|
|
| Pagina 41 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 39 40 41 42 43 … 106 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Op Voetbalkrant staat Dries Mertens nog altijd bij de uitgaande transfers van AA Gent naar Eendracht Aalst.
Maarja, Voetbalkrant... |
| 28 Mei 2006, 16:02 |
|
|
Nationale Ploeg
s@té schreef: Op Voetbalkrant staat Dries Mertens nog altijd bij de uitgaande transfers van AA Gent naar Eendracht Aalst. Maarja, Voetbalkrant... Als onze voorzitter het al zelf zegt dat Dries weg is... |
| 28 Mei 2006, 16:07 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Heb daarnet gesprek gehad met een KVKsupporter die me wist te zeggen dat Aelbrecht nog zou proberen alsnog bij Kortrijk te blijven. Wat er van waar is weet ik niet, maar ik hoopt dat hij ongelijk heeft
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 28 Mei 2006, 16:22 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Als de matchen van den eendracht nie teveel overlappen met de matchen van anderlecht, zouden ze dan niet beter Kristof Sas terughalen.Als hij bij Brakel speelt, kan hij evengoed bij ons spelen.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 28 Mei 2006, 17:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
'k weet van ne supporter van Gent dat Dries zeker niet naar Gent terug gaat.Hij zegt zelfs dat Gent hem niets in de weg legt.Of het waar is zullen we moeten afwachten natuurlijk.
| 28 Mei 2006, 17:21 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Casual1919 schreef: Heb daarnet gesprek gehad met een KVKsupporter die me wist te zeggen dat Aelbrecht nog zou proberen alsnog bij Kortrijk te blijven. Wat er van waar is weet ik niet, maar ik hoopt dat hij ongelijk heeft Ge moet eerlijk zijn: iemand als Aelbrecht zijn plaats is in tweede en niet in vierde. Als men bij KVK slim is, doen ze daar nu eerst even alsof ze daar nog eens goed moeten over nadenken zodanig dat hij wat nerveus wordt, en geven ze hem daarna een contract aan niet al te hoge eisen. 'k Zeg niet dat ik graag zou hebben dat het zo zou verlopen, maar ik vrees dat dit wel de realiteit zal worden, als hij effectief opnieuw bij Kortrijk is gaan aankloppen. |
| 28 Mei 2006, 17:26 |
|
|
Nationale Ploeg
Gunni schreef: 'k weet van ne supporter van Gent dat Dries zeker niet naar Gent terug gaat.Hij zegt zelfs dat Gent hem niets in de weg legt.Of het waar is zullen we moeten afwachten natuurlijk. Er moet toch iets zijn e? In HLN zegt Schots dat Gent, Mertens wil uitlenen aan nen tweede- of derdeklasser. |
| 28 Mei 2006, 17:27 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
Casual1919 schreef: Heb daarnet gesprek gehad met een KVKsupporter die me wist te zeggen dat Aelbrecht nog zou proberen alsnog bij Kortrijk te blijven. Wat er van waar is weet ik niet, maar ik hoopt dat hij ongelijk heeft tim zegt: yoooooo tim zegt: staat da nu opt forum tim zegt: das ni juist ze tim zegt: kheb vrijdag officiele contract getekend tim zegt: men kaart is naar den bond gestuurd Voor de twijfelaars onder ons :grijns: Aelbrecht is nen ajoin olé olé _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 28 Mei 2006, 17:42 |
|
|
Nationale Ploeg
Engeland schreef: Casual1919 schreef: Heb daarnet gesprek gehad met een KVKsupporter die me wist te zeggen dat Aelbrecht nog zou proberen alsnog bij Kortrijk te blijven. Wat er van waar is weet ik niet, maar ik hoopt dat hij ongelijk heeft tim zegt: yoooooo tim zegt: staat da nu opt forum tim zegt: das ni juist ze tim zegt: kheb vrijdag officiele contract getekend tim zegt: men kaart is naar den bond gestuurd Voor de twijfelaars onder ons Aelbrecht is nen ajoin olé olé Eje Dries ook ni op msn, kwestie van al de twijfels hier weg te nemen ? |
| 28 Mei 2006, 17:46 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Engeland schreef: Casual1919 schreef: Heb daarnet gesprek gehad met een KVKsupporter die me wist te zeggen dat Aelbrecht nog zou proberen alsnog bij Kortrijk te blijven. Wat er van waar is weet ik niet, maar ik hoopt dat hij ongelijk heeft tim zegt: yoooooo tim zegt: staat da nu opt forum tim zegt: das ni juist ze tim zegt: kheb vrijdag officiele contract getekend tim zegt: men kaart is naar den bond gestuurd Voor de twijfelaars onder ons Aelbrecht is nen ajoin olé olé Mijn excuses. Ben alleszins heel content dat hij komt, en ik had het ook maar horen zeggen ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 28 Mei 2006, 17:59 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
maja ik em uk Tims op msn
|
| 28 Mei 2006, 18:08 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
de langen schreef: Als de matchen van den eendracht nie teveel overlappen met de matchen van anderlecht, zouden ze dan niet beter Kristof Sas terughalen.Als hij bij Brakel speelt, kan hij evengoed bij ons spelen. heb onlangs nog me Kristof geklapt en da is echt totaal onmogelijk. Hij speelt wel bij Brakel maar trainen lukt weinig en spelen evenmin. Em zei da door de Champions League nu, da hij zeker tot nieuwjaar niet zal kunnen spelen voor Brakel. Blijkbaar hebben die echt veel werk |
| 28 Mei 2006, 18:10 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
Titus schreef: Engeland schreef: Casual1919 schreef: Heb daarnet gesprek gehad met een KVKsupporter die me wist te zeggen dat Aelbrecht nog zou proberen alsnog bij Kortrijk te blijven. Wat er van waar is weet ik niet, maar ik hoopt dat hij ongelijk heeft tim zegt: yoooooo tim zegt: staat da nu opt forum tim zegt: das ni juist ze tim zegt: kheb vrijdag officiele contract getekend tim zegt: men kaart is naar den bond gestuurd Voor de twijfelaars onder ons Aelbrecht is nen ajoin olé olé Eje Dries ook ni op msn, kwestie van al de twijfels hier weg te nemen ?Ja ik heb hem en hij wist me te vertellen dat hij héél graag wilt blijven maar dat de bal in het kamp van Gent ligt :hmm: _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 28 Mei 2006, 18:12 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Engeland schreef: Titus schreef: Engeland schreef: Casual1919 schreef: Heb daarnet gesprek gehad met een KVKsupporter die me wist te zeggen dat Aelbrecht nog zou proberen alsnog bij Kortrijk te blijven. Wat er van waar is weet ik niet, maar ik hoopt dat hij ongelijk heeft tim zegt: yoooooo tim zegt: staat da nu opt forum tim zegt: das ni juist ze tim zegt: kheb vrijdag officiele contract getekend tim zegt: men kaart is naar den bond gestuurd Voor de twijfelaars onder ons Aelbrecht is nen ajoin olé olé Eje Dries ook ni op msn, kwestie van al de twijfels hier weg te nemen ?Ja ik heb hem en hij wist me te vertellen dat hij héél graag wilt blijven maar dat de bal in het kamp van Gent ligt ![]() Heb ik ook gehoord van hem... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 28 Mei 2006, 21:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Op forum van sport 25 zegt er een supp van Ronse dat Matthijs en Buyssens naar Ronse ZOUDEN gaan.
|
| 29 Mei 2006, 16:24 |
|
| Pagina 41 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 39 40 41 42 43 … 106 Volgende |