|
|
| Pagina 17 van 36 |
[ 527 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 36 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: 1ste Amateurliga 2017-2018
Het standpunt van de club? Tegen dat dat allemaal goed en wel in voege is zitten we al lang in 1B!
![]() |
| 21 Mar 2018, 22:12 |
|
|
forumlegende
tympanum2 schreef: Het standpunt van de club? Tegen dat dat allemaal goed en wel in voege is zitten we al lang in 1B! ![]() Inderdaad |
| 21 Mar 2018, 23:21 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Staat daar een financiele compensatie tegenover?of moeten de amateurclubs dat allemaal zomaar slikken ?
| 22 Mar 2018, 1:41 |
|
|
Junior
zandbergske schreef: Staat daar een financiele compensatie tegenover?of moeten de amateurclubs dat allemaal zomaar slikken ? Wat denk je zelf? |
| 22 Mar 2018, 10:57 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 15 Mei 2017, 11:16 Berichten: 66 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
iendrachter schreef: DT schreef: Naast competitievervalsing en impact op toeschouwersaantallen heeft dit voor mij ook nog een extra nadeel: hoe moet een amateurclub nu nog beloftes of jongeren bij een 1A of een 1B ploeg warm maken om de stap te maken naar het amateurvoetbal, zij het wel in een echte competitie? Dat argument valt helemaal weg want die gasten kunnen rustig blijven waar ze zijn (allez toch totdat ze de leeftijdsgrens hebben bereikt - afgaande op onze kern, zou dit wel een serieuze klop zijn hoor)... Veel impact op te toeschouwersaantallen zal dit niet zijn, er komt nu al geen kat kijken. Volledig akkoord met de vraag waar dat wij en alle andere amateurclubs hun spelers moeten gaan halen. 3/4 van onze ploeg zijn beloften die van een ploeg uit 1A komen, als die clubs zelf hun beloftenteams in de amateurreeksen kunnen laten spelen, waarom zouden die spelers dan nog veranderen van club? De enige reden die ik kan bedenken is geld, dus de ploegen die veel int zwart betalen als Petegem,Knokke,Mandel enz zullen daar weeral minder last van hebben dan clubs die alles officieel doen. Want uiteindelijk draait bij het binnenhalen van een speler toch alles rond geld. Volledig juist! Het wordt eens dringend tijd dat ze al die clubs met zwart geld eens binnen vallen. De bedragen dat die mannen daar verdienen... |
| 22 Mar 2018, 11:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Alweer een gunstige evolutie voor eendracht, wat betreft de concurrentie voor de degradatie:
Verlies : Geel, Hamme, Patro Draw: Berchem, Seraing, Dender _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 25 Mar 2018, 10:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Schie'dj oit! schreef: iendrachter schreef: DT schreef: Naast competitievervalsing en impact op toeschouwersaantallen heeft dit voor mij ook nog een extra nadeel: hoe moet een amateurclub nu nog beloftes of jongeren bij een 1A of een 1B ploeg warm maken om de stap te maken naar het amateurvoetbal, zij het wel in een echte competitie? Dat argument valt helemaal weg want die gasten kunnen rustig blijven waar ze zijn (allez toch totdat ze de leeftijdsgrens hebben bereikt - afgaande op onze kern, zou dit wel een serieuze klop zijn hoor)... Veel impact op te toeschouwersaantallen zal dit niet zijn, er komt nu al geen kat kijken. Volledig akkoord met de vraag waar dat wij en alle andere amateurclubs hun spelers moeten gaan halen. 3/4 van onze ploeg zijn beloften die van een ploeg uit 1A komen, als die clubs zelf hun beloftenteams in de amateurreeksen kunnen laten spelen, waarom zouden die spelers dan nog veranderen van club? De enige reden die ik kan bedenken is geld, dus de ploegen die veel int zwart betalen als Petegem,Knokke,Mandel enz zullen daar weeral minder last van hebben dan clubs die alles officieel doen. Want uiteindelijk draait bij het binnenhalen van een speler toch alles rond geld. Volledig juist! Het wordt eens dringend tijd dat ze al die clubs met zwart geld eens binnen vallen. De bedragen dat die mannen daar verdienen...[/quote] Ja? Zeg eens, ik (en ik niet alleen) ben daar wel benieuwd naar. |
| 25 Mar 2018, 13:25 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
Deal tussen Virton en Argentijnse investeerders gaat in laatste instantie niet door. Licentie halen wordt nu wel heel moeilijk.
|
| 27 Mar 2018, 9:58 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Jules Bocandé schreef: Deal tussen Virton en Argentijnse investeerders gaat in laatste instantie niet door. Licentie halen wordt nu wel heel moeilijk. Die mogen er uit van mij. Verre verplaatsing minder. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 28 Mar 2018, 12:11 |
|
|
forumlegende
witzwet schreef: Jules Bocandé schreef: Deal tussen Virton en Argentijnse investeerders gaat in laatste instantie niet door. Licentie halen wordt nu wel heel moeilijk. Die mogen er uit van mij. Verre verplaatsing minder. Ik vind da wel leuk zo 'n verre verplaatsing maar als 't kiezen wordt tussen Virton, Dender en Berchem mag van mij Virton vliegen. Berchem was leuke verplaatsing en dito stadion, en Dender is altijd veel sfeer en volk, aleja toch van ons ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 28 Mar 2018, 13:05 |
|
|
Vaste Waarde
Zoals het er nu naar uitziet degraderen Lierse, ASV Geel en Exc. Virton naar de Tweede Amateurliga. Ik zie immers niet goed in hoe die 3 clubs nog de financiële continuïteit voor volgend seizoen gaan bewijzen.
Patro Eisden speelt dan zowaar barragewedstrijden! En AFC Tubize mag dan in 1B blijven. |
| 01 Apr 2018, 23:02 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
ASV Geel haalt in principe gewoon zijn licentie. Een aantal mensen oa tormans is bijgesprongen. Mooi zo. Altijd n fijne verplaatsing
|
| 05 Apr 2018, 21:37 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
Davy schreef: ASV Geel haalt in principe gewoon zijn licentie. Een aantal mensen oa tormans is bijgesprongen. Mooi zo. Altijd n fijne verplaatsing En ook Lierse en Virton zie ik uiteindelijk in extremis hun licentie nog halen. Wadi Degla past opnieuw de schulden bij en Virton heeft nog 4 opties na het afspringen van de deal met de Argentijnse investeerders. Wss dan licentie via het BAS. Niet zo goed nieuws voor Berchem denk ik. |
| 06 Apr 2018, 8:57 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Jules Bocandé schreef: Davy schreef: ASV Geel haalt in principe gewoon zijn licentie. Een aantal mensen oa tormans is bijgesprongen. Mooi zo. Altijd n fijne verplaatsing En ook Lierse en Virton zie ik uiteindelijk in extremis hun licentie nog halen. Wadi Degla past opnieuw de schulden bij en Virton heeft nog 4 opties na het afspringen van de deal met de Argentijnse investeerders. Wss dan licentie via het BAS. Niet zo goed nieuws voor Berchem denk ik. Mja voor Berchem is het spijtig. Ook mooie club om in de reeks te hebben. |
| 06 Apr 2018, 10:30 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Ik heb eens de laatste drie wedstrijden in volle degradatiestrijd opgelijst. Patro heb ik er niet meer bijgezet, die hebben het vlaggen. Maar als ik het zo bekijk denk ik dat Virton het makkelijkste programma heeft.
Berchem heeft een loodzwaar programma met Deinze, Knokke en Lommel...ik vrees ervoor. Ik zie Dender ook niet te veel meer halen, maar zal door een 'in zak en as' Hamme en Berchem zich wel redden. En dat ...indien alle licenties in orde komen....Geel zie ik daarin nog falen...afwachten, maar het wordt wel interessant, gezien de nog wat onderlinge confrontaties. Knokke - Dender Virton - Chatelet Hamme - Oudenaarde Deinze-Berchem Chatelet-Hamme Dender- Heist Berchem-Knokke Geel-Virton Virton-Oosterzonen Deinze-Dender Hamme-Dessel Lommel-Berchem Chatelet- Heist _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 08 Apr 2018, 16:26 |
|
| Pagina 17 van 36 |
[ 527 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 36 Volgende |