|
|
| Pagina 20 van 46 |
[ 686 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior |
past mor op dage geen gele kaart krijgt
edit : PS : ge klapt ier wel tegen de zoon van den invallenden materiaalmeester eh (William Van Delsen) :grijns: Tzal ni veel uitdoen mah kom :engel: _________________
|
| 26 Mei 2006, 12:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Ik heb die mensen (ik ga geen namen noemen ...) op mijnen ignore lijst gezet maar dat doet niets
ik kan nog altijd hun post lezen _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 26 Mei 2006, 13:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Gaskonijn schreef: Ik heb die mensen (ik ga geen namen noemen ...) op mijnen ignore lijst gezet maar dat doet niets ik kan nog altijd hun post lezen Van je familie moet je het hebben :boks: :boks: |
| 26 Mei 2006, 13:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Gaskonijn schreef: Ik heb die mensen (ik ga geen namen noemen ...) op mijnen ignore lijst gezet maar dat doet niets ik kan nog altijd hun post lezen Als ge iemand op uw ignore list zet, dan kan je daar geen pm's meer van krijgen, denk ik. Aan de posts verandert dat niks. Kan dat niet? |
| 26 Mei 2006, 14:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Of is het niet zo dat sommigen enkel pm's kunnen ontvangen van wie in de friend list staat?
wat betreft pm's en opties aanpassen vond ik het vroeger wel handiger. Ik heb zo ne pm of twee staan die nooit gelezen is door de ontvangers, ondanks dat die wel nog online geweest zijn op het forum. (je kan het zien of hij gelezen is door het verschil sentbox en outbox). |
| 27 Mei 2006, 11:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer
EAPV schreef: ej nie grof beginnen te doen :fy: Begin misschien eens met AN te praten (of dan toch iets wat op écht oilsjters lijkt), en niet om de 5seconden een belachelijke post te doen waar dan ook niemand in geinteresseerd is |
| 27 Mei 2006, 11:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: EAPV schreef: ej nie grof beginnen te doen ![]() Begin misschien eens met AN te praten (of dan toch iets wat op écht oilsjters lijkt), en niet om de 5seconden een belachelijke post te doen waar dan ook niemand in geinteresseerd is Misschien wilt hij Bartos zo snel mogelijk inhalen wat het aantal posts betreft hé ![]() |
| 27 Mei 2006, 11:42 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
Jan schreef: Jeroen schreef: EAPV schreef: ej nie grof beginnen te doen ![]() Begin misschien eens met AN te praten (of dan toch iets wat op écht oilsjters lijkt), en niet om de 5seconden een belachelijke post te doen waar dan ook niemand in geinteresseerd is Misschien wilt hij Bartos zo snel mogelijk inhalen wat het aantal posts betreft hé ![]() Ik zat juist hetzelfde te denken :hmm: _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 27 Mei 2006, 12:23 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Engeland schreef: Jan schreef: Jeroen schreef: EAPV schreef: ej nie grof beginnen te doen ![]() Begin misschien eens met AN te praten (of dan toch iets wat op écht oilsjters lijkt), en niet om de 5seconden een belachelijke post te doen waar dan ook niemand in geinteresseerd is Misschien wilt hij Bartos zo snel mogelijk inhalen wat het aantal posts betreft hé ![]() Ik zat juist hetzelfde te denken ![]() |
| 27 Mei 2006, 12:33 |
|
|
Junior |
Wa zeggekik ier eigelijk verkeerd ? Just da'k misschien wa veel post , ma das gewoon omdak over alles men mening geef...
Edit : Da's gewoon efkes om uitleg vragen eh!zodak me gedrag kan aanpassen ofzo! Zoda iedreen terug normaal doet! ![]() _________________ ![]()
|
| 27 Mei 2006, 22:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Jeroen schreef: EAPV schreef: ej nie grof beginnen te doen ![]() Begin misschien eens met AN te praten (of dan toch iets wat op écht oilsjters lijkt), en niet om de 5seconden een belachelijke post te doen waar dan ook niemand in geinteresseerd is Het schoonste voorbeeld ... het ging ongeveer als volgt 'die kut van nederlands zegd' ... jaja, hij zou inderdaad wat beter opletten in de les nederlands :grijns: |
| 27 Mei 2006, 22:33 |
|
|
Junior |
Da zallekik tan toch ni geweest zijn da da gezegd heeft!
Citeer: Die kut begint daar op are laatsten dag as invalster een luistertoets te geve ! Vala dat heb ik gezegd! ![]() _________________ ![]()
|
| 27 Mei 2006, 22:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
de andere quote was van EAPV :grijns:
|
| 27 Mei 2006, 23:27 |
|
|
Junior |
Aahn jomeja da kan zijn!
Mah da kunde mij toch ni verwijte da'k ni kan type! ![]() _________________ ![]()
|
| 28 Mei 2006, 14:33 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
EA!forever!EA schreef: Wa zeggekik ier eigelijk verkeerd ? Just da'k misschien wa veel post , ma das gewoon omdak over alles men mening geef... Edit : Da's gewoon efkes om uitleg vragen eh!zodak me gedrag kan aanpassen ofzo! Zoda iedreen terug normaal doet! ![]() Voor een ander spreek ik niet, maar naar mijn gedacht zijn EAPV en gij nogal druk en veel posts geven mij den indruk dat ge gewoon post om te posten (zoals ik al zei, volledig persoonlijk é man en aangezien ge de vraag toch stelde) Langs den andere kant kan den Eendracht nooit supps genoeg hebben ;) |
| 28 Mei 2006, 19:40 |
|
| Pagina 20 van 46 |
[ 686 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 46 Volgende |