Stadion - Pagina 353 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 351 352 353 354 355 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Reserve

Bericht Re: Stadion
anathema76 schreef:
Communicatie namens VZW Supporters Eendracht Aalst:

Onze communicatie rond het al dan niet aanschaffen van een andere staantribune voor de club Eendracht Aalst en de rol van de stad Aalst daarin, veroorzaakte flink wat deining de afgelopen week, niet in het minst bij politiek Aalst. Omdat discussies op sociale media doorgaans weinig constructiefs opleveren, heeft de VZW Supporters Eendracht Aalst aangedrongen op een ontmoeting met de beruchte Task Force om vervolgens de huidige stand van zaken zwart op wit te kunnen weergeven naar de supporters. De VZW hoopt dat deze ontmoeting nog kan plaatsvinden voor de gemeenteraad van dinsdag 27 juni. Echter, aangezien de tribuneproblematiek geagendeerd is op die gemeenteraad zal de VZW sowieso een delegatie afvaardigen. Iedereen die zich geroepen voelt om onze delegatie te versterken daar, is uiteraard welkom (graag wel seintje aan de VZW vooraf). Na de ontmoeting met de Task Force brengen we verslag uit en hopen we dat dan ook het standpunt van de club omtrent de eventuele aanschaf van de tribune bekend zal zijn.

(y)

21 Jun 2017, 11:41
Ancien

Timoilsjt schreef:
witzwet schreef:
Timoilsjt schreef:

Voor zover Ilse niet aan 't liegen is in de mail die hier gepost werd, waren 2 partijen van de meerderheid voor en 1 tegen. Ilse beweert voorstander te zijn, dus CD&V zou voor zijn. Doch, Iwein DC heeft al duidelijk andere taal gesproken... Daar rommelt het dus al.
SD&P met Ann Van Den Steen, Verdoodt, Jacobs... zou ook voor zijn, aldus wat we hier te lezen en horen krijgen.
Dus als die 2 telkens een unaniem partijstandpunt innemen en er geen afvalligen zijn (zoals Iwein DC bijvoorbeeld), heb je al 13 stemmen. Reken daar Open VLD bij (de vraag komt van hun), zit je op 20.
Vlaams belang met Johan kan met hun 4 stemmen dan reeds zorgen voor de nodige meerderheid van 24 stemmen.
Positie SPA is mij niet bekend (oa. Sam vandeputte).
Standpunt Groen kent iedereen: die zijn tegen alles, dus ook tegen de voetbal, dus daar moeten we niet op rekenen.

't Zal nagelbijten worden... hopelijk gaat onze voorzitter op voorhand nog eens klappen met NVA (16 zetels). Als ge hun mee hebt, kan je de meerderheid niet meer mislopen.

Komaan PLJ, doe eens een klapke met die gasten.

Ik denk dat Cd&V gaat tegen stemmen of onthouden. Vlaams belang zit minimun één 'neen' stem, die zei trouwens ook neen tegen de borgstelling. Je gaat moeten rekenen op NVA, SPA, SPD, VLD en Johan, misschien twee, drie man.

Dan weet PLJ wat hem te doen staat ;)

Ik denk dat hij maandag op 't stadhuis geweest is.... ;)

21 Jun 2017, 11:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Op een gemeenteraad mag je niet tussenkomen dus die delegatie gaat daar weinig kunnen doen buiten achteraf verslag uitbrengen van de stemming.

Beter opgeroepen om te gaan protesteren aan het belfort om het uur dat die GR van start gaat. Zo ziet onze task force waarom ze van gedacht zouden moeten veranderen. Ale das mijn gedacht.

21 Jun 2017, 12:32
forumlegende

Leeftijd: 69
Neutralboy schreef:
De NVA heeft 0,0 gedaan toen Johan van VB ons dossier verdedigde , invclusief Mathias de ridder en Kristof devos !

Dat zijn 2 pionnetjes van de opper NVA-er en vooral De Ridder moet braaf zijn en op zijn bankske zitten of hij krijgt straf!!!! :kots:

21 Jun 2017, 12:38
Vaste Waarde

iendrachter schreef:
hansken schreef:
Op een gemeenteraad mag je niet tussenkomen dus die delegatie gaat daar weinig kunnen doen buiten achteraf verslag uitbrengen van de stemming.

Beter opgeroepen om te gaan protesteren aan het belfort om het uur dat die GR van start gaat. Zo ziet onze task force waarom ze van gedacht zouden moeten veranderen. Ale das mijn gedacht.

Dat vind ik ook een veel beter gedacht eerlijk gezegd, dat er een paar mensen van de vzw de gemeenteraad gaan volgen en dat er voor de rest zoveel mogelijk supporters opgetrommeld worden om buiten te staan met een evenement op FB,artikel in de kant,.....
Tis wel komende dinsdag al dus veel tijd mag er niet meer verloren gaan, ALLE supporters zijn de houding van het stadsbestuur beu dus geloof wel dat daar wat volk kan op afkomen.

Hou jullie agenda al vrij hé op dinsdag 27 juni ;)

21 Jun 2017, 13:11
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Awel, wie goot er allemool mei?
Es da vedrom vertrekken oon 't stadion of direct nor de Groeite Mert?

21 Jun 2017, 15:20
forumlegende

Schepper schreef:

Count me in :banana:
Ik zou direct de Groeite Mert nemen, want 18u30 is vroeg voor velen. :EA:
is 't er nog wa bengaals oever van de match tegen Luik? :zzz:

'k Zal hier nekiejr beginnen spammen mé sms 'kes en facebook, da we door mé een massa volk zen.

21 Jun 2017, 16:01
Ancien

Timoilsjt schreef:
Schepper schreef:

'k Zal hier nekiejr beginnen spammen mé sms 'kes en facebook, da we door mé een massa volk zen.

Het stadiondossier is de reden van de protestmars, daarom is het misschien aangewezen om zoals de vorige optocht symbolisch te vertrekken aan het PC-stadion, in een betoging moet er toch een mars zijn, 't gaf wel serieus effect toen we de Molenstraat opgingen ze hoorden ons roepen en voetzoekers knallen tot op de grote markt.
Enfin, als er nog een protestmars komt natuurlijk, we zullen het wel horen zeker.

21 Jun 2017, 16:36
Scholier

Ik goon mei!
#1000AloinenNorGemeentehuis :lol:

21 Jun 2017, 18:42
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
https://m.hln.be/regio/aalst/schepen-de ... ~a54c7e4b/

Zot :fuck:

22 Jun 2017, 8:47
forumlegende

Hugo schreef:
Timoilsjt schreef:
Schepper schreef:

Het stadiondossier is de reden van de protestmars, daarom is het misschien aangewezen om zoals de vorige optocht symbolisch te vertrekken aan het PC-stadion, in een betoging moet er toch een mars zijn, 't gaf wel serieus effect toen we de Molenstraat opgingen ze hoorden ons roepen en voetzoekers knallen tot op de grote markt.
Enfin, als er nog een protestmars komt natuurlijk, we zullen het wel horen zeker.

Dan Beter afspreken op 't Werfplei naan 't NAC (en café Brughuis met da weirm weer :drank: ) om dan in groep de Molenstraat naar omhoog te gaan. Vanaf 't stadion moet je te vroeg (18u) vertrekken om tijdig aan 't belfort te geraken. Voor de werkende mens is dit moeilijk haalbaar.

22 Jun 2017, 9:36
forumlegende

witteken schreef:
https://m.hln.be/regio/aalst/schepen-de-koninck-cd-v-geen-geld-voor-staantribune-eendracht-aalst~a54c7e4b/

Zot :fuck:

Het idee dat een supporter een renteloze lening geeft aan de club ,heb ik geen problemen mee. Dat principe is bij ons in Herdersem ook toegepast bij de herbouw van het PC, onder de noemer 'koop een steen'.

Er werden 1000 'stenen' verkocht tegen elk honderd Euro, om 100.000 Euro te verzamelen.
Ieder jaar werden er 100 stenen terugbetaald, dus uiterlijk na 10 jaar had je uw 100Euro terug.
Je kon 1 of meerdere stenen kopen.

Met de hierboven genoemde getallen kan je spelen hé. Stenen van 50 Euro voorzien, of terugbetaling binnen de 5 jaar ipv 10 jaar. Verder kan je ook gradaties maken van stenen, afhankelijk van 't feit of je uw geld snel moet terughebben, of kunt wachten.

Vanuit de club kunnen ze daar ook acties aan koppelen, zoals per steen van 100 Euro een drankbonneke. Dat is een opbrengst van 2%! Zoek maar eens een bank waar je zoveel interest nog krijgt ;)
Het principe van 'Koop een steen' is een soort renteloze lening (maar met een drankbonneke heb je toch intrest), dus ge zijt uw geld niet kwijt. Ik denk dat er genoeg (grote) sponsors zijn die zullen bereid zijn om een pakket stenen te kopen.

Let wel, ik ben ook van mening dat de stad als eigenaar van de gronden en 't stadion over de brug moet komen, maar als ze 't been stijf houden en niet willen helpen, moet er gezocht worden naar alternatieven. Want die tribune moet er komen, wat mij betreft.

Ik zou met plezier een paar stenen kopen als ik weet dat we daarmee opnieuw een alel supporters kunnen samenzetten op 1 tribune en sfeer maken zoals weleer. Ik huiver van de gedachte dat we nog jaren in die kuttent gaan staan en door Denjerbrol of andere ploegen die supporters meebrengen weggezongen worden in ons eigen stadion.

22 Jun 2017, 9:45
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Citeer:
Facebook Walter De Donder

Burgemeester van Affligem helpt scouts Aalst St Aloys uit de nood. Aalst vertikt het om even in de bres te springen, jammer. Affligem stelt nadars ter beschikking: in nood kent men z'n vrienden veel succes met jullie evenement!
13 reacties12 keer gedeeld

Hopen dat hij ons ook uit de nood kan helpen met een stadion ;)

22 Jun 2017, 9:53
forumlegende

Leeftijd: 69
Smetje schreef:
Citeer:
Facebook Walter De Donder

Burgemeester van Affligem helpt scouts Aalst St Aloys uit de nood. Aalst vertikt het om even in de bres te springen, jammer. Affligem stelt nadars ter beschikking: in nood kent men z'n vrienden veel succes met jullie evenement!
13 reacties12 keer gedeeld

Hopen dat hij ons ook uit de nood kan helpen met een stadion ;)
:banana: :EA: :EA:

22 Jun 2017, 10:22
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Ik zou het verhaal van de crowdfunding toch ook eens willen onderzoeken. Niets mee te verliezen en wie weet lukt het wel.

Via https://www.gofundme.com/ kan je eenvoudig zo een campagne opstarten. We moeten dit dan wel duidelijk motiveren en indien het kan ook in meerdere talen opstellen (Nederlands, Frans, Engels en Duits).

Moesten we dit kunnen verspreiden via binnenlandse en buitenlandse voetbalfora zou dit misschien een onverhoopt succes kunnen worden? We kunnen dit ook in de media brengen. Desnoods contacteren we wat ex-spelers die hier ook reclame voor willen maken of willen verspreiden via hun sociale netwerk?

Zou de VZW dit eens kunnen bekijken?

22 Jun 2017, 10:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 351 352 353 354 355 462