Stadion - Pagina 348 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 346 347 348 349 350 462
 Stadion 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Stadion
vooral omdat ook ook toen er al jaren een zee van tijd en ruimte geweest was (toch voor Cd&V) om er een oplossing voor te bedenken.
Toen moest alles rap gaan en moesten ze in de haast iets beslissen.

Nog altijd geen benul van waarom het toen plots zo snel moest gaan, maar bon ondertussen is de schade geleen.

Als uitgerekend Ilse zegt dat er geen reden is om op iemand te schieten, zijt dan maar zeker dat er stront aan de knikker is. Op dat vlak is ze er anders altijd als de kippen bij om naam en toenaam te noemen hoor.

17 Jun 2017, 8:17
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-aals ... -a3185278/

17 Jun 2017, 9:23
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-aals ... -a3185249/

17 Jun 2017, 9:24
Freak

Schepen van Sport Ilse Uyttersprot (CD&V) zegt dat elke investering in het Pierre Cornelisstadion een verloren uitgave is. "Alles wat je nu nog uitgeeft aan het stadion, ben je kwijt. Het zijn pleisters op een houten been. We zitten niet dik in de recreatiegrond maar we werken eraan, om de problemen van Okapi, Eendracht en het zwembad op te lossen. Okapi zal ook nog 4 jaar moeten wachten, in 2019 komt er een zwembad, voor Eendracht zal het ook lukken", zegt Uyttersprot.

bij dat van n okapi en t zwembad staat er hoelang het zal duren.bij het onze niet."nooit"dus. :kots:

17 Jun 2017, 11:41
Freak

Het probleem zal alleszins een politiek staartje krijgen. "We zullen de aankoop van de tribune agenderen op de volgende gemeenteraad. Iedereen zal dan kleur moeten bekennen." Zegt Bart Van den Neste (Open Vld). (RLA)
(y)

17 Jun 2017, 11:43

D'haese heeft 8 bezoldigde mandaten, Uyttersprot 6 bezoldigde mandaten in 2015 dus met die surplus aan centen is die occasietribune makkelijk te betalen of zijn ze voor Aalst enkel in de kranten.

17 Jun 2017, 12:13
Ancien

waly 2 schreef:
Schepen van Sport Ilse Uyttersprot (CD&V) zegt dat elke investering in het Pierre Cornelisstadion een verloren uitgave is. "Alles wat je nu nog uitgeeft aan het stadion, ben je kwijt. Het zijn pleisters op een houten been. We zitten niet dik in de recreatiegrond maar we werken eraan, om de problemen van Okapi,( Eendracht ) en het zwembad op te lossen. Okapi zal ook nog 4 jaar moeten wachten, in 2019 komt er een zwembad, voor Eendracht zal het ook lukken", zegt Uyttersprot.

bij dat van n okapi en t zwembad staat er hoelang het zal duren.bij het onze niet."nooit"dus. :kots:

Daar is ze weer de ros, leugens en valse beloftes, 't is om mottig van te worden. :kots: :fuck:

17 Jun 2017, 12:20
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
"alles op zijn tijd"
"voor eendracht komt het ook wel in orde"

sans gene...

17 Jun 2017, 12:28
forumlegende

Leeftijd: 43
Het is inderdaad zeer jammer dat de nieuwe tribune er niet komt. Maar voor mij is dat nu wel geen reden om niet meer te komen kijken naar de matchen. Ik vind ook niet dat ons bestuur het bedrag voor de tribune nu zelf moet ophoesten. We zijn nog altijd schulden aan het wegwerken en dan moet je geen risico's nemen.
Het frustrerende is dat ze bij de stad zeggen dat ze liever geen tijdelijke oplossingen voorzien maar tegelijkertijd wel al enkele jaren hebben laten schieten om aan een definitieve oplossing te werken. Wij mogen daar als club zeker ons ongenoegen laten over blijken maar moeten ook zien dat de bruggen niet helemaal opgeblazen worden. Als je in de toekomst toch nog iets wil verkrijgen, heb je hen immers nodig.
Wel zou ik beginnen met in de buurgemeenten eens af te toetsen wat daar de mogelijkheden zijn. Al was het maar om druk op de ketel te houden bij ons stadsbestuur. En als finaal blijkt dat er ergens anders mogelijkheden zijn die sneller uitvoerbaar zijn dan in Aalst... dan moeten we hier maar vertrekken.

17 Jun 2017, 18:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
zwawi schreef:
Het is inderdaad zeer jammer dat de nieuwe tribune er niet komt. Maar voor mij is dat nu wel geen reden om niet meer te komen kijken naar de matchen. Ik vind ook niet dat ons bestuur het bedrag voor de tribune nu zelf moet ophoesten. We zijn nog altijd schulden aan het wegwerken en dan moet je geen risico's nemen.
Het frustrerende is dat ze bij de stad zeggen dat ze liever geen tijdelijke oplossingen voorzien maar tegelijkertijd wel al enkele jaren hebben laten schieten om aan een definitieve oplossing te werken. Wij mogen daar als club zeker ons ongenoegen laten over blijken maar moeten ook zien dat de bruggen niet helemaal opgeblazen worden. Als je in de toekomst toch nog iets wil verkrijgen, heb je hen immers nodig.
Wel zou ik beginnen met in de buurgemeenten eens af te toetsen wat daar de mogelijkheden zijn. Al was het maar om druk op de ketel te houden bij ons stadsbestuur. En als finaal blijkt dat er ergens anders mogelijkheden zijn die sneller uitvoerbaar zijn dan in Aalst... dan moeten we hier maar vertrekken.

Welke bruggen kan je dan opblazen ? Er is niets op die brug dat vanuit stad naar Eendracht Aalst gaat hoor dus als ze al bestaat heeft ze geen functie !
En je merkt toch ook dat binnen de politieke families die aan het roer staan er simpelweg geen wil is om daar ooit verandering in te merken.

17 Jun 2017, 18:19
Reserve

zwawi schreef:

Het gaat hier niet zomaar om 'dju, we hebben den tribune ni, volgende keer beter', hé. Dit was een perfect moment (promotie + nieuw veld + 'nieuwe' tribune) voor een positief signaal naar de toekomst toe, zowel vanuit stadsbestuur als clubbestuur.

Het resultaat is nu wel duidelijk: er komt geen 'volgende keer', we moeten de komende jaren NIETS concreet meer verwachten van 't stad. Geen 'pleisters op een houten been' (dixit Ilse) en geen locatie/stadion. Dus niets tijdelijks en niets structureel.

En vanaf 2018 zijn het natuurlijk weer grotendeels diezelfde gemeenteraadsleden... en dan kan het beloftenverhaaltje weer herbeginnen. Dus, vergeet de politiek, het zal van ons bestuur moeten komen of het zal niet komen.

En wat die verhuis naar een buurgemeente betreft, ieder z'n mening, maar dat is voor mij geen optie (zoals hierboven al gezegd)...EA speelt in Aalst, anders kan je ook gewoon in 't Van Roystadion gaan spelen hé.

SK Deinze heeft recent het gemeentelijk stadion gekocht...is misschien ook een optie, met het oog op een zelf te financieren renovatie.

Conclusie (mijn mening): ofwel komt het clubbestuur met geld en initiatieven over de brug, ofwel blijven we (infrastructuurgewijs) nog veeeeele jaren sukkelen.

Laatst gewijzigd door allesaaneen op 17 Jun 2017, 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.

17 Jun 2017, 19:18
Reserve

Davy schreef:
"alles op zijn tijd"

sans gene...

Et alors?

Afbeelding

17 Jun 2017, 19:23
forumlegende

waly 2 schreef:
Het probleem zal alleszins een politiek staartje krijgen. "We zullen de aankoop van de tribune agenderen op de volgende gemeenteraad. Iedereen zal dan kleur moeten bekennen." Zegt Bart Van den Neste (Open Vld). (RLA)
(y)

ik wil eigenlijk wel heel graag gaan, naar die gemeenteraad.
Laat inderdaad de partijen maar 'kleur' bekennen, dan weten we alvast op wie we in 2018 niet moeten stemmen... :wave:

17 Jun 2017, 19:55
Nationale Ploeg

allesaaneen schreef:
Davy schreef:
"alles op zijn tijd"

sans gene...

Et alors?

Afbeelding

het is een rode draad in haar beleid: het ligt er vingerdik op dat er iemand genaaid wordt.

17 Jun 2017, 20:05
forumlegende

zwawi schreef:

Als het bestuur het heft niet in eigen handen neemt staan we nog 50 jaar in die tent hé. Blijkbaar beseffen weinigen dat hier. En als ik Dirk A. in het interview hoor, dan is 't duidelijk dat ons clubbestuur ons op dat vlak ook in de steek gaat laten - net zoals het stadsbestuur - doordat ze de noodzaak en meerwaarde van een goede tribune nog altijd niet vatten. Financieel risico? Ben ik niet mee akkoord: ge hebt 2 dikke eindrondematchen + kampioenenmatch + Genk. Allemaal extraakes die NIET in de clubbegroting waren opgenomen: tel al die bedragen allemaal eens op, en de club is WEL in staat om die tribune volledig alleen te zetten zonder hiervoor financiële risico 's te moeten nemen. Net zoals ze niet op die extraakes hadden gerekend, hadden ze ook niet op het 'njet' van de stad gerekend: beiden heffen elkaar op.

En de stad die belooft er nu werk van te maken is ook dikke zever. 4(?) jaar geleden bij de afbraak van de K en die pleister op het houten been die in de plaats is gekomen, hebben ze een task fo/arce opgericht. En wat is 't resultaat: 0,0.
Wat gaat stad nu doen, een Task fo/arce bis oprichten? Gaan we ons weer 4 jaar laten beliegen en bedriegen door die bende huichelaars?

Als 't niet van ons eigen bestuur komt, zal het niet komen, point final.

Simpelste oplossing zou zijn dat - zoals reeds door iemand aangehaald - ons bestuur de gronden aan de Bredestraat koopt (voor een symbolische Euro), en in ruil belooft er een nieuw stadion op te richten.

Zoals ook al iemand anders hier zei "den okapi krijgt een evenementencomplex met retail, kantoren,... dus ge moet er niet op hopen dat de stad toestemming gaat geven om een 2de groot complex op zijn grondgebied op te richten", uit schrik voor een leegloop van het handelscentrum.

Ook aan 't station op de pendelparking komen er trouwens kantoren, woningen, horeca en mogelijks (kleine) winkels. Dus den iendracht is oitgeranjeerd.

Maar één ding weet ik zeker, de hoofdverantwoordelijke voor het tribune debacle, de grootste schuldige, met name kutwijf Ilse, zal wat mij betreft in 2018 bij de kiezing ook oitgeranzjeerd werren :kots:

17 Jun 2017, 20:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 346 347 348 349 350 462