|
|
| Pagina 9 van 17 |
[ 248 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 17 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCV Dender EH 2017-18
BDS schreef: Als den druk nu niet bij FCV Dender ligt, dan weet ik het ook niet meer. Moeten winnen, alles wat wij pakken is bonus. We kunnen dus vrank en vrij spelen!! Vrijdag een hel van maken, zoals alleen wij dat kunnen, door godverdomme 90 minuten onze kelen schor te roepen. :EA: Ook graag bij een eventuele achterstand alles blijven geven Na die 90 minuten moet, wat de uitslag ook moge zijn, bij alle 22 spelers en 3500 toeschouwers het gevoel overheersen dat er nog steeds maar één échte club in onze denderstreek de plak hanteert. Als het niet op het veld gebeurt dan moet de 12e man maar aan klantenbinding doen, door een vanoudse Aalsterse sfeer te creëren. Maar uiteraard pakken we gewoon die 3 punten, toch ? |
| 19 Dec 2017, 11:49 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
hansken schreef: Gisteren al eens een test gaan doen voor Vrijdag. Tribune nog steeds niet dicht gemaakt. Nog steeds modderpoel ook achter de tribune. Ze hebben nu toch tijd genoeg gehad sinds de wedstrijd tegen Chatelet. Doodjammer, Vrijdag een vol huis. Tjah... Dat is toch echt niet te geloven eh! Wat een gemiste kans om je oude supporters, buiten een derby, nog te laten terug komen. De reacties gaan weer zijn :" in azo een trekgat ga ik nimeer staan ze" " noste keer doek mijn katsjoe botten oon", etc. Is da nu zo moeilijk echt waar. Wij als "gewoon volk" moeten maar zwemmen id modderpoel. Sinds de afbraak van de echt K heb ik terug voor de 1e keer een abo. Doe zo voort en het is bij mij terug gedaan! _________________ Anti fusieclub! |
| 19 Dec 2017, 11:54 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
hansken schreef: Gisteren al eens een test gaan doen voor Vrijdag. Tribune nog steeds niet dicht gemaakt. Nog steeds modderpoel ook achter de tribune. Ze hebben nu toch tijd genoeg gehad sinds de wedstrijd tegen Chatelet. Doodjammer, Vrijdag een vol huis. Tjah... Dat is toch echt niet te geloven eh! Wat een gemiste kans om je oude supporters, buiten een derby, nog te laten terug komen. De reacties gaan weer zijn :" in azo een trekgat ga ik nimeer staan ze" " noste keer doek mijn katsjoe botten oon", etc. Is da nu zo moeilijk echt waar. Wij als "gewoon volk" moeten maar zwemmen id modderpoel. Sinds de afbraak van de echt K heb ik terug voor de 1e keer een abo. Doe zo voort en het is bij mij terug gedaan! _________________ Anti fusieclub! |
| 19 Dec 2017, 11:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Vrijdag unieke kans om in een nieuwe staantribune de mensen proper te ontvangen... En supporters te winnen. Ik zie ons echter al door de modder ploeteren om in een trekgat te staan...
Blijkbaar vervalt men jaar na jaar steeds in dezelfde fouten, dat is om moedeloos van te worden. |
| 19 Dec 2017, 13:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Misschien staat het nog op de planning voor morgen of Donderdag
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 19 Dec 2017, 13:44 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
hansken schreef: Misschien staat het nog op de planning voor morgen of Donderdag ![]() T enige da ze volgens mij nog zullen doen is een tl-lamp inhangen vr de verlichting Voor de rest kan het krapuul vd staantribune zijne plan trekken zal onze ceo gedacht hebben Bende amateurs! |
| 19 Dec 2017, 13:59 |
|
|
forumlegende
Zouden ze ni beter de tent van de bezoekers ook voor ons openstellen? Dat zijn toch weer 500 tickets extra die ge aan uw eigen supporters kunt te koop aanbieden.
Toen wij achter de goal stonden, stonden de bezoekers daar ook, dus dat mag geen probleem zijn, lijkt me. Dender krijgt de Europatribune toch ni vol, dus op 't einde ervan wat linten spannen als buffervak en 't stadion is nog wat beter gevuld. Voor de rest: spijtig dat de achterzijde niet dichtgemaakt is, maar daar heb je vooral op de bovenste treden last van. Erger is die modderpoel; Doch, dat kunnen ze simpel oplossen door het vol met metalen rijplaten te leggen; Dat kost 3Euro/plaat.dag. Pakt 50 platen van 5m*3m, wat dan zou neerkomen op 150Euro. Doe daar transport met oplegger bij, en voor maximaal 1000Euro stel je 1200 supporters (deels) gelukkig en doe je aan klantenbinding. Hopelijk ziet het bestuur het licht... Kan OPC een deel van de achterzijde van de tribune niet afschermen met bestaande spandoeken en vlaggen? Al is 't maar recht op recht als ge binnenkomt aan de ticketcontrole. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 19 Dec 2017, 21:29 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Timoilsjt schreef: Kan OPC een deel van de achterzijde van de tribune niet afschermen met bestaande spandoeken en vlaggen? Al is 't maar recht op recht als ge binnenkomt aan de ticketcontrole. De voorzitter beschouwt de sfeermakers als voetvolk en ze worden langs alle kanten tegengewerkt bij hun sfeeracties, en dan zouden net zij de tribune wat moeten aankleden zodat er meer gelegenheidssupporters zouden terugkomen de volgende wedstrijden (en de voorzitter dus wat meer inkomsten casht)? Enfin, ik zit niet in opc dus kan niet voor hun beslissen, maar ik zou er alvast mijnen tijd ni insteken ![]() |
| 19 Dec 2017, 22:16 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
hansken schreef: Gisteren al eens een test gaan doen voor Vrijdag. Tribune nog steeds niet dicht gemaakt. Nog steeds modderpoel ook achter de tribune. Ze hebben nu toch tijd genoeg gehad sinds de wedstrijd tegen Chatelet. Doodjammer, Vrijdag een vol huis. Tjah... Wat een ongelooflijk geklungel weer van het bestuur. Ge hebt twee weken om dat tochtgat dicht te maken tegen de match van het jaar, en slagen daar niet in. Amateurs in het allerhoogste kwadraat ! Onvoorstelbaar ![]() |
| 19 Dec 2017, 23:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ocharme en PLJ heeft al zoveel gedaan voor onze club.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Dec 2017, 23:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Daarnet een berichtje gekregen dat het de schuld zou zijn van de brandweer. De platen/doeken whatever, om de tribune dicht te maken langs de achterkant zouden eerst door hen gekeurd moeten worden. Dit zou al lang aangevraagd geweest zijn maar is nog steeds niet gebeurd... Geen idee of ik dit moet geloven?
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 19 Dec 2017, 23:27 |
|
|
hansken schreef: Daarnet een berichtje gekregen dat het de schuld zou zijn van de brandweer. De platen/doeken whatever, om de tribune dicht te maken langs de achterkant zouden eerst door hen gekeurd moeten worden. Dit zou al lang aangevraagd geweest zijn maar is nog steeds niet gebeurd... Geen idee of ik dit moet geloven? ![]() Ocharme, ondanks alle goede inspanningen van onze voorzitter en ceo worden ze langs alle kanten gedwarsboomd. Dat van het vergeten van die bouwvergunning was ook hun fout niet, toen waren ze verkeerd geïnformeerd door t stadbestuur, nu is t den brandweer blijkbaar. man man die denken ook da wij achterlijk zijn zeker |
| 19 Dec 2017, 23:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
ajoin_bart schreef: Timoilsjt schreef: Kan OPC een deel van de achterzijde van de tribune niet afschermen met bestaande spandoeken en vlaggen? Al is 't maar recht op recht als ge binnenkomt aan de ticketcontrole. De voorzitter beschouwt de sfeermakers als voetvolk en ze worden langs alle kanten tegengewerkt bij hun sfeeracties, en dan zouden net zij de tribune wat moeten aankleden zodat er meer gelegenheidssupporters zouden terugkomen de volgende wedstrijden (en de voorzitter dus wat meer inkomsten casht)? Enfin, ik zit niet in opc dus kan niet voor hun beslissen, maar ik zou er alvast mijnen tijd ni insteken ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 20 Dec 2017, 10:05 |
|
|
forumlegende
Niemand nog 2 of 3 ticketten voor de K teveel zeker?
_________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 20 Dec 2017, 10:13 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 15 Mei 2017, 11:16 Berichten: 66 Leeftijd: 42 Locatie: Aalst |
Als je niet weet wat te doen deze middag
"Woensdag om 15u00 wordt de achterzijde van de nieuwe staantribune opgeruimd. Supporters, studenten,.. iedereen die kan helpen om het afval te verwijderen is van harte welkom. Maar een uur werk met een aantal helpende handen. De club voorziet gratis drankbonnen. Alvast bedankt Iendrachters!" ![]() |
| 20 Dec 2017, 11:35 |
|
| Pagina 9 van 17 |
[ 248 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 17 Volgende |