idee , de weinige supporters worden in 2 verdeeld en het protest tegen het stadsbestuur zal stoppen, wat ook is gebeurd. wel mooie praatjes van onze burgemeester , eendracht aalst moet in aalst blijven |
| 15 Mar 2017, 11:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: filip.dhose schreef: De stad Aalst is volgens mij gerust bereid om heel veel geld te investeren in infrastructuur voor recreatieve sportbeoefening (bv. Schotte), maar niet in een voetbaltempel voor professioneel voetbal met bijhorende winkelruimtes. En wel om 3 redenen: 3) De winkels die je in een modern, op winst gericht stadion hebt (en voor alle duidelijkheid: met het nastreven van winst is niets verkeerds) kunnen een leegzuigeffect hebben op het stadscentrum, en dat is iets wat het College van Burgemeester en Schepenen absoluut wil vermijden. Ik denk dus dat het een bewuste keuze is van het stadsbestuur om op het grondgebied van Aalst geen stadion voor profvoetbal te hebben. Maar het zou hen sieren indien ze dat ook met zoveel woorden zouden zeggen: politiek is moeilijke keuzes maken, en - zeer belangrijk - ook de durf hebben om je keuzes uit te leggen en te verdedigen. Toch een opmerking over dit specifieke punt: als dat een vrees is, moet de stad misschien samen met eventuele projectontwikkelaars bekijken welke winkels in een voetbalstadion geen "concurrentie" betekenen voor de winkels in het stadscentrum en meer zelfs, welke winkels Aalst als shoppingstad op de kaart kunnen zetten zodat shoppers niet "verplicht" worden naar Gent of Antwerpen uit te wijken. Het eenzijdig bekijken van concepten als concurrentie, ed. ik word daar zo moe van... Als een Mediamarkt naast de Fnac zou komen te liggen in het stadcentrum, zou er geen probleem zijn, maar als de Mediamarkt aan het stadion zou komen, dan is het kot te klein, terwijl het max 20 min wandelen zou zijn van punt 1 naar 2... Maak gewoon een schone verbinding tussen de twee "shoppingdelen" en het probleem lost zichzelf op: veel steden, zeker in het buitenland, doen dit al maar bij ons is dat weer ondenkbaar precies... Helemaal akkoord. En als je echt geen winkels wil, zijn er wel andere alternatieven. Er zijn ook stadions waar winst gemaakt wordt door kantoren, serviceflats, ... |
| 15 Mar 2017, 11:36 |
|
| Pagina 15 van 25 |
[ 362 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 25 Volgende |