VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 123 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 121 122 123 124 125 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
kleine suggestie: https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... ps-naturel

23 Mar 2017, 9:01
Vaste Waarde

Nicky, je luistert enkel naar jezelf, je bent altijd overtuigd van je eigen grote gelijk, dus discussiëren met jou heeft gewoon geen zin, vandaar dat ik anders al je zever gewoon laat passeren.

Maar nu werd het zelfs mij even te veel, sorry daarvoor :kiss:

En met je sneer naar mij als zou ik als journalist in snelheid gepakt worden door jou bewijs je nog maar eens dat het jou niet om het belang van onze club te doen is, maar om zelf te kunnen scoren.

Komt de club daar achteraf slechter uit, daar trek je je allemaal niets van aan. Je hebt je moment de gloire dan weer gehad. Geniet ervan!

23 Mar 2017, 9:40
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
hansken schreef:
Laat ons het hier vanavond voor bekeken houden, en het overleg van de VZW met GV afwachten. Ik ben toch ook voorstander van eerst af te wachten om beide partijen te horen en dan naar buiten te komen met de verkregen info en eventuele tegenstrijdigheden die beide kampen verteld hebben.

Nadien kan dan die open vergadering gehouden worden, en kan iedereen zijn mening/gedacht eens zeggen.

Ik vind niet dat het aan de vzw is om een vergadering te organiseren , maar wel aan PLJ en zijn bestuur .

23 Mar 2017, 10:21
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
hansken schreef:
Laat ons het hier vanavond voor bekeken houden, en het overleg van de VZW met GV afwachten. Ik ben toch ook voorstander van eerst af te wachten om beide partijen te horen en dan naar buiten te komen met de verkregen info en eventuele tegenstrijdigheden die beide kampen verteld hebben.

Nadien kan dan die open vergadering gehouden worden, en kan iedereen zijn mening/gedacht eens zeggen.

Edit

23 Mar 2017, 10:21
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
witteken schreef:
hansken schreef:

Ik vind niet dat het aan de vzw is om een vergadering te organiseren , maar wel aan PLJ en zijn bestuur .

Toch beter dat de onafhankelijke VZW dit doet? Zij kunnen het verhaal van alle partijen doen en gaan ons geen blaasjes wijsmaken.

Ik heb nog altijd vertrouwen in PLJ, maar op een supportersvergadering van het bestuur, heb je maar 1 kant van het verhaal en maken ze ons wijs wat ze willen

23 Mar 2017, 11:58
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
witteken schreef:
hansken schreef:

Toch beter dat de onafhankelijke VZW dit doet? Zij kunnen het verhaal van alle partijen doen en gaan ons geen blaasjes wijsmaken.

Ik heb nog altijd vertrouwen in PLJ, maar op een supportersvergadering van het bestuur, heb je maar 1 kant van het verhaal en maken ze ons wijs wat ze willen

23 Mar 2017, 11:58
forumlegende

allesaaneen schreef:
Het lijkt mij, gezien de omstandigheden, toch niet slecht om de versie van PLJ al mee te geven, als je hem daarmee enigszins uit deze 'wind' kan zetten?

Hoe je't ook draait of keert, PLJ is de kar gaan trekken op een moment dat niemand dat wou doen, ook GV niet. Dat verdient toch wel wat krediet. En het wachten komt dat krediet blijkbaar niet echt ten goede...

De versie van PLJ neerpoten heeft m;i. niet veel zin; STel dat de vzw die hier zet. En na 't overleg met GV wordt ook de versie van GV hier gezet.
2 versies die zoweizo tegenstrijdigheden zullen bevatten. Dan zal het hier pas kritiek regenen in alle richtingen. 'k peis zelfs dat sommigen niet meer zullen gaan slapen ;) .
Je gaat noch PLJ noch GV uit de wind zetten hiermee;

Logischer zou zijn (ik spreek uit eigen naam voor de duidelijkheid!):
- vzw praat met PLJ
- vzw praat met GV
- vzw doet intern overleg en legt de verhalen van GV en PLJ naast elkaar

Vanaf dat punt zijn er een paar mogleijkheden:
- Er zitten (grote) verschillen tussen beide verhalen, maar vzw communiceert deze gewoon op een op korte termijn samen te roepen supportersvergadering en geeft hierbij ook zijn visie op het gebeuren.
- Er zitten (grote) verschillen tussen beide verhalen, waarna vzw zowel PLJ en GV confronteert met de grootste tegenstrijdigheden, waarna een supportersvergadering volgt.

Het laatste idee neemt meer tijd in beslag maar geeft het meeste kans op een zo objectief en waarheidsgetrouw mogelijk relaas van de feiten. En daar hebben ALLE supporters recht op.

Probeer aub allemaal 1 ding in 't achterhoofd te houden: wij als supporters streven allemaal hetzelfde doel na, met name: het beste voor onze club, den iendracht! :EA: Over hoe dit moet gebeuren lopen de ideeën ver uit elkaar. Maar elkander daarom op de kap beginnen zitten, schieten we echt niets mee op.
Voor wie 't vergeten is, zondag is 't match, zullen we in die topic anders wat bladzijden vullen :)

Laatst gewijzigd door Timoilsjt op 23 Mar 2017, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.

23 Mar 2017, 12:01
forumlegende

Bram schreef:
Een punt waarover we het hier niet hebben, en wat eigenlijk wel relevant geworden is (gezien de gemiste promotie) is de beslissing die genomen werd om toch door te gaan met rugzak van 2m euro schulden ipv de piste doorstart te verkiezen.

Op een zo objectief mogelijke manier gesteld
Gaat het argument "PLJ" heeft ons gered dan eigenlijk wel op als een geldig argument, wetende dat we vandaag even ver (misschien zelfs verder) hadden kunnen staan als GV op dat moment met zijn - vermeende - strategie de boel had aangepakt ?

Misschien een gemene opmerking van mijn kant uit, maar ik vind het wel een belangrijk element gezien het op sentimenteeel vlak bij de supporters blijkbaar een argument is om PLJ zijn "attitude" te aanvaarden.

Toegegeven; hiervoor moet je wel eventjes de boel vanop een afstand durven bekijken en het supportershart opzij te zetten.

Dag Bram, als supporter heb je een supportershart. Dat kan je niet wegdenken. Zelf kom ik naar den iendracht omdat die ploeg sinds kindsbeen in mijn hart zit.
Die ploeg is Iendracht, en geen andere. Ook niet door opslorping van of fusies met andere (kleinere) ploegen. Die ploeg die zo ontstaat is voor mij niet meer de ploeg die in mijn hart zit en zal mogelijks ook nooit meer in mijn hart komen. Dus de zaak zodner supportershart bekijken is niet evident.
Had de ploeg failliet gegaan, dan dit of dan dat. Dat zijn vijgen na Pasen. We zullen het antwoord er nooit op kennen. GV heeft de kans gehad om over te nemen toen we nog niet failliet warne, maar zijn supportershart lag toen blijkbaar in een donkere diepvriezer. Was hij aan 't wachten op 't faillissement om dan over te nemen omdat hij als goed zakenman van oordeel is dat zijn strategie de beste was? Dat zou kunnen. Maar ik wil meteen een andere vraag stellen, kwestie van 't kot helemaal te doen ontploffen... en laat jullie allemaal maar eens goed gaan nu:

Wie zegt als wij failliet waren dat GV zou overgenomen hebben? Wie weet was zijn strategie wel de volgende: Joepie, den iendracht failliet, en ik ga nog eens mijn kans wagen in Dender om van die ploeg dé ene grote ploeg van de Denderstreek te maken nu dat eindelijk de grote concurrent, Eendracht Aalst, ophoudt te bestaan...???

Voor mij is voetbal nog steeds iets volks. het draait om beleving, kameraadschap, ... Helaas verwordt voetbal de laatst decennia meer en meer naar bedrijfsvoering waarbij het spelletje op de grasmat bijna bijkomstig wordt.

Wij zitten hier op 3 dagen 15blz. te discussieren over wat er in de bestuurskamer wel/niet gebeurt terwijl in het topic van de match komende zondag toch wel al de volle 3 berichten staan...

23 Mar 2017, 12:21
Nationale Ploeg

Timoilsjt schreef:
allesaaneen schreef:
Het lijkt mij, gezien de omstandigheden, toch niet slecht om de versie van PLJ al mee te geven, als je hem daarmee enigszins uit deze 'wind' kan zetten?

Hoe je't ook draait of keert, PLJ is de kar gaan trekken op een moment dat niemand dat wou doen, ook GV niet. Dat verdient toch wel wat krediet. En het wachten komt dat krediet blijkbaar niet echt ten goede...

De versie van PLJ neerpoten heeft m;i. niet veel zin; STel dat de vzw die hier zet. En na 't overleg met GV wordt ook de versie van GV hier gezet.
2 versies die zoweizo tegenstrijdigheden zullen bevatten. Dan zal het hier pas kritiek regenen in alle richtingen. 'k peis zelfs dat sommigen niet meer zullen gaan slapen ;) .

- vzw praat met PLJ
- vzw praat met GV

- Er zitten grote verschillen tussen beide verhalen, maar vzw communiceert deze gewoon op een op korte termijn samen te roepen supportersvergadering en geeft hierbij ook zijn visie op het gebeuren.
- Er zitten grote verschillen tussen beide verhalen, waarna vzw zowel PLJ en GV confronteert met de grootste tegenstrijdigheden, waarna een supportersvergadering volgt.

Het laatste idee neemt meer tijd in beslag maar geeft het meeste kans op een zo objectief en waarheidsgetrouw mogelijk relaas van de feiten. En daar hebben ALLE supporters recht op.

Probeer aub allemaal 1 ding in 't achterhoofd te houden: wij als supporters streven allemaal hetzelfde doel na, met name: het beste voor onze club, den iendracht! :EA: Over hoe dit moet gebeuren lopen de ideeën ver uit elkaar. Maar elkander daarom op de kap beginnen zitten, schieten we echt niets mee op.
Voor wie 't vergeten is, zondag is 't match, zullen we in die topic anders wat bladzijden vullen :)

de mogelijkheid dat de versies min of meer overeenkomen is dermate onwaarschijnlijk dat we ze meteen over slaan bij deze :D

23 Mar 2017, 12:22
Vaste Waarde

anathema76 schreef:
Nicky, je luistert enkel naar jezelf, je bent altijd overtuigd van je eigen grote gelijk, dus discussiëren met jou heeft gewoon geen zin, vandaar dat ik anders al je zever gewoon laat passeren.

En met je sneer naar mij als zou ik als journalist in snelheid gepakt worden door jou bewijs je nog maar eens dat het jou niet om het belang van onze club te doen is, maar om zelf te kunnen scoren.

Komt de club daar achteraf slechter uit, daar trek je je allemaal niets van aan. Je hebt je moment de gloire dan weer gehad. Geniet ervan!

Ik bedoelde wel gepasseerd omdat jurgen blijkbaar te vroeg ( waarom??) info over GV hier zet en daarom de wind van voren krijgt.
Van p 120 t/M 123 hier stellen ondermeer witteken en iendrachter ook dezelfde vragen en geven ook bepaalde opmerkingen waar geen antwoord op komt.
Als ik dan ook mijn gal spuw nadat jurgen werd aangevallen is het hek van de dam en ben ik vooral op zoek naar een gloriemoment ?
Welk gloriemoment zou dit dan moeten zijn ? Einde vzw , einde EA ?
Ik ben idd heel kritisch na alles wat we al mmegemaakt hebben dat is zeker waar maar als je daarom bij de minste tegenspraak op kritiek iedereen of mezelf moet aanvallen en verwijten maken dan is het aan jullie om er net sterker uit te komen en die kritiek mee te nemen .
Er meteen mee stoppen en hier elkaar zitten verwijten daarmee zijn vooral diegenen weer geholpen die onze kritische noot liever kwijt dan rijk zijn .
Denk van mij wat je wil ik ga er mijn slaap niet voor laten.

23 Mar 2017, 12:27
forumlegende

Still standing ! schreef:
Timoilsjt schreef:
allesaaneen schreef:

- vzw praat met PLJ
- vzw praat met GV

- Er zitten grote verschillen tussen beide verhalen, maar vzw communiceert deze gewoon op een op korte termijn samen te roepen supportersvergadering en geeft hierbij ook zijn visie op het gebeuren.
- Er zitten grote verschillen tussen beide verhalen, waarna vzw zowel PLJ en GV confronteert met de grootste tegenstrijdigheden, waarna een supportersvergadering volgt.

de mogelijkheid dat de versies min of meer overeenkomen is dermate onwaarschijnlijk dat we ze meteen over slaan bij deze :D

Ik hoop dat ze min of meer overeen komen maar ik denk van niet. Mogelijks gaan misschien wel de verhalen van PLJ en GV ongeveer overeenkomen maar dan laat minstens 1 van beiden het achterste van zijn tong niet zien. Immers, het zijn beide doorwinterde zakenmensen. ALs uit de gesprekken blijkt dat ze ongeveer hetzelfde vertellen, en ze dus min of meer op dezelfde lijn zitten, dan moeten wij ons als supporters toch afvragen waarom er geen akkoord tussen beiden gevonden wordt?

Mijn inziens is een verbreding van 't draagvlak positief voor elke investeerder die erin zit. Dus als de verschillen klein zijn los je die op; Blijkbaar lukt dit hier niet dus verwahct ik grote verschillen.

Ik heb mijn oorspronkelijke post gewijzigd en "grote" tussen () gezet om misverstanden te vermijden ;)

Laatst gewijzigd door Timoilsjt op 23 Mar 2017, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.

23 Mar 2017, 12:58
forumlegende

Het gaat hier nu al pagina's lang over GV en PLJ. Misschien toch even de focus leggen op die uitmesting van de AV? ;) Minstens even belangrijk, zoniet belangrijker...

23 Mar 2017, 13:00
forumlegende

Neutralboy schreef:
anathema76 schreef:

Ik bedoelde wel gepasseerd omdat jurgen blijkbaar te vroeg ( waarom??) info over GV hier zet en daarom de wind van voren krijgt.
Van p 120 t/M 123 hier stellen ondermeer witteken en iendrachter ook dezelfde vragen en geven ook bepaalde opmerkingen waar geen antwoord op komt.
Als ik dan ook mijn gal spuw nadat jurgen werd aangevallen is het hek van de dam en ben ik vooral op zoek naar een gloriemoment ?
Ik ben idd heel kritisch na alles wat we al mmegemaakt hebben dat is zeker waar maar als je daarom bij de minste tegenspraak op kritiek iedereen of mezelf moet aanvallen en verwijten maken dan is het aan jullie om er net sterker uit te komen en die kritiek mee te nemen .
Er meteen mee stoppen en hier elkaar zitten verwijten daarmee zijn vooral diegenen weer geholpen die onze kritische noot liever kwijt dan rijk zijn .

Een paar posts eerder vraag je - dacht ik toch - naar het nr van GV om met hem een gesprek te regelen en zelf vragen te stellen. Sorry, als jij het niet was maar iemand anders.

Maar eigenlijk hierbij mijn vraag: Iedereen die het forum volgt weet dat de vzw vanavond rond de tafel zit met GV. Er zijn blijkbaar vele vragen. Waarom stellen jullie die hier niet open en bloot zodat de vzw haar rol - de supportersbelangen behartigen - correct kan spelen en die vragen vanavond kan meenenen naar het overleg?

23 Mar 2017, 13:01
Vaste Waarde

Timoilsjt schreef:
Neutralboy schreef:
anathema76 schreef:

Een paar posts eerder vraag je - dacht ik toch - naar het nr van GV om met hem een gesprek te regelen en zelf vragen te stellen. Sorry, als jij het niet was maar iemand anders.

Maar eigenlijk hierbij mijn vraag: Iedereen die het forum volgt weet dat de vzw vanavond rond de tafel zit met GV. Er zijn blijkbaar vele vragen. Waarom stellen jullie die hier niet open en bloot zodat de vzw haar rol - de supportersbelangen behartigen - correct kan spelen en die vragen vanavond kan meenenen naar het overleg?

-Heeft u schulden kwijtgescholden door omzetting in aandelen ?
-Is UW visie een overname via faillissement ? Zoja onder welke voorwaarden
-Bent u eventueel bereid om de huidige AV te screenen en nodige stappen te ondernemen indien nodig ?
-Is dit het definitieve einde voor U als investeerder bij EA en waarom is dit de 2e keer dat u in het heetst van de strijd de boel achterlaat ?

23 Mar 2017, 13:13
forumlegende

Bomber schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Het gaat hier nu al pagina's lang over GV en PLJ. Misschien toch even de focus leggen op die uitmesting van de AV? ;) Minstens even belangrijk, zoniet belangrijker...

Prima, we kunnen mss beginnen let diegene die info uit de AV naar u lekt?

Niemand uit de Av lekt informatie naar mij.

23 Mar 2017, 13:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 121 122 123 124 125 152