versterkingen volgend seizoen - Pagina 45 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 43 44 45 46 47 106
 versterkingen volgend seizoen 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 45
denk dat we minstens evenveel mogen verwachten van ons 3 van harelbeke,vond harelbeke trouwens 1 vd betere ploegen in 3de,diene dugardeyn heeft mij alvast kunnen bekoren en gaat ons veel plezier bezorgen in 4de,das ne grote en 1nen die zijn kop ervoor smijt alst moet,me zulke mannen moet ge naar den oorlog,en nie alleen met salonvoetballers,zeker nie in 4de(kijk maar naar beveren in 1ste,technisch goede kleine spelers maar wel ver gezakt)

30 Mei 2006, 16:49
Scholier

Excuseer nu zijt ge mis:
Ne maat van mij ( 20 jaar) is ongeveer 1 meter 65, ni groter als da. Doet samen sportkot met mij. Kwam van de beloften van Westerlo. Ik dacht amaai wat doet dat daar, die zal wel een uitzonderlijke techniek hebben. Goe mis. Hij speelde op verdedigende middenvelder.
Wel die is begin dit seizoen naar vierdeklasser Meerhout gegaan, heeft slechts 1 wedstrijd gemist, en zijn kampioen gespeeld. Ik zeg ni da da allemaal door hem is hoor, maar toch was hij er een belangrijke pion.

Dries Mertens kan je zeker gebruiken in vierde klasse, hoe klein of groot hij ook mag zijn. Veel spelers met zijn technisch vermogen zul je er niet vinden. (Vierde klasse is toch laag voor hem vind ik persoonlijk, ook al zou hij er veel ervaring kunnen opdoen). Toch ben ik er van bewust dat hij nooit eerste klasse voetbal zal halen. Top in tweede klasse zal zijn limiet zijn.

30 Mei 2006, 16:52
forumlegende

Starsky schreef:
Excuseer nu zijt ge mis:
Ne maat van mij ( 20 jaar) is ongeveer 1 meter 65, ni groter als da. Doet samen sportkot met mij. Kwam van de beloften van Westerlo. Ik dacht amaai wat doet dat daar, die zal wel een uitzonderlijke techniek hebben. Goe mis. Hij speelde op verdedigende middenvelder.
Wel die is begin dit seizoen naar vierdeklasser Meerhout gegaan, heeft slechts 1 wedstrijd gemist, en zijn kampioen gespeeld. Ik zeg ni da da allemaal door hem is hoor, maar toch was hij er een belangrijke pion.

Dries Mertens kan je zeker gebruiken in vierde klasse, hoe klein of groot hij ook mag zijn. Veel spelers met zijn technisch vermogen zul je er niet vinden. (Vierde klasse is toch laag voor hem vind ik persoonlijk, ook al zou hij er veel ervaring kunnen opdoen). Toch ben ik er van bewust dat hij nooit eerste klasse voetbal zal halen. Top in tweede klasse zal zijn limiet zijn.

als ge mijnen uitleg goe leest kunt ge zien dat ik zei : nie alleen met salonvoetballers,daarbij bedoel ik dus niet dat ne kleinen met techniek nie mag meedoen é,dries heeft in 4de en derde in elke ploeg zijn plaats,wou maar zeggen da we uk "beren" vandoen gaan hebben,en bij meerhout zijn het nie allemaal mannen van 1m65 ;)

30 Mei 2006, 17:33
Vaste Waarde

Starsky schreef:
Excuseer nu zijt ge mis:

Gulder moet allemaal nogal ne glazen bol hebben zeg. Nie normaal meer ... Ik persoonlijk denk dat Dries wel degelijk alle capaciteiten heeft om het zeeer ver te schoppen !!! Hoe ver, dat kan ik in mijn bol echter niet zien.

Wordt tijd dat de reeksindeling bekend is, dan kunnen jullie daarover een beetje verder neuten.

Koen

30 Mei 2006, 17:33
forumlegende

Gulder moet allemaal nogal ne glazen bol hebben zeg. Nie normaal meer ... Ik persoonlijk denk dat Dries wel degelijk alle capaciteiten heeft om het zeeer ver te schoppen !!! Hoe ver, dat kan ik in mijn bol echter niet zien.

Wordt tijd dat de reeksindeling bekend is, dan kunnen jullie daarover een beetje verder neuten.

Koen[/quote]

is het op een forum niet de bedoeling om u mening te zeggen en uit te wisselen met anderen misschien,of is het verboden om interactie te voeren op een forum

30 Mei 2006, 17:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
sta volledig achter u acrid! ;)

30 Mei 2006, 17:46

Onthou dit!!! Dries is een schitterende speler, heeft samen met de jongens die er in de winterstop zijn bijgekomen een zeer goede prestatie neergezet. Want die gasten hebben dubbel zo sterk gespeeld als die dikke nekken voor de winter en als het aan hem had gelegen dan was hij gewoon gebleven. Maar in het voetbal is het spijtig genoeg niet altijd de speler zelf die beslist wat hij doet. En diegene die hier beweren dat dries niet meekan op een hoger niveau die hebben ofwel geen enkele match gezien van hem of hebben gewoon stront in hun ogen!

30 Mei 2006, 17:56
Scholier

Is het de bedoeling om op forum te zwijgen? Nee toch? Waarom mogen wij onze mening dan ni uiten Ajuin? Ik ben met Acrid gewoon gesprek aant voeren? Dat is toch de bedoeling van een forum?

Btw: waar blifjt de uitleg over Dries Mertens, De Witte & Gent?

30 Mei 2006, 18:03
Scholier

Gebt gelijk ze Acrid, wou enkel maar zeggen dat klein mannen der ook hunne poot kunnen voor leggen!1.65m of ni  :grijns:  En ivm die beren van Meerhout hebde gelijk... Hunne spits , Kevin Oris -stuk of 35 potten gemaakt- gaat na Roeselare  :ooo:

30 Mei 2006, 18:07
forumlegende

Starsky schreef:
Gebt gelijk ze Acrid, wou enkel maar zeggen dat klein mannen der ook hunne poot kunnen voor leggen!1.65m of ni :grijns: En ivm die beren van Meerhout hebde gelijk... Hunne spits , Kevin Oris -stuk of 35 potten gemaakt- gaat na Roeselare :ooo:

gij had uk een stuk gelijk é ;)

30 Mei 2006, 18:14
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
dries komt niet of jullie daar nu over zagen of nie en willen weten wat de echte reden is!! Gent is maffia en de echte reden zal het licht ni mogen zien!

kenny

30 Mei 2006, 18:19
Scholier

Voila zi Acrid, zoals we aangetoond hebben dat een forumdiscussie geen gezaag is en altij opgelost wordt. Hahaha  :grijns:

30 Mei 2006, 18:23
forumlegende

Jongens Dries heeft zeker zijn verdienste maar we moeten een beetje objectief blijven hé.
Hij stak er met kop en schouders bovenuit omdat de rest echt zeer pover acteerde. Vergeet niet dat je op de positie waar Dries speelt normaal geen 2 mindere matchen moogt spelen bij een andere ploeg of je vliegt er gewoon uit...
Ik herinner me de match tegen Nieuwkerken (één van de eerste matchen met de jongelingen van Gent) én iedereen in mijn omgeving was ten stelligste van overtuigd dat 'diene 14' de zwaksten vant plein was...als je inderdaad zo een slechte match speelt, dan ben je er bij een 2de klasser in de volgende match gewoon niet bij....en zo loopt het vol spelers bij de reserven in eerste: stuk voor stuk zeer goeie spelers MAAR... zeer onregelmatig...

30 Mei 2006, 18:25
Nationale Ploeg

Of  Dries nu komt of niet,we kunnen der niks aan veranderen,hoe jammer ik het ook vind.Maar Onze ploeg is ni enkel en alleen Dries é!Het bestuur zal wel iemand anders aankopen voor zijn positie.

Dries,ik wil je toch bedanken voor je inzet en hopelijk gaat het je goed in je nieuwe club.(hoewel ik stiekem hoop dat je alsnog bij ons kan blijven)

30 Mei 2006, 18:26

Als iemand van net 19 geen slechte wedstrijd mag spelen, waar zijn we dan mee bezig? Meer als 80 procent van de wedstrijden die hij heeft gespeeld waren zeer goed, zoek maar een andere speler die dat doet, nog zo jong is en kan doorgroeien. Hopelijk vinden ze een waardige vervanger...

30 Mei 2006, 18:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 43 44 45 46 47 106