|
|
| Pagina 8 van 18 |
[ 257 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51 Berichten: 140 |
Bericht Re: Beker van België 2018-2019
Jongen, jongens, wat een ploeg. Dat we kampioen spelen, zeg ik.
|
| 26 Aug 2018, 18:43 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51 Berichten: 140 |
Dosje zal content zijn als we thuisspelen tegen pakweg Antwerp.
|
| 26 Aug 2018, 18:45 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16 Berichten: 280 |
Match niet gezien maar nog 2-3 winnen na zo een wedstrijd wilt toch zeggen dat ploegsfeer goed zit! Het is miss maar tegen Brakel maar heb hier elftallen geweten waarmee we zo een wedstrijd zeker niet meer zouden winnen! Al bij al zitten we in pot van 6e ronde en dat is wat telt!
Volgende week eerste belangrijke match (eerste match van seizoen win je best altijd voor wat rust in de tent!) ![]() |
| 26 Aug 2018, 19:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
aan deze match ga je nog terugdenken als we op de Heyzel staan!
_________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Aug 2018, 20:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Vraag me af of we toestemming gaan krijgen om thuis te spelen. Want als het mag, speelt de amateurclub sowieso thuis
|
| 26 Aug 2018, 20:19 |
|
|
forumlegende
iendrachter schreef: Vorige week tegen Hamoir was het al tegen 12 man, vandaag opnieuw in Brakel. Het begon al bij de afgekeurde 0-1 van Ponnet, ik heb niets mis gezien? Elke fout werd in het voordeel van Brakel gefloten, de 2de gele kaart van De Neve kon je wel fluiten maar zijn tegenstander vliegt er even neig in en krijgt geen kaart? Onbegrijpelijk! Alsof het met 10 tegen 12 nog niet moeilijk genoeg was besluit de ref minuut 89 dan nog een lachwekkende penalty te fluiten, en dan denk je dat de wedstrijd gespeeld is. Dan is daar terug De Rock die redelijk onzichtbaar was tot dan maar weer een belangrijk doelpunt maakt. Als je dan denkt naar penalty’s te gaan wordt het toch nog 2-3, wat een wedstrijd! De laatste minuut valt er dan nog een bal van Brakel op de lat ook. Goeie invalbeurt van Bounou, is zeer klein maar laat hem niet van de bal zetten en heeft een goeie dribbel in huis, gaan we zeker kunnen gebruiken op de flank, al stond hij nu noodgedwongen centraal. Man van de match voor mij Mbaye, wat een speler. Techniek,gestalte,snelheid,balvast,.... Hij zal er geen 20 maken op een seizoen maar weegt toch serieus op een verdediging. 2 spelers die mij opvielen bij Brakel, rechtsmidden Hebbelinck (heeft hier ooit is getest dacht ik?). En die nr 10 Lkoutbi die inviel heeft onze verdediging ook regelmatig sterretjes laten zien. Op naar een mooie loting! MBaye ![]() |
| 26 Aug 2018, 22:00 |
|
|
forumlegende
MBaye man van de match, zonder discussie.
Met 11 tegen 12 spelen is al niet evident maar als den arbiter door heeft dat 1 manneke meer niet genoeg is en dan de neve er nog afstuurt zodat het zelfs 10 tegen 12 wordt, vraag je U toch af wat nen arbiter vandaag nog meer moet kunnen dan zijn eigen in the picture spelen en zijn zakken vullen... _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 26 Aug 2018, 23:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
iendrachter schreef: Vorige week tegen Hamoir was het al tegen 12 man, vandaag opnieuw in Brakel. Het begon al bij de afgekeurde 0-1 van Ponnet, ik heb niets mis gezien? Elke fout werd in het voordeel van Brakel gefloten, de 2de gele kaart van De Neve kon je wel fluiten maar zijn tegenstander vliegt er even neig in en krijgt geen kaart? Onbegrijpelijk! Alsof het met 10 tegen 12 nog niet moeilijk genoeg was besluit de ref minuut 89 dan nog een lachwekkende penalty te fluiten, en dan denk je dat de wedstrijd gespeeld is. Dan is daar terug De Rock die redelijk onzichtbaar was tot dan maar weer een belangrijk doelpunt maakt. Als je dan denkt naar penalty’s te gaan wordt het toch nog 2-3, wat een wedstrijd! De laatste minuut valt er dan nog een bal van Brakel op de lat ook. Goeie invalbeurt van Bounou, is zeer klein maar laat hem niet van de bal zetten en heeft een goeie dribbel in huis, gaan we zeker kunnen gebruiken op de flank, al stond hij nu noodgedwongen centraal. Man van de match voor mij Mbaye, wat een speler. Techniek,gestalte,snelheid,balvast,.... Hij zal er geen 20 maken op een seizoen maar weegt toch serieus op een verdediging. 2 spelers die mij opvielen bij Brakel, rechtsmidden Hebbelinck (heeft hier ooit is getest dacht ik?). En die nr 10 Lkoutbi die inviel heeft onze verdediging ook regelmatig sterretjes laten zien. Op naar een mooie loting! Wat gisteren vooral opviel was de inzet en de ijver bij iedereen. Ze moesten en zouden die match tegen een eersteklasser halen, ondanks een ongelooflijk scheidsrechterstrio. De Rock zag je dan wel niet veel aan de bal, maar die heeft gisteren kilometers gelopen hoor in functie van de ploeg en dat 120 min lang. Eerste doelpunt is afgekeurd op aangeven van de grensrechter, die vlagde voor buitenspel maar leek me zeer onwaarschijnlijk, te meer omdat de fase voortkwam uit een inworp. Bounou, die geeneens zo goed speelde vond ik - nogal veel balverlies voor zijn doen - heeft zich wel al meteen laten gelden. Goeie controles, rust brengen aan de bal, op de goeie plaats bij zijn goal en vooral: het meeverdedigen op een counter van Brakel op corner van ons een paar minuten later waarbij hij de bal buitentackled net op de eigen helft... Hebbelinck was inderdaad sterk gisteren, vooral in de een op een. Maar waar hij gedurende de eerste 70 min, op zoek ging naar de vrije man, probeerde hij het vanaf dan veel te vaak persoonlijk en dan was het toch veel minder. Van Lkoutbi vond ik het verrassend dat hij op de bank moest starten, want is echt een goeie speler - staat me wel iets te zwaar en loopt ook niet echt hé. Het dient ook gezegd dat hij mocht invallen toen wij met een man minder stonden en dan was het voor Brakel sowieso al makkelijker om dat vrije mannetje te vinden. Duurde bijvoorbeeld ook even vooraleer ons middenveld zich min of meer herstelde. De Coninck bijvoorbeeld raakte zijn eerste bal maar nadat hij er al een dikke tien minuten op stond... Ik vond Ponnet heel goed spelen tot zijn bobijn af was en De Coker vond ik zeer goed in het duel op het midden en assistentie leveren naar de achterlijn toe, waar ik Van Hoevelen gisteren wel sterk vond in de mandekking op Delie. Ik zie persoonlijk ook Mertens liever naast Kenny acteren dan Lievens. Kon ook niet slechter aan zijn match beginnen - staat er net op en Lkoutbi scoort meteen de gelijkmaker (met zijn slechte voet dan nog)... Akkoord met man van de match Mbaye maar het overzicht wat hij vorig jaar wel had, leek hij gisteren even niet meer te hebben. Zowel Mitu als Klaas maakten zich vaak aanspeelbaar waar een simpel tikje hen een vrijgeleide had kunnen geven en daar deed hij net een beweging te veel of draaide hij terug op zijn stappen. In de tweede verlenging ging hij zelf iets te nadrukkelijk voor persoonlijk succes en had het net zoals de hele ploeg heel moeilijk in de tweede helft na de rode kaart van Gianni. Maar goed, het weze hem zeker vergeven Wat de fout van Gianni betreft: ik denk dat de bal op de middenlijn volledig "los" was en Gianni probeerde die vanuit een schuine positie diep te tikken, met de volle intentie om de bal te spelen. Heeft die ook ruim voor zijn tegenstander die daarentegen wel vol met het been vooruit en recht (dus niet in een schuine beweging zoals Gianni), de bal compleet mist en gewoon Gianni raakt. Scheids fluit en ik denk spontaan - gele kaart voor die van Brakel. En dan maakt de scheids het gebaar dat Gianni met de voet vooruit heeft getackled en dat hij niet anders kan dan hem een tweede gele kaart te geven. En met die penalty was het ook even discutabel. Maar goed: deze zijn de leukste om te winnen toch? Al moet gezegd: als Brakel in min 90 met 4/5 man los naar ons doel kan trekken en die rechterflank speelt die bal zo plomp verloren in onze voeten waaruit De Rock dan uiteindelijk enig mooi kan scoren, dan zou je voor minder door het kunstgras zakken toch als Brakel zijnde... |
| 27 Aug 2018, 9:14 |
|
|
forumlegende
Bram schreef: aan deze match ga je nog terugdenken als we op de Heyzel staan! Weir goon Europa in... ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 27 Aug 2018, 9:37 |
|
|
forumlegende
DT schreef: iendrachter schreef: Vorige week tegen Hamoir was het al tegen 12 man, vandaag opnieuw in Brakel. Het begon al bij de afgekeurde 0-1 van Ponnet, ik heb niets mis gezien? Elke fout werd in het voordeel van Brakel gefloten, de 2de gele kaart van De Neve kon je wel fluiten maar zijn tegenstander vliegt er even neig in en krijgt geen kaart? Onbegrijpelijk! Alsof het met 10 tegen 12 nog niet moeilijk genoeg was besluit de ref minuut 89 dan nog een lachwekkende penalty te fluiten, en dan denk je dat de wedstrijd gespeeld is. Dan is daar terug De Rock die redelijk onzichtbaar was tot dan maar weer een belangrijk doelpunt maakt. Als je dan denkt naar penalty’s te gaan wordt het toch nog 2-3, wat een wedstrijd! De laatste minuut valt er dan nog een bal van Brakel op de lat ook. Goeie invalbeurt van Bounou, is zeer klein maar laat hem niet van de bal zetten en heeft een goeie dribbel in huis, gaan we zeker kunnen gebruiken op de flank, al stond hij nu noodgedwongen centraal. Man van de match voor mij Mbaye, wat een speler. Techniek,gestalte,snelheid,balvast,.... Hij zal er geen 20 maken op een seizoen maar weegt toch serieus op een verdediging. 2 spelers die mij opvielen bij Brakel, rechtsmidden Hebbelinck (heeft hier ooit is getest dacht ik?). En die nr 10 Lkoutbi die inviel heeft onze verdediging ook regelmatig sterretjes laten zien. Op naar een mooie loting! Wat gisteren vooral opviel was de inzet en de ijver bij iedereen. Ze moesten en zouden die match tegen een eersteklasser halen, ondanks een ongelooflijk scheidsrechterstrio. De Rock zag je dan wel niet veel aan de bal, maar die heeft gisteren kilometers gelopen hoor in functie van de ploeg en dat 120 min lang. Eerste doelpunt is afgekeurd op aangeven van de grensrechter, die vlagde voor buitenspel maar leek me zeer onwaarschijnlijk, te meer omdat de fase voortkwam uit een inworp. Bounou, die geeneens zo goed speelde vond ik - nogal veel balverlies voor zijn doen - heeft zich wel al meteen laten gelden. Goeie controles, rust brengen aan de bal, op de goeie plaats bij zijn goal en vooral: het meeverdedigen op een counter van Brakel op corner van ons een paar minuten later waarbij hij de bal buitentackled net op de eigen helft... Hebbelinck was inderdaad sterk gisteren, vooral in de een op een. Maar waar hij gedurende de eerste 70 min, op zoek ging naar de vrije man, probeerde hij het vanaf dan veel te vaak persoonlijk en dan was het toch veel minder. Van Lkoutbi vond ik het verrassend dat hij op de bank moest starten, want is echt een goeie speler - staat me wel iets te zwaar en loopt ook niet echt hé. Het dient ook gezegd dat hij mocht invallen toen wij met een man minder stonden en dan was het voor Brakel sowieso al makkelijker om dat vrije mannetje te vinden. Duurde bijvoorbeeld ook even vooraleer ons middenveld zich min of meer herstelde. De Coninck bijvoorbeeld raakte zijn eerste bal maar nadat hij er al een dikke tien minuten op stond... Ik vond Ponnet heel goed spelen tot zijn bobijn af was en De Coker vond ik zeer goed in het duel op het midden en assistentie leveren naar de achterlijn toe, waar ik Van Hoevelen gisteren wel sterk vond in de mandekking op Delie. Ik zie persoonlijk ook Mertens liever naast Kenny acteren dan Lievens. Kon ook niet slechter aan zijn match beginnen - staat er net op en Lkoutbi scoort meteen de gelijkmaker (met zijn slechte voet dan nog)... Akkoord met man van de match Mbaye maar het overzicht wat hij vorig jaar wel had, leek hij gisteren even niet meer te hebben. Zowel Mitu als Klaas maakten zich vaak aanspeelbaar waar een simpel tikje hen een vrijgeleide had kunnen geven en daar deed hij net een beweging te veel of draaide hij terug op zijn stappen. In de tweede verlenging ging hij zelf iets te nadrukkelijk voor persoonlijk succes en had het net zoals de hele ploeg heel moeilijk in de tweede helft na de rode kaart van Gianni. Maar goed, het weze hem zeker vergeven Wat de fout van Gianni betreft: ik denk dat de bal op de middenlijn volledig "los" was en Gianni probeerde die vanuit een schuine positie diep te tikken, met de volle intentie om de bal te spelen. Heeft die ook ruim voor zijn tegenstander die daarentegen wel vol met het been vooruit en recht (dus niet in een schuine beweging zoals Gianni), de bal compleet mist en gewoon Gianni raakt. Scheids fluit en ik denk spontaan - gele kaart voor die van Brakel. En dan maakt de scheids het gebaar dat Gianni met de voet vooruit heeft getackled en dat hij niet anders kan dan hem een tweede gele kaart te geven. En met die penalty was het ook even discutabel. Maar goed: deze zijn de leukste om te winnen toch? Al moet gezegd: als Brakel in min 90 met 4/5 man los naar ons doel kan trekken en die rechterflank speelt die bal zo plomp verloren in onze voeten waaruit De Rock dan uiteindelijk enig mooi kan scoren, dan zou je voor minder door het kunstgras zakken toch als Brakel zijnde... Inderdaad, De Rock heeft zich gisteren doodgelopen. Weinig aan de bal maar Oh zo nuttig voor de ploeg door het trekken van gaten en het storen. En dan die goal... Op basis van de matchen die ik al gezien heb zijn De Rock en Mbaye toch meer complementair dan De Rock-Dekuyper. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 27 Aug 2018, 9:39 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Ondanks de mankementjes die er nog zijn levert TDC toch weer mooi werk af.
In moeilijke omstandigheden (achter staan en ref tegen) toch 2 keer op rij de match winnend afsluiten. Deels is dat wat geluk hebben, maar geeft toch ook aan dat de mentaliteit goed zit in deze groep en dat ze er blijven voor knokken. Als je dat een jaar lang kan opbrengen en gespaard blijft van al te grote blessures moet een vrij rustig jaar in de middenmoot toch wel mogelijk zijn. |
| 27 Aug 2018, 10:41 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Wanneer is de loting?
Is De Neve nu komend weekend geschorst? _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 27 Aug 2018, 17:12 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
witzwet schreef: Wanneer is de loting? Is De Neve nu komend weekend geschorst? De loting is morgenmiddag live te volgen via de website van de voetbalbond dacht ik. Volgens mij zal de schorsing van De Neve voor de volgende bekermatch zijn. |
| 27 Aug 2018, 18:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
de wedstrijdleiding gisteren was in ieder geval van het allooi om die nooit meer toegang tot een voetbalstadion te geven.
Vooral omdat hij dan nog eens zo vol van zichzelf was ook, van geen wijken willen weten en volledig volharden in de boosheid dit soort matchkes zijn wel de beste teambuilding - zo vroeg op een seizoen - die je maar kan hebben. Hopelijk nu beloning met een mooie affiche. _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Aug 2018, 19:53 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Allicht dan geen beelden in omloop van deze wedstrijd? Spijtig spijtig.
|
| 27 Aug 2018, 20:09 |
|
| Pagina 8 van 18 |
[ 257 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 18 Volgende |