versterkingen volgend seizoen - Pagina 43 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 41 42 43 44 45 106
 versterkingen volgend seizoen 
Auteur Bericht
Scholier

Dries is nen Ajuin ???

30 Mei 2006, 10:54
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Starsky schreef:
Dries is nen Ajuin ???

Dries wel, maar Gent niet. Als ge als speler van uw club (hier Gent) niet meer moogt spelen bij een ander, hebt ge daar als speler weinig in te zeggen.

30 Mei 2006, 10:57
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
Starsky schreef:
Dries is nen Ajuin ???

Hij kan er zelf weinig aan doen dat hij niet meer mag naar Aalst komen.

30 Mei 2006, 10:58
Reserve

Bartos schreef:
Gunni schreef:
Maar als Mertens nu ergens anders een contract wil tekenen en bij ons spelen,is dat toch zijn zaak?
Ja,Gent moet zen akkoord wel geven,maar wat zal het hen uitmaken waar hij speelt?Hij is toch geen eigendom meer van Gent als hij hier een contract tekent?

Mertens heeft een contract van 2 seizoenen getekend bij AA Gent.

Raar verhaal, had Dries niet voor 2 jaar voor EA getekend. Nu heeft hij ineens een contract met Gent. Als hij dan toch zo een boontje voor Aalst had waarom tekent hij dan bij Gent...

30 Mei 2006, 12:13
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Citeer:
Bartos wrote:
Gunni wrote:
Maar als Mertens nu ergens anders een contract wil tekenen en bij ons spelen,is dat toch zijn zaak?
Ja,Gent moet zen akkoord wel geven,maar wat zal het hen uitmaken waar hij speelt?Hij is toch geen eigendom meer van Gent als hij hier een contract tekent?

Mertens heeft een contract van 2 seizoenen getekend bij AA Gent.

Raar verhaal, had Dries niet voor 2 jaar voor EA getekend. Nu heeft hij ineens een contract met Gent. Als hij dan toch zo een boontje voor Aalst had waarom tekent hij dan bij Gent...

Waar had Mertens nu eerst getekend? Bij ons of Gent? Als hij eerst bij ons tekent, hoe kan gent dat contract dan overnemen?

30 Mei 2006, 12:18
Freak

Leeftijd: 45
ge kon al nattigheid voelen in het intervieuw dat hij een paar weken geleden gaf.  Toen antwoordde hij op de vraag of hij bleef bij degradatie niets!!  Als hij het hier dan toch zo fantastisch vind, dat hij dan blijft, maar ik heb den indruk dat hij op 2 paarden gokt... Da getuigt toch nie van clubliefde vind ik.

30 Mei 2006, 12:19
Scholier

Zo denk ik er ook over. Ik vind Dries Mertens ne schitterende speler, voor de keren dat ik hem heb zien spelen. Al gauw werd hij publiekslieveling nummer 1 & werd er geroepen van ' Dries is nen Ajuin', maar ik vind dat het nu toch duidelijk is dat dat niet zo is.
Pas op: ik begrijp hem maar al te goed. Hij heeft teveel kwaliteiten om in vierde klasse te gaan shotten, het zou niet goed zijn voor zijn ontwikkeling. Maar ik vind dat er allemaal beetje overdreven is geweest. Die clubliefde die hij zo gezegd voelde was duidelijk ni echt he! Als hij getekend heeft bij Aalst, kan hem niks dat nog afpakken, zelfs Gent niet. Dus volgens mij ligt 'de fout' ni bij Gent, maar gewoon bij Dries, die beslist heeft om Aalst te verlaten...

Alleszins, ik wens hem het allerbeste toe, bij welke club het nu ook mag zijn. Hij heeft Aalst veel diensten bewezen, en ik hoop dat hij een mooie carrière mag uitbouwen!

30 Mei 2006, 12:36
Scholier

Mss was het beter dat Driesken nog een jaar bij ons bleef.  Dries was wel een van onze betere spelers maar toch kon hij nog veel leren.  Ik denk dat hij bij Gent niet aan spelen zal moeten denken (idem De Ridder).  Ze zouden beiden beter nog een jaar in een eerste elftal meespelen ipv weer bij de B-kern van Gent te spelen.  Het matchritme en mentaliteit bij de reserven ligt totaal anders dan bij een eerste ploeg.

In ieder geval.....Dries en Steve, het gaa je goed en bedankt voor jullie inzet en (soms) schitterende acties

30 Mei 2006, 12:43
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Mertens zou uitegeleend worden aan een tweede of derde klasser.

30 Mei 2006, 12:46
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
filipeveraert schreef:
ge kon al nattigheid voelen in het intervieuw dat hij een paar weken geleden gaf. Toen antwoordde hij op de vraag of hij bleef bij degradatie niets!! Als hij het hier dan toch zo fantastisch vind, dat hij dan blijft, maar ik heb den indruk dat hij op 2 paarden gokt... Da getuigt toch nie van clubliefde vind ik.

Hij kan er zelf niets aan doen...
Als Gent hem niet wil uitlenen aan een vierde klasser, wat kan hij daar dan aan doen?

30 Mei 2006, 12:57
Scholier

Als je getekend hebt bij een ploeg ( een definitieve overgang) dan kan Gent u niks meer maken!
Dus tis zijn beslissing dan he, waarschijnlijk stond er een clausule in zijn contract voor een eventuele degradatie; dat hij dan terug naar Gent zou gaan ofzo. Ik denk toch dat Dries te kort zou komen om het te maken in Gent, De Ridder wel.
Let er op: Dries zal wel door Gent uitgeleend worden in het begin van volgend jaar aan een tweede of derde klasser.
Jammer maar helaas, toch een aderlating voor ons ploeg, want het was een heel belangrijke pion.

30 Mei 2006, 13:04
Vaste Waarde

Niet normaal. Bijna niet meer te begrijpen !!!

Voor mij blijft Dries zeker en vast een Ajuin. Het is enkel door een smerig spel van AA Gent (al een tijdje geleden) dat Dries nu weg is. Het is niet aan mij om de details hier te verkondigen maar ik kan wel zeggen dat zowel ons bestuur als Dries hier geen enkele schuld aan hebben.

Maar wees gerust ... Louwagie en De Witte, dit zullen we in Aalst niet snel vergeten.

Koen

30 Mei 2006, 13:20
Scholier

Ik geef héél graag men ongelijk toe, moest iemand dan kunnen zeggen wat er dan aan de hand is? Koen, ik zou het heel graag weten? Grtz

30 Mei 2006, 13:25
Reserve

Is een contract al bindend voor dat het seizoen begint?En dan nog, vierde klasse ligt wel onder de capaciteiten van Dries Mertens,dat is mijn mening, maar da neemt niet weg da ik hem liever had zien blijven natuurlijk.

30 Mei 2006, 13:32
Reserve

Starsky schreef:
Als je getekend hebt bij een ploeg ( een definitieve overgang) dan kan Gent u niks meer maken!
Dus tis zijn beslissing dan he, waarschijnlijk stond er een clausule in zijn contract voor een eventuele degradatie; dat hij dan terug naar Gent zou gaan ofzo. Ik denk toch dat Dries te kort zou komen om het te maken in Gent, De Ridder wel.
Let er op: Dries zal wel door Gent uitgeleend worden in het begin van volgend jaar aan een tweede of derde klasser.
Jammer maar helaas, toch een aderlating voor ons ploeg, want het was een heel belangrijke pion.

Volgens zover ik op de hoogte ban (kranten en internet) had dries getekend bij Aalst, maar had hij nog een lopend contract bij gent. Dus moest gent hem vrijgeven voor hij bij aalst volgend seizoen kon spelen. Gent weigerde, dus moet dries terug naar gent. En die ploeg leent hem liever uit aan een 2de of 3de klasser (past beter bij zijn mogelijkheden) dan aan een 4de klasser.

30 Mei 2006, 15:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 41 42 43 44 45 106