Transfers volgend seizoen - Pagina 306 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 304 305 306 307 308 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Dani schreef:
Moet nu wel zeggen dat wij ook een type als Nfor goed kunnen gebruiken. Die man staat naar verluidt nog ver van zijn topniveau maar speelde toch een goede match vond ik. Ik hoop dat het bestuur eens een degelijke aanvaller kan aantrekken, het zou geen overbodige luxe zijn.

Wat Nfor specifiek betreft: heeft aangegeven dat hij max tot eind dit seizoen blijft en moest "overtuigd" worden om te tekenen bij Dender. Dan weet je ook wel hoe laat het is. En is zoals velen terecht zeggen: zijn debuutmatch had met een deftige scheids maar 15 min geduurd hé... Had voor hetzelfde geld al meteen een match of 2-3 aan de kant gestaan dan... Doet uiteraard niks af aan de man's kwaliteiten maar het zal er wel een zijn met een serieus prijskaartje denk ik...

Wat de paniek betreft: schorsingen en blessures horen bij het voetbal hé. Als er mensen uitvallen, is het aan anderen om zich te tonen. Voor de linksback/linker CV heb je Ridwan en Mertens nog, je kan Preben een rij naar achter trekken en dan heb je Yala of Diarra nog om te brengen of je start met Bangoura...

Een ding heb je alvast niet tegen Geel, namelijk excuses. Speelden dit weekend al met 5 beloften en kunnen er altijd nog meer worden. Dus als wij al moeten puzzelen, zij ook...

Laatst gewijzigd door DT op 30 Jan 2018, 9:52, 1 keer totaal gewijzigd.

30 Jan 2018, 9:44
forumlegende

Bakkie schreef:
Dani schreef:
Moet nu wel zeggen dat wij ook een type als Nfor goed kunnen gebruiken. Die man staat naar verluidt nog ver van zijn topniveau maar speelde toch een goede match vond ik. Ik hoop dat het bestuur eens een degelijke aanvaller kan aantrekken, het zou geen overbodige luxe zijn.

Morgenavond loopt transfer periode af,tegen dan zullen we weten wie onze nieuwe zwarte parel is ;)

Niet noodzakelijk tegen morgenavond. Maar dat is niet echt veelbelovend nieuws aangezien dat betekent dat je dan nog iemand gaat halen die zonder contract zit...

30 Jan 2018, 9:47
Vaste Waarde

DT schreef:
Dani schreef:

Wat Nfor specifiek betreft: heeft aangegeven dat hij max tot eind dit seizoen blijft en moest "overtuigd" worden om te tekenen bij Dender. Dan weet je ook wel hoe laat het is. En is zoals velen terecht zeggen: zijn debuutmatch had met een deftige scheids maar 15 min geduurd hé... Had voor hetzelfde geld al meteen een match of 2-3 aan de kant gestaan dan... Doet uiteraard niks af aan de man's kwaliteiten maar het zal er wel een zijn met een serieus prijskaartje denk ik...

Wat de paniek betreft: schorsingen en blessures horen bij het voetbal hé. Als er mensen uitvallen, is het aan anderen om zich te tonen. Voor de linksback/linker CV heb je Ridwan en Mertens nog, je kan Preben een rij naar achter trekken en dan heb je Yala of Diarra nog om te brengen of je start met Bangoura...

Een ding heb je alvast niet tegen Geel, namelijk excuses. Speelden dit weekend al met 5 beloften en kunnen er altijd nog meer worden. Dus als wij al moeten puzzelen, zij ook...

En toch nog winnen. Sterk van die mannen

30 Jan 2018, 11:26
Freak

als je het verslag van geel leest was hamme de betere ploeg tot ze met 10 man gevallen zijn na een rode kaart.

30 Jan 2018, 11:46
Vaste Waarde

waly 2 schreef:
als je het verslag van geel leest was hamme de betere ploeg tot ze met 10 man gevallen zijn na een rode kaart.

allemaal goed en wel maar toch 3 punten. Wij hebben ook al ne gansen teim tegen 10 mogen spelen...

30 Jan 2018, 12:23
Freak

das juist.

30 Jan 2018, 12:25
Ancien

waly 2 schreef:

Toch niet onderschatten... Hamme stond wel voor op dat moment...

30 Jan 2018, 12:28
Ancien

Leeftijd: 47
Vandaag de laatste dag zeker??

31 Jan 2018, 10:45
forumlegende

witzwet schreef:
Vandaag de laatste dag zeker??

Verwacht je nog iets misschien?

31 Jan 2018, 10:53
Freak

een spits?

31 Jan 2018, 11:01
Ancien

iendrachter schreef:
Je weet al een tijdje welke posities je moet versterken en met de blessure van De Rock en Verstraeten zijn er nog problemen bijgekomen, die spelers vervang je niet zomaar.
Als je nu de laatste dag nog moet beginnen zoeken heb ik daar toch vragen bij.
Je kan natuurlijk altijd nog spelers zonder contract aantrekken maar wat zit daar nog bij?
Spelers als een Tchité die op hun retour zijn en zeker geen meerwaarde zijn.
De ploegen rondom ons versterken zich allemaal, buiten Hamme dan.
Gelukkig hebben ze Van Hoevelen nog kunnen halen, maar als je daarnaast Gyselinck of Mertens moet posteren is dat zowiezo een verzwakking, ik denk dat je bij Verstraeten voor een zware enkel verzwikking mag rekenen op 6 tot 8 weken dus dan zit zijn seizoen er zo goed als op.
Bangoura zijn contract zouden ze moeten vanaf geraken en nog minstens 1 spits halen.
Als ze niets van versterking meer halen gaje nog serieus in de problemen komen volgens mij,
Mitu is geen spits en Van Tricht al zeker niet, wie gaat de goals maken de komende weken?

Ik snap de redenering maar hoeveel betaalbare wereldtoppers die er 10 gaan maken, ga je in de winter vinden als 1ste amateurclub? Het is bovendien ook niet zo dat spelers uit 1B staan te springen om tijdens de winter te verkassen naar 1ste amateur... Die spelers weten zelf ook goed genoeg dat zij dan de volle druk zullen moeten dragen... Zie hoe een genot het is voor Clément/Seck bij Genk momenteel...

Anderzijds mogen het dan ook geen beloften meer zijn, want we hebben ervaring nodig maar vrije spelers zijn ook niet goed... Dat zijn toch iets te veel voorwaarden allemaal waar onze club gewoon niet kan aan voldoen...

Het zou al niet slecht zijn als we geen mannen gaan aantrekken om toch maar iets te kunnen aantrekken... Dan liever voluit de kaart trekken van degenen die er nu al zijn... Een Gyselinck of zelfs een Bangoura moeten dan maar tonen dat hun begin bij ons geen puur geluk was... Net omdat De Rock geblesseerd is, zou ik nu Bangoura zeker niet wegdoen... Was hij het niet die de bal doorkopte zondag?

Het is niet omdat er geen witte rook is, dat er niks gebeurd ook hé: je had de discussie rond Le Postollec, bij Geel werd oa. Christiaens gepolst (zie BvL) maar begrijpelijkerwijs zag hij de verre verplaatsingen niet zitten en koos hij voor zijn ex-ploeg in die regio... Ik ben al blij verrast te kunnen lezen dat de gesprekken rond die laatste eens niet in de lokale pers hier zijn gekomen... Dat moet ook de eerste keer zijn geweest...

Laatst gewijzigd door DT op 31 Jan 2018, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.

31 Jan 2018, 12:09
Nationale Ploeg

DT schreef:
iendrachter schreef:
Je weet al een tijdje welke posities je moet versterken en met de blessure van De Rock en Verstraeten zijn er nog problemen bijgekomen, die spelers vervang je niet zomaar.
Je kan natuurlijk altijd nog spelers zonder contract aantrekken maar wat zit daar nog bij?
Gelukkig hebben ze Van Hoevelen nog kunnen halen, maar als je daarnaast Gyselinck of Mertens moet posteren is dat zowiezo een verzwakking, ik denk dat je bij Verstraeten voor een zware enkel verzwikking mag rekenen op 6 tot 8 weken dus dan zit zijn seizoen er zo goed als op.
Bangoura zijn contract zouden ze moeten vanaf geraken en nog minstens 1 spits halen.
Als ze niets van versterking meer halen gaje nog serieus in de problemen komen volgens mij,
Mitu is geen spits en Van Tricht al zeker niet, wie gaat de goals maken de komende weken?

Ik snap de redenering maar hoeveel betaalbare wereldtoppers die er 10 gaan maken, ga je in de winter vinden als 1ste amateurclub? Het is bovendien ook niet zo dat spelers uit 1B staan te springen om tijdens de winter te verkassen naar 1ste amateur...

Net omdat De Rock geblesseerd is, zou ik nu Bangoura zeker niet wegdoen... Was hij het niet die de bal doorkopte zondag?[/quote]

klopt. hij wou hem toen met de borst controleren.

31 Jan 2018, 12:17
Ancien

Still standing ! schreef:
DT schreef:
iendrachter schreef:

Ik snap de redenering maar hoeveel betaalbare wereldtoppers die er 10 gaan maken, ga je in de winter vinden als 1ste amateurclub? Het is bovendien ook niet zo dat spelers uit 1B staan te springen om tijdens de winter te verkassen naar 1ste amateur...

Net omdat De Rock geblesseerd is, zou ik nu Bangoura zeker niet wegdoen... Was hij het niet die de bal doorkopte zondag?[/quote]

klopt. hij wou hem toen met de borst controleren.

:-) Goeken!

31 Jan 2018, 12:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Mbaye?

31 Jan 2018, 13:32
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
hansken schreef:
Mbaye?

?

31 Jan 2018, 13:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 304 305 306 307 308 515