|
|
| Pagina 314 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 312 313 314 315 316 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witzwet schreef: Ik gok op einde verhaal voor Diarra, Lusala, Gyselinck en Van Tricht. Dujardin (CV van Hamme, voor Gyselinck), Tarfi (Dender) voor Van Tricht en dan nog wellicht een middenvelder of/en flankspeler voor Diarra én Lusala. Wedden? Wedden dat alle spelers met een doorlopend contract zullen blijven? De spelers die dit seizoen minder speelgelegenheid gekregen hebben (zoals bv. Van Tricht) zullen niet bepaald hoog op het verlanglijstje van andere clubs staan, hé. Wat wel tot de mogelijkheiden behoort, zijn uitleenbeurten aan clubs uit een lagere reeks, zoals ze dit seizoen gedaan hebben met Claeys, Amazou en Ntika. En Diarra en Yala-Lusala spelen wel minder dan vorig seizoen, maar ze staan nog steeds op plaats 6 en 10 qua speelminuten. Zo dramatisch is dat nu ook weer niet, hé. Vorig seizoen was dat 7 en 2. Het is dus vooral Yala-Lusala die heel wat minder aan de bak komt. En net hij is einde contract. Maar ik zou hem zeker verlengen, want het is niet omdat hij nu in een dipje zit, dat hij volgend seizoen niet weer naar zijn beste niveau zou kunnen toegroeien. Dit gezegd zijnde vind ik dat we onze beste transfers voor volgend seizoen eigenlijk al gedaan hebben: Van Hoevelen, Heymans en Mbaye. En de allerbeste transfer van allemaal is voor mij nog steeds het bijeenhouden van je kern zodat de automatismen steeds sterker worden. Niet vergeten dat we nog altijd een zeer jonge groep hebben met groeipotentieel. Er moet nu vooral werk gemaakt worden van een goeie tweede keeper, die de concurrentie met Julien aankan. Julien mag zich niet onaantastbaar voelen, want dan gaat hij geen progressie meer boeken. |
| 03 Apr 2018, 20:14 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Kben benieuwd naar wat het zal worden
Hopelijk geen zelfde fiasco als vorige zomerperiode. Voor mij zou het al dik ok zij met 1 à 2 gerichte versterkingen Voor de rest de betere elementen samenhouden. Op het midden hebben we veel zeer uiteenlopende type spelers lopen ongeveer elk van min of meer hetzelfde niveau. Daar zou ik persoonlijk wel Lusala en De Man willen houden omdat ik dan persoonlijk een voorkeur heb voor voetballers die een actie in huis hebben of waar wat dreiging vanaf komt |
| 03 Apr 2018, 20:58 |
|
|
Vaste Waarde
iendrachter schreef: Joran Van Belle trekt naar Pepingen Halle. Karim Tarfi, broer van Mehdi die bij Dender speelt, traint mee op proef bij EA. Als we www.transfermarkt.be mogen geloven, zit die al sinds 01/07/2016 zonder club! Dan zijn er 3 mogelijkheden: ofwel niet goed genoeg, ofwel zwaar gekwetst geweest, ofwel rotkarakter. Op het eerste zicht niet erg bemoedigend. Laatste club was De Graafschap in NL. |
| 04 Apr 2018, 8:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
filip.dhose schreef: iendrachter schreef: Joran Van Belle trekt naar Pepingen Halle. Karim Tarfi, broer van Mehdi die bij Dender speelt, traint mee op proef bij EA. Als we http://www.transfermarkt.be mogen geloven, zit die al sinds 01/07/2016 zonder club! Dan zijn er 3 mogelijkheden: ofwel niet goed genoeg, ofwel zwaar gekwetst geweest, ofwel rotkarakter. Op het eerste zicht niet erg bemoedigend. Laatste club was De Graafschap in NL. Misschien moet je de ene wel halen om de andere te kunnen krijgen. Geen voorstander van zo een constructies, maar het gebeurt zeker. |
| 04 Apr 2018, 11:00 |
|
|
forumlegende
Smetje schreef: filip.dhose schreef: iendrachter schreef: Joran Van Belle trekt naar Pepingen Halle. Karim Tarfi, broer van Mehdi die bij Dender speelt, traint mee op proef bij EA. Als we http://www.transfermarkt.be mogen geloven, zit die al sinds 01/07/2016 zonder club! Dan zijn er 3 mogelijkheden: ofwel niet goed genoeg, ofwel zwaar gekwetst geweest, ofwel rotkarakter. Op het eerste zicht niet erg bemoedigend. Laatste club was De Graafschap in NL. Misschien moet je de ene wel halen om de andere te kunnen krijgen. Geen voorstander van zo een constructies, maar het gebeurt zeker. Ze kunnen allebei wel een potje ballen hoor!!!! |
| 04 Apr 2018, 11:05 |
|
|
Scholier
Smetje schreef: filip.dhose schreef: iendrachter schreef: Joran Van Belle trekt naar Pepingen Halle. Karim Tarfi, broer van Mehdi die bij Dender speelt, traint mee op proef bij EA. Als we http://www.transfermarkt.be mogen geloven, zit die al sinds 01/07/2016 zonder club! Dan zijn er 3 mogelijkheden: ofwel niet goed genoeg, ofwel zwaar gekwetst geweest, ofwel rotkarakter. Op het eerste zicht niet erg bemoedigend. Laatste club was De Graafschap in NL. Misschien moet je de ene wel halen om de andere te kunnen krijgen. Geen voorstander van zo een constructies, maar het gebeurt zeker. Karim zou net de betere van de twee zijn. Zoek gerust eens wat wedstrijden van de graafschap op, min kan je dat toch niet noemen. |
| 04 Apr 2018, 12:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Jean schreef: Smetje schreef: filip.dhose schreef: Als we http://www.transfermarkt.be mogen geloven, zit die al sinds 01/07/2016 zonder club! Dan zijn er 3 mogelijkheden: ofwel niet goed genoeg, ofwel zwaar gekwetst geweest, ofwel rotkarakter. Op het eerste zicht niet erg bemoedigend. Laatste club was De Graafschap in NL. Misschien moet je de ene wel halen om de andere te kunnen krijgen. Geen voorstander van zo een constructies, maar het gebeurt zeker. Ze kunnen allebei wel een potje ballen hoor!!!! Yep, maar Karim is inderdaad langdurig geblesseerd geweest en hervat net...Het is alvast goed dat ze hem eerst laten trainen en dan evalueren ipv eerst een contract te geven en dan te zien wat ze er mee kunnen aanvangen... Maar zegt wel iets over de lijstjes waar men op kijkt toch? Geeft ook wel aan dat er van die gouden Anderlecht-generatie weinig echt gensters hebben geslagen: Junior Kabananga is nog het verst van al geraakt, gevolgd door Fernando Canesin... Yala zit bij ons, Garcia Calvete door blessures ook heel diep gezakt, Mabika komen we volgend jaar tegen, Kabasele blijft eeuwig talent, De Greef bij Deinze en dan nog een paar die al terug naar land van oorsprong zijn... Jordan Lukaku is nog iets jonger maar speelde soms al mee toen en die heeft ook mooie sprong gemaakt. |
| 04 Apr 2018, 12:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
GDS schreef: Smetje schreef: filip.dhose schreef: Als we http://www.transfermarkt.be mogen geloven, zit die al sinds 01/07/2016 zonder club! Dan zijn er 3 mogelijkheden: ofwel niet goed genoeg, ofwel zwaar gekwetst geweest, ofwel rotkarakter. Op het eerste zicht niet erg bemoedigend. Laatste club was De Graafschap in NL. Misschien moet je de ene wel halen om de andere te kunnen krijgen. Geen voorstander van zo een constructies, maar het gebeurt zeker. Karim zou net de betere van de twee zijn. Zoek gerust eens wat wedstrijden van de graafschap op, min kan je dat toch niet noemen. Ik ken hem niet en oordeel dus niet over zijn kwaliteit. Als hij goed is, is hij zeker welkom. Ik zeg gewoon dat er soms contstructies worden opgezet waarbij je een mindere moet nemen om ook een betere te kunnen krijgen. |
| 04 Apr 2018, 12:50 |
|
|
Scholier
Smetje schreef: GDS schreef: Smetje schreef: Misschien moet je de ene wel halen om de andere te kunnen krijgen. Geen voorstander van zo een constructies, maar het gebeurt zeker. Karim zou net de betere van de twee zijn. Zoek gerust eens wat wedstrijden van de graafschap op, min kan je dat toch niet noemen. Ik ken hem niet en oordeel dus niet over zijn kwaliteit. Als hij goed is, is hij zeker welkom. Ik zeg gewoon dat er soms contstructies worden opgezet waarbij je een mindere moet nemen om ook een betere te kunnen krijgen. Dat is een waarheid als een koe. Over de fysieke paraatheid van Karim valt inderdaad ook moeilijk te oordelen indien hij reeds zo lang aan de kant staat. Was ook lang geblesseerd gedurende zijn periode bij De Graafschap. Maar dat de speler kwaliteiten bezit lijkt mij toch duidelijk |
| 04 Apr 2018, 13:11 |
|
|
forumlegende
iendrachter schreef: Lijkt me sterk op de situatie met de gebroers Labiad .Maar laat ons eerlijk zijn, als die Tarfi niet juist uit een zware blessure komt en topfit zou zijn moet hij ook niet afzakken naar een ploeg uit 1ste amateur. Goed dat ze hem eerst eens op proef laten komen, en wie weet als die jongen terug op niveau geraakt en zijn broer van bij Dender dan nog eens meebrengt hebben we volgend seizoen zonder twijfel een serieus versterkt middenveld, want het zijn beiden schitterende voetballers. Mehdi als vervanger voor Van Tricht en Karim voor Lusala .En dan volgend seizoen rond deze tijd moeten beginnen verliezen zeker om niet op te moeten gaan! ![]() |
| 04 Apr 2018, 13:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
|
| 05 Apr 2018, 6:39 |
|
|
forumlegende
witteken schreef: https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/sportief/item/4300-contractverlenging-falko-geenens _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 05 Apr 2018, 8:13 |
|
|
forumlegende
DT schreef: Jean schreef: Smetje schreef: Misschien moet je de ene wel halen om de andere te kunnen krijgen. Geen voorstander van zo een constructies, maar het gebeurt zeker. Ze kunnen allebei wel een potje ballen hoor!!!! Yep, maar Karim is inderdaad langdurig geblesseerd geweest en hervat net...Het is alvast goed dat ze hem eerst laten trainen en dan evalueren ipv eerst een contract te geven en dan te zien wat ze er mee kunnen aanvangen... Maar zegt wel iets over de lijstjes waar men op kijkt toch? Geeft ook wel aan dat er van die gouden Anderlecht-generatie weinig echt gensters hebben geslagen: Junior Kabananga is nog het verst van al geraakt, gevolgd door Fernando Canesin... Yala zit bij ons, Garcia Calvete door blessures ook heel diep gezakt, Mabika komen we volgend jaar tegen, Kabasele blijft eeuwig talent, De Greef bij Deinze en dan nog een paar die al terug naar land van oorsprong zijn... Jordan Lukaku is nog iets jonger maar speelde soms al mee toen en die heeft ook mooie sprong gemaakt. van op de site: Karim Tarfi (ex-De Graafschap) mag tot het einde van het seizoen zijn conditie onderhouden bij onze club. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 05 Apr 2018, 8:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Smetje schreef: GDS schreef: Smetje schreef: Misschien moet je de ene wel halen om de andere te kunnen krijgen. Geen voorstander van zo een constructies, maar het gebeurt zeker. Karim zou net de betere van de twee zijn. Zoek gerust eens wat wedstrijden van de graafschap op, min kan je dat toch niet noemen. Ik ken hem niet en oordeel dus niet over zijn kwaliteit. Als hij goed is, is hij zeker welkom. Ik zeg gewoon dat er soms contstructies worden opgezet waarbij je een mindere moet nemen om ook een betere te kunnen krijgen. --- Heeft iemand enig idee met welke fysische problemen KARIM TARFI te kampen heeft? Als ze hem laten meetrainen met eendracht, zal dit wel zijn overwegingen en redenen hebben, Ik vermoed : optie om hem een contract aan te bieden, en tegelijk de evolutie van zijn blessure(s) en herstelniveau op te volgen. Daarnaast is Medhi , ook einde contract bij Dender. Het is toch interessant om de evolutie/situatie van Karim, thans-vandaag te kennen... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 06 Apr 2018, 14:31 |
|
|
Scholier
pattaboem schreef: Smetje schreef: GDS schreef: Karim zou net de betere van de twee zijn. Zoek gerust eens wat wedstrijden van de graafschap op, min kan je dat toch niet noemen. Ik ken hem niet en oordeel dus niet over zijn kwaliteit. Als hij goed is, is hij zeker welkom. Ik zeg gewoon dat er soms contstructies worden opgezet waarbij je een mindere moet nemen om ook een betere te kunnen krijgen. --- Heeft iemand enig idee met welke fysische problemen KARIM TARFI te kampen heeft? Als ze hem laten meetrainen met eendracht, zal dit wel zijn overwegingen en redenen hebben, Ik vermoed : optie om hem een contract aan te bieden, en tegelijk de evolutie van zijn blessure(s) en herstelniveau op te volgen. Daarnaast is Medhi , ook einde contract bij Dender. Het is toch interessant om de evolutie/situatie van Karim, thans-vandaag te kennen... Het is sowieso een speler die niet ongevoelig is voor blessures. Ik heb echt geen idee waar hij het afgelopen jaar actief / non-actief geweest is. Heb eergisteren wel even naar de training gekeken, daar leek hij toch voluit mee te trainen. Staat ook niet bijzonder zwaar of iets dergelijks. Je ziet ook meteen dat de jongen over een meer dan aardige techniek beschikt en leek het erg goed te kunnen vinden met Heymans. |
| 06 Apr 2018, 15:16 |
|
| Pagina 314 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 312 313 314 315 316 … 515 Volgende |