|
|
| Pagina 39 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 37 38 39 40 41 … 106 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Dries had een contract getekend bij Aalst, maar Gent had hier geen weet van! Die zijn er achter gekomen en hebben het contract overgenomen. Dus het hangt van Gent af. Ik weet van dries zelf dat hij het liefste bij aalst blijft, maar gent wil hem naar een 2de of 3de klasser verhuren.
|
| 26 Mei 2006, 11:43 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 25 Mei 2006, 17:59 Berichten: 81 Locatie: erpe-mere :p |
Large schreef: Dries had een contract getekend bij Aalst, maar Gent had hier geen weet van! Die zijn er achter gekomen en hebben het contract overgenomen. Dus het hangt van Gent af. Ik weet van dries zelf dat hij het liefste bij aalst blijft, maar gent wil hem naar een 2de of 3de klasser verhuren. ik pijs da iedereen wilt da dries blijft ze en t'is idd te ope dat'm mag blijven het is bang afw8en _________________ EA forever EA alty zingen EA the best
EA rulezz
|
| 26 Mei 2006, 12:03 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Ik ga al 32 jaar kijken, ik kan het me niet goed herrineren of ik al een seizoen in 4de klasse heb meegemaakt.In ieder geval hoop dat ze met een sterke ploeg voor de dag komen in augustus, zodat het verblijf in 4de klasse maar van korte duur is.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 27 Mei 2006, 0:57 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
de langen schreef: Ik ga al 32 jaar kijken, ik kan het me niet goed herrineren of ik al een seizoen in 4de klasse heb meegemaakt.In ieder geval hoop dat ze met een sterke ploeg voor de dag komen in augustus, zodat het verblijf in 4de klasse maar van korte duur is. Awel langen ik ben ook al 32jaar supporter in goede en slechte tijden en ik heb ze nooit in 4de zien spelen.Spijtig genoeg is dit volgend seizoen wel zo maar het bestuut beseft dat we er zo snel mogelijk uit moeten.Alleszins mr Garrè niet vergeten bedanken hè want hij en alleen hij is de schuldige van de laatste 3jaar kommer en kwel. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 27 Mei 2006, 11:35 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
We kunnen mss noste jaar es nen uitstap doen nor de nieve ploeg van Dries. Van een afscheid es er uk nix in huis gekomme, omda iedereen van de overtuiging was da em noste seizoen nog bij ons zou spelen
|
| 27 Mei 2006, 11:38 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
iendracht mèn 2de vraa schreef: de langen schreef: Ik ga al 32 jaar kijken, ik kan het me niet goed herrineren of ik al een seizoen in 4de klasse heb meegemaakt.In ieder geval hoop dat ze met een sterke ploeg voor de dag komen in augustus, zodat het verblijf in 4de klasse maar van korte duur is. Awel langen ik ben ook al 32jaar supporter in goede en slechte tijden en ik heb ze nooit in 4de zien spelen.Spijtig genoeg is dit volgend seizoen wel zo maar het bestuut beseft dat we er zo snel mogelijk uit moeten.Alleszins mr Garrè niet vergeten bedanken hè want hij en alleen hij is de schuldige van de laatste 3jaar kommer en kwel. hij zal zeker geen goed woordeken willen doen bij dewitte????? :lachen: |
| 27 Mei 2006, 12:25 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
btw de gelijkenis tussen Dries en Dennis Masina van vorig jaar is sprekend :kwaad:
|
| 27 Mei 2006, 12:27 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Verbechio schreef: btw de gelijkenis tussen Dries en Dennis Masina van vorig jaar is sprekend en ge spreekt waarschijnlijk niet over hun initialen? :kwaad: |
| 27 Mei 2006, 12:34 |
|
|
GunneR schreef: Verbechio schreef: btw de gelijkenis tussen Dries en Dennis Masina van vorig jaar is sprekend en ge spreekt waarschijnlijk niet over hun initialen? zelfs da komt overeen :kwaad: |
| 27 Mei 2006, 12:45 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Verbechio schreef: GunneR schreef: Verbechio schreef: btw de gelijkenis tussen Dries en Dennis Masina van vorig jaar is sprekend :kwaad: en ge spreekt waarschijnlijk niet over hun initialen? :kwaad: zelfs da komt overeen :kwaad: Masina was in mijn ogen toch nog beter dan Mertens |
| 27 Mei 2006, 13:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Verbechio schreef: We kunnen mss noste jaar es nen uitstap doen nor de nieve ploeg van Dries. Van een afscheid es er uk nix in huis gekomme, omda iedereen van de overtuiging was da em noste seizoen nog bij ons zou spelen Wie weet was het in doornik niet van 't zelfde.Wat in 't geval Dries naar Mechelen of Antwerp verhuist? Laat het alstublieft zo hé, weg is weg als we alle ex-spelers moeten bezoeken amaai, laten we ons concentreren op ons eigen ploeg daar zullen we al werk genoeg mee hebben. |
| 27 Mei 2006, 13:47 |
|
|
Nationale Ploeg
Het verlies van Dries is opnieuw een zware opdoffer, dan denk je is dat je een goeie talentvolle speler hebt vastgelegd voor 2 jaar dan valt dit voor. Ik hoop dat het bestuur uitkijkt naar ne goeie middenvelder waar daar hebben we nu opnieuw nood aan, vooral ne rechterflank dan. En hopen dat ze ne stevige diepe spits aantrekken. Simon is nen hele balvaste spits, maar niet nen afwerker.
Zou iemand het artikel uit HLN is willen posten hier? Dank bij voorbaat. |
| 27 Mei 2006, 13:53 |
|
|
chunga schreef: Verbechio schreef: We kunnen mss noste jaar es nen uitstap doen nor de nieve ploeg van Dries. Van een afscheid es er uk nix in huis gekomme, omda iedereen van de overtuiging was da em noste seizoen nog bij ons zou spelen Wie weet was het in doornik niet van 't zelfde.Wat in 't geval Dries naar Mechelen of Antwerp verhuist? Laat het alstublieft zo hé, weg is weg als we alle ex-spelers moeten bezoeken amaai, laten we ons concentreren op ons eigen ploeg daar zullen we al werk genoeg mee hebben. ik em derover sterke vermoedens ... en ik ni alleen |
| 27 Mei 2006, 13:54 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
chunga schreef: met die bezoekjes aan ploegen van ex-spelers zouden we beter stoppen, om weer wat krapuulsupporters van die ploeg te leren kennen die dan eens naar een match van ons kunnen komen om keet te schoppen ( remember dilbeek supp. op denderleeuw) ik ken de mensen dat naar Dilbeek zijn gaan kijken en laat ons zeggen dat zij de laatste zijn da willen dat er gereld wordt op de voetbal en al zeker op een wedstrijd van Eendracht Aalst. Ik denk niet dat die mensen nen hooligan (van Dilbeek dan nog :ooo: , ze hebben al geen supporters en dan zijn t nog hooligans ook?) gaan uitnodigen voor EA, laat staan om te rellen |
| 27 Mei 2006, 13:56 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Spees schreef: chunga schreef: met die bezoekjes aan ploegen van ex-spelers zouden we beter stoppen, om weer wat krapuulsupporters van die ploeg te leren kennen die dan eens naar een match van ons kunnen komen om keet te schoppen ( remember dilbeek supp. op denderleeuw) ik ken de mensen dat naar Dilbeek zijn gaan kijken en laat ons zeggen dat zij de laatste zijn da willen dat er gereld wordt op de voetbal en al zeker op een wedstrijd van Eendracht Aalst. Ik denk niet dat die mensen nen hooligan (van Dilbeek dan nog , ze hebben al geen supporters en dan zijn t nog hooligans ook?) gaan uitnodigen voor EA, laat staan om te rellenIk ben naar Dilbeek gaan kijken samen met Lot en Gaskonijn. Ik denk ni da we daar op iemand zijn tenen getrapt hebben ze. Was trouwens ook moeilijk, want daar was hooguit 100 man. We hebben op ons gemakske naar de match gekeken, nadien wa me Ives gebabbeld en weer vertrokken. Als er dus mannen van Dilbeek hier komen rellen zijn is het zeker ni ons fout ze! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 27 Mei 2006, 14:00 |
|
| Pagina 39 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 37 38 39 40 41 … 106 Volgende |