|
|
| Pagina 332 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 330 331 332 333 334 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Stadion
Zienaa schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Enkele maanden terug heb ik hier eens gepost dat wij deze politieke maffia moeten afstraffen in het stemhokje!!!! Wel beste iendrachters het is de moment. Na 4 jaar hebben ze niets gevonden terwijl de gewone man/vrouw dit reeds wist op voorhand. Er bestaat daar een woord voor"Politieke onwil" En welke lokale partij biedt je dan wel de garantie dat er een stadion komt? SPA? Groen? Vlaams Belang? VLD? Geen enkele want ze moeten den iendracht niet! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 11 Mei 2017, 12:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Smetje schreef: Op de laatste supportersvergadering die er ooit geweest is met Frank DR liet hij verstaan dat er al gesprekken geweest waren met Affligem en dat er interesse was. Geen idee natuurlijk of dat echt klopt, maar zeker de moeite dat ons bestuur er (nog) eens mee gaat praten. Klopt, dat is dan ook het enige scenario dat in mijn ogen ons van een lange pijnlijke dood kan weerhouden. De enige manier om deze club te doen "kickestarten" is dat er een stadioproject mee gelinkt wordt. Hoe kan je een stadionproject realiseren: 1) zelf ==> dus in geen 100 jaar mogelijk 2) via een publiek/private samenwerking waarbij het vooral om de zichtbaarheid van de E40 te doen is voor de projectonwikkelaar en over tewerkstelling voor de stad/gemeente waar het project er komt. Het grote strategische verschil tussen Aalst enerzijds en Affligem/ Erpe Mere anderzijds is toch vrij simpel samen te vatten in het hebben van een commercieel stadscentrum. Ergen (ver weg wel) kan ik het stadsbestuur wel gelijk geven in hun analyse dat dat een bezorgdheid is voor hun... maar dat is het natuurlijk niet voor buurgemeenten. Waarmee ik mij niet uitspreek over eventuele haalbaarheid, maar van bovenstaande blijf ik overtuigd dat het de enige manier is om ooit terug een rol van betekenis te gaan spelen. Zoniet is ons plafond de 1ste amateurreeks. _________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Mei 2017, 13:56 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Nu vallen ilse en de stad aalst uit de lucht dat er geen enkele grond in aalst beschikbaar is om een nieuw stadion neer te poten,terwijl ze de kans hadden om een stuk van de siesegemkouter vrij te houden voor recreatie!Als de groene er niets op tegen hebben dat er industrie komt dan zouden ze een nieuw stadion op die plek toch ook kunnen verdragen niet?Is volgens mij nog steeds de beste locatie,dichtbij de E40 en ze vallen daar erg weinig mensen lastig.zou daar geen stuk grond een bestemmingswijziging kunnen krijgen stadsbestuur???Ik moet daarvoor geen 4j in een task force zitten ze om dat in te zien!
| 11 Mei 2017, 14:25 |
|
|
Nationale Ploeg
het is gewoon onwil van het huidige stadsbestuur. de tijd dat ze het allemaal op vorige besturen konden steken is inmiddels gepasseerd (zeker in het geval van madam den torentoerist), er zijn mogelijkheden geweest, ze hebben tijd gehad om mogelijkheden te maken als ze dat gewild hadden en ze hebben met geld zitten smijten naar vanalles behalve naar onze club. het heeft totaal geen zin om daar over te blijven emmeren of te bokken: close the book and move on = de club zal een oplossing moeten vinden zonder de halve zolen van ons (?) stadsbestuur. dus buiten Aalst. there is no way around it.
_________________ may the FORCE be with you. Laatst gewijzigd door Still standing ! op 11 Mei 2017, 15:32, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 11 Mei 2017, 14:38 |
|
|
forumlegende
Bram schreef: Smetje schreef: Op de laatste supportersvergadering die er ooit geweest is met Frank DR liet hij verstaan dat er al gesprekken geweest waren met Affligem en dat er interesse was. Geen idee natuurlijk of dat echt klopt, maar zeker de moeite dat ons bestuur er (nog) eens mee gaat praten. Klopt, dat is dan ook het enige scenario dat in mijn ogen ons van een lange pijnlijke dood kan weerhouden. De enige manier om deze club te doen "kickestarten" is dat er een stadioproject mee gelinkt wordt. Hoe kan je een stadionproject realiseren: 1) zelf ==> dus in geen 100 jaar mogelijk 2) via een publiek/private samenwerking waarbij het vooral om de zichtbaarheid van de E40 te doen is voor de projectonwikkelaar en over tewerkstelling voor de stad/gemeente waar het project er komt. Het grote strategische verschil tussen Aalst enerzijds en Affligem/ Erpe Mere anderzijds is toch vrij simpel samen te vatten in het hebben van een commercieel stadscentrum. Ergen (ver weg wel) kan ik het stadsbestuur wel gelijk geven in hun analyse dat dat een bezorgdheid is voor hun... maar dat is het natuurlijk niet voor buurgemeenten. Waarmee ik mij niet uitspreek over eventuele haalbaarheid, maar van bovenstaande blijf ik overtuigd dat het de enige manier is om ooit terug een rol van betekenis te gaan spelen. Zoniet is ons plafond de 1ste amateurreeks. Zijn onze politiekers dan écht zo achterlijk om te denken dat een multifunctioneel voetbalstadion met retail in Erpe-Mere of Affligem geen concurrentie is? Integendeel zelfs, een stadion in een buurgemeente zal méér concurrentie zijn voor het Aalsters winkelhart en zijn handelaars dan een stadion op Aalsters grondgebied! Alle shoppingcentra zuigen steden leeg en leiden tot leegstand in het stadscentrum. En die shoppingcentra liggen vaak ettelijke kilometers verwijderd van het eigenlijke centrum. Eens je met de auto op weg bent is 't verschil tussen Aalst, Erp-Mere of Affligem nihil. Zeker met de verkeerschaos dagelijks in Aalst (+ parkeerproblemen) ben je soms rapper en beter af in Erpe-Mere of Affligem. Dus dat leeggzuigeffect ga je blijven hebben. Als stadsbestuur kan je enkel hopen dat het gedeelte retail in zo 'n stadion zo klein mogleijk is en er vooral kantoren of andere activiteiten worden in ondergebracht die uw stadscentrum niet leegzuigen. De enige manier hoe je daar iets in de pap te brokken hebt als stadsbestuur is door ervoor te zorgen dat het stadion op uw eigen grondgebied neergepoot wordt zodat je via de diverse vergunningsprocedures beperkingen en/of verplichtingen oplegt op 't valk van concurrerende activiteiten. Als uw stadion dus op de Siesegem komt kan je als stad nog iets bijsturen in 't ontwerp en indeling. Als uw stadion amper 5 km verder ergens in Erpe-Mere wordt neergeplant heb je als stad geen kl*ten te zeggen, en kunnen ze daar een voetbalstadion oprichten met een 'Wijnegem' shoppingcentra naast en loopt uw stadscentrum volledig leeg. Dus Oilsjterse politiekers, bezigt na isj 5 minieten eir verstand, astablieft!?! Dan hebben onze politiekers pas écht boter op hun hoofd! _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 11 Mei 2017, 15:19 |
|
|
forumlegende
zandbergske schreef: Nu vallen ilse en de stad aalst uit de lucht dat er geen enkele grond in aalst beschikbaar is om een nieuw stadion neer te poten,terwijl ze de kans hadden om een stuk van de siesegemkouter vrij te houden voor recreatie!Als de groene er niets op tegen hebben dat er industrie komt dan zouden ze een nieuw stadion op die plek toch ook kunnen verdragen niet?Is volgens mij nog steeds de beste locatie,dichtbij de E40 en ze vallen daar erg weinig mensen lastig.zou daar geen stuk grond een bestemmingswijziging kunnen krijgen stadsbestuur???Ik moet daarvoor geen 4j in een task force zitten ze om dat in te zien! Zemmen voor 't creamtorium als eens een bestemmingswijziging moeten doorvoeren en hebben weinig goesting om dat nu nog een 2de keer te doen... _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 11 Mei 2017, 15:20 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Ze kunnen het nog eens doen goesting of niet
en anders inderdaad uitwijken want op de zandberg zie ik ze nu toch geen stadion neerzetten ze._________________
|
| 11 Mei 2017, 15:41 |
|
|
Nationale Ploeg
zandbergske schreef: Ze kunnen het nog eens doen goesting of niet en anders inderdaad uitwijken want op de zandberg zie ik ze nu toch geen stadion neerzetten ze.een willy michielsken doen he. gewoon zétten zonder vergunning en nadien onder tafel wa envellopkes schuiven en in Oilsjt komt da dan wel in orde. der is nog tamelijk wat plaats tussen de Zandberg en zijn paardenkot ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 11 Mei 2017, 15:52 |
|
|
Vaste Waarde
Ja als het er staat zullen ze het niet zo rap weer afbreken he
zoveel mogelijkheden en zoveel pollitieke onwil ze zouden nog meer doen voor een voetbalploeg die niet van oilsjt is ![]() _________________
|
| 11 Mei 2017, 16:40 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Gewoon eens aan denken als je in het kieshokje staat!!!!!
De namen zijn bekend. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 11 Mei 2017, 16:56 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Gewoon eens aan denken als je in het kieshokje staat!!!!! De namen zijn bekend. ![]() Ik denk niet dat ze daar van wakker liggen hoor. |
| 11 Mei 2017, 18:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
Met de nieuwe fusieronde tussen de gemeenten die eraan zit te komen bestaat de kans dat Affligem opgaat in Groot-Aalst, ter info
![]() _________________ OB17 |
| 12 Mei 2017, 10:19 |
|
|
Nationale Ploeg
Tokkie schreef: Met de nieuwe fusieronde tussen de gemeenten die eraan zit te komen bestaat de kans dat Affligem opgaat in Groot-Aalst, ter info ![]() Zal niet zonder slag of stoot gaan, een groot deel van Affligem hecht veel waarde aan het feit dat ze bij de provincie Vlaams-Brabant horen, en niet de provincie Oost-Vlaanderen... |
| 12 Mei 2017, 10:28 |
|
|
Duivelke Lid geworden op: 01 Jun 2015, 15:05 Berichten: 26 Locatie: Aalst |
Tokkie schreef: Met de nieuwe fusieronde tussen de gemeenten die eraan zit te komen bestaat de kans dat Affligem opgaat in Groot-Aalst, ter info ![]() Aaaah, dan hebben wij toch al een naam voor het stadion Het "samson" stadion van meneer de burgemeester _________________ Nur für diesen Verein wolln wir kämpfen und schrein ! |
| 12 Mei 2017, 10:29 |
|
|
Nationale Ploeg
Tokkie schreef: Met de nieuwe fusieronde tussen de gemeenten die eraan zit te komen bestaat de kans dat Affligem opgaat in Groot-Aalst, ter info ![]() wat mij betreft net een reden om achter een en ander vaart te zetten want anders krijg je misschien opnieuw dezelfde 'Task force'-grapjurken voor je neus... _________________ may the FORCE be with you. |
| 12 Mei 2017, 10:33 |
|
| Pagina 332 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 330 331 332 333 334 … 462 Volgende |