Stadion - Pagina 368 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 366 367 368 369 370 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Bericht Re: Stadion
waly 2 schreef:
t blijft voor mij al hetzelfde waar we staan,ik kom om naar de voetbal te zien en niet naar een tribune.

(y)

13 Jul 2017, 10:00
Vaste Waarde

Schepper schreef:
Ze zollen ier beiter nen topic appoort oepenen vér die 4-5 maan ier.
Azoe e gedèster zeg.
As die "nieve" tribun der stoot veiren d'iejste match pakkek mè een abonnement.
Stoot ze'r ni, pakkek mè oeik iejn.
Benje kreften.

't is al goed jong.
kzal vandejaar wa meer naar mijn maten gaan zien die in provinciale voetballen, daar zijn ze tenminste content als er iemand komt kijken. Hier krijgt ge alleen maar gekreft as ge ni elke match gaat of als ge maar iets van info durft vragen. Ben da beu. Kzal dan wel op verplaatsing af en toe is gaan zien. Daar zijn ze wel content dat er volk komt.

13 Jul 2017, 10:03
Ancien

Leeftijd: 55
Schepper schreef:
waly 2 schreef:
t blijft voor mij al hetzelfde waar we staan,ik kom om naar de voetbal te zien en niet naar een tribune.

(y)

:? treedt er gewenning op, Beachboys? :D Straks moet ik nog gaan denken dat jullie de aankoop van die nieuwe tribune overbodig vonden/vinden?

13 Jul 2017, 11:02
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
kheiremans schreef:
Schepper schreef:
Azoe e gedèster zeg.
Benje kreften.

't is al goed jong.
kzal vandejaar wa meer naar mijn maten gaan zien die in provinciale voetballen, daar zijn ze tenminste content als er iemand komt kijken. Hier krijgt ge alleen maar gekreft as ge ni elke match gaat of als ge maar iets van info durft vragen. Ben da beu. Kzal dan wel op verplaatsing af en toe is gaan zien. Daar zijn ze wel content dat er volk komt.

Ge moet u niet persoonlijk aangevallen voelen.
Het enige wat ik zeg is dat er al genoeg hetzelde geschreven is. Punt.
En of die tribune er nu op tijd komt of niet, ik vind dat geen reden om geen abonnement te nemen.
En om efkes klaar en duidelijk te zijn: Uiteraard wil ook ik dat die tribune er komt!!
d' Iejste match inviteirek a oon 'n oek van de natten toeig. ;)

13 Jul 2017, 11:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Schepper schreef:
kheiremans schreef:
Schepper schreef:
Azoe e gedèster zeg.
Benje kreften.

't is al goed jong.

En of die tribune er nu op tijd komt of niet, ik vind dat geen reden om geen abonnement te nemen.
En om efkes klaar en duidelijk te zijn: Uiteraard wil ook ik dat die tribune er komt!!

Zie mor dage geld bij hebt want trakteren doet Schepper niet :p

13 Jul 2017, 11:51
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
... t bestuur doet het 'aller'maximum om de tribune ten spoedigste te plaatsen, en gebruiksklaar te maken. Inclusief alle bijhorende administratieve rompslomp.
Dat zou toch voldoende moeten zijn.
IEDEREEN heeft hier rechtstreeks of onrechtstreeks belang bij : ....
..Supporters, spelers, sponsors, het bestuur en de club zelf, de stad aalst..
En toveren kan geeneenen... :nieje:

13 Jul 2017, 12:51
forumlegende

pattaboem schreef:
... t bestuur doet het 'aller'maximum om de tribune ten spoedigste te plaatsen, en gebruiksklaar te maken. Inclusief alle bijhorende administratieve rompslomp.
Dat zou toch voldoende moeten zijn.
IEDEREEN heeft hier rechtstreeks of onrechtstreeks belang bij : ....
..Supporters, spelers, sponsors, het bestuur en de club zelf, de stad aalst..
En toveren kan geeneenen... :nieje:

:worship: :worship: :worship:

13 Jul 2017, 13:40
Vaste Waarde

Schepper schreef:
kheiremans schreef:
Schepper schreef:
Azoe e gedèster zeg.
Benje kreften.

't is al goed jong.

daar gaat het niet om wat ik wil vermijden is vree simpel.

Als ik abo heb voor de K en de tribune is er nog ni. Moet ik daar dan aan die platen gaan staan want dat heb ik al eens meegemaakt en enkel de eerste rij kan dan iets zien.
Als dat het geval is wil ik dat graag weten want dan neem ik mij de eerste x matchen een ticket voor de tribune en nadien een los ticket voor de K.
Is er een oplossing waar je wel deftig kan zien vanaf het begin met een abo K op zak dan neem ik een abonnement. Is dat nu zoiets raars om te vragen? Als ik ga zien naar een match wil ik ze daadwerkelijk ook kunnen zien. Anders kan ik mij evengoed aan den toog in den dugout zetten met nen Orval en de livestream volgen.

Samengevat : Waar moet ge staan met een ticket voor de K als de K is afgebroken en de nief tribun is er nog ni (wat 99% zeker is)? Da mogen ze toch zeggen zeker. Ben bv al content als ze zeggen. Met abo K kunt ge zolang ge ni in de K kunt staan voor x euro extra ticket in de hoofdtribune nemen.

13 Jul 2017, 14:52
Freak

volgens hln is er geen sloopvergunning nodig en beginnen ze met afbreken na het bouwverlof.

17 Jul 2017, 9:05
Vaste Waarde

Er is nooit een sloopvergunning nodig geweest , een journalist van hnb heeft dat zelf in de krant gezet dat ze dit vergeten waren terwijl dit niet nodig is !
Verder kan ik jullie zeggen dat de opbouw van de nieuwe tribune 2 weken zou duren en dat mevrouw Verdoodt bezig is met de vergunning voor de nieuwe tribune. Als Alles volgens plan verloopt staat de tribune er op tijd dus stop nu allemaal efkes met zagen en wacht nog een week of 6 aub.
4 weken geleden was er geen tribune en nu ze er is gaan we zagen dat ze er niet op 10 dagen staat ??
Efkes serieus blijven en zagen als er moet gezaagd worden aub.

17 Jul 2017, 11:27

Beste Eendracht-supporters,

De afgelopen weken heeft er intens overleg plaatsgevonden met de verschillende stadsdiensten om zo snel mogelijk met de sloop van onze bestaande tribune te kunnen starten. Deze slopingsvergunning is helaas wettelijk noodzakelijk om deze tribune te kunnen afbreken. De praktijk leert dat dit niet zo snel gaat en dus kunnen we niet, zoals initieel gepland, deze maandag starten. We blijven uiteraard er voor ijveren om alles zo snel mogelijk te laten verlopen maar de administratieve mallemolen gaat trager dan ons enthousiasme om met de werken te starten. Deze setback zal er ons uiteraard niet van weerhouden om druk op de ketel te blijven zetten en dit zowel voor de slopingsvergunning als voor de bouwvergunning.

We houden jullie verder op de hoogte,

Het clubbestuur

Met wie hebben ze dan intens samen gezeten? met de man van de gazet :p

17 Jul 2017, 11:37
Ancien

Neutralboy schreef:
Er is nooit een sloopvergunning nodig geweest , een journalist van hnb heeft dat zelf in de krant gezet dat ze dit vergeten waren terwijl dit niet nodig is !
Verder kan ik jullie zeggen dat de opbouw van de nieuwe tribune 2 weken zou duren en dat mevrouw Verdoodt bezig is met de vergunning voor de nieuwe tribune. Als Alles volgens plan verloopt staat de tribune er op tijd dus stop nu allemaal efkes met zagen en wacht nog een week of 6 aub.
4 weken geleden was er geen tribune en nu ze er is gaan we zagen dat ze er niet op 10 dagen staat ??
Efkes serieus blijven en zagen als er moet gezaagd worden aub.

Ge had dit ook 2 weken geleden kunnen posten, of heb ik iets gemist?

17 Jul 2017, 11:43
Vaste Waarde

Ik zeg hier gewoon wat zaterdag tijdens de wandeling door PLJ is gezegd over de tribune dus ik kon 2 weken geleden niet voorspellen wat hij zaterdag ging vertellen hierover e :)

TIJDELIJKE HANDELINGEN EN CONSTRUCTIES
In principe zijn ook tijdelijke handelingen en constructies vergunningsplichtig. Er bestaan een aantal vrijstellingen.
VRIJSTELLING*
Sommige tijdelijke handelingen en constructies zijn vrijgesteld van vergunning:
tijdelijke handelingen nodig voor de uitvoering van vergunde werken, voor zover deze plaatsvinden binnen de werkstrook afgebakend in de vergunning (een werfkeet of werfkraan voor de aannemer bijvoorbeeld),
tijdelijke constructies, met uitzondering van publiciteitsinrichtingen, indien ze
niet langer dan vier keer dertig dagen blijven staan,
niet geplaatst worden in ruimtelijk kwetsbaar gebied, zoals natuurgebied,
niet ingaan tegen de algemene bestemming van het gebied.

Behoudens een vergissing staat ons tribune toch langer dan 120 dagen dus aan deze vrijstelling is niet voldaan denk ik dan maar ms knijpen ze een oogje dicht e :)

17 Jul 2017, 11:50

Neutralboy schreef:
Ik zeg hier gewoon wat zaterdag tijdens de wandeling door PLJ is gezegd over de tribune

PLJ weet dus eigenlijk niet wat men op de officiële site communiceert :plat: het begint nog amateuristischer te lijken dan ik al dacht,morja volgens stil standing als men de waarheid verteld zijde geene goeie supp :D

17 Jul 2017, 12:05
forumlegende

Bakkie schreef:
Neutralboy schreef:
Ik zeg hier gewoon wat zaterdag tijdens de wandeling door PLJ is gezegd over de tribune

PLJ weet dus eigenlijk niet wat men op de officiële site communiceert :plat: het begint nog amateuristischer te lijken dan ik al dacht,morja volgens stil standing als men de waarheid verteld zijde geene goeie supp :D

Wat probeer jij nu te bereiken?
Dat er zo weinig mogelijk supporters overblijven?
Dat de voorzitter het aftrapt en we herbeginnen in provinciale?
Zelf de culb overnemen?
...

17 Jul 2017, 12:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 366 367 368 369 370 462