VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 122 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 120 121 122 123 124 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Neutralboy schreef:

We zullen de vraag omdraaien je zegt zelf we kunnen dit niet , we weten dat niet , we kunnen geen spel maken ,.... Mijn vraag is dan wat is dan eigenlijk juist de meerwaarde ervan ? Een vzw was er toch om net wel " spel te maken " en van zich te laten horen voor het wederom te laat is ?
Indien niet dan heb ik inderdaad een verkeerd beeld van wat een vzw doet of kan doen .

Jij en witzwet hebben hier nu al meer info gegeven dan de voorbije maanden dus zon moeilijk is dat toch niet ? Maar het moet er precies telkens uitgesleurd worden . Als er iets dreigt uit te lekken laten jullie telkens een klein ballonnetje op om iedereen terug een tijdje te sussen en dan weer het grote niets en daar heb ik persoonlijk het moeilijk mee met die manier van werken .
Maar he ik zit er niet in dus ik heb gemakkelijk praten toch ?

De meerwaarde van wat - van de vzw of van de rol van de supporters in het DC? Want ik heb het gevoel dat het een hier met het andere wordt vermengd.

Rol van de vzw is inderdaad om spel te maken als het nodig is, maar we kunnen toch geen spel maken als er onderhandelingen lopen? Vooraleer de vzw met eventuele investeerders kan spreken, moet je toch eerst met de voorzitter spreken of niet? Hebben ooit toch ook eerst met FDR gaan spreken en dan met de rest: ik weet dat sommigen dat niet leuk vinden, maar de voorzitter is nog altijd den baas: dus moet je de volgorde der gesprekpartners wel respecteren... Dat te laat zijn, is niet de verantwoordelijkheid van de vzw hé: zoals hierboven aangegeven, de vzw moet zich niet opdringen in onderhandelingen. Lijkt een herhaling te zijn van het verwijt van anderhalf jaar geleden: dan was het precies ook de schuld van de vzw dat GV den boel van FDR niet wou overpakken... Zo werkt het ni hé...

Witzwet en ikzelf hebben 1) enkel informatie herhaald die hier al lang terug te vinden was maar een mens moet willen lezen wat er staat (en niet denken iets te lezen wat hij zou willen dat er staat) en 2) info gedeeld die PLJ vandaag zelf in de kranten heeft laten optekenen. De vzw heeft van maandagavond al aangegeven hoe er zou worden gecommuniceerd...

Als dat het gevoel is dat door iedereen gedragen wordt dat de communicaties van de vzw gewoon sus-ballonnetjes zijn, dan horen we dat graag, maar gebruik dan ons officieel e-mailkanaal hé. Maar ni oude koeien uit de gracht halen om nu zoveel maanden later een punt te maken door zaken met elkaar te combineren die niks met elkaar te maken hebben...

Even kanttekening: maandagmorgen gingen er hier bij wijze van spreken nog een standbeeld oprichten voor PLJ en roemden ze zijn zakelijk inzicht. Twee dagen later, krijgt de vzw verdorie het verwijt dat we info achterhouden en blijkbaar ook nog te soft zijn en actie hadden moeten ondernemen op een terrein dan nog waar onze business man net zou moeten op excelleren... Dat is er toch over...

Laatst gewijzigd door DT op 22 Mar 2017, 20:14, 2 keer totaal gewijzigd.

22 Mar 2017, 20:09
Reserve

Neutralboy schreef:
Jij en witzwet hebben hier nu al meer info gegeven dan de voorbije maanden dus zo moeilijk is dat toch niet ? Maar het moet er precies telkens uitgesleurd worden .

Da's een feit! Waarvoor dank! ;)

22 Mar 2017, 20:12
Vaste Waarde

allesaaneen schreef:
Neutralboy schreef:
Jij en witzwet hebben hier nu al meer info gegeven dan de voorbije maanden dus zo moeilijk is dat toch niet ? Maar het moet er precies telkens uitgesleurd worden .

Da's een feit! Waarvoor dank! ;)

Ale ben ten toch ni den enigste die dingen niet ziet die er ook niet zijn :D

22 Mar 2017, 20:20
Junior

Toch wel triestig om te lezen dat sommigen hier nog maar durven te insinueren dat de vzw informatie achter zou houden. Dat de communicatie beter moet kan best zijn maar voor sommigen moet hier alles meteen op het forum komen zonder dat er eerst bepaalde feiten gecheckt zijn. Wat de gevolgen dan kunnen zijn trekken we ons niet aan, we zien wel :hmm: Dat gaat er bij mij toch moeilijk in.

22 Mar 2017, 21:29
Freak

het is gewoon spijtig dat ze weer niet overeen gekomen zijn en er nu weer veel onzekerheid is.het gaat hier over plj en gv en is niet het proces van de vzw.

22 Mar 2017, 21:32
Ancien

Leeftijd: 46
waly 2 schreef:
het is gewoon spijtig dat ze weer niet overeen gekomen zijn en er nu weer veel onzekerheid is.het gaat hier over plj en gv en is niet het proces van de vzw.

Mooie post maar proces is wel al gemaakt zenne :-) Alleen jammer dat het vaak dezelfde zijn vanuit de vzw die de vzw ook verdedigen... Dan is het misschien gemakkelijk om van buitenaf de pijlen op die mensen te richten, maar logisch/terecht is het daarom misschien niet altijd. Heb het nadeel dat als ik iets doe, ik daar ook voor de volle 100% voor ga en dat dan ook probeer te verdedigen tegen - in mijn ogen - onterechte kritiek... So be it... is hier nooit anders geweest, zal ook nooit veranderen, oa. ook om de verschillende redenen die ik de afgelopen dagen al postte...

Wat de onzekerheid betreft, is het redelijk eenvoudig in mijn ogen: deal komt er niet (althans niet voorlopig), dus zijn er twee mogelijkheden:

1) degene die investeerders zocht die zegt dat de voorgestelde voorwaarden/eisen van die investeerders niet verenigbaar zijn met het bedrag dat er tegenover staat (weerom geen nieuwe info hé - lijkt me gewoon logische deductie na krantenartikel van vanmorgen) als injectie, weet nu hoe laat het is want staat nu vol in de wind. Hij en zijn team weten nu wat de uitdaging is

2) degenen die gepasseerd zijn, zullen ook wel weten waar het op misgelopen is (hopelijk de vzw morgen ook en komt het overeen met reden voor partij 1) en kunnen zich misschien ook versterken zodanig dat men een volgende keer niet meer om hen heen kan. Na oktober 2015 was er ook het grote niks en plots viel in december 2015 PLJ uit de lucht... Stay positive! We zullen het snel genoeg weten zeker via den tamtam...

22 Mar 2017, 21:57
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
waly 2 schreef:

het is maar mijn mening: maar de manier waarop de vzw werkt én communiceert vind ik juist goed. bij de achterban (lees supporters) ga je altijd verschillende strekkingen en visies hebben, en zoals we hebben kunnen lezen is dat binnen de vzw zelf niet anders. en dat is maar goed ook. Net dat maakt die vzw een orgaan die als vertegenwoordiger van de achterban en als spreekbuis kan dienen. Als je dan als vzw met een standpunt wil naar buiten komen wat - met alle info waarover ze beschikken - in het belang is van onze club, dan vergt dat overleg van al die mensen en dus ook vrije tijd. ook om de verhalen van de betrokken partijen te kunnen horen verlies je minstens n paar dagen. het is net goed da er niet in the heat of the moment een tot niets leidende polemiek wordt gestart. Beide authentieke versies worden los van elkaar gehoord en kunnen worden afgetoetst. toch goed dat we die mogelijkheid hebben? Dat sommigen het nut nu in twijfel trekken dat snap ik toch ook niet. ik snap dat de ontgoocheling heel groot is. maar de taferelen hier in deze topic neigen naar hetgeen we veroordelen als zulks binnen het clubbestuur gebeurt. misschien moeten we eerst en vooral de vzw de nodige tijd gunnen om hun rol te kunnen spelen, en moeten we zelf ook eens doen wat elke vereniging/club moet doen: de verschillende visies respecteren, er naar luisteren, eruit leren, de beste ideeen/inzichten filteren en in het belang van het gemeenschappelijk doel aan t zelfde zeel trekken.

Het is makkelijk moord en brand te schreeuwen over het geruzie en krakeel in bestuurskamers waar onze club decennia lang slachtoffer is van geweest. laten we stellen dat het relaas van de laatste paginas van deze topic oproepen tot nadenken.

22 Mar 2017, 22:11
Vaste Waarde

DT schreef:
waly 2 schreef:

Mooie post maar proces is wel al gemaakt zenne :-) Alleen jammer dat het vaak dezelfde zijn vanuit de vzw die de vzw ook verdedigen... Dan is het misschien gemakkelijk om van buitenaf de pijlen op die mensen te richten, maar logisch/terecht is het daarom misschien niet altijd. Heb het nadeel dat als ik iets doe, ik daar ook voor de volle 100% voor ga en dat dan ook probeer te verdedigen tegen - in mijn ogen - onterechte kritiek... So be it... is hier nooit anders geweest, zal ook nooit veranderen, oa. ook om de verschillende redenen die ik de afgelopen dagen al postte...

Wat de onzekerheid betreft, is het redelijk eenvoudig in mijn ogen: deal komt er niet (althans niet voorlopig), dus zijn er twee mogelijkheden:

1) degene die investeerders zocht die zegt dat de voorgestelde voorwaarden/eisen van die investeerders niet verenigbaar zijn met het bedrag dat er tegenover staat (weerom geen nieuwe info hé - lijkt me gewoon logische deductie na krantenartikel van vanmorgen) als injectie, weet nu hoe laat het is want staat nu vol in de wind. Hij en zijn team weten nu wat de uitdaging is

2) degenen die gepasseerd zijn, zullen ook wel weten waar het op misgelopen is (hopelijk de vzw morgen ook en komt het overeen met reden voor partij 1) en kunnen zich misschien ook versterken zodanig dat men een volgende keer niet meer om hen heen kan. Na oktober 2015 was er ook het grote niks en plots viel in december 2015 PLJ uit de lucht... Stay positive! We zullen het snel genoeg weten zeker via den tamtam...

Het proces is niet gemaakt , het vuur is aangewakkerd dat wel .
We zijn ons weer in slaap aan het laten wiegen en net daarom zijn deze gebeurtenissen nuttig .
Zonder ( te vroege )post hier hadden we weer niet echt iets geweten en was er wederom weinig actie ondernomen . Nu is het weer alle hens aan dek en is er sinds lang weer wat aandacht op dit forum. Dat is ook deze club , Zwart Wit weet je wel.
DT omdat jij als enige antwoord moet je niet alles persoonlijk nemen als het woord vzw gebruikt wordt.
Jij bent trouwens over mij begonnen ( Nicky nietwaar ) en dan weet ik dat ik de juiste snaren geraakt hen om in gang te schieten . Verder weet ik ook dat we allebei groot genoeg zijn om daar niet alleen vanachter een pc over te praten . Alleen is via hier iedereen nu weer een beetje wakker.

22 Mar 2017, 22:41
Vaste Waarde

Je kan dan evengoed de vraag stellen waarom trekt hij zich voor de tweede keer terug en komt er wel een derde keer ?
En net voor jullie gesprekken trekt hij zich terug allemaal heel toevallig of te toevallig ?
Het vuur voor alle supporters is weer aangewakkerd je moet niet altijd alleen vzw minded denken .

Feit is gewoon dat ondanks alle beloftes van plaatsjes in de AV tot zelfs DC er steeds weer tegen een muur van leugens gelopen wordt .

22 Mar 2017, 23:08
Nationale Ploeg

https://www.youtube.com/watch?v=L0MK7qz13bU

22 Mar 2017, 23:24
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
raldegedaa
ambiaans in de kiejt
:crazy:

22 Mar 2017, 23:57
Vaste Waarde

Jongens, ik moet echt geen bedankjes voor al de tijd en moeite die ik in de vzw steek, maar aan mensen als Nicky kan ik enkel zeggen: wees zelf constructief! En daarmee bedoel ik meer doen dan enkel op het forum komen als je weer wat ruzie kan komen stoken/kappen op de vzw...

De VZW probeert de club op een deftige en RATIONELE basis mee op te bouwen, we willen ons afzetten tegen de manier waarop EA al jaren bestuurd wordt, louter emotioneel, zonder ratio, maar dat kan blijkbaar niet.

Bij Eendracht Aalst moet altijd alle info op straat liggen, dat is een verwijt naar het bestuur, maar evengoed naar al wie hier vindt dat alle info onmiddellijk op het forum moet verschijnen. Niemand die er blijkbaar aan denkt dat je misschien meer kan bereiken als er achter de schermen wordt gewerkt in plaats van vechtend over straat te rollen.

Nicky, the floor is yours!
Ik ga me een zak chips halen en wacht op je eerste positieve actie ten voordele van onze club.

23 Mar 2017, 0:06
Vaste Waarde

:lol: :lol: Over persoonlijke aanvallen gesproken 1 tegen allen , allen tegen 1 lijkt het motto nu na een paar uur palaveren.

Je hebt gelijk man ik breek alleen alles af , voor de rest ben ik veel te dom.

Is iedereen gemobiliseerd ondertussen om hun zegje eens te doen over mij anders ga ik voor morgen een paar zakken chips bijhalen , allen welkom .

Het feit blijft wel dat de resultaten povertjes blijven met de stille communicatie en de verbreding van het draagvlak .

23 Mar 2017, 0:18
Vaste Waarde

Geef mij GV zijn Nr ik zal alleen eens gaan luisteren en vragen stellen die ik vind die moeten gesteld worden ,
het nr mag in pb .
Ne journalist die op snelheid gepakt wordt is wel ne zuren appel natuurlijk , kan ik begrijpen . Nog een voordeel van directe communicatie naar de achterban , niemand kan u voor zijn met "roddels" en "geruchten" die achteraf grotendeels kloppen meestal.

23 Mar 2017, 0:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Laat ons het hier vanavond voor bekeken houden, en het overleg van de VZW met GV afwachten. Ik ben toch ook voorstander van eerst af te wachten om beide partijen te horen en dan naar buiten te komen met de verkregen info en eventuele tegenstrijdigheden die beide kampen verteld hebben.

Nadien kan dan die open vergadering gehouden worden, en kan iedereen zijn mening/gedacht eens zeggen.

23 Mar 2017, 0:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 120 121 122 123 124 152