|
|
| Pagina 423 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 421 422 423 424 425 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Stadion
Klopt, als er dan eens rond de tafel kon gezeten worden met het stadsbestuur leek niemand van het EA geïnteresseerd. Ik denk dat er doorheen de jaren al heel veel sponsorgeld vergooid is door de onkunde en het sjoemelgehalte van de opeenvolgende EA-besturen. Voor 1 B kan je zeker nog op de huidige locatie blijven, maar dan moet er gestopt worden met het geklooi.
|
| 01 Aug 2018, 15:42 |
|
|
Freak
met wie moesten ze dan gaan praten?met de zogenaamde task force?
![]() |
| 01 Aug 2018, 15:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
waly 2 schreef: met wie moesten ze dan gaan praten?met de zogenaamde task force? ![]() Het in het belachelijke trekken is altijd de gemakkelijkste zaak natuurlijk,voor ge commentaar geeft probeer eerst eens de realiteit onder ogen te zien,maar wat je bij den bakker en den beenhouwer te horen krijgt dat is altijd de enige en echte waarheid je kan natuurlijk de vraag omkeren,met wie van ons onbekwaam bestuur moest de stad dan wel gaan praten? ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Aug 2018, 16:11 |
|
|
Freak
die task force dat was pas belachelijk.
![]() |
| 01 Aug 2018, 16:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
waly 2 schreef: die task force dat was pas belachelijk. ![]() Ge zijt op de hoogte man ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Aug 2018, 16:13 |
|
|
Freak
Vier jaar overleg, geen nieuw stadion
‘TASK FORCE’ VINDT GEEN ALTERNATIEVE LOCATIE VOOR EENDRACHT. ![]() |
| 01 Aug 2018, 16:34 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
anathema76 schreef: 1. Zandberg is OOK van de stad. 2. Als onze politie op een ander moet gaan bijspringen bij evenementen of voetbalmatchen, waarom kan onze burgemeester dan elders geen politiesteun vragen als wij eens willen oefenen tegen een eersteklasser? 3. Ons stadion is misschien nog perfect voor Eerste amateur, maar je moet vooruitkijken en plannen! Want stel dat je onverwachts over gaat naar 1B, zal er dan op 1,2,3 een nieuw stadion staan, denk je? Neen dus! 4. Wat je laatste paragraaf betreft, time will tell. Maar ik weet haast zeker dat je ongelijk zal krijgen. Of de stad Aalst maakt een RUP, of een ander zal het doen. Daar ben ik rotsvast van overtuigd. Akkoord met opmerkingen wel het volgende : 1/ Okapi wordt qua huurprijs gelijkgesteld met Ea, verminderde huurgelden dus, zoals ook de sportclubs die huren van het SportAG, aan verminderde prijzen kunnen huren. 2/ terechte opmerking, uitbreiding van het politiekorps in Aalst is noodzakelijk ; niet om alleen voetbalwedstrijden te kunnen organiseren , of om een cafébazin te verwittigen dat haar schoothondje niet in een badje mag baden (??) , maar ook de criminaliteit nog meer te bestrijden. 3/ als ik dat in de Raad zeg is het muisstil (aan den oeverkant). 4/ locatiestudie is straks een jaar oud ; alles zit in het onderste vriesvak. En dat heeft zijn reden : SportAG Aalst moet jaarlijks zwaar bijgefinancierd worden door de Stad . Op dit moment 30/06/2018 heeft het SpôrtAG Aalst een NEV (negatief eigen vermogen). Dan komt nog het nieuwe zwembad eraan , en gaat Denderdal gerenoveerd worden (met oa Paddel terreinen). Stad Aalst zal hiervoor nog bijkomend jaarlijks moeten financieren (ik spreek hier niet over 1 mio Euro , maar x maal meer). Hierdoor komt haar eigen autofinanciering marge in het gedrang. Het EA stadion dossier zal de eerst komend jaren niet op tafel komen. Bakkie heeft wel gelijk , het toenmalig EA bestuur heeft nagelaten haar financieel dossier tijdig in te dienen zodat de gronden uiteindelijk toegewezen werden aan Movianto. Een stabiel / betrouwbaar bestuur is de 1e voorwaarde om te onderhandelen. Ajoin Bart : alles in de schoenen schuiven van NV-A is inderdaad ook kort door de bocht (alhoewel het stil is omtrent de locatiestudie). Na de eindrondewedstrijd EA-Vise , 10 jaar geleden, werden we verzocht omwille van de onstabiliteit van de K, "op te schuiven". Toen ik hieromtrent een vraag stelde in de Raad , waren "die balken stevig genoeg". Dan weet je wel zeker ? |
| 01 Aug 2018, 16:48 |
|
|
waly 2 schreef: Vier jaar overleg, geen nieuw stadion ‘TASK FORCE’ VINDT GEEN ALTERNATIEVE LOCATIE VOOR EENDRACHT. ![]() Leer eens lezen wat er staat e seg,als ge naar geen overleg gaat kunde geen overeenkomst bereiken _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Aug 2018, 17:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Het Movianto-verhaal kan je de stad idd. niet kwalijk nemen vind ik, FDR was gewoon totaal onbetrouwbaar. Wie ik wel deels verantwoordelijk stel voor de neerwaartse spiraal is onze vorige burgemeester. Ze wist heel goed in welke staat de staantribune indertijd was en ze heeft het zover laten komen tot het hopeloos was. En als schepen van sport vervolgens maar volleybal uit Asse importeren, foto's posten van bezoekjes op Anderlecht
![]() |
| 01 Aug 2018, 17:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
AlostanA schreef: Het Movianto-verhaal kan je de stad idd. niet kwalijk nemen vind ik, FDR was gewoon totaal onbetrouwbaar. Wie ik wel deels verantwoordelijk stel voor de neerwaartse spiraal is onze vorige burgemeester. Ze wist heel goed in welke staat de staantribune indertijd was en ze heeft het zover laten komen tot het hopeloos was. En als schepen van sport vervolgens maar volleybal uit Asse importeren, foto's posten van bezoekjes op Anderlecht ![]() Gezien haar naam zal ze zich ook thuis voelen in het nieuwe zwembad. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 01 Aug 2018, 17:48 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
onze burgemeester heeft die tribune laten afbreken ,als eigenaar is het zijn plicht en dit van het stadsbestuur om een volwaardig alternatief te zetten , geen tent en geen 2de hands tribune die dan nog voor de helft moest bekostigd worden door het eendracht bestuur .
een nieuwe tribune had hij MOETEN zetten en dan hadden ze terug 15 jaar de tijd, om grond te zoeken en een mooi stadion te laten bouwen, ze wisten toch dat er geen grond was, ik heb de laatste 5 jaar nog niets anders gehoord als je als burgemeester u verantwoordelijk neemt om een tribune af te breken, moet je ander in de plaats zetten ,hoeveel het ook kost ,dat is u plicht en al de rest is bullshit . |
| 01 Aug 2018, 18:01 |
|
|
Vaste Waarde
Ik heb 0 kennis van zaken achter de schermen maar deze mannen hebben toen een beslissing genomen die net voor onze neus weggekaapt werd ( bij wijze van spreken : stamnummer wetteren ) en zitten nu met een schuldloze rugzak de weg verder .
https://www.walfoot.be/fra/news/lis/201 ... tte-saison |
| 01 Aug 2018, 19:28 |
|
|
Neutralboy schreef: Ik heb 0 kennis van zaken achter de schermen maar deze mannen hebben toen een beslissing genomen die net voor onze neus weggekaapt werd ( bij wijze van spreken : stamnummer wetteren ) en zitten nu met een schuldloze rugzak de weg verder . https://www.walfoot.be/fra/news/lis/201 ... tte-saison ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Aug 2018, 19:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
tympanum2 schreef: Klopt, als er dan eens rond de tafel kon gezeten worden met het stadsbestuur leek niemand van het EA geïnteresseerd. Ik denk dat er doorheen de jaren al heel veel sponsorgeld vergooid is door de onkunde en het sjoemelgehalte van de opeenvolgende EA-besturen. Voor 1 B kan je zeker nog op de huidige locatie blijven, maar dan moet er gestopt worden met het geklooi. -- Ik kan écht onmogelijk geloven, dat bestuur EA niet zou geinteresseerd geweest zijn in een rondetafel-gesprek met het stadsbestuur over het stadion. Dit is écht te zot voor woorden ! Het stadion is essentieel voor de toekomst van de club. Als dit zo werkelijk zou zijn, ....dan zullen andere redenen hebben gespeeld... Een op voorhand onwijzigbaar standpunt van het stadsbestuur ...of zoiets in die aard, ...maar zeker niet uit gebrek aan interesse vanwege EA.... Het gebrek aan interesse van het stadsbestuur; .... dàt is veel meer voor de hand liggend.... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 01 Aug 2018, 22:58 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
pattaboem schreef: Ik kan écht onmogelijk geloven, dat bestuur EA niet zou geinteresseerd geweest zijn in een rondetafel-gesprek met het stadsbestuur over het stadion. Dit is écht te zot voor woorden ! Het stadion is essentieel voor de toekomst van de club. Als dit zo werkelijk zou zijn, ....dan zullen andere redenen hebben gespeeld... Een op voorhand onwijzigbaar standpunt van het stadsbestuur ...of zoiets in die aard, ...maar zeker niet uit gebrek aan interesse vanwege EA.... Het gebrek aan interesse van het stadsbestuur; .... dàt is veel meer voor de hand liggend.... bij u moet ik spontaan aan volgend spreekwoord denken:Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil ![]() |
| 02 Aug 2018, 7:16 |
|
| Pagina 423 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 421 422 423 424 425 … 462 Volgende |