VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 120 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 118 119 120 121 122 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Uitgeblonken in afwezigheid ? De enige die de commentaren die hier wel kwamen negeerde,of vragen die hier gesteld werden 0,0 beantwoordde ben jij toch wel of niet ?
De enige die hier ook verwijten rondzwiert ben jij als het niet in UW kraam past wat er hier gevraagd of gezegd wordt .

Niks verzwegen door de vzw in al die maanden ??? Ale zeg de mensen dan eens hoe het zit met de nieuwe tribune en hoeveel deze de supporters moet gaan kosten ( als het door kan gaan ) dit om maar 1 vb te noemen ....

22 Mar 2017, 17:14
Reserve

DT schreef:
Dus graag verduidelijking waarom het nu ineens allemaal anders zou moeten en eigenlijk terug naar af... Je gooit als supporter al uw ruiten in dat je nog gaat gehoord worden... maar als dat de algemene teneur is die leeft onder de supporters, dan fine, dan moet het maar zo hé.

Tot slot: wel straf dat er hier nu gekreft wordt, terwijl er het laatste anderhalf jaar, zelfs toen er hier opnieuw leden werden gevraagd voor de vzw, geen kat heeft gepiept. Zelfs de misnoegden die zich initieel gepasseerd voelden, hebben toen uitgeblonken in afwezigheid, maar als er te kreften valt, zijn ze daar zenne. Godver...

@ allesaaneen: niet akkoord - het enige wat je hoogstens gaat krijgen, is een opgekuiste versie van een positie ten opzichte van een andere positie... Dus vergeet het dat je een volledig beeld gaat krijgen. Trouwens de vzw is heus niet naïef dat ze dat nu wel gaat krijgen hoor, maar lijkt me next best thing...

Ik claim niet de 'algemene teneur' te vertegenwoordigen, hoor. Persoonlijke mening, misschien zijn er 100den anderen die liever wachten op het volledige, afgeborstelde verhaal... ;)

Dus, in afwachting daarvan, en ongeacht haar werkwijze, sowieso chapeau aan de VZW!

22 Mar 2017, 17:17
Vaste Waarde

Idd chapeau voor de tijd dat ze erin steken maar met welk resultaat juist zonder zelf misbruikt te worden om alle informatie eerst "af te toetsen" en "af te borstelen " of zelfs te blokkeren zolang het het bestuur uitkomt ?
Is dit dan de bedoeling van open communicatie als vzw ? Zoja dan snap ik de hele oprichting er inderdaad niet van . En ja jullie hebben een oproep gedaan , het feit dat er mensen uitgaan en geen bijkomen moet ms ook al eens een belletje doen rinkelen toch over de interne werkwijze ?

22 Mar 2017, 17:26
Nationale Ploeg

https://www.youtube.com/watch?v=rSBJ0I-B4Mg

22 Mar 2017, 17:32
Ancien

Leeftijd: 46
Neutralboy schreef:
Idd chapeau voor de tijd dat ze erin steken maar met welk resultaat juist zonder zelf misbruikt te worden om alle informatie eerst "af te toetsen" en "af te borstelen " of zelfs te blokkeren zolang het het bestuur uitkomt ?
Is dit dan de bedoeling van open communicatie als vzw ? Zoja dan snap ik de hele oprichting er inderdaad niet van . En ja jullie hebben een oproep gedaan , het feit dat er mensen uitgaan en geen bijkomen moet ms ook al eens een belletje doen rinkelen toch over de interne werkwijze ?

Kijk hé Nicky, op uw persoonlijke uithaal naar mij ga ik zelf niet reageren. Ik kan alleen maar zeggen dat de vzw een orgaan is dat ondanks verschillende meningen op een constructieve manier stappen vooruit wil zetten. Staat het u niet aan, heb je recht om dat te zeggen, alleen vind ik het jammer dat je dat alleen op het forum komt doen NA de feiten en niet op het moment dat de feiten zich voordoen, dat je bedankt voor een plaats in de vzw als het gevraagd wordt, maar dat bij een verdediging van de vzw, de club of dergelijke dat jij ongepast vindt, je wel een andere gaat afschilderen als een tiran. En weerom moet ik in uw redenering 2maal de boter fretten: als er geen info wordt gedeeld of er komt geen reactie op een gestelde vraag, is het de vzw haar fout en dus per definitie de mijne... En als ik dan wel reageer op iets wat ik pertinent onwaar vind en dat standpunt verdedig, heb ik het opnieuw gedaan... Dat is toch iets te eenzijdig allemaal zenne.

Als de werkwijze van de vzw in vraag wordt gesteld of als er commentaren komen, is het aan de vzw om daar iets mee te doen en de meerderheid beslist. Dus niet afkomen als ik hier iets post waar jij niet mee akkoord bent, dat mijn post dan meteen ook het vzw-standpunt is of vice versa. Dat maak jij er dan van, punt. Als je niet in een orgaan zit, weet je ook niet hoe het loopt... Je kan er een idee fix over hebben, maar dan nog...

Bovendien zou je godverdomme ne keer moeten weten welke discussies er woeden binnen de vzw over aanpak. Ik geef het u op een blaadje dat je zou verschieten wie de laatste is die er ontslag heeft uit gepakt zenne en waarom.

Laatst gewijzigd door DT op 22 Mar 2017, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.

22 Mar 2017, 17:36
Vaste Waarde

DT schreef:
Neutralboy schreef:

Kijk hé Nicky, op uw persoonlijke uithaal naar mij ga ik zelf niet reageren. Ik kan alleen maar zeggen dat de vzw een orgaan is dat ondanks verschillende meningen op een constructieve manier stappen vooruit wil zetten. Staat het u niet aan, heb je recht om dat te zeggen, alleen vind ik het jammer dat je dat alleen op het forum komt doen NA de feiten en niet op het moment dat de feiten zich voordoen, dat je bedankt voor een plaats in de vzw als het gevraagd wordt, maar dat bij een verdediging van de vzw, je wel een andere gaat afschilderen als een tiran.

Bovendien zou je godverdomme ne keer moeten weten welke discussies er woeden binnen de vzw over aanpak. Ik geef het u op een blaadje dat je zou verschieten wie de laatste is die er ontslag heeft uit gepakt zenne en waarom.

Persoonlijke aanval waar jij mij noemt bedoel je dan ?
Als jullie daar al zo een ruzie maken wie pakt dan altijd de eindbeslissling om het toch zo te doen ? Altijd dezelfde die voor stemmen ?
En over wat maken jullie dan zoal ruzie of mag het grote publiek zelfs dat niet weten ? Hoe kunnen jullie nu beslissingen nemen in honderden supporters hun naam zonder mee te delen waarover het gaat ?? En over wat moet ik hier komen roepen na de feiten ? Ik weet toch niet wat er gaande is ??? Hoe kan ik dan op voorhand komen roepen ? Over wat ? ( alhoewel ik dat al meer dan genoeg gedaan heb hier over dingen die ik wel wist ) .

22 Mar 2017, 17:43
Nationale Ploeg

https://www.youtube.com/watch?v=f_Y0AooTX8w

22 Mar 2017, 17:46
Vaste Waarde

DT schreef:
Neutralboy schreef:

Kijk hé Nicky, op uw persoonlijke uithaal naar mij ga ik zelf niet reageren. Ik kan alleen maar zeggen dat de vzw een orgaan is dat ondanks verschillende meningen op een constructieve manier stappen vooruit wil zetten. Staat het u niet aan, heb je recht om dat te zeggen, alleen vind ik het jammer dat je dat alleen op het forum komt doen NA de feiten en niet op het moment dat de feiten zich voordoen, dat je bedankt voor een plaats in de vzw als het gevraagd wordt, maar dat bij een verdediging van de vzw, de club of dergelijke dat jij ongepast vindt, je wel een andere gaat afschilderen als een tiran. Als de werkwijze van de vzw in vraag wordt gesteld of als er commentaren komen, is het aan de vzw om daar iets mee te doen en de meerderheid beslist. Dus niet afkomen als ik hier iets post waar jij niet mee akkoord bent, dat mijn post dan meteen ook het vzw-standpunt is of vice versa. Dat maak jij er dan van, punt. Als je niet in een orgaan zit, weet je ook niet hoe het loopt... Je kan er een idee fix over hebben, maar dan nog...

1. Er is mij de eerste keer 0,0 gevraagd en de tweede keer werd ik vriendelijk bedankt wegens teveel " blackwans" , een derde keer komt er dan niet meer dat snap je zelf ook wel

2. Op de allereerste vergadering werd mijn mening al niet geapprecieerd om wel FDR buiten te stampen en met 0 te herbeginnen eventueel met ander stamnr.
3. Zeggen dat er geen alternatief was is de waarheid ook oneer aandoen , er was wel een alternatief maar wel onder voorwaade om failliet te gaan en te herbeginnen na dat er nog een 500.000 euro lijken uit de kast gevallen waren .
4 Gv heeft mooi zijn schulden mogen omzetten in aandelen in de nieuwe Cvba , nu hij meer wil 50/50 dus wordt hij mooi afgeblokt en buitengewerkt ??
6. Er wordt gepraat over een nieuwe tribune maar de mensen mogen wederom niet weten wat hier nu juist van aan is en of ze er komt en onder welke voorwaarden ? Waarom niet ? In het belang van de club ?

5. Indien alles hierboven ONWAAR is hoor ik graag Uw mening hier en openbaar.

22 Mar 2017, 17:53
Junior

Kunnen we aub proberen om de rust onderling te bewaren. Hetgeen we nu echt kunnen missen zijn interne vetes tussen mensen met 1 gemeenschappelijk doel: een gezonde club met sportieve ambities.
Als VZW lid besef ik bij het lezen van alle berichten dat we inderdaad iets moeten doen aan onze communicatie naar de achterban toe. Onze excuses hiervoor maar geef ons aub de tijd om hieraan te werken.
Zoals gezegd zien we morgen GV en zullen we dan beide partijen aanhoord hebben. Met deze info zullen we dan een supportersavond organiseren zodat iedereen de feiten, zoals ze aan ons gezegd zullen zijn, kunnen aanhoren. Op deze manier kan elkeen dan zijn mening vormen.

22 Mar 2017, 18:02
Ancien

Leeftijd: 46
Neutralboy schreef:

Als jullie daar al zo een ruzie maken wie pakt dan altijd de eindbeslissling om het toch zo te doen ? Altijd dezelfde die voor stemmen ?
En over wat maken jullie dan zoal ruzie of mag het grote publiek zelfs dat niet weten ? Hoe kunnen jullie nu beslissingen nemen in honderden supporters hun naam zonder mee te delen waarover het gaat ?? En over wat moet ik hier komen roepen na de feiten ? Ik weet toch niet wat er gaande is ??? Hoe kan ik dan op voorhand komen roepen ? Over wat ? ( alhoewel ik dat al meer dan genoeg gedaan heb hier over dingen die ik wel wist ) .

Zeg Nicky, zelf ni willen in de vzw zitten, maar wel willen weten hoe alles er aan toe gaat. Nog iet?

Ik kan wel dit zeggen: communicatie is altijd een heikel punt. Sommigen mensen binnen de vzw vinden communiceren dat er geen nieuws te communiceren valt, voldoende om op tijd en stond ook effectief een communicatie uit te sturen naar de achterban terwijl anderen vinden dat er enkel bij echte gebeurtenissen communicatie moet zijn. En daarover is al veel gepalaverd ja. En de meerderheid haalt het dan... afhankelijk van een thema varieert dat dan hé...

Ik snap het wel hoor - je zou me willen horen zeggen dat er drie man alles beslist en de rest ja knikt hé maar helaas.

En nu weer ook de redenering niet omdraaien: je zit hier een aantal posts te insinueren dat de vzw dingen weet die ze verzwijgt en die jij blijkbaar ook weet, en nu is het - maar ik kan toch niet reageren, want ik weet van niks... Astablieft hé...

22 Mar 2017, 18:02
Vaste Waarde

DT schreef:
Neutralboy schreef:

Zeg Nicky, zelf ni willen in de vzw zitten, maar wel willen weten hoe alles er aan toe gaat. Nog iet?

Ik kan wel dit zeggen: communicatie is altijd een heikel punt. Sommigen mensen binnen de vzw vinden communiceren dat er geen nieuws te communiceren valt, voldoende om op tijd en stond ook effectief een communicatie uit te sturen naar de achterban terwijl anderen vinden dat er enkel bij echte gebeurtenissen communicatie moet zijn. En daarover is al veel gepalaverd ja. En de meerderheid haalt het dan... afhankelijk van een thema varieert dat dan hé...

Ik snap het wel hoor - je zou me willen horen zeggen dat er drie man alles beslist en de rest ja knikt hé maar helaas.

En nu weer ook de redenering niet omdraaien: je zit hier een aantal posts te insinueren dat de vzw dingen weet die ze verzwijgt en die jij blijkbaar ook weet, en nu is het - maar ik kan toch niet reageren, want ik weet van niks... Astablieft hé...

Lees eerst een post verder aub , een paar dingen open en bloot op tafel .
Geef jij het antwoord op de punten aub ?
Of moet daar eerst over vergaderd worden ?

Laatst gewijzigd door Neutralboy op 22 Mar 2017, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.

22 Mar 2017, 18:08
Nationale Ploeg

https://www.youtube.com/watch?v=_Dfk80VbEDI

22 Mar 2017, 18:19
Ancien

Leeftijd: 47
Punt 3: stel u voor zeg. Dat zou inderdaad de bedoeling van GV zijn geweest. Alles failliet en dan naar provinciale want stamnummerke kopen was op die moment al te laat (dacht ik).

Punt 4 klopt niet. GV zou een VZW willen behouden en geen CVBA. GV zou de gehele leiding over de club onmiddellijk gewild hebben. PLJ was zelfs akkoord maar eerst met 49% en tussen 3 en 18 maand de resterende 1 % en de voorzitterstoel, indien hij (plj) veto-recht zou krijgen als een beslissing hem niet zint.

GV zou van dag 1: 50% gewild hebben, dit wou PLJ niet. En dan komt de groep Valckenier met een voorstel die PLJ van zijne stoel blaast.

Nogmaals dit is wat PLJ zegt en ook in de gazet. (ZOU omdat we dat morgen willen aftoetsen bij GV zelf).

PLJ kon zich niet vinden in het plan van de Valckenier groep die volgens de man gebaseerd zijn op foute cijfers en slechts tot doel hadden om het huidig beleid af te kraken. En 't spel zat op de wagen

Ook vele andere schuldeisers hebben schulden kwijtgescholden of omgezet.

Punt 5: wij hebben het belang van de tribune nogmaals aangekaart. PLJ wil ook de H renoveren. Er was hiervoor budget voorzien maar zitten momenteel verveeld met een mogelijkse bijkomende dringende kost die het budget voor de tribune zou kunnen kelderen. Ook moet de tent een herbestemming krijgen en is 't stad not amused. Ook is hier de vraag wie wat zal betalen. PLJ blijft erbij dat financieel gezond worden topprioriteit is.

En nu gaan we mogen zijn relaas eens toetsen aan dat van GV.

22 Mar 2017, 18:22
Vaste Waarde

Dus er is momenteel geen cvba opgericht volgens u ?
Heb je aan PLJ ook gevraagd wat hij verstaat onder een mogelijke "opslorping" ?

22 Mar 2017, 18:34
Ancien

Leeftijd: 47
Toch wel. Eind juni 2016. Maar je zit nog steeds met de VZW ook hé. De aandeelhouders (cvba) zijn Patrick Le Juste, Dirk Adriaenssens, Sven Van Den Bogaert en Luc Van Hauwermeiren.

Opslorping? Er zijn andere katten te geselen me dunkt. We zijn daar niet op ingegaan. Dat is een andere thema, hoefde gisteren niet breed uitgesmeerd te worden.

22 Mar 2017, 18:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 118 119 120 121 122 152