|
|
| Pagina 348 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 346 347 348 349 350 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Die Bounou lijkt me geen slechte transfert. Heeft ook al effectief bewezen dat hij goed mee kan in Amateur 1.
Ik maak me geen illusies dat we top 4 zullen spelen volgend seizoen. Toch zouden we iets sterker moeten zijn dan vorig seizoen (als blessures uitblijven) Maar ik hoop dat we toch iets hoger stranden dan vorig jaar. Gemikt op een eindrangschikking tussen 8ste en 5de. Inderdaad daarmee winnen we geen prijzen mee. Maar progressie is altijd bemoedigend. Ik zie 18/19 dus nogmaals als een tussenseizoen, waar wij de nieuwe (betere) sponsors zullen moeten vinden...(cvba) Het gevaar dit seizoen zit andermaal in de staart, omdat er zoals elk jaar er 4 kandidaten degradanten zijn. Veel clubs die hun licentie dit keer niet halen, die clubs zullen er wellicht niet zijn, dus 4. Daarom zal het de eerste maanden zaak zijn om al een klein kloofje te kunnen slaan tussen de 4 laagste geklasseerden. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 26 Aug 2018, 20:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
pattaboem schreef: Die Bounou lijkt me geen slechte transfert. Heeft ook al effectief bewezen dat hij goed mee kan in Amateur 1. Ik maak me geen illusies dat we top 4 zullen spelen volgend seizoen. Toch zouden we iets sterker moeten zijn dan vorig seizoen (als blessures uitblijven) Maar ik hoop dat we toch iets hoger stranden dan vorig jaar. Gemikt op een eindrangschikking tussen 8ste en 5de. Inderdaad daarmee winnen we geen prijzen mee. Maar progressie is altijd bemoedigend. Ik zie 18/19 dus nogmaals als een tussenseizoen, waar wij de nieuwe (betere) sponsors zullen moeten vinden...(cvba) Het gevaar dit seizoen zit andermaal in de staart, omdat er zoals elk jaar er 4 kandidaten degradanten zijn. Veel clubs die hun licentie dit keer niet halen, die clubs zullen er wellicht niet zijn, dus 4. Daarom zal het de eerste maanden zaak zijn om al een klein kloofje te kunnen slaan tussen de 4 laagste geklasseerden. In een reeks als eerste amateur doet dat er allemaal niet toe... Het is gewoon zaak om op de cruciale momenten punten te pakken om nooit echt in de problemen te komen. Bij Hamme dachten ze bij de start van de terugronde ook niet dat ze er zouden uitvallen uiteindelijk, want hadden in de eerste maanden ook een kloofje. Voetbal heeft niks met rekenen te maken, gelukkig maar, dat was gisteren ook nog eens duidelijk. Van niks aan de hand, tot bijna uitschakeling en dan naar het delirium terwijl je in de allerlaatste seconden nog aan de gelijkmaker ontsnapt ook... |
| 27 Aug 2018, 9:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
DT schreef: pattaboem schreef: Die Bounou lijkt me geen slechte transfert. Heeft ook al effectief bewezen dat hij goed mee kan in Amateur 1. Ik maak me geen illusies dat we top 4 zullen spelen volgend seizoen. Toch zouden we iets sterker moeten zijn dan vorig seizoen (als blessures uitblijven) Maar ik hoop dat we toch iets hoger stranden dan vorig jaar. Gemikt op een eindrangschikking tussen 8ste en 5de. Inderdaad daarmee winnen we geen prijzen mee. Maar progressie is altijd bemoedigend. Ik zie 18/19 dus nogmaals als een tussenseizoen, waar wij de nieuwe (betere) sponsors zullen moeten vinden...(cvba) Het gevaar dit seizoen zit andermaal in de staart, omdat er zoals elk jaar er 4 kandidaten degradanten zijn. Veel clubs die hun licentie dit keer niet halen, die clubs zullen er wellicht niet zijn, dus 4. Daarom zal het de eerste maanden zaak zijn om al een klein kloofje te kunnen slaan tussen de 4 laagste geklasseerden. In een reeks als eerste amateur doet dat er allemaal niet toe... Het is gewoon zaak om op de cruciale momenten punten te pakken om nooit echt in de problemen te komen. Bij Hamme dachten ze bij de start van de terugronde ook niet dat ze er zouden uitvallen uiteindelijk, want hadden in de eerste maanden ook een kloofje. Voetbal heeft niks met rekenen te maken, gelukkig maar, dat was gisteren ook nog eens duidelijk. Van niks aan de hand, tot bijna uitschakeling en dan naar het delirium terwijl je in de allerlaatste seconden nog aan de gelijkmaker ontsnapt ook... -- Jouw visie is heel juist DT, daarover geen discussie. Rekenen over langere termijn , moeten we niet doen, omdat er teveel matchen zijn over een volledig seizoen, en er toch zoveel mogelijk voor alle puntjes moet geknokt worden. Het verschil zit hem vaak in de details die 0, 1 of 3 punten oplevert. Als het over de degratie gaat: Heb ik vorig seizoen ook al gezegd: beter de moeilijke matchen tegen toppers verliezen , maar wel zoveel mogelijk driepunters halen tegen de rest; en niet al te veel draws ...die per slot maar 1 puntje opleveren . Toch ik betrap er me steeds op, dat ik na elke match ik een stand van zaken bekijk: Ik steeds de rekening maak, wat de verschil is met de degradatiekandidaten . Maar tegelijk ook de nog te halen punten achterstand met de 4de in de klassering... Je bent supporter, ...of je bent het niet hé... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 27 Aug 2018, 22:51 |
|
|
forumlegende
Stephen Buyl en Cercle hebben besloten het contract te verbreken, hij gaat op zoek naar een nieuwe uitdaging.
|
| 29 Aug 2018, 16:10 |
|
|
forumlegende
Heeft iemand een idee of er nog spelers bijkomen?
|
| 29 Aug 2018, 21:18 |
|
|
Vaste Waarde
Jean schreef: Heeft iemand een idee of er nog spelers bijkomen? Er komen bij Antwerp een pak spelers beschikbaar die er op overschot zijn. Wij hadden toch goede contacten met Sven Jacques? Het moet toch mogelijk zijn om nog een goeie flank te huren? En misschien ook nog een verdediger? Want Verstraeten en Lievens liggen nog enkele weken in de lappenmand. |
| 30 Aug 2018, 19:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
filip.dhose schreef: Jean schreef: Heeft iemand een idee of er nog spelers bijkomen? Er komen bij Antwerp een pak spelers beschikbaar die er op overschot zijn. Wij hadden toch goede contacten met Sven Jacques? Het moet toch mogelijk zijn om nog een goeie flank te huren? En misschien ook nog een verdediger? Want Verstraeten en Lievens liggen nog enkele weken in de lappenmand. Nog twee MUZEMBO EN LOMAN |
| 31 Aug 2018, 6:07 |
|
|
Ancien
champagne schreef: filip.dhose schreef: Jean schreef: Heeft iemand een idee of er nog spelers bijkomen? Er komen bij Antwerp een pak spelers beschikbaar die er op overschot zijn. Wij hadden toch goede contacten met Sven Jacques? Het moet toch mogelijk zijn om nog een goeie flank te huren? En misschien ook nog een verdediger? Want Verstraeten en Lievens liggen nog enkele weken in de lappenmand. Nog twee MUZEMBO EN LOMAN Versterking voor de beloftenploeg? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 31 Aug 2018, 7:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
champagne schreef: filip.dhose schreef: Jean schreef: Heeft iemand een idee of er nog spelers bijkomen? Er komen bij Antwerp een pak spelers beschikbaar die er op overschot zijn. Wij hadden toch goede contacten met Sven Jacques? Het moet toch mogelijk zijn om nog een goeie flank te huren? En misschien ook nog een verdediger? Want Verstraeten en Lievens liggen nog enkele weken in de lappenmand. Nog twee MUZEMBO EN LOMAN Ze hebben er weer een zooitje van gemaakt. |
| 31 Aug 2018, 7:44 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 31 Jan 2018, 19:51 Berichten: 140 |
Ik las toch dat die Muzembo best goed was.
|
| 31 Aug 2018, 8:41 |
|
|
forumlegende
Als ik mij niet vergis is die Loman een snelle 2 die kampioen speelde met de U19 van Standard.
Misschien kan DT wat meer duiding geven? |
| 31 Aug 2018, 8:49 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
9 veldspelers binnenhalen en geen enkeke verdedigende middenvelder. Een belangrijke positie in het team , die al jaren voor problemen zorgt.
Diarra en marmitte zijn weg en er is niks in de plaats. Goe bezig Ik hoor svdb nog zeggen op die vergadering , geen 7of 8 transfers maar wel 3 a 4 gerichte aankopen voor volgend seizoen . 9 veldspelers en 2 keepers 5 verdedigers lievens,de bauw, kibassa en nu die twee. |
| 31 Aug 2018, 9:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
witteken schreef: 9 veldspelers binnenhalen en geen enkeke verdedigende middenvelder. Een belangrijke positie in het team , die al jaren voor problemen zorgt. Diarra en marmitte zijn weg en er is niks in de plaats. Goe bezig Ik hoor svdb nog zeggen op die vergadering , geen 7of 8 transfers maar wel 3 a 4 gerichte aankopen voor volgend seizoen . 9 veldspelers en 2 keepers 5 verdedigers lievens,de bauw, kibassa en nu die twee. We hebben ze al zoveel horen zeggen,vooral loze beloftes _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 31 Aug 2018, 12:43 |
|
|
k geef momenteel geen commentaar op het transferbeleid; zeker niet op voorhand.
De jongste 2 jaar is dit telkens positief verlopen en konden we terugblikken op een geslaagd seizoen voor wat betreft de verwachtingen. We zullen de eerste 10 wedstrijden wel zien waar we staan, en wat de nieuwelingen te bieden hebben. Top 4 zie ik ons niet spelen maar hoop toch op een betere rangschikking dan vorig seizoen, dus ik mik op een plaats tussen 9de en 5de. Hiermee vallen we spijtig genoeg, buiten de prijzen, Maar een stijging in de rangschikking zou ik al een succes noemen. Gelet op ons beperkt budget (voorlopig). _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 31 Aug 2018, 14:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
witteken schreef: 5 verdedigers lievens,de bauw, kibassa en nu die twee. Strict genomen, is De Bauw een verdedigende mid he en er zijn er die in Lievens ne goeien 6 zien... |
| 31 Aug 2018, 15:13 |
|
| Pagina 348 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 346 347 348 349 350 … 515 Volgende |