|
|
| Pagina 341 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 339 340 341 342 343 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef: iendrachter schreef: hansken schreef: Ponnet zou deze avond getekend hebben. Niels is mee gesproken geweest deze week, wil nog even afwachten om te zien of er geen ploeg van hogerop hem een voorstel kan/wil doen. Indien dit niet het geval is zit de kans er wel in dat het in orde komt. Onze piste van de spelverdeler lijkt op een ander te gaan tekenen (Geel) Goede zaak van Ponnet! Prima aanwinst. De Schutter komt hier praten maar test wel nog bij Deinze, speelde gisteren mee tegen Petegem. Zou het wel spijtig vinden als hij naar een ploeg in onze reeks gaat. En over de spelverdeler, tja hij kan niet blijven wachten, had een serieuze aanwinst geweest maar waar moet ge hem op den duur nog zetten met al die middenvelders die er nu al zijn? De Bauw zie ik als een versterking in de breedte maar Ponnet lijkt mij toch materiaal voor de basis. En dat ze nu eens werk maken van 1 of 2 flankspelers..... Mja maar het is wel opvallend dat De Schutter met de beloften moest testen en niet met de A-ploeg van Deinze. Misschien toch niet fit? Hoe goed ik hem indertijd ook vond, heeft toch enkele zware blessures achter de rug. En nostalgie is meestal geen goede raadgever. |
| 31 Jul 2018, 9:56 |
|
|
forumlegende
AlostanA schreef: DT schreef: iendrachter schreef: Goede zaak van Ponnet! Prima aanwinst. De Schutter komt hier praten maar test wel nog bij Deinze, speelde gisteren mee tegen Petegem. Zou het wel spijtig vinden als hij naar een ploeg in onze reeks gaat. En over de spelverdeler, tja hij kan niet blijven wachten, had een serieuze aanwinst geweest maar waar moet ge hem op den duur nog zetten met al die middenvelders die er nu al zijn? De Bauw zie ik als een versterking in de breedte maar Ponnet lijkt mij toch materiaal voor de basis. En dat ze nu eens werk maken van 1 of 2 flankspelers..... Mja maar het is wel opvallend dat De Schutter met de beloften moest testen en niet met de A-ploeg van Deinze. Misschien toch niet fit? Hoe goed ik hem indertijd ook vond, heeft toch enkele zware blessures achter de rug. En nostalgie is meestal geen goede raadgever. Hebben we trouwens al niet genoeg verdedigers en centrale middenvelders? Niet liever nog iemand voor op links? |
| 31 Jul 2018, 10:03 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Vind ik ook. De schutter was destijds heel goed bij ons. Maar de vraag is hoe dat vandaag zit. Dus ik deel wel wat de twijfel. Niet dat ik hem zo naderbij gevolgd heb.Nosrzlgie kan dan idd soms gevaarlijk zijn en idd we missen nog kwaliteit op links. N type lusala of desnoods deman ofzo... maja
|
| 31 Jul 2018, 10:49 |
|
|
Vaste Waarde
Davy schreef: Vind ik ook. De schutter was destijds heel goed bij ons. Maar de vraag is hoe dat vandaag zit. Dus ik deel wel wat de twijfel. Niet dat ik hem zo naderbij gevolgd heb.Nosrzlgie kan dan idd soms gevaarlijk zijn en idd we missen nog kwaliteit op links. N type lusala of desnoods deman ofzo... maja Je hebt gelijk: met De Bauw erbij hebben we nu 8 verdedigers. Ons middenveld is nu (ervan uitgaand dat we altijd 4-3-3 spelen) ook goed gestoffeerd. Niet vergeten dat Diarra nog steeds een contract heeft (voor het komende seizoen): stel dat hij zonder contract terugkeert van zijn testperiode in Bulgarije, dan zit die gewoon in de kern. Of zou de club zijn contract verbroken hebben? Weet er dat iemand? Op www.transfermarkt.be staat immers dat hij zonder club zit. De 2 posities waarvoor we nog steeds geen deftige back-up hebben zijn linksbuiten en rechtsbuiten. Ik denk wel dat De Coninck LM kan spelen in een 4-4-2. En misschien kan Ponnet hetzelfde op rechts? |
| 31 Jul 2018, 12:15 |
|
|
forumlegende
filip.dhose schreef: Davy schreef: Vind ik ook. De schutter was destijds heel goed bij ons. Maar de vraag is hoe dat vandaag zit. Dus ik deel wel wat de twijfel. Niet dat ik hem zo naderbij gevolgd heb.Nosrzlgie kan dan idd soms gevaarlijk zijn en idd we missen nog kwaliteit op links. N type lusala of desnoods deman ofzo... maja Je hebt gelijk: met De Bauw erbij hebben we nu 8 verdedigers. Ons middenveld is nu (ervan uitgaand dat we altijd 4-3-3 spelen) ook goed gestoffeerd. Niet vergeten dat Diarra nog steeds een contract heeft (voor het komende seizoen): stel dat hij zonder contract terugkeert van zijn testperiode in Bulgarije, dan zit die gewoon in de kern. Of zou de club zijn contract verbroken hebben? Weet er dat iemand? Op http://www.transfermarkt.be staat immers dat hij zonder club zit. De 2 posities waarvoor we nog steeds geen deftige back-up hebben zijn linksbuiten en rechtsbuiten. Ik denk wel dat De Coninck LM kan spelen in een 4-4-2. En misschien kan Ponnet hetzelfde op rechts? De Coninck kan dat spelen maar komt te veel naar binnen. Sterckx heeft hem daar vrijdag een paar keer moeten op wijzen. Dat is gewoon zijn natuur, hij is geen flankspeler! |
| 31 Jul 2018, 12:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Mylan Carrasco is einde contract bij Geel... speelde daar doorgaans als middenmid maar is van nature een linksmidden, die ook op midden rechts uit de voeten kan. dan heb je meteen een mogelijkheid voor beide flankposities bij. vond die tegen ons trouwens goed spelen.
weet wel niet waarom hij in Geel niet wou/mocht bijtekenen ? te duur ? http://www.transfermarkt.nl/mylan-carra ... ler/527495 _________________ may the FORCE be with you. |
| 31 Jul 2018, 12:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Still standing ! schreef: Mylan Carrasco is einde contract bij Geel... speelde daar doorgaans als middenmid maar is van nature een linksmidden, die ook op midden rechts uit de voeten kan. dan heb je meteen een mogelijkheid voor beide flankposities bij. vond die tegen ons trouwens goed spelen. weet wel niet waarom hij in Geel niet wou/mocht bijtekenen ? te duur ? http://www.transfermarkt.nl/mylan-carra ... ler/527495 Ik vrees gewoon te onregelmatig voor de prijs die er is opgeplakt... Heb Geel een aantal matchen zien spelen afgelopen seizoen en was top op links als de rest van de ploeg ook goed draaide. Maar als de ploeg niet draait, is hij meestal een van de eersten die inzakt... In de noodploeg op het einde van het seizoen was hij ook geen onbetwiste titularis meer, ook al moesten er veel youngsters spelen. |
| 31 Jul 2018, 13:02 |
|
|
forumlegende
hansken schreef: Ponnet zou deze avond getekend hebben. Niels is mee gesproken geweest deze week, wil nog even afwachten om te zien of er geen ploeg van hogerop hem een voorstel kan/wil doen. Indien dit niet het geval is zit de kans er wel in dat het in orde komt. Onze piste van de spelverdeler lijkt op een ander te gaan tekenen Er heeft nog altijd geen spelverdeler getekend bij ASV Geel. |
| 31 Jul 2018, 23:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lijkt... Zal dus waarschijnlijk laten weten hebben dat het hem wat lang duurt denk ik? Als ze hier bij ons liever een blik testers afwachten, dan kan de vogel wel eens gaan vliegen. Tenzij ze de keuze hebben gemaakt om met ponnet/sterckx/de neve te gaan spelen zonder een zuivere 10. Dat kan ook.
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 01 Aug 2018, 10:27 |
|
|
Reserve
Le Postollec heeft getekend bij Deinze, dat naar eigen zeggen 'voor de kampioenstitel' gaat...
|
| 02 Aug 2018, 16:35 |
|
|
Nationale Ploeg
Joye heeft bijgetekend bij Petegem alleszins. ik vermoed dat het tekenen van Le Postolec bij Deinze geen goede zaak is voor De Schutter ?
_________________ may the FORCE be with you. |
| 03 Aug 2018, 11:19 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Had het ook juist gelezen en dacht meteen dat zou nog ne goeie zijn voor ons,kan inderdaad zowel op links als rechts uit de voeten.
| 03 Aug 2018, 15:09 |
|
|
Vaste Waarde
Hoe komt het dat wij geen jonge, beloftevolle spelers die nog niet klaar zijn voor de fanionelf of ervaren spelers die bv. na een zware kwetsuur timmeren aan de terugweg kunnen gaan huren bij een eersteklasseclub, die een preferentiële partner is van ons?
Knokke is blijkbaar een satellietclub van Club Brugge. Vroeger hadden wij een goede band met AA Gent (ten tijde van Dries Mertens) en Anderlecht (eind jaren '70 - begin jaren '80). De voorbije jaren enkel weinig succesvolle of totaal mislukte uitleenbeurten bij AA Gent, Anderlecht, Westerlo en Union: Cerimagic, Koulibaly, Lapage, Trompet, Antoine-Curier en Bangoura. |
| 04 Aug 2018, 12:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
filip.dhose schreef: Hoe komt het dat wij geen jonge, beloftevolle spelers die nog niet klaar zijn voor de fanionelf of ervaren spelers die bv. na een zware kwetsuur timmeren aan de terugweg kunnen gaan huren bij een eersteklasseclub, die een preferentiële partner is van ons? Knokke is blijkbaar een satellietclub van Club Brugge. Vroeger hadden wij een goede band met AA Gent (ten tijde van Dries Mertens) en Anderlecht (eind jaren '70 - begin jaren '80). De voorbije jaren enkel weinig succesvolle of totaal mislukte uitleenbeurten bij AA Gent, Anderlecht, Westerlo en Union: Cerimagic, Koulibaly, Lapage, Trompet, Antoine-Curier en Bangoura. Als je om de zoveel jaar van voorzitter en elk jaar van sportief manager wisselt, lijkt de reden me niet al te ver te zoeken... Bovendien hangt dit vooral van connecties van individuen af: hadden een paar jaar geleden dan wel geen officieel contract met Club maar Gunst, Vandewalle en De Cuyper zaten hier wel. En tegenwoordig wordt er vaak gevraagd om het salaris door te betalen en dat scheelt toch ook een pak. |
| 04 Aug 2018, 12:37 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Diarra zou getekend hebben bij Vereya in Bulgarije. Dan zal den diene waar Hans het over had hier wel snel zijn zeker
![]() |
| 04 Aug 2018, 17:00 |
|
| Pagina 341 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 339 340 341 342 343 … 515 Volgende |