|
|
| Pagina 376 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 374 375 376 377 378 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Stadion
Kan allemaal wel zijn, maar het enige gevoel dat hier weer aan overgehouden wordt is het 'Ze-hebben-weer-met-ons-dinges-gerammeld'-gevoel. Zich belachelijk laten maken is al lang de burgerlijke stand van de Eendrachtsupporter. Mede daarom zal ik er vanavond alweer zijn tegen OHL...
|
| 09 Aug 2017, 15:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Dat vernederend gevoel als eendrachtsupporter, ken ik al vele jaren... :
Sedert we stelselmatig weggezakt zijn naar Amateur2 ...en bovendien op de rand van faillissement stonden. Ik kan onze vernederingen ...niet meer optellen.... We zijn het stillaan gewoon geworden... Daarom blijf ik vandaag toch positief, en geloof dat we vanaf oktober geestdriftig onze club zullen kunnen aansporen ....vanuit onze nieuwe sfeertribune... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 09 Aug 2017, 16:11 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
waly 2 schreef: waarom de match verleggen?het tribunneken voor de bezoekers staat er toch nog?dat is toch goed genoeg voor die boeren van hier ewa verder?nen boer is toch kontent als hij eens naar een grote stad mag komen .ze kunnen misschien ewa patatten planten,voelen ze zich direkt thuis. ![]() Europatribune volledig voor EA ; kleine tent voor Denjer ; volledig akkoord Waly2 |
| 09 Aug 2017, 19:00 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
@timoilsjt : ik heb die commissies sport meegemaakt , en de negatieve houdingen maart/april/mei voor de aankoop was er gewoon over. Enkel vld, vb en sd@p waren pro.
En plots keert het stadsbestuur eind juni gvd, zijn kar ??? |
| 09 Aug 2017, 19:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
jowwan schreef: waly 2 schreef: waarom de match verleggen?het tribunneken voor de bezoekers staat er toch nog?dat is toch goed genoeg voor die boeren van hier ewa verder?nen boer is toch kontent als hij eens naar een grote stad mag komen .ze kunnen misschien ewa patatten planten,voelen ze zich direkt thuis. ![]() Europatribune volledig voor EA ; kleine tent voor Denjer ; volledig akkoord Waly2 Kleine tent mocht volgens Van Aken niet meer gebruikt worden. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 09 Aug 2017, 19:05 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
| 09 Aug 2017, 19:08 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
| 09 Aug 2017, 19:09 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 15 Nov 2016, 22:49 Berichten: 46 Leeftijd: 48 Locatie: Aalst |
Wat als Dender de data niet wilt wisselen, én de voetbalbond de wedstrijd niet op een andere datum wilt laten doorgaan, én om één of ander veiligheidsrisico de burgemeester/politie de wedstrijd niet laat doorgaan?
Dender zal nog nooit zo gemakkelijk de 3 punten gepakt hebben... Triestig verhaal en dat allemaal omdat er noch bij het bestuur, noch bij de stad er mensen zijn die hun schouders onder dit project wouden zetten. Niemand was bereid om voor de volle 100% zich hiermee bezig te houden, dit op te volgen en dit op tijd klaar te krijgen. De supporters, en in het bijzonder die van de K en het voormalige sfeervak, worden hier in de steek gelaten. |
| 09 Aug 2017, 19:23 |
|
|
Reserve
zandbergske schreef: https://www.tvoost.be/nieuws/nieuwe-tribune-eendracht-aalst-niet-klaar-voor-derby-tegen-fc-dender-47636 YVA: we staan waar we staan vandaag. ![]() |
| 09 Aug 2017, 19:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Tv Oost reportage m.b.t. Aalst en genen burgemeester te zien
???Wat een klucht jongens, ongeacht wie hier de boter gegeten heeft. Als ik op dergelijke manier mijn professionele taken uitvoer lig ik er na twee dagen -terecht- uit. In deze saga denken de hoofd(d)rolspelers waarschijnlijk dat hen nog niets te verwijten valt ook. Aalst vergeet je niet: nooit zo waar als vandaag ![]() |
| 09 Aug 2017, 19:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
luque schreef: Tv Oost reportage m.b.t. Aalst en genen burgemeester te zien ???Wat een klucht jongens, ongeacht wie hier de boter gegeten heeft. Als ik op dergelijke manier mijn professionele taken uitvoer lig ik er na twee dagen -terecht- uit. In deze saga denken de hoofd(d)rolspelers waarschijnlijk dat hen nog niets te verwijten valt ook. Aalst vergeet je niet: nooit zo waar als vandaag ![]() --- We leven toch in ... "Denderend Aalst" : Bord te lezen als je Aalst binnenrijdt aan de Haring, komende van Denderleeuw.... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 09 Aug 2017, 19:53 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
BDS schreef: zandbergske schreef: https://www.tvoost.be/nieuws/nieuwe-tribune-eendracht-aalst-niet-klaar-voor-derby-tegen-fc-dender-47636 YVA: we staan waar we staan vandaag. ![]() "volgende week zitten ze samen met burgemeester d'haese"... da zal helpen da, alst van hun moet komen... ze hebben hun daar weer eens goed in de nesten gestoken. en in de plaats van te kunnen werken aan andere verbeterpunten kunnen ze nu naar een (op voorhand al slecht) alternatief ivm match tegen dender wat op vlak van inkomsten de klapper van t seizoen moest worden. maar ja n beetje proactiviteit of godbetert een plan... waar zou dat goed voor zijn. en de boer... hij ploegde voort... |
| 09 Aug 2017, 20:24 |
|
|
Reserve
Zolang mannen als YVA 'COO' zijn, ga je dit soort zaken blijven zien. Tekenend openingsbeeld ook weer op TV Oost, altijd met die GSM, interessant doen, en dan die dooddoener dat het 'ni zo simpel is als de mensen denken'... praatjesmaker eerste klas. Punt.
Bijkomend, als je dan ziet hoe die abonnementenverkoop geregeld is... het secretariaat wordt geopend, maar niemand die weet welke zitplaatsen nog vrij zijn en welke bezet zijn, niemand met een lijstje of een excel'eke met een overzicht van abonnees. Jongens toch, amateurisme troef. Maar we spreken dan ook over een amateurploeg, natuurlijk Laten we hopen dat onze COO ook als een amateur betaald wordt. |
| 09 Aug 2017, 22:35 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Bakkie schreef: jowwan schreef: waly 2 schreef: waarom de match verleggen?het tribunneken voor de bezoekers staat er toch nog?dat is toch goed genoeg voor die boeren van hier ewa verder?nen boer is toch kontent als hij eens naar een grote stad mag komen .ze kunnen misschien ewa patatten planten,voelen ze zich direkt thuis. ![]() Europatribune volledig voor EA ; kleine tent voor Denjer ; volledig akkoord Waly2 Kleine tent mocht volgens Van Aken niet meer gebruikt worden. Waar ge u direct de vraag bij kan stellen waarom dat ding daar dan nog altijd staat....als ze die andere tribune gaan zetten , t zal e schoon zicht zijn. Met welke reden hebben ze beslist om dat kleine stukje tent daar te laten staan?? Dat heeft toch geen enkel nut (als het toch niet mag gebruikt worden)? Stel, de andere tribune word daar geplaatst in de helft van het veld en dichterbij de zijlijn, als er dan iemand nog iets zou willen zien vanuit Da stuk tent , das toch onmogelijk? Breek dat toch ook af! |
| 09 Aug 2017, 22:57 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Inderdaad zonde dat die tribune er niet tijdig zal staan. Maar het is nu zo en we moeten vooruit.
De match omwisselen en eerst op Dender spelen is geen optie omdat de politie van Denderleeuw te weinig manschappen heeft wegens verlof op die datum. Dus blijft over: spelen zonder tribune of proberen om een akkoord te vinden met Dender en de voetbalbond om uit te stellen naar een latere datum. Ik ben alvast voorstander van het uitstel. Ik denk trouwens ook nog aan het volgende. Hoe zit het met die werken in de Bredestraat? Gaan die klaar zijn tegen begin september? Indien niet, kan de veiligheid dan wel gegarandeerd worden met al die losliggende stenen enzo voor een match tegen Dender? |
| 09 Aug 2017, 23:09 |
|
| Pagina 376 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 374 375 376 377 378 … 462 Volgende |