|
|
| Pagina 118 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 116 117 118 119 120 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
pattaboem schreef: Antwerp is een club die er aantrekkelijk uitziet voor een "kom zal ik dat betalen-nonkel" Met een voldoende groot stadion, een enorme supportersschare, en traditie / geschiedenis. Zo is het veel gemakkelijker om nog meer 'nonkels" te vinden...en bestaande putten te delven... Klinkt bíjna als Eendracht Aalst Ware het niet voor dat ene puntje, gezien de nonkel (Gheysens) ginder, nl. een stad met een concrete locatie voor een stadion (Petroleum-Zuid)...alle beetjes helpen, natuurlijk |
| 22 Mar 2017, 11:48 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Ik vermoed dat GV een deal wou met als enige betrachting het stichten van één grote club, dus dender erbij op korte of middellange termijn. En daar is volgens mijn bescheiden mening de boel afgeketst.
_________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 22 Mar 2017, 12:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Een punt waarover we het hier niet hebben, en wat eigenlijk wel relevant geworden is (gezien de gemiste promotie) is de beslissing die genomen werd om toch door te gaan met rugzak van 2m euro schulden ipv de piste doorstart te verkiezen.
Op een zo objectief mogelijke manier gesteld Gaat het argument "PLJ" heeft ons gered dan eigenlijk wel op als een geldig argument, wetende dat we vandaag even ver (misschien zelfs verder) hadden kunnen staan als GV op dat moment met zijn - vermeende - strategie de boel had aangepakt ? Misschien een gemene opmerking van mijn kant uit, maar ik vind het wel een belangrijk element gezien het op sentimenteeel vlak bij de supporters blijkbaar een argument is om PLJ zijn "attitude" te aanvaarden. Toegegeven; hiervoor moet je wel eventjes de boel vanop een afstand durven bekijken en het supportershart opzij te zetten. _________________ If you never try, you'll never know |
| 22 Mar 2017, 12:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bram schreef: Een punt waarover we het hier niet hebben, en wat eigenlijk wel relevant geworden is (gezien de gemiste promotie) is de beslissing die genomen werd om toch door te gaan met rugzak van 2m euro schulden ipv de piste doorstart te verkiezen. Op een zo objectief mogelijke manier gesteld Gaat het argument "PLJ" heeft ons gered dan eigenlijk wel op als een geldig argument, wetende dat we vandaag even ver (misschien zelfs verder) hadden kunnen staan als GV op dat moment met zijn - vermeende - strategie de boel had aangepakt ? Misschien een gemene opmerking van mijn kant uit, maar ik vind het wel een belangrijk element gezien het op sentimenteeel vlak bij de supporters blijkbaar een argument is om PLJ zijn "attitude" te aanvaarden. Toegegeven; hiervoor moet je wel eventjes de boel vanop een afstand durven bekijken en het supportershart opzij te zetten. Achteraf bekeken zou die doorstartpiste altijd een "betere" zaak zijn geweest, ook al ten tijde van Iendracht Ver't Leiven (en naar alle waarschijnlijkheid al vroeger)... En dat is logisch aangezien beschikbare financiële middelen altijd maar gebruikt zijn kunnen worden om putten te dempen... Alleen: en dat is toch ook een belangrijke: om dat scenario erdoor te drukken, heb je minstens evenveel ballen nodig dan wanneer je een zinkend schip weer recht wil trekken... Want voor je wil bouwen, moet je dan wel vernietigen eerst... |
| 22 Mar 2017, 12:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Halle zal haar stamnummer allicht verkopen, als die zich redden blijf je zelfs in dezelfde reeks. en ook Ingelmunster zal een stamnummer overhebben. waarmee ik niet wil zeggen dat dat mijn favoriete optie is he.
_________________ may the FORCE be with you. |
| 22 Mar 2017, 13:12 |
|
|
Reserve
edit
|
| 22 Mar 2017, 13:27 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
DT schreef: Bram schreef: Een punt waarover we het hier niet hebben, en wat eigenlijk wel relevant geworden is (gezien de gemiste promotie) is de beslissing die genomen werd om toch door te gaan met rugzak van 2m euro schulden ipv de piste doorstart te verkiezen. Op een zo objectief mogelijke manier gesteld Gaat het argument "PLJ" heeft ons gered dan eigenlijk wel op als een geldig argument, wetende dat we vandaag even ver (misschien zelfs verder) hadden kunnen staan als GV op dat moment met zijn - vermeende - strategie de boel had aangepakt ? Misschien een gemene opmerking van mijn kant uit, maar ik vind het wel een belangrijk element gezien het op sentimenteeel vlak bij de supporters blijkbaar een argument is om PLJ zijn "attitude" te aanvaarden. Toegegeven; hiervoor moet je wel eventjes de boel vanop een afstand durven bekijken en het supportershart opzij te zetten. Achteraf bekeken zou die doorstartpiste altijd een "betere" zaak zijn geweest, ook al ten tijde van Iendracht Ver't Leiven (en naar alle waarschijnlijkheid al vroeger)... En dat is logisch aangezien beschikbare financiële middelen altijd maar gebruikt zijn kunnen worden om putten te dempen... Alleen: en dat is toch ook een belangrijke: om dat scenario erdoor te drukken, heb je minstens evenveel ballen nodig dan wanneer je een zinkend schip weer recht wil trekken... Want voor je wil bouwen, moet je dan wel vernietigen eerst... en dan waren we (bijna) al onze sponsors kwijt geweest. ook ethisch vind ik dat niet de properste manier. Ze zouden gewoon wat eerlijker en sneller moeten communiceren. EA-supporters hebben ondertussen al een vrij dik vel. We zijn al wa gewoon. En of dat nu is : "We kwamen gewoon absoliut ni overeen" of "GV wou meer macht dan PJL wou afstaan". Dat doet er ni toe. Maar zeg het ons aub. Hoe moeilijk kan dat nu zijn? Als je het aan speculatie overlaat ben je altijd slechter af. |
| 22 Mar 2017, 15:01 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Leden van de vzw , kunnen jullie eens een verlag op het forum zetten over wat PLJ de maandag heeft gezegd ?
Zijn jullie nog van plan om met DA en SVDB te praten ? |
| 22 Mar 2017, 15:04 |
|
|
Vaste Waarde
Nagels met koppen hier maar de staatsgeheimen zijn alleen voorbestemd voor de vzw met alle geruchten die ontstaan als gevolg .
De vzw is er voor ELKE supporter en niet enkel voor diegenen die erin zitten ! Zolang dat niet werkt kan al de rest ook niet werken ipv een front van de supporters zijn jullie meer en meer een buffer tussen ons en het bestuur ! |
| 22 Mar 2017, 15:08 |
|
|
Vaste Waarde
Dat is het hem juist jullie lijken heel veel tijd van jullie zelf te verspillen om uiteindelijk steeds weer met een kat in een zak huiswaarts te keren . Chapeau dat jullie dat volhouden ipv ermee op te houden.
|
| 22 Mar 2017, 15:30 |
|
|
Vaste Waarde
Er worden hierboven trouwens vragen genoeg gesteld over verslagen van gesprekken maar die blijven onbeantwoord. Omdat jullie zelf niks weten of omdat jullie alleen het mogen weten ?
|
| 22 Mar 2017, 15:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Neutralboy schreef: Er worden hierboven trouwens vragen genoeg gesteld over verslagen van gesprekken maar die blijven onbeantwoord. Omdat jullie zelf niks weten of omdat jullie alleen het mogen weten ? Vraag 1: Zie laatste post van Anathema76 op pagina 120 van deze topic. Vraag 2: Dat zijn dus de dingen waar ik het van krijg: in een ander topic val je mij aan, dat ik zever verkoop omdat ik aankaart dat er duidelijk nog altijd mensen zijn die - voor de vzw - van bepaalde dingen op de hoogte zijn, dat ze dat liever hier op het forum smijten ipv dat ze even bij de vzw te toetsen/melden en dat het beschermen van die bron blijkbaar belangrijker is dan die info ten goede te gaan gebruiken en nu krijgen we in deze topic op onze donder omdat de vzw informatie zou achterhouden??? Wat is het nu feitelijk? Laatst gewijzigd door DT op 22 Mar 2017, 15:49, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 22 Mar 2017, 15:40 |
|
|
Vaste Waarde
En wat zegt dat bericht ? Hoeveel van die berichten hebben we zo al gelezen die eigenlijk niks zeggen en waar nadien niets meer over gezegd wordt? STADIONDOSSIER ? ECHTE CIJFERS?
|
| 22 Mar 2017, 15:45 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
In de huidige vorm vind ik de VZW (waar ik een enorm respect voor heb, net zoals voor alle andere personen die belangeloos inzetten voor eender welke vereniging) ook eigenlijk overbodig.
Er komt info van het bestuur maar je mag het niet meedelen aan de supporters (of toch niet meer dan op de site staat). M.a.w. wat informatievergaring betreft zijn we momenteel evenveel met de site. Ik snap dat dit is wat er van de VZW gevraagd wordt maar stel wel voor dat dit dan herbesproken wordt. Of wat PJL zegt nu wel of niet waar is. En wat GV zijn tegenargumenten ook zijn. Ik zou graag het volledige verhaal van beide horen, liefst zo snel mogelijk nadat de VZW deze info ontvangen heeft. En als nog niet alle info er is. Zet dan wat er al is online en zet er bij : Reactie GV volgt nog. Enkel dan kan iedereen zijn mening objectief maken. Nu krijg je hier en daar een stukje (onvolledige) info, die dan voor speculaties zorgt met alle gevolgen vandien. TLDR : Elk gesprek/vergadering/... door VZW zou moeten samengevat worden in notulen en deze dan doorgeven aan de supporters. Snap echt niet waarom er altijd geheimdoenrij moet bijzijn? Wat is daar de meerwaarde van? |
| 22 Mar 2017, 15:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Neutralboy schreef: En wat zegt dat bericht ? Hoeveel van die berichten hebben we zo al gelezen die eigenlijk niks zeggen en waar nadien niets meer over gezegd wordt? STADIONDOSSIER ? ECHTE CIJFERS? met alle respect, maar doet er zelf ne keer iets aan he. het enige dat nu bereikt zal worden dat is dat de tussenschakel tussen bestuur en supps nog weggepest wordt ook... _________________ may the FORCE be with you. Laatst gewijzigd door Still standing ! op 22 Mar 2017, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 22 Mar 2017, 15:57 |
|
| Pagina 118 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 116 117 118 119 120 … 152 Volgende |