|
|
| Pagina 281 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 279 280 281 282 283 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
ik denk dat een rondje namen noemen van vorige bestuurders niet veel zin heeft. net zo min als je bij alles wat ze zeggen in katzwijn dient te vallen moet je niet in het andere uiterste belanden, nl gereed zitten om ze voorhand af te schieten. een gezond kritische positieve houding is wat wij als EA-supps nu moeten tonen, en like it or not maar het zal onvermijdelijk zijn... geduld
![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 14 Mar 2017, 18:47 |
|
|
Freak
Still standing ! schreef: ik denk dat een rondje namen noemen van vorige bestuurders niet veel zin heeft. net zo min als je bij alles wat ze zeggen in katzwijn dient te vallen moet je niet in het andere uiterste belanden, nl gereed zitten om ze voorhand af te schieten. een gezond kritische positieve houding is wat wij als EA-supps nu moeten tonen, en like it or not maar het zal onvermijdelijk zijn... geduld ![]() ik word daar zo moe van. ![]() |
| 14 Mar 2017, 19:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
waly 2 schreef: Still standing ! schreef: ik denk dat een rondje namen noemen van vorige bestuurders niet veel zin heeft. net zo min als je bij alles wat ze zeggen in katzwijn dient te vallen moet je niet in het andere uiterste belanden, nl gereed zitten om ze voorhand af te schieten. een gezond kritische positieve houding is wat wij als EA-supps nu moeten tonen, en like it or not maar het zal onvermijdelijk zijn... geduld ![]() ik word daar zo moe van. ![]() --- Geduld hadden we al heel vele jaren, ...inderdaad, het "verkeerd geduld" Het was nadien ofwel failliet en ondergang, met start in 4de provinciale: Oftewel, nu eindelijk en hopelijk; "het juiste geduld" We zullen er ons moeten in stellen, en er wellicht ...nog méér moe van worden.... Maar toch liever de top spelen van 2de amateur Dan top ....in 4de provinciale.. En dit mag "onze troost" wezen.... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 15 Mar 2017, 9:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
parol schreef: DT schreef: AlostanA schreef: Bizarre redenering, is zowat het enige seizoen van de voorbije 15 jaar waar er geen financieel verlies gemaakt is. De 'professionalisering' van ene FDR die erop volgde heeft de put geslagen waar je vandaag nog steeds in kijkt. Lijkt me weinig zinvol om die discussie hier in het lang en het breed te voeren maar was het niet in dat tijdperk dat er toevallig geen jaarrekeningen werden neergelegd (althans zeker niet op het moment dat ze moesten ingediend worden), dat er bepaalde terugbetalingen aan Garré niet al te slim werden aangepakt (waar de club nog intresten op betaalt denk ik), dat er contracten van 5 jaar werden afgesloten met bepaalde topspelers,... Dat is ook deel van wat ik als financieel parcours beschouw hé. Het cijfer van dat ene kampioenjaar mag dan nog positief gebleken zijn, dat zegt helemaal niks hé want je hebt geen vergelijkingspunt met het jaar ervoor of het jaar erna... Blijf het altijd grappig vinden dat de periode Schots-De Ridder- De Cock voor sommigen in de chronologie altijd meteen gevolgd wordt door het imperium van die stoute FDR, terwijl ene De Bruecker toch ook nog een paar jaar de scepter heeft gezwaaid met een aantal financiële experten incl. De Cock als support... Om de blitsperiode van Pasco-man niet te vergeten... Als je die simpele redenering van dat ene positieve resultaat doortrekt, is er trouwens ook goed gewerkt in 2012 en 2014 want volgens de boeken waren die jaren ook winstgevend... Ondertussen weten we dat er toen geen winst maar verlies was!! Om nog maar te zwijgen van de "verdwenen" boekhouding, lees vernietigde...Waar jij (DT) nog de moed vindt om die FDR nog wat te verdedigen is mij een groot raadsel! En intussen steeds de hakbijl bovenhalen als je het over de periode van GDR hebt. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 15 Mar 2017, 11:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
DavidSeal schreef: Om nog maar te zwijgen van de "verdwenen" boekhouding, lees vernietigde...Waar jij (DT) nog de moed vindt om die FDR nog wat te verdedigen is mij een groot raadsel! En intussen steeds de hakbijl bovenhalen als je het over de periode van GDR hebt. Niet dat ik deze reacties niet had verwacht, maar zou wel aangenaam zijn dat je de zaken interpreteert zoals ze er staan en de feiten/chronologie niet gaat omdraaien. Ik verdedig FDR nergens in mijn laatste post, ik stel alleen de kortzichtige positie van Alostana in vraag rond dat positieve cijfer en de uithaal dat de miserie is begonnen door FDR terwijl de eindverantwoordelijke voor een aantal jaar vóór FDR toch wel DDB was of niet? Ook doe ik nergens uitspraken wie met de vinger moet worden gewezen. Dus wie de hakbijl voor wie bovenhaalt: alles nog eens herlezen dan. Ik ga niet steigeren als er een puntje van kritiek komt op de periode van vóór DDB/FDR hé... Zeker omdat ik initieel een kanttekening plaatste bij het feit van hoe een voetbalclub (zelfs al was het vierde) tien jaar geleden werd geleid en dat dit vandaag de dag niet meer te vergelijken valt. Dat was het punt, meer niet. Kanttekeningen plaatsen, is hakbijl bovenhalen en zaken chronologisch voorstellen, is iemand slecht verdedigen... Het is overigens dat emotioneel redeneren in de bestuurskamer dat ons heeft gebracht waar we nu staan hé. Hadden er vroeger meer kanttekeningen geplaatst geworden bij hoe iets werd aangepakt, had er misschien veel onheil voorkomen kunnen worden... Zolang iedereen doordrongen blijft van keuzes tussen wie is de goeie en wie is de slechte, ga je in het voetbal nooit geen stap vooruit zetten want wie aanvankelijk een goeie is, gaat vroeg of laat slecht worden en wie nu slecht is, gaat meer dan waarschijnlijk een bondgenoot worden... Maar soit, we dwalen af en dat was eigenlijk niet de bedoeling... |
| 15 Mar 2017, 14:30 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Samengevat, de vorige besturen hebben allemaal boter op het hoofd als het gaat om het maken van de financiële puinhoop. De ene al wat meer dan de andere
_________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 15 Mar 2017, 15:07 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
anathema76 schreef: Samengevat, de vorige besturen hebben allemaal boter op het hoofd als het gaat om het maken van de financiële puinhoop. De ene al wat meer dan de andere klopt. en bij sommige was dat uit onwil. bij andere uit onkunde. Resultaat is hetzelfde. Kunnen we die oude platen nu eindelijk laten voor wat het is. |
| 15 Mar 2017, 17:01 |
|
|
Freak
kheiremans schreef: anathema76 schreef: Samengevat, de vorige besturen hebben allemaal boter op het hoofd als het gaat om het maken van de financiële puinhoop. De ene al wat meer dan de andere klopt. en bij sommige was dat uit onwil. bij andere uit onkunde. Resultaat is hetzelfde. Kunnen we die oude platen nu eindelijk laten voor wat het is. ik zou gaag die nieuwe platen eens horen. ![]() |
| 15 Mar 2017, 17:20 |
|
|
forumlegende
anathema76 schreef: Samengevat, de vorige besturen hebben allemaal boter op het hoofd als het gaat om het maken van de financiële puinhoop. De ene al wat meer dan de andere Met voorsprong de deftigste post van de laatste twee pagina's hier. In plaats van te kreften, kijk liever eens op de EA site naar de reportage van Vantjen over Ceulemans. Ook nog interviews met De Bilde, Orlans, en Van Tricht. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 15 Mar 2017, 19:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
El Corredor (Light) schreef: anathema76 schreef: Samengevat, de vorige besturen hebben allemaal boter op het hoofd als het gaat om het maken van de financiële puinhoop. De ene al wat meer dan de andere Met voorsprong de deftigste post van de laatste twee pagina's hier. In plaats van te kreften, kijk liever eens op de EA site naar de reportage van Vantjen over Ceulemans. Ook nog interviews met De Bilde, Orlans, en Van Tricht. Reportage op z'n "Vantjen's", roept voor eventjes herinneringen op uit een periode die ik niet direct zie terugkomen. Tonnen heimwee als je ziet wie er toen bij ons speelde en hoe elke match een veelvoud was van de "topmatchen" zoals we die de dag van vandaag beleven. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 15 Mar 2017, 19:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Corredor (Light) schreef: In plaats van te kreften, kijk liever eens op de EA site naar de reportage van Vantjen over Ceulemans. Ook nog interviews met De Bilde, Orlans, en Van Tricht. ![]() knappe video wel van Vantjen _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Mar 2017, 21:32 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
zeer blij die zotte jaren allemaal meegemaakt te hebben. prachtige herinneringen...
|
| 15 Mar 2017, 21:39 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Preben De Man kreeg naar eigen zeggen een goed voorstel van onze sportief verantwoordelijke om zijn verbintenis met 1 jaar te verlengen. Een akkoord wordt verwacht. (HLN)
|
| 17 Mar 2017, 11:04 |
|
|
forumlegende
Hamza Amazou (SK Halle) zou morgen tekenen.
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 20 Mar 2017, 22:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor (Light) schreef: Hamza Amazou (SK Halle) zou morgen tekenen. Werd intussen bevestigd op de officiële site. |
| 21 Mar 2017, 7:32 |
|
| Pagina 281 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 279 280 281 282 283 … 515 Volgende |