Stadion - Pagina 375 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 373 374 375 376 377 462
 Stadion 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Stadion
Bakkie schreef:
De Jean schreef:
Ik begrijp dat er een aantal forumleden niet echt akkoord gaan met elkaars mening, maar kan dat ook zonder verwijten? Echt onaangenaam om te lezen.

Merci! :EA:

Bwah... dat brengt wa leven in de brouwerij en anders worden ze toch maar in slaap gewiegd :)

Dat klopt Bakkie! Mekaar wat uitdagen en alles met enig cynisme bekijken moet kunnen.
Hoewel ik het dikwijls met je eens ben jaag ik je graag de gordijnen in en dat doe jij ook graag. :kiss:

09 Aug 2017, 12:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Jean schreef:
Bakkie schreef:
De Jean schreef:
Ik begrijp dat er een aantal forumleden niet echt akkoord gaan met elkaars mening, maar kan dat ook zonder verwijten? Echt onaangenaam om te lezen.

Merci! :EA:

Bwah... dat brengt wa leven in de brouwerij en anders worden ze toch maar in slaap gewiegd :)

Dat klopt Bakkie! Mekaar wat uitdagen en alles met enig cynisme bekijken moet kunnen.
Hoewel ik het dikwijls met je eens ben jaag ik je graag de gordijnen in en dat doe jij ook graag. :kiss:

Jammer dat de supps weer de dupe zijn van gans dieje nest,ze zullen weer lachen in da boerenderp,ik hoop dat ze de wedstrijd kunnen verleggen naar een latere datum,anders zou het wel eens een financieele streep daar de rekening zijn.

09 Aug 2017, 12:14
forumlegende

Toch weer niet te geloven! Je promoveert, speelt de eerste match tegen dé rivaal, en dan mag je langs de omheining staan zoals in provinciale. Alweer hebben beide partijen, stadsbestuur én Eendrachtbestuur, een enorme klets boter op het hoofd. Een zoveelste kaakslag voor de supporter. En wat gaan ze nu doen met de abonnementen? En dan willen ze de match ergens anders laten afhaspelen. Waar dan? Wat een stelletje incompetente mettes! :fuck:

09 Aug 2017, 12:32
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
tympanum2 schreef:
Toch weer niet te geloven! Je promoveert, speelt de eerste match tegen dé rivaal, en dan mag je langs de omheining staan zoals in provinciale. Alweer hebben beide partijen, stadsbestuur én Eendrachtbestuur, een enorme klets boter op het hoofd. Een zoveelste kaakslag voor de supporter. En wat gaan ze nu doen met de abonnementen? En dan willen ze de match ergens anders laten afhaspelen. Waar dan? Wat een stelletje incompetente mettes! :fuck:

Vind ik ook. Het stadsbestuur heeft alles inderdaad te lang laten aanslepen, maar anderzijds moet ons clubbestuur toch ook de hand in eigen boezem durven steken. Volgens mij wisten ze bij aanvang niet eens dat er een bouwvergunning nodig was en hebben zij ook alles veel te lang laten liggen. De supporters zijn inderdaad weer de dupe.. En de club weet dit al van vrijdag, het heeft al in de gazet gestaan, maar eens een woordje op de site of op facebook... Ik begrijp dat ze nog niet weten wat er nu exact met die match gaat gebeuren, maar als er goed nieuws te melden is, kan het er ni rap genoeg opstaan...
Hopelijk wil Dender ons ontvangen op 3/9. Enerzijds zouden ze ons ne ferme kloot kunnen aftrekken door het niet te willen, anderzijds zou het voor hun wel een mooie extre opbrengst kunnen zijn. Een eerste competitiematch lokt sowieso al meer volk, en dan meteen de derby.. Echt zonde... :(

09 Aug 2017, 12:41
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
jowwan schreef:
ajoin_bart schreef:
Bende amateurs zijn het...
Eerst geen tribune (we willen geen 'tijdelijke oplossingen'), na wat kritiek op sociale media en hard labeur van de vzw uiteindelijk wel een tribune, dan sloopvergunning nodig, dan weer niet, en nu een voorbeeld willen stellen 'iedereen gelijk voor de wet'. Ik vraag me af welke adviezen ze nodig hebben voor die tribune...
Stel u voor dat we verder bekeren en tegen 1ste klasser uitkomen, dan speel je sowieso thuis (3e week van september ergens). Samen met de thuismatch tegen dender die je mogelijks moet missen betekent dit een pak inkomsten voor onze club.

De oorzaak dat wij nu voor een voldongen feit staan is het getalm van het stadsbestuur om dan toch maar die tribune aan te kopen. Reeds maanden geleden werd dit voorgesteld op de commissie sport. Toen jan en alleman zich begon te keren tegen het stadsbestuur , en vooral onder de supportersdruk, werd dan toch maar de aankoop gedaan. Dat zijn gewoon te feiten.

Tja...triestig stad Aalst. Zo'n stad, maar o zo incompetente bestuurders.
Over ons bestuur kunnen we ook zeggen dat ze zich makkelijk laten ringeloren(lees: vergunning voor afbraak :wadde: ).
Het seizoen start bijna en tov vorig jaar is er naar mijn inzien nog niet teveel veranderd. Zelfs een simpele bevestiging van ons abo als: Beste, wij hebben uw betaling goed ontvangen voor uw abonnement. Deze kan u komen afhalen op de volgende momenten...(professionalisering noemen ze dat???)

Mijn hart bloedt telkens opnieuw als ik nadenk over de gang van zaken bij onze club, jaar na jaar.
Mijn hoop is elk jaar opnieuw dat er is een overname gebeurt door mensen met kennis over hoe een club runnen. Op dit moment ben ik echt niet overtuigd van dit bestuur. En kom niet af met: we zijn gepromoveerd dankzij hen, dat is vooral de verdienste van de ploeg in mijn ogen.

IWe weten allemaal dat er veel potentieel zit in het merk Eendracht Aalst, maar wie o wie zal dit ooit ten volle kunnen benutten...
Als je ziet naar clubs als KVO, Moeskroen, Eupen,... Dan moet er toch ook plaats zijn voor Eendracht Aalst of niet?

09 Aug 2017, 12:48
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Bakkie schreef:
Jean schreef:
Bakkie schreef:

Jammer dat de supps weer de dupe zijn van gans dieje nest,ze zullen weer lachen in da boerenderp,ik hoop dat ze de wedstrijd kunnen verleggen naar een latere datum,anders zou het wel eens een financieele streep daar de rekening zijn.

Inderdaad weer een financiële tegenslag op komst, de zoveelste. Toen de K er stond hadden we in de voorbereiding nog mooie recettes tegen eersteklassers. Sinds de afbraak is het tegen janneke en mieke en 90% van de tijd op verplaatsing :(

09 Aug 2017, 12:50
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
zeer jammer alweer...
om nog moedelozer te worden eigenlijk...
geen zin om nog verder uit te zoeken wie wat verkeerd heeft gedaan. de feiten spreken voor zich. ons stadion wordt verder uitgekleed, en we missen een pak inkomsten door deze toestand. de flow die je creeert door te promoveren wordt zo alweer geremd.

ps: ook ik vind dat die organisatie aboverkoop eens ferm moet herbekeken worden. geen duidelijke info, geen reactie op een simpele vraag hieromtrent... jammer allemaal. Ik denk nochtans dat ze elk abonnement kunnen gebruiken...

09 Aug 2017, 13:34
forumlegende

jowwan schreef:
ajoin_bart schreef:
Bende amateurs zijn het...
Eerst geen tribune (we willen geen 'tijdelijke oplossingen'), na wat kritiek op sociale media en hard labeur van de vzw uiteindelijk wel een tribune, dan sloopvergunning nodig, dan weer niet, en nu een voorbeeld willen stellen 'iedereen gelijk voor de wet'. Ik vraag me af welke adviezen ze nodig hebben voor die tribune...
Stel u voor dat we verder bekeren en tegen 1ste klasser uitkomen, dan speel je sowieso thuis (3e week van september ergens). Samen met de thuismatch tegen dender die je mogelijks moet missen betekent dit een pak inkomsten voor onze club.

De oorzaak dat wij nu voor een voldongen feit staan is het getalm van het stadsbestuur om dan toch maar die tribune aan te kopen. Reeds maanden geleden werd dit voorgesteld op de commissie sport. Toen jan en alleman zich begon te keren tegen het stadsbestuur , en vooral onder de supportersdruk, werd dan toch maar de aankoop gedaan. Dat zijn gewoon te feiten.

Ik ga in deze niet volledig akkoord met U Johan. De stad heeft zeker boter op haar hoofd.
Maar de club al minstens evenveel.

'k Verklaar mij nader. Op 23/06 zat de vzw bij de stad om te onderhandelen en werd de aankoop van de tribune goedgekeurd. Niemand van het clubbestuur vond het echter nodig om zich vrij te maken om op dit o zo belangrijke overleg aanwezig te zijn. Vervolgens heeft het indienen van de vergunning weken op zich laten wachten.
En kom nu niet af dat dit komt door de onduidelijke communicatie van de stad hé. Als ge als particulier iets wilt bouwen neem je een architect onder de arm die je veel geld betaalt en die moet zijne stiel kennen. Ne goeien archtiect kan U op 1 dag zeggen of je sloop- en of bouwvergunning nodig hebt. Zeggen dat de stad hierornd mist verspreidde is een flauw excuus. Het is niet aan de stad om dit uit te zoeken maar aan U als bouwheer, via uw architect. De match tegen Dender zouden we niet gehaald hebben want pakt dat de bouwaanvraag op 1 juli ontvankelijk was, dan had je uw vergunning begin augustus en dan moet je nog 35 dagen wachten voordat je mag starten met bouwen. Maar de matchen tegen Seraing, Hamme, eventuele bekermatch tegen eersteklasser alsook de match tegen Berchem kon je dan allemaal thuis spelen; Nu zijn al deze matchen nog twijfelgevallen, want als alles vlot verloopt mag je pas midden oktober beginnen bouwen!

En laten we nog even verder terug gaan in de tijd. De eindronde was binnen op 21/05. Ons clubbestuur had samen met hun architect de week nadien al bij de stad moeten zitten voor de tribune. Dan kon de aanvraag binnen tegen 1 juni, start bouwwerken half augustus, en stond ze er tegen Dender.

De club heeft enorm getalmd in dit dossier. Waarschijnlijk om het onderste uit de kan te halen (lees: de stad zoveel mogelijk te laten mee betalen). Dat is op zich een goeie strategie als noodlijdende club.Doch, dit komt nu als een boomerang in hun gezicht terecht, door de derving van inkomsten van minstens 1 en mogleijks 2 topmatchen (Dender + hopelijk beker tegen eersteklasser)

En om het verhaal volledig af te maken: de vzw ijvert al meer dan een half jaar voor die tribune. De club had 1 simpel ding moeten doen: begin 2017 een sloop- en bouwvergunning aanvragen. Dan lag alles klaar in de schuif voor als 't nodig was, en waren wij als supporters nu niet mee de dupe van heel die soap.

09 Aug 2017, 14:03
forumlegende

Een sloop/afbraakvergunning was helemaal niet nodig, het onding dat er stond was immers geen 'vaste constructie.' Dus je kon die meteen na het akkoord al afbreken. Een bouwvergunning voor de nieuwe tribune is wel nodig, maar dien die dan meteen in op het moment dat je ze aankoopt eh, zootje pipo's! Sorry, maar dit gaat er bij mij alweer niet in. Het akkoord was er al op 23 juni, de bouwvergunning (en geef toe : het is de Taj Mahal niet eh die daar gezet moet worden) werd ingediend op de voorlaatste werkdag van juli! Ieder mens met enig gezond verstand had dit beter gedaan. Maar ja, gezond verstand en Eendrachtbesturen... :nieje: Dit is gewoon slecht beheer, meer niet. En wie is er zoals altijd het slachtoffer? Yep, de trouwe supporter die nog maar eens met zijn...moet laten spelen. Laat de match tegen Dender maar gewoon thuis doorgaan, dat circusnummer wil ik wel eens zien.

09 Aug 2017, 14:13
forumlegende

tympanum2 schreef:
Een sloop/afbraakvergunning was helemaal niet nodig, het onding dat er stond was immers geen 'vaste constructie.' Dus je kon die meteen na het akkoord al afbreken. Een bouwvergunning voor de nieuwe tribune is wel nodig, maar dien die dan meteen in op het moment dat je ze aankoopt eh, zootje pipo's! Sorry, maar dit gaat er bij mij alweer niet in. Het akkoord was er al op 23 juni, de bouwvergunning (en geef toe : het is de Taj Mahal niet eh die daar gezet moet worden) werd ingediend op de voorlaatste werkdag van juli! Ieder mens met enig gezond verstand had dit beter gedaan. Maar ja, gezond verstand en Eendrachtbesturen... :nieje: Dit is gewoon slecht beheer, meer niet. En wie is er zoals altijd het slachtoffer? Yep, de trouwe supporter die nog maar eens met zijn...moet laten spelen. Laat de match tegen Dender maar gewoon thuis doorgaan, dat circusnummer wil ik wel eens zien.

Onze voorzitter zei toch dat hij periodiek ging evalueren. Diegene die er meer dan een maand voor nodig had om de bouwaanvraag in te dienen mag per onmiddelijke ingang een negatieve evaluatie krijgen en buitengezet worden, anders kom je als voorzitter niet meer geloofwaardig over!!!!!!!

09 Aug 2017, 14:17
Reserve

Jean schreef:
tympanum2 schreef:

Onze voorzitter zei toch dat hij periodiek ging evalueren. Diegene die er meer dan een maand voor nodig had om de bouwaanvraag in te dienen mag per onmiddelijke ingang een negatieve evaluatie krijgen en buitengezet worden, anders kom je als voorzitter niet meer geloofwaardig over!!!!!!!

Van Aken? Die had onder FDR al buitengesmeten moeten worden...

09 Aug 2017, 14:25
forumlegende

BDS schreef:
Jean schreef:
tympanum2 schreef:

Van Aken? Die had onder FDR al buitengesmeten moeten worden...

Ik heb geen idee wie maar iemand moet toch die opdracht gekregen hebben?

09 Aug 2017, 14:32
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
@Timoilsjt, volledig akkoord met uw post!
Wat me trouwens ook enorm irriteert is dat ze van de situatie misbruik gemaakt hebben om zoveel mogelijk supporters een abonnement aan te smeren voor de staantribune, terwijl ze op dat moment al heel goed moeten geweten hebben dat er een paar wedstrijden geen tribune ging zijn..

09 Aug 2017, 14:55
Freak

waarom de match verleggen?het tribunneken voor de bezoekers staat er toch nog?dat is toch goed genoeg voor die boeren van hier ewa verder?nen boer is toch kontent als hij eens naar een grote stad mag komen .ze kunnen misschien ewa patatten planten,voelen ze zich direkt thuis. :lol:

09 Aug 2017, 15:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
't is inderdaad allemaal juist wat de critici afvuren in verband met de debacle van onze 'nieuwe' staantribune.
...Maar...

1) Was het vooraf aangekondigd, dat het niet zeker was , dat de tribune zou klaar zijn tegen 3 september. Men zou het maximum proberen... Een kind kon vooraf voorspellen dat het zeer moeilijk zou zijn...
Inderdaad heel jammer, voor die belangrijke openingswedstrijd. Maar ook geen catastrofe... Het is dan maar zo. De competitie loopt nog een heel seizoen...

2) Dat het stadsbestuur daar de grootste schuld aan heeft, ben ik volledig mee eens . Daar maak ik mij ook j geen illusies over.. Bij de stad moest je geen spontane medewerking of enige ijver verwachten.
Dat is hèèl goed geweten.
... "Pay Back" , bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen !

3) En ja, die "zwijg-truck" met de abonnementenverkoop... misschien niet 100% fair, maar begrijpelijk.
Dé chronische, maar vitale ziekte waar eendracht al jaren aan lijdt, is het financiele plaatje.
Ik vergeef het hen, als zij het abonementen-aantal dit seizoen proberen omhoog te krikken met alle middelen. . Het zal dan op die paar thuis wedstrijden (hoogstens 2) niet aankomen, als wij dan nadien over een échte volwaardige sfeertribune zullen beschikken.

09 Aug 2017, 15:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 373 374 375 376 377 462