|
|
| Pagina 128 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 126 127 128 129 130 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
jammen schreef: Gaan we vanavond de versies van PLJ en GV te horen krijgen of wordt dit, na de vergadering, alsnog gepost op dit forum? Die krijg je vanavond integraal te horen. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 07 Apr 2017, 11:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Vandaag klein artikel in hnb over het omvormen van vzw naar cvba. Op de website is dat niet nodig om de supporters in te lichten .
|
| 07 Apr 2017, 12:07 |
|
|
forumlegende
Ik weet nog niet of ik het haal vanavond, indien niet heb ik hier al een aantal vragen :
- wat met klacht tegen Knokke? - sportieve ambities? binnen 5 jaar naar profvoetbal? - wat is de juiste reden dat Sven wou opstappen en uiteindelijk aan de kant geschoven is? - staat de club over te nemen, indien niet staat bestuur open voor bijkomende financiële inbreng? - is er mogelijkheid voor particulieren om mee te investeren in de club? - zijn de vorig seizoen aangestelde werknemers van de club al geëvalueerd? resultaten? - waarom werden eerder aangehaalde problemen drankbonnetjes met een tweede leven niet verholpen? - hoe is het mogelijk dat er steeds een aantal niet-betalenden nog elke match kunnen plaatsnemen op de zitribune? |
| 07 Apr 2017, 12:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
witzwet schreef: jammen schreef: Gaan we vanavond de versies van PLJ en GV te horen krijgen of wordt dit, na de vergadering, alsnog gepost op dit forum? Die krijg je vanavond integraal te horen. Zolang er geen kritische vragen gesteld worden,zal PLJ zijn goed nieuws show wel kunnen ten berde brengen,zat de powerpoint presentatie van FDR ook in de overname? Ale overname alle trawanten van FDR zitten nog steeds op dezelfde positie dan bij de (overname) wat zwart op wit kan bewezen worden,als je ziet naar wie de mail van Valckenier allemaal verzonden is,dan zakt mijn broek tot aan de knieën,zoals eerder al gepost 'nieuwe wijn in oude dikke zakken' We zijn weer voor een paar maanden vertrokken,want we moeten plj de kans geven tot deze zomer om zijn sponsors bekend te maken en zo ploegde de boer rustig verder,welk standpunt zou of gaat de vzw innemen,denk dat ze er een beter zicht op hebben dan het voetvolk,hun mening lijkt me heel belangrijk om te zien wat en hoe de supps zich moeten of kunnen uiten tegen pljOok de rekening courant ,daar zit volgens mij een addertje onder het gras. Ik dacht enkele maanden geleden dat we terug in de goede richting aan het gaan waren,tot het ontslag van Sven,als je toen zag welke moeite men moest doen om toch maar geloofwaardig over te komen,dat er geen vuiltje aan de lucht was,in familie of thuis zitten slechtere acteurs, ik vrees dat we terug onderaan de ladder staan. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 07 Apr 2017, 12:59 |
|
|
Duivelke Lid geworden op: 01 Jun 2015, 15:05 Berichten: 26 Locatie: Aalst |
iendrachter schreef: witteken schreef: Vandaag klein artikel in hnb over het omvormen van vzw naar cvba. Op de website is dat niet nodig om de supporters in te lichten . Voor een CVBA moet je toch met minstens 3 zijn? En PLJ wil de anderen hun aandelen kopen zodat hij voorlopig alleen alle aandelen heeft. Dus dan kan dat toch niet? Inderdaad , om een cvba te kunnen oprichten, moet je bij de notaris zijn voor een notariële oprichtingsakte, met minstens drie personen zijn,[/color] een vast kapitaal hebben van minimum 18.550 euro, dat bij oprichting voor minstens 6.200 euro en voor minstens een vierde per aandeel is volstort. Dit impliceert dat een aantal vennoten meer dan een kwart van de aandelen moet volstorten, anders bereik je de verplichte 6.200 euro niet. Minimumkapitaal en aansprakelijkheid van de oprichters Je mogelijke aansprakelijkheid als vennoot in een coöperatieve vennootschap met beperkte aansprakelijkheid is in principe beperkt tot je financiële inbreng, zodat je niet persoonlijk kan aangesproken worden voor de gemaakte schulden. Er is evenwel één uitzondering. Ter compensatie van de beperkte aansprakelijkheid legt de wetgever de oprichters van een vennootschap bepaalde verplichtingen op. Zo zal je er bij de oprichting voor moeten zorgen dat er, los van het verplichte minimumkapitaal, voldoende kapitaal in de vennootschap aanwezig is om je voorgestelde financiële plan te realiseren. Dit financiële plan, dat over de eerste twee jaar van je geplande activiteit moet gaan, moet je trouwens bij de notaris deponeren bij de oprichting van de vennootschap. Want indien het faillissement wordt uitgesproken binnen de drie jaar na de oprichting en indien het maatschappelijk kapitaal kennelijk ontoereikend was voor de normale uitoefening van de voorgenomen bedrijvigheid over ten minste twee jaar, dan kan je door de rechter veroordeeld worden om toch met je persoonlijk vermogen in te staan voor bepaalde schulden van de vennootschap. Dit noemt men oprichtersaansprakelijkheid. _________________ Nur für diesen Verein wolln wir kämpfen und schrein ! |
| 07 Apr 2017, 14:19 |
|
|
Reserve
De CVBA Eendracht Aalst is opgericht op 28 juni 2016 en bestaat dus al bijna 1 jaar... Oprichters waren PLJ (via Luxemburgse vennootschap), DA, SVDB en LVH en die werden bij oprichting ook allen benoemd als bestuurder.
|
| 07 Apr 2017, 14:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
allesaaneen schreef: De CVBA Eendracht Aalst is opgericht op 28 juni 2016 en bestaat dus al bijna 1 jaar... Oprichters waren PLJ (via Luxemburgse vennootschap), DA, SVDB en LVH en die werden bij oprichting ook allen benoemd als bestuurder. Dat was een nieuwe cvba , nu wil hij de vzw eendracht aalst omvormen naar cvba. Zo staat het toch in de krant. |
| 07 Apr 2017, 15:23 |
|
|
Reserve
witteken schreef: allesaaneen schreef: De CVBA Eendracht Aalst is opgericht op 28 juni 2016 en bestaat dus al bijna 1 jaar... Oprichters waren PLJ (via Luxemburgse vennootschap), DA, SVDB en LVH en die werden bij oprichting ook allen benoemd als bestuurder. Dat was een nieuwe cvba , nu wil hij de vzw eendracht aalst omvormen naar cvba. Zo staat het toch in de krant. Ok, bedankt, heb het artikel(tje) ondertussen gezien. |
| 07 Apr 2017, 15:33 |
|
|
Vaste Waarde
Bakkie schreef: witzwet schreef: jammen schreef: Gaan we vanavond de versies van PLJ en GV te horen krijgen of wordt dit, na de vergadering, alsnog gepost op dit forum? Die krijg je vanavond integraal te horen. Zolang er geen kritische vragen gesteld worden,zal PLJ zijn goed nieuws show wel kunnen ten berde brengen,zat de powerpoint presentatie van FDR ook in de overname? Ale overname alle trawanten van FDR zitten nog steeds op dezelfde positie dan bij de (overname) wat zwart op wit kan bewezen worden,als je ziet naar wie de mail van Valckenier allemaal verzonden is,dan zakt mijn broek tot aan de knieën,zoals eerder al gepost 'nieuwe wijn in oude dikke zakken' We zijn weer voor een paar maanden vertrokken,want we moeten plj de kans geven tot deze zomer om zijn sponsors bekend te maken en zo ploegde de boer rustig verder,welk standpunt zou of gaat de vzw innemen,denk dat ze er een beter zicht op hebben dan het voetvolk,hun mening lijkt me heel belangrijk om te zien wat en hoe de supps zich moeten of kunnen uiten tegen pljOok de rekening courant ,daar zit volgens mij een addertje onder het gras. Ik dacht enkele maanden geleden dat we terug in de goede richting aan het gaan waren,tot het ontslag van Sven,als je toen zag welke moeite men moest doen om toch maar geloofwaardig over te komen,dat er geen vuiltje aan de lucht was,in familie of thuis zitten slechtere acteurs, ik vrees dat we terug onderaan de ladder staan. Jij mag dit hier allemaal zeggen zonder persona non grata te zijn hier Zelfde mening hier maar ik ga het daar bij laten voor er weer een oorlog uitbreekt hier. |
| 07 Apr 2017, 16:19 |
|
|
Vaste Waarde
Volledig terechte opmerking!
Na 16 dagen buitenland met het werk even genieten met het gezin is belangrijker voor mij ipv ruzie te komen maken over iets waar we nooit iets echt zullen kunnen aan veranderen. Nogmaals proficiat met de bevalling trouwens bomber ! |
| 07 Apr 2017, 18:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bomber schreef: Een beetje jammer dat al die kritische mannen van op het forum die het zoveel beter kunnen dan de vzw er vanavond niet zullen zijn natuurlijk... ola,ze zijn weer op in hun gat gebeten. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 07 Apr 2017, 20:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik vind het altijd pijnlijk om te zien hoe weinig volk naar de vergaderingen komt. Zagen op het forum is blijkbaar makkelijker.
Chapeau voor het werk dat jullie er altijd insteken. Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk |
| 08 Apr 2017, 0:44 |
|
|
Smetje schreef: Ik vind het altijd pijnlijk om te zien hoe weinig volk naar de vergaderingen komt. Zagen op het forum is blijkbaar makkelijker. Chapeau voor het werk dat jullie er altijd insteken. Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk Ik zal de volgende keer mijn planning volledig aanpassen en als uw mening verkondigen volgens u zagen is,dan zijde gij nog een grotere zaag. Vestuurd vanaf mijn mobilhome IT 680g _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Apr 2017, 6:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Redelijk confronterende vergadering tussen vzw enerzijds en PLJ/DA anderzijds.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 08 Apr 2017, 8:44 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
jammen schreef: Redelijk confronterende vergadering tussen vzw enerzijds en PLJ/DA anderzijds. Komt er een verslag(je) voor de mensen die er niet konden bijzijn? |
| 08 Apr 2017, 8:54 |
|
| Pagina 128 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 126 127 128 129 130 … 152 Volgende |