|
|
| Pagina 48 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 46 47 48 49 50 … 106 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
1dr8er schreef: We hebben voor volgend seizoen op papier inderdaad goede spelers, soms hoor ik dan: "zelfs voor 3e". Maar ik vrees dat 4e klasse een volledig andere manier van voetbal is, nl.gevechtsvoetbal. Harde duels en minder ruimte om te voetballen... Maar dan hebben wij misschien een verkeerde TYPE-ploeg met meer technisch onderlegde spelers dan échte vechters. De spelers die we aangetrokken hebben komen hier niet spelen omdat het Eendracht Aalst is (buiten Aelbrecht en Seminck, misschien ben ik nog iemand vergeten... wat échte clubspelers zijn uit de streek) dus komen ze hier niet voor weinig geld voetballen. Zouden we dan niet beter, als we nog spelers aantrekken, vechter-voetballers uit de regio aantrekken die met een groot hart voor de club spelen en er voor willen vechten? Ik ben in elk geval van mening dat we zo een ploeg moeten proberen op de mat krijgen. De spelers die getekend hadden kwamen met het oog op 3e klasse, dus zullen zeker al teleurgesteld zijn... Aan de trainer om die mannen te motiveren! Uiteindelijk blijft voetbal nog altijd voetbal hé. Gevechtsvoetbal of niet, alles draait om techniek, als ge op dat gebied ruimschoots tekort komt, moet ge al niet uitpakken hoor. Als onze spelers effectief het niveau van vierde overstijgen, zal zich dat ook vertalen op overwicht op de grasmat, ook al speelt ge tegen nen tegenstander die gevechtsvoetbal speelt. Of ge er dan ook spelers hebt die er hunne kop voorleggen, dat heeft niks te maken met transferbeleid, maar alles met mentaliteit, elke speler wordt toch verondersteld der zijne kop voor te leggen. Bovendien denk ik dat we voor volgend seizoen toch ook al wat gestalte en body aangekocht hebben, als ge dat kunt mixen met de nodige dosis techniek moet ge een ploeg hebben die top is in vierde. Trouwens, 2 seizoenen geleden speelde Denderhoutem in vierde met een overwegend technisch ingestelde ploeg en ze bliezen alles weg in vierde. Hiermee wil ik niet zeggen dat wij dit ook zullen doen, maar wel dat als je echt een goeie ploeg hebt de speelstijl niet uitmaakt, dan moet je overal je plan kunnen trekken. |
| 31 Mei 2006, 14:52 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
zou koen schokaert nie willen komen,ook duur waarschijnlijk,werkt wel bij zijn broer in Aalst+ wou aalst vrij laten tegenscoren bij die bewuste onfaire goal en hij weet de goal staan
|
| 31 Mei 2006, 17:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
acrid schreef: zou koen schokaert nie willen komen,ook duur waarschijnlijk,werkt wel bij zijn broer in Aalst+ wou aalst vrij laten tegenscoren bij die bewuste onfaire goal en hij weet de goal staan Zit bij Nieuwkerken volgend seizoen, waar hij volgens mij niet veel zal spelen. Als hij 2 weken geen goal maakt zit hij op de bank. Bij Wetteren had hij totaal geen concurrentie (behalve mss dan van Kevin Reyns)en dat is bij Nieuwkerken wel even anders. |
| 31 Mei 2006, 17:22 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Jan schreef: acrid schreef: zou koen schokaert nie willen komen,ook duur waarschijnlijk,werkt wel bij zijn broer in Aalst+ wou aalst vrij laten tegenscoren bij die bewuste onfaire goal en hij weet de goal staan Zit bij Nieuwkerken volgend seizoen, waar hij volgens mij niet veel zal spelen. Als hij 2 weken geen goal maakt zit hij op de bank. Bij Wetteren had hij totaal geen concurrentie (behalve mss dan van Kevin Reyns)en dat is bij Nieuwkerken wel even anders. bij nieuwkerken,nog beter dan...dan kunnen ze belfassi naar hier sturen,topscorer 3de asek mij nie vergis en volgens bouchouari evengoed als hem |
| 31 Mei 2006, 17:24 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
acrid schreef: Jan schreef: acrid schreef: zou koen schokaert nie willen komen,ook duur waarschijnlijk,werkt wel bij zijn broer in Aalst+ wou aalst vrij laten tegenscoren bij die bewuste onfaire goal en hij weet de goal staan Zit bij Nieuwkerken volgend seizoen, waar hij volgens mij niet veel zal spelen. Als hij 2 weken geen goal maakt zit hij op de bank. Bij Wetteren had hij totaal geen concurrentie (behalve mss dan van Kevin Reyns)en dat is bij Nieuwkerken wel even anders. bij nieuwkerken,nog beter dan...dan kunnen ze belfassi naar hier sturen,topscorer 3de asek mij nie vergis en volgens bouchouari evengoed als hem en 5 jaar ouder dan hem, die isser al 32-33 |
| 31 Mei 2006, 17:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bartos schreef: 1dr8er schreef: We hebben voor volgend seizoen op papier inderdaad goede spelers, soms hoor ik dan: "zelfs voor 3e". Maar ik vrees dat 4e klasse een volledig andere manier van voetbal is, nl.gevechtsvoetbal. Harde duels en minder ruimte om te voetballen... Maar dan hebben wij misschien een verkeerde TYPE-ploeg met meer technisch onderlegde spelers dan échte vechters. De spelers die we aangetrokken hebben komen hier niet spelen omdat het Eendracht Aalst is (buiten Aelbrecht en Seminck, misschien ben ik nog iemand vergeten... wat échte clubspelers zijn uit de streek) dus komen ze hier niet voor weinig geld voetballen. Zouden we dan niet beter, als we nog spelers aantrekken, vechter-voetballers uit de regio aantrekken die met een groot hart voor de club spelen en er voor willen vechten? Ik ben in elk geval van mening dat we zo een ploeg moeten proberen op de mat krijgen. De spelers die getekend hadden kwamen met het oog op 3e klasse, dus zullen zeker al teleurgesteld zijn... Aan de trainer om die mannen te motiveren! Uiteindelijk blijft voetbal nog altijd voetbal hé. Gevechtsvoetbal of niet, alles draait om techniek, als ge op dat gebied ruimschoots tekort komt, moet ge al niet uitpakken hoor. Als onze spelers effectief het niveau van vierde overstijgen, zal zich dat ook vertalen op overwicht op de grasmat, ook al speelt ge tegen nen tegenstander die gevechtsvoetbal speelt. Of ge er dan ook spelers hebt die er hunne kop voorleggen, dat heeft niks te maken met transferbeleid, maar alles met mentaliteit, elke speler wordt toch verondersteld der zijne kop voor te leggen. Bovendien denk ik dat we voor volgend seizoen toch ook al wat gestalte en body aangekocht hebben, als ge dat kunt mixen met de nodige dosis techniek moet ge een ploeg hebben die top is in vierde. Trouwens, 2 seizoenen geleden speelde Denderhoutem in vierde met een overwegend technisch ingestelde ploeg en ze bliezen alles weg in vierde. Hiermee wil ik niet zeggen dat wij dit ook zullen doen, maar wel dat als je echt een goeie ploeg hebt de speelstijl niet uitmaakt, dan moet je overal je plan kunnen trekken. Volledig met U eens !!! |
| 31 Mei 2006, 18:13 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
khoop just dant gene spits wordt ver den hoop te vullen.
|
| 31 Mei 2006, 18:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Verbechio schreef: khoop just dant gene spits wordt ver den hoop te vullen. Ik denk dat het bestuur wel zal beseffen dat het weldegelijk ene moet zijn die een meerwaarde kan geven. Misschien is het daarom dat ze niemand anders meer aantrekken (dat maak ik toch op uit kranteninterviews). Dan kunnen ze de nog resterende fondsen aan een goede spits spenderen. |
| 31 Mei 2006, 18:39 |
|
|
forumlegende
ofwel moeten ze weer proberen ne goeien te lenen,maar nie van Gent
|
| 31 Mei 2006, 18:45 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
als het bestuur er in slaagt nen echte vlot scorende spits uit derde of vierde aan te trekken, dan mogen we al heel content zijn!!! onder garré was het bij aalst al heel poverkes wat betreft de spelerslonen... ze hebben heel dikwijls moeten passen tegen "boerenploegskes" .. ook ni vergeten dat de prijs van een vlotscorende spits (lees : een lichte garantie op x-aantal doelpunten, en dan nog!!) dubbel zoveel kost dan pakweg ne verdediger of flankspeler... nen diepe spits uit derde/vierde moogt ge maandelijks gemiddeld nog dik 100.000 oude belgische frankskes betalen (namen als belfassi krijgt ge zelfs ni naar hier als je ze 't dubbele betaalt)
anderzijds moeten we bedenken of we niet beter af zijn met degelijke spelers die zich koste wat het kost willen bewijzen, tegen minder geld.. echte vechterkes die bij een andere derdeklasser net niet in de ploeg staan.. want als je ziet wat er bij niuewkerken rondloopt dat net niet de eerste ploeg haalt omwille van nen "belfassi", daar kan je ook hele nuttige dingen mee doen, en misschien kan je op die manier wel 2 of zelfs drie spelers strikken. want veel geld of niet, enkel op de bank zitten, of er naast, er zijn er weinig die dat graag (blijven) doen. ik ben van mening dat de redeneringg "een ploeg koop je niet" maar gedeeltelijk juist is. een ploeg koop je wel. als je geen geld hebt , sorry maar dan kan je nooit een competitieve ploeg opstellen om voor de titel te gaan, en net op dat vlak, onze financiele sterkte, daar ben ik benieuwd naar.. ik voel aan mijn ellebogen dat het huidige bestuur qua spelerskeuze veel meer verstand heeft dan ons vorig bestuur..maar dat kan moeilijk anders. wat wel zo is dat je van alle gekochte spelers inderdaad een complementair geheel moet maken die er echt wil voor gaan, onder leiding van nen trainer die de spelers beter maakt, en een gezonde tactiek in zijn ploeg steekt. vele vragen zijn voorlopig nog onopgelost... en alleen tijd zal uitwijzen wat we ECHT van het nieuwe seizoen mogen verwachten, maar dat we momenteel nog niet kunnen zeggen dat dit een kampioenenploeg is, dat staat voor mij vast.. daar is iets meer voor nodig. |
| 31 Mei 2006, 18:57 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bomber schreef: superjuin schreef: nen diepe spits uit derde/vierde moogt ge maandelijks gemiddeld nog dik 100.000 oude belgische frankskes betalen (namen als belfassi krijgt ge zelfs ni naar hier als je ze 't dubbele betaalt) ![]() |
| 31 Mei 2006, 19:11 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
ier werd er serieus gekletsjt zelle
btw wanneer werd onze nieven trainer veurgesteld |
| 31 Mei 2006, 19:29 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Verbechio schreef: btw wanneer werd onze nieven trainer veurgesteld da was op 26 maart :- |
| 31 Mei 2006, 19:33 |
|
|
Ancien
Verbechio schreef: ier werd er serieus gekletsjt zelle btw wanneer werd onze nieven trainer veurgesteld Da zal maar bij een eventuele ploegvoorstelling zijn zeker? |
| 31 Mei 2006, 19:36 |
|
|
Spees schreef: Verbechio schreef: btw wanneer werd onze nieven trainer veurgesteld da was op 26 maart :- jaja maja tes wa Jan zegt. kbedoel de echte voorstelling e |
| 31 Mei 2006, 21:21 |
|
| Pagina 48 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 46 47 48 49 50 … 106 Volgende |