|
|
| Pagina 126 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 124 125 126 127 128 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Hugo schreef: Jean schreef: parol schreef: In het totaal zou de tribune + de plaatsing 165 000 euro kosten. De firma COS, de eigenaar, zou ze kunnen plaatsen in juni. Als je nu 165 supporters zoekt die 1000 euro geven en die daarvoor x aantal jaar een abonnement geeft... en die dan nog wat drankbonnen krijgen, een keer mogen gaan eten en zo... 165 000 euro een pak geld nietwaar, ik wil de pret niet bederven maar zouden ze hun geld niet beter gebruiken voor een nieuwe grasmat? Misschien kunnen ze gewoon die tent wat dichter bij het speelveld plaatsen, het zal al een stuk aangenamer zijn om de match te volgen. De grasmat ligt in proces. Je gaat geen geld investeren in iets als je er op rekent dat een rechter gaat beslissen dat de aannemer het veld op eigen kosten moet heraanleggen, en goed van deze keer. |
| 25 Mar 2017, 13:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Die tribune, dicht bij het veld geplaatst, zou sowieso een goede zaak zijn. Alle sfeermakers terug samen, heeft enkel maar voordelen. Hopelijk kan de sfeer van de K terugkomen en komt er zo ook weer volk terug. En ook sportief kunnen we dan onze rol weere spelen. Hoe dikwijls is het niet gebeurd dat de ploeg nog kon stunten als de K, dicht op het veld, zich er ging achter zetten.
|
| 25 Mar 2017, 17:29 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
parol schreef: Volgens de info die de VZW van PLJ deze namiddag heeft gekregen, heeft onze club een optie genomen op de ex-staantribune van Zulte Waregem. waarom geraakt die informatie niet tot op de officiële site of in de kranten of tv oost niet eens laten langskomen ? toch goede reclame ? |
| 25 Mar 2017, 17:51 |
|
|
Vaste Waarde
iendrachter schreef: Iendrachtzot schreef: Hugo schreef: Ja voor de 1000 a 1500 man die er nog komt kijken, onder de bache kan je zelfs nog nen barbecue houden meer dan plaats genoeg. Als ze geld genoeg hebben mogen ze van mijn part gans het stadion opknappen, maar nog een seizoen spelen op deze grasmat. ![]() Hugo, iedereen weet dat er nu inderdaad nog zo'n 1500 man komt kijken. Dit komt onder andere door het vorige clubbestuur... de voetbaldivisie waarin we nu sukkelen... Maar ook door de afbraak van onze 'K' ... en de tent die in de plaats kwam... daar wilden de mensen geen geld aan geven, en wie kan hen da kwalijk nemen? Deze staantribune van ZW zal de K niet kunnen vervangen... maar is zoals hierboven geschreven al 10x beter dan wat er nu is, en zal ongetwijfeld weer meer supporters op de been brengen. Gaat iedereen die vroeger in de (betonnen) K stond terugkomen? Nee, zeker niet, maar wel al een deel er van! Bovendien: De sfeermakers hebben alles geprobeerd... Europatribune... Nu een paar seizoenen de 'E' ... In die staantribune zal iedereen weer bijeen staan... De supporters die voet bij stuk hielden en de 'K' niet wilden verlaten & de sfeermakers die andere tevergeefse tribunes hebben geprobeerd. Dit kan alleen maar de sfeer bevorderen... Meer sfeer = meer volk ... Bovendien 2: Wij als VZW hebben nu eens (bijna) iets voor elkaar gekregen bij ons bestuur, en dan zou het weer niet goed zijn? Dan kunnen bijna al onze supporters in die tribune van ZW want er kan 1200 man in .Gaat ons bestuur dat dan alleen betalen? Of is er toch een deel voor de stad? Triestig eigenlijk,de stad is eigenaar van het stadion maar onze club moet wel instaan voor nieuwe grasmat en nieuwe tribune, zelf in het grootste boerengat in provenciale krijgen ze soms honderdduizenden euro's om de infrastructuur te renoveren, maar hier is EA voor de stad precies vergif. De club gaat die staantribune betalen. Ze gaan niet op de stad wachten en terecht. Om de sfeer terug te brengen is de staantribune van Zulte Waregem dringend nodig. Het zou goed zijn om ze in juni te plaatsen. Wat de grasmat betreft, heeft de club klacht ingediend tegen de firma die dat wangedrocht heeft gelegd. Hopelijk krijgt onze club een serieuze schadevergoeding. We hebben in de zomer door de aanleg van de grasmat geen enkele oefen- of bekermatch thuis kunnen spelen. Hierdoor hebben we serieus wat inkomsten van de kantines moeten derven. Van de opbrengst van de tickets op verplaatsing kregen we de helft. |
| 25 Mar 2017, 18:46 |
|
|
forumlegende
Hugo schreef: Bomber schreef: Nu er eindelijk schot id zaak komt staat den Hugo liever onder een bache...veel gekker hoeft het niet meer te worden ![]() Ja voor de 1000 a 1500 man die er nog komt kijken, onder de bache kan je zelfs nog nen barbecue houden meer dan plaats genoeg. Als ze geld genoeg hebben mogen ze van mijn part gans het stadion opknappen, maar nog een seizoen spelen op deze grasmat. ![]() Als gij op zondag liever gaat bbq'en onder e bache, doe je maar hugo, maar ik sta liever gegroepeerd met alle supporters op een iet of wat deftige alternatieve tribune ipv die achterlijke kermistent. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 25 Mar 2017, 18:49 |
|
|
Vaste Waarde
Timoilsjt schreef: Hugo schreef: Bomber schreef: Nu er eindelijk schot id zaak komt staat den Hugo liever onder een bache...veel gekker hoeft het niet meer te worden ![]() Ja voor de 1000 a 1500 man die er nog komt kijken, onder de bache kan je zelfs nog nen barbecue houden meer dan plaats genoeg. Als ze geld genoeg hebben mogen ze van mijn part gans het stadion opknappen, maar nog een seizoen spelen op deze grasmat. ![]() Als gij op zondag liever gaat bbq'en onder e bache, doe je maar hugo, maar ik sta liever gegroepeerd met alle supporters op een iet of wat deftige alternatieve tribune ipv die achterlijke kermistent. |
| 25 Mar 2017, 18:56 |
|
|
Ancien
Timoilsjt schreef: Hugo schreef: Bomber schreef: Nu er eindelijk schot id zaak komt staat den Hugo liever onder een bache...veel gekker hoeft het niet meer te worden ![]() Ja voor de 1000 a 1500 man die er nog komt kijken, onder de bache kan je zelfs nog nen barbecue houden meer dan plaats genoeg. Als ze geld genoeg hebben mogen ze van mijn part gans het stadion opknappen, maar nog een seizoen spelen op deze grasmat. ![]() Als gij op zondag liever gaat bbq'en onder e bache, doe je maar hugo, maar ik sta liever gegroepeerd met alle supporters op een iet of wat deftige alternatieve tribune ipv die achterlijke kermistent. Ik zie ja daar nochtans regelmatig staan moet er dus best gezellig vertoeven zijn. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Mar 2017, 19:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Hugo schreef: Timoilsjt schreef: Hugo schreef: Ja voor de 1000 a 1500 man die er nog komt kijken, onder de bache kan je zelfs nog nen barbecue houden meer dan plaats genoeg. Als ze geld genoeg hebben mogen ze van mijn part gans het stadion opknappen, maar nog een seizoen spelen op deze grasmat. ![]() Als gij op zondag liever gaat bbq'en onder e bache, doe je maar hugo, maar ik sta liever gegroepeerd met alle supporters op een iet of wat deftige alternatieve tribune ipv die achterlijke kermistent. Ik zie ja daar nochtans regelmatig staan moet er dus best gezellig vertoeven zijn. ![]() Als ze dienen nieven tribun zes meiter dichter teigen 't ploin goon zetten, tèn wildj da zeggen dammen zes meiter verder van de kanting goon stoon, azoi est oeik altoid iet ein.... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 25 Mar 2017, 19:36 |
|
|
forumlegende
Hugo schreef: Timoilsjt schreef: Hugo schreef: Ja voor de 1000 a 1500 man die er nog komt kijken, onder de bache kan je zelfs nog nen barbecue houden meer dan plaats genoeg. Als ze geld genoeg hebben mogen ze van mijn part gans het stadion opknappen, maar nog een seizoen spelen op deze grasmat. ![]() Als gij op zondag liever gaat bbq'en onder e bache, doe je maar hugo, maar ik sta liever gegroepeerd met alle supporters op een iet of wat deftige alternatieve tribune ipv die achterlijke kermistent. Ik zie ja daar nochtans regelmatig staan moet er dus best gezellig vertoeven zijn. ![]() Kiezen tussen de cholera en de pest noemen ze dat, maar mijn ploeg blijf ik trouw ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 26 Mar 2017, 10:09 |
|
|
forumlegende
jammen schreef: Hugo schreef: Timoilsjt schreef: Als gij op zondag liever gaat bbq'en onder e bache, doe je maar hugo, maar ik sta liever gegroepeerd met alle supporters op een iet of wat deftige alternatieve tribune ipv die achterlijke kermistent. Ik zie ja daar nochtans regelmatig staan moet er dus best gezellig vertoeven zijn. ![]() Als ze dienen nieven tribun zes meiter dichter teigen 't ploin goon zetten, tèn wildj da zeggen dammen zes meiter verder van de kanting goon stoon, azoi est oeik altoid iet ein.... ![]() Meschien moete weir nen boiten toeig vraugen ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 26 Mar 2017, 10:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Timoilsjt schreef: jammen schreef: Hugo schreef: Ik zie ja daar nochtans regelmatig staan moet er dus best gezellig vertoeven zijn. ![]() Als ze dienen nieven tribun zes meiter dichter teigen 't ploin goon zetten, tèn wildj da zeggen dammen zes meiter verder van de kanting goon stoon, azoi est oeik altoid iet ein.... ![]() Meschien moete weir nen boiten toeig vraugen ![]() Ne natten boitentoeig tèn wel ein... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 26 Mar 2017, 11:53 |
|
|
Junior
Hierbij enkele voorstellen voor de VZW om wat meer volk naar den eendracht te krijgen... maar tevens gekoppeld aan een paar vragen.
Hoeveel volk kan er feitelijk in de party tent? Waarom worden er niet meer gratis tickets verdeeld of uitgeloot... Volgens mij is volk dat gratis komt kijken en wa geld opdoet aan drank toch nog altijd beter dan geen volk he. Het kan bv een idee zijn om een iedere thuismatch een andere middenstander uit het Aalsterse x-aantal kaarten te geven, dewelke hij niet zomaar mag meegeven welliswaar, maar mag koppelen aan een actie (in samenspraak met EA) bv. Bij aankoop van een GSM gratis twee tickets voor EA. Dit kost de winkeliers niets, is goed voor de naambekendheid van EA (we zien de naam en het logo tenminste opduiken in het stadscentrum) en zorgt voor meer supporters. Er kan gewerkt worden met een bon, dewelke ze kunnen aanbieden aan het secretariaat of dergelijke. Misschien is er een mogelijkheid dat er samengewerkt wordt met middenstanders om arrangementen uit te werken, waarbij een avond voetbal incluis is. Ik denk dat de commerciële cel van EA veel verder moet kijken dan alleen maar sponsors zoeken en die een reclamebord geven. Think outside the box! Ik denk dat er weinig middenstanders zullen nee zeggen voor iets waar ze alleen maar voordelen bij hebben en dat hun niks kost. Misschien eens tijd dat EA eens iets doet voor de middenstand ook... Koppel dit AUB niet direct aan een verplichting tot sponsoring he!! Geef die mensen de mogelijkheid, maar verplicht niets! Worden er vrijkaarten weggegeven op de stadsradio? Op TV OOST? via streekkrant ?? Ik noem maar op... Ik weet dat er zijn die denken, ja dan gaan ze komen "alst verniet is... " Maar we moeten meer volk naar ons stadion krijgen gasten en dat gaat niet lukken met het voetbal alleen. Den okapi krijgt een nieuwe zaal, maar das wel omdat ze elke week vol zit en er zelfs kaarten te weinig zijn he! Hier is er plaats te veel... Dus we moeten voor een opwaartse spiraal zorgen en ja in het begin zullen we moeten investeren door volk te lokken. Verder zou er nog meer werk moeten gemaakt worden van het familie-aspect. (er stond overlaatst een opblaasbaar doel om naar te sjotten, maar als de gasten wa neig op den bal sjotten, was het op een voertuig. Zorgt dat da komt op een betere plek of sluit da beter af. Doe eens een ladies evening met korting voor de dames en gekoppeld aan een ticket voor de cinema na de voetbal ofzo... Kortom, betrek de middenstand gasten, zij kunnen EA terug de naambekendheid geven. Der zijn waarschijnlijk mensen in Aalst die zullen zeggen als ze affiches van de eendracht zien hangen in vitrines int stad "verdomme den eendracht das langk leen" Onze naam en logo moet zo veel keer te zien zijn int stad da zelfs den dozje der kerrezot van werd!!!! We moeten stoppen met denken dat traditie alleen ons gaat redden, want das niet het geval. Kan da niet geregeld worden dat de Ladies EA spelen net voor de mannen? Da zou leuker zijn zowel voor de dames en voor de mannen die komen kijken ![]() Oh ja en promoveren zou er ook geen slecht aan doen ![]() |
| 28 Mar 2017, 9:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Er zitten veel goede ideeën in. 't is juist dat ge niets van den Eendracht.
Verleden zaterdag reed ik toevallig door Temse en daar stonden borden langsheen de weg om hun volgende thuismatch aan te kondigen. In andere gemeenten gebeurt dit ook. In mijn kindertijd hingen er in de winkels scheurkalenders van den Eendracht zodat men kon zien tegen wie de volgende match was. |
| 28 Mar 2017, 9:38 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Allemaal goede ideeën.
Zou die mensen wel geen kaart geven voor de huidige K want dan gaan er ni veel terugkomen. Ik zou het kort samenvatten als : "Maak terug wa reclam voor den eendracht zonder dat het veel geld kost" En het klopt. Als je er niet zelf naar op zoek gaat zie je amper eits van EA in 't stad en omgeving. |
| 28 Mar 2017, 13:07 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Allemaal mooie ideeën maar het enige dat telt is uit deze kutreeks geraken en tegen volgend seizoen die tribune van Z_W en er gaan er al een aantal terug komen want wat eigenlijk mankeert is de sfeer van de K!!!!!
Door die tribune aan te schaffen en alzo de akoestiek te verbeteren kunnen we misschien de sfeermakers opnieuw bijeen krijgen en de sfeer verbeteren. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 28 Mar 2017, 17:34 |
|
| Pagina 126 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 124 125 126 127 128 … 152 Volgende |