VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 119 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 117 118 119 120 121 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Mijn voorstel: een soort van debat met: Patrick Lejuste, Guy Valckenier, Dirk Adriaenssens, Sven Van Den Bogaert. ;-)

moderator: iemand van de vzw.

22 Mar 2017, 15:59
forumlegende

Bomber schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Mijn voorstel: een soort van debat met: Patrick Lejuste, Guy Valckenier, Dirk Adriaenssens, Sven Van Den Bogaert. ;-)

moderator: iemand van de vzw.

Mss wel vragen of het rode kruis een delegatie voorziet.

Aan een AED toestel kan ik eventueel ook geraken. ;-)

22 Mar 2017, 16:05
Vaste Waarde

Bomber schreef:
Het zou nogal onnozel zijn om nu al het verslag van vergadering met PLJ te posten zonder na te gaan bij GV of zijn verhaal wel klopt. Tenzij jullie liever hebben dat we zomaar elk woord van Plj voor waar aannemen maar we hebben al genoeg meegemaakt zeker om dat te doen?

Gesprek met GV is morgenavond dus heel lang zal het allemaal niet meer duren.

Die gesprekken waren ttrouwens al gepland voor GV zich terugtrok dus die supportersvergadering ging er toch komen...

Waarom? Ik wil gerust je mening overnemen als je goede argumenten hebt. Maar waarom zou ik als trouwe supporter niet mogen weten wat PJL tegen de VZW verteld heeft? Als later blijkt dat het leugens zijn dan is dat zo. Maar dan weten we het ook.

Dat je ook GV wil horen snap ik en juich ik toe. Maar waarom mag ik die andere info pas nadien hebben?

Wij kunnen zelf ook onze mening maken hoor en nee de mening van de VZW moet niet mijn mening zijn, maar deze van de gemiddelde EA-supporter. dat snap ik ook wel.

En nogmaals : Ik denk dat 99% hier zeer veel respect heeft voor het geleverde werk van VZW/OPC/... Beschouw al deze posts dus niet als kritiek, maar als vragen. Ook al zijn ze soms (te) sterk verwoord.

22 Mar 2017, 16:08
Reserve

Bomber schreef:
Het zou nogal onnozel zijn om nu al het verslag van vergadering met PLJ te posten zonder na te gaan bij GV of zijn verhaal wel klopt. Tenzij jullie liever hebben dat we zomaar elk woord van Plj voor waar aannemen maar we hebben al genoeg meegemaakt zeker om dat te doen?

Die gesprekken waren ttrouwens al gepland voor GV zich terugtrok dus die supportersvergadering ging er toch komen...

Waarom zou dat 'onnozel' zijn? Dan speel je tenminste kort op de bal...nu is de fanfare gepasseerd, want er staat wat op 't forum, wat in de gazet, wat op de officiële site,...

De VZW kan/moet inderdaad finaal positie innemen NA het horen van alle partijen, maar dat weerhoudt haar toch niet om objectief verkregen informatie te delen van zodra ze die krijgt...in dit geval informatie van PLJ.

22 Mar 2017, 16:08
Vaste Waarde

allesaaneen schreef:
Bomber schreef:

Waarom zou dat 'onnozel' zijn? Dan speel je tenminste kort op de bal...nu is de fanfare gepasseerd, want er staat wat op 't forum, wat in de gazet, wat op de officiële site,...

De VZW kan/moet inderdaad finaal positie innemen NA het horen van alle partijen, maar dat weerhoudt haar toch niet om objectief verkregen informatie te delen van zodra ze die krijgt...in dit geval informatie van PLJ.

Just zelfde als wa'k wou zeggen.

22 Mar 2017, 16:10
Ancien

Leeftijd: 46
kheiremans schreef:
In de huidige vorm vind ik de VZW (waar ik een enorm respect voor heb, net zoals voor alle andere personen die belangeloos inzetten voor eender welke vereniging) ook eigenlijk overbodig.

Er komt info van het bestuur maar je mag het niet meedelen aan de supporters (of toch niet meer dan op de site staat). M.a.w. wat informatievergaring betreft zijn we momenteel evenveel met de site.

Ik snap dat dit is wat er van de VZW gevraagd wordt maar stel wel voor dat dit dan herbesproken wordt.

Of wat PJL zegt nu wel of niet waar is. En wat GV zijn tegenargumenten ook zijn. Ik zou graag het volledige verhaal van beide horen, liefst zo snel mogelijk nadat de VZW deze info ontvangen heeft. En als nog niet alle info er is. Zet dan wat er al is online en zet er bij : Reactie GV volgt nog.

Enkel dan kan iedereen zijn mening objectief maken. Nu krijg je hier en daar een stukje (onvolledige) info, die dan voor speculaties zorgt met alle gevolgen vandien.

TLDR : Elk gesprek/vergadering/... door VZW zou moeten samengevat worden in notulen en deze dan doorgeven aan de supporters. Snap echt niet waarom er altijd geheimdoenrij moet bijzijn? Wat is daar de meerwaarde van?

Stukje in het cursief: van waar haal je dat??? Dat is toch puur uw persoonlijke interpretatie?

Stuk in vet: Wie lost die info, waardoor er speculaties zijn? De VZW toch niet? Waarom reageer ik anders zo in de vorige topics?

Combinatie van de twee dat resulteert in die "geheimdoenerij": doordat ANDEREN hier of ergens anders zomaar dingen/geruchten/roddels spuien, houdt VZW info achter en doet de VZW geheimzinnig? Sorry zenne, maar wat soort logica is da?

En als klap op de vuurpijl, is de VZW dan nog niet rap genoeg ook met het vermelden van de input terwijl niet de VZW maar wel anderen het nodig vonden om wat info te lossen, zonder nuance. Of hoe de VZW in een paar posts eigenlijk gedwongen wordt om hetzelfde te doen als wat er drie jaar geleden gebeurde: elke roddel/uitspraak op het forum gooien, zonder nuance waar een andere partij dan garen op kan spinnen... Ik snap het echt niet zenne...

Laatst gewijzigd door DT op 22 Mar 2017, 16:29, 2 keer totaal gewijzigd.

22 Mar 2017, 16:16
Reserve

Bomber schreef:
Daar zijn verschillende redenen voor. Jullie kunnen dan inderdaad een mening vormen maar niet iedereen is altijd even objectief.

Objectief verkregen informatie delen, bedoel ik, als in: 'hier de letterlijke versie zoals wij ze gekregen hebben van PLJ'...of die dan juist of niet juist blijkt te zijn, daarvan verwacht (denk ik) op dat moment niemand dat de VZW dat afcheckt...da's dan een boomerang voor PLJ als blijkt dat er gelogen is.

De VZW heeft in deze wel degelijk kort op de bal gespeeld, maar ze houdt de informatie achter, wat haar werk voor een groot stuk teniet doet. Soit...ik bepaal niet hoe de VZW werkt hé, 't is maar een tip, uit erkentelijkheid. :D

22 Mar 2017, 16:27
Vaste Waarde

Bomber schreef:
Daar zijn verschillende redenen voor. Jullie kunnen dan inderdaad een mening vormen maar niet iedereen is altijd even objectief. Verder maak je het ook GV gemakkelijk als je hier al post wat plj gezegd heeft. Of omgekeerd indien dat het geval zou zijn.

Verder is het niet de vzw die een standpunt neemt maar is het de bedoeling dat wij op een vergadering met alle supporters beide standpunten naar voor brengt en dat dan de supporters kiezen.

Aangezien GV zich terugtrekt valt er niet veel meer te kiezen maar we kunnen wel proberen te achterhalen hoe, wat en waarom en dat doorgeven.

Over die nutteloosheid vannde vzw wil ik nog even het volgende kwijt. De nieuwe tribune die wij voorgesteld hebben isbons aangebracht door een supporter. Wij hebben dat voorstel doorgeven en nu is het aan de club en 't stad om eruit te geraken. Wij kunnen enkel nog zoveel mogelijk benadrukken dat die tribune noodzakelijk is. Ik denk dat we nog altijd sterker staan als vzw dan wanneer die supporter zelf naar stad en clubbestuur gestapt was.

Was inderdaad te kort door mij. Had moeten zijn. Voor info die vanuit bestuur naar VZW gaat. Op dit vlak krijg je als supporter de (onterechte ?) indruk dat de VZW niet het verlengstuk is van de sups maar een derde partij (naast bestuur en supporters). Een derde partij die het goed meent met EA hé! Alleen hadden sommigen (zoals ik) daar een ander beeld/visie over.

En GV makkelijk maken? Goh ja. Sowieso is het woord tegen woord. En of hij dat nu wel of niet op voorhand weet. Maakt dat iets uit?

Ik snap dat je bv tijdens overnamegesprekken niet alle details kunt delen met ons. Maar dan zeg je dat ook gewoon: "Onderhandelingen met xxx verlopen goed/minder goed. Details kunnen we pas prijsgeven nadat deze zijn afgerond OF Op vraag van de mogelijke investeerder wordt er nog geen info doorgegeven".

22 Mar 2017, 16:29
Vaste Waarde

Misschien is er wel heeeel lang gewacht om te laten kiezen en info te geven .
Alles wat jullie weten mag de rest ook weten genuanceerd of niet maakt niet uit.

DT geen info achterhouden of stilhouden ? Ben jij nu echt serieus ? GV heeft nooit een kans gekregen dat gevoel heb ik en nu hij weg is gaan we mogen "kiezen" tussen PLJ en PLJ .
De wilde weldoener heeft ook een verborgen agenda zoveel is wel al duidelijk denk ik .
Gezellig op verplaatsing tussen de supps komen staan een dag na ontslag GV zie ik eerder ook als een verborgen agenda dan als een schoon geste volgens parol.
FDR stond ook met vaten te zwieren tussen de supps , iedereen weet hoe dat afgelopen is .

PLJ heeft ons "gered" de vraag is alleen van wat juist en onder welke voorwaarden ??

Never ending story op EA .

Hetzelfde met de klacht tegen knokke , wat is er van aan en waarom willen ze geen klacht indien ondanks je daardoor kan stijgen wat "levensbelangrijk" zou zijn ???

22 Mar 2017, 16:32
Vaste Waarde

allesaaneen schreef:
Bomber schreef:
Daar zijn verschillende redenen voor. Jullie kunnen dan inderdaad een mening vormen maar niet iedereen is altijd even objectief.

Objectief verkregen informatie delen, bedoel ik, als in: 'hier de letterlijke versie zoals wij ze gekregen hebben van PLJ'...of die dan juist of niet juist blijkt te zijn, daarvan verwacht (denk ik) op dat moment niemand dat de VZW dat afcheckt...da's dan een boomerang voor PLJ als blijkt dat er gelogen is.

De VZW heeft in deze wel degelijk kort op de bal gespeeld, maar ze houdt de informatie achter, wat haar werk voor een groot stuk teniet doet. Soit...ik bepaal niet hoe de VZW werkt hé, 't is maar een tip, uit erkentelijkheid. :D

inderdaad. Denk dat we nu bij de kern zijn. De visie van sommigen (zoals mezelf) over de VZW ivm informatiedelen is anders dan hoe ze nu is. Welke de beste/juiste is weet ik niet, maar lijkt me in alle geval de moeite om dit eens te bespreken. De toogpraat ga je toch altijd blijven hebben. Enige remedie volgens mij is : Alle objectieve info (indien mogelijk) zo snel mogelijk meedelen.

Dit alles zonder afbreuk te doen aan de huidige vorm/werking en zoals reeds aangehaald : We zijn zeker erkentelijk voor al het geleverde werk/moeite/zeveroveruwkopkrijgen/....

22 Mar 2017, 16:35
Ancien

allesaaneen schreef:
Bomber schreef:

Wel hé, wat je dan gaat krijgen na een gesprek met GV: een 1 op 1 GV-reactie op de punten opgelijst uit het relaas van PLJ... En wat heb je dan niet - datgene wat eigenlijk van primordiaal belang is: GV's versie van de ontwikkelingen zoals ze hebben plaatsgevonden, zodat je kan aftoetsen wat eigenlijk de feiten zijn en wat ballast. Het volstaat voor GV om enkele punten dan onderuit te halen (ongeacht of die waar zijn of niet hé) en het spel zit op de wagen... En dan? En stap verder: waarom zou er dan ooit nog iemand willen samenzitten met de supporters?

Laatst gewijzigd door DT op 22 Mar 2017, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.

22 Mar 2017, 16:38
Vaste Waarde

Het spel zit op de wagen maar hij is al weg dus SO WHAT ??

22 Mar 2017, 16:42
Reserve

DT schreef:
allesaaneen schreef:
Bomber schreef:

Wel hé, wat je dan gaat krijgen na een gesprek met GV: een 1 op 1 GV-reactie op de punten opgelijst uit het relaas van PLJ... En wat heb je dan niet - datgene wat eigenlijk van primordiaal belang is: GV's versie van de ontwikkelingen zoals ze hebben plaatsgevonden, zodat je kan aftoetsen wat eigenlijk de feiten zijn en wat ballast. Het volstaat voor GV om enkele punten dan onderuit te halen (ongeacht of die waar zijn of niet hé) en het spel zit op de wagen... En dan? En stap verder: waarom zou er dan ooit nog iemand willen samenzitten met de supporters?

Hoe bedoel je, op den iendracht is iedereen toch altijd eerlijk en oprecht? :D

En dan? -> dan kunnen er bijkomende vragen gesteld worden door de VZW, rekening houdend met wat ze ondertussen zelf al weet, om zo een volledig zicht te krijgen op (één van) beide situaties.

Maar opnieuw: niemand verwacht van de VZW dat ze optreedt als een parlementaire onderzoekscommissie, hoor... we kunnen al eens beginnen met snelle en ongefilterde doorstroom van alle informatie. Den 'tam tam' zal zijn werk dan wel doen...

22 Mar 2017, 16:48
Ancien

Neutralboy schreef:
Misschien is er wel heeeel lang gewacht om te laten kiezen en info te geven .
Alles wat jullie weten mag de rest ook weten genuanceerd of niet maakt niet uit.

DT geen info achterhouden of stilhouden ? Ben jij nu echt serieus ? GV heeft nooit een kans gekregen dat gevoel heb ik en nu hij weg is gaan we mogen "kiezen" tussen PLJ en PLJ .

Seg Nicky, wat wil je feitelijk zeggen hé want hangt stilaan mijn kloten uit dat je hier alles op een hoop gooit om nog eens van uwen tak te kunnen maken: vzw houdt info achter, vzw houdt alleen de achterban koest,... wil je nog zeggen dat het de vzw is die PLJ in het zadel heeft geholpen en GV buiten heeft gehouden of wa?

GV geen kans gekregen, wa voor bullshit is da... Hebben in oktober 2015 een supportersvergadering gehouden over het njet van GV om over te pakken van FDR waar hij dat zwart op wit op papier zet.

Als hij pokerde met voortbestaan van EA om zijn slag te slaan in de maanden erop, kijk ja, dan is hij afgevangen geweest door PLJ hé in december 2015. Die 2 maanden had hij ook "zijn kans" en heeft ook niet gebougeerd.

En ten derde zijn er blijkbaar al een hele periode gesprekken lopende tussen hem en PLJ en zijn die op niets uitgedraaid. Maandag is daarvan de communicatie gekomen en de vzw wou daarover met GV en PLJ praten... Zelfde aanpak als wat de vzw de laatste 2,5 jaar gedaan en er werd nooit aangegeven dat dit niet naar de zin was van de achterban...

Dus graag verduidelijking waarom het nu ineens allemaal anders zou moeten en eigenlijk terug naar af... Je gooit als supporter al uw ruiten in dat je nog gaat gehoord worden... maar als dat de algemene teneur is die leeft onder de supporters, dan fine, dan moet het maar zo hé.

Tot slot en dat moet me wel van het hart: wel straf dat er hier nu continue gekreft wordt, terwijl er sinds december 2015, zelfs toen er hier opnieuw leden werden gevraagd voor de vzw, geen kat - maar dan ook geen kat - heeft gepiept. Zelfs de misnoegden die zich initieel gepasseerd voelden, hebben toen uitgeblonken in afwezigheid, hadden in excuses klaar waarom ze toch maar niet in de vzw konden komen, maar als er te kreften valt, zijn ze daar weer zenne met dezelfde zever als altijd. Reageren als anderen zonder nuance iets posten, NA de feiten liefst ook nog eens, terwijl ze zelf geen poot hebben uitgestoken... Ge zou idd van minder ...

@ allesaaneen: niet akkoord - het enige wat je hoogstens gaat krijgen, is een opgekuiste versie van een positie ten opzichte van een andere positie... En je gaat geen follow-up vraagjes meer moeten sturen hoor... Dus vergeet het dat je een volledig beeld gaat krijgen. Trouwens de vzw is heus niet naïef dat ze dat nu wel gaat krijgen hoor, maar denken op deze manier wel het meest objectieve mogelijke te bekomen...

Laatst gewijzigd door DT op 22 Mar 2017, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.

22 Mar 2017, 17:05
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Begrijp dat gezaag op de VZW hier ook niet goed hoor.

Ja, ik wil ook alles graag zo snel mogelijk weten. Maar niet ten koste van de club. Als het dus beter is om te zwijgen tot iedereen gehoord is, is dat maar zo.

En als je dan toch al het nieuws direct wil, ga dan gewoon in de VZW. Dan weet je direct alles.

22 Mar 2017, 17:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 117 118 119 120 121 152