|
|
| Pagina 147 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 145 146 147 148 149 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Vicky schreef: 3. Een chance dat die op 't plein van Atom trainen en wij nog altijd op Kesken 4. Ik ben me al een nieuw appartement aan het zoeken :kwaad: . ![]() |
| 02 Jun 2006, 18:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
jowwan schreef: Hier Jowwan met een spijtige mededeling over FCD (niet Lieje maar Doggen).Omwille van het feit dat FCD dit komende seizoen geen knapenploeg gaat hebben heeft mijnen TIM (doelman) getekend bij FCK (Kerksken ).En dat is dan goe nieuws vooral voor de forummensen van Oltert, Kerksken en Denderhoutem (daar gaat de jeugd FCK trainen); ge zult mij zeker nog tegen t lijf lopen. FCD wordt voor mij en den TIM ....FCK ![]() Gelieve de mensen van Haaltert er niet bij te betrekken,die hebben tenminste een goeie jeugd ![]() |
| 02 Jun 2006, 19:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
jowwan schreef: FCD FCKMocht hij bij SK Erembodegem niet meedoen misschien? :grijns: |
| 02 Jun 2006, 19:50 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 25 Mei 2006, 17:59 Berichten: 81 Locatie: erpe-mere :p |
srry da ik ernu over begin maar ik zen enkele dagen niet op de forum geweest en ik wil gewoon zeggen da ik vind da kevin big brother had moetten winnen da was veel beter geweest en aja betty voormalige deelneemster juist 30jaar geworden ga beginnen studeren:p
_________________ EA forever EA alty zingen EA the best
EA rulezz
|
| 02 Jun 2006, 22:32 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Betty :huh: studeren :huh: mo jonges, die is nog dommer as den achterkant van een koei. derbij al die BB shit, tes echt irritant
|
| 02 Jun 2006, 22:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
EAPV schreef: srry da ik ernu over begin maar ik zen enkele dagen niet op de forum geweest en ik wil gewoon zeggen da ik vind da kevin big brother had moetten winnen da was veel beter geweest en aja betty voormalige deelneemster juist 30jaar geworden ga beginnen studeren:p De grootste zever dat er op TV is
edit: ik denk ni dat er iemand wakker ligt of dat die geit al dan niet gaat studeren |
| 02 Jun 2006, 22:48 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
roeckie schreef: De grootste zever dat er op TV is ![]() ik vin da wel goe big brother ik heb veel iever dat ze die bewoners opsluiten in een huis dan gewoon vrij te laten rondlopen ze |
| 03 Jun 2006, 9:00 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Vicky schreef: 3. Een chance dat die op 't plein van Atom trainen en wij nog altijd op Kesken 4. Ik ben me al een nieuw appartement aan het zoeken ![]() In de straat van je broer is er een nieuwe appartementsblok. Een vriendin van mij gaat er op het gelijkvloers wonen... Misschien eens naar kijken?
Al moet je mss nog blij zijn dat het de jeugd en de 1e ploeg is die in Atom gaan trainen en de vrouwen niet... Anders zou je wat zien! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 03 Jun 2006, 9:39 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Anders zal ik hier ook eens in de geburen rondzien
of er niks vrij is
Bij SK Erembodegem, Teralfene, Standaard Denderleeuw (de enige echte ploeg uit Lieje ) hadden ze al genoeg doelmannen vandaar mijn keuze voor FCK met de infrastructuur van Atom er bovenop.Misschien kan ik op 't bal van FCK ne keer een danske met Vicky placeren.
Ik heb het met mijnen Tim nog niet beklaagd en jullie ook toch nog niet :grijns: ?? ![]() |
| 03 Jun 2006, 10:44 |
|
|
Reserve
Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11 Berichten: 322 Locatie: Denderleeuw |
Ik wil nu niks zeggen, maar de jeugdwerking van fc kerksken heeft een akkoord met de jeugdwerking van fcd (die uit denderleeuw). er is een verregaande samenwerking tussen kersken, aaigem en FCD. Straks wordt hij nog ddl supporter en zitten wij opgescheept met zijn doggen verhalen :dom: :dom: :dom:
|
| 03 Jun 2006, 11:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
roeckie schreef: EAPV schreef: srry da ik ernu over begin maar ik zen enkele dagen niet op de forum geweest en ik wil gewoon zeggen da ik vind da kevin big brother had moetten winnen da was veel beter geweest en aja betty voormalige deelneemster juist 30jaar geworden ga beginnen studeren:p De grootste zever dat er op TV is ![]() edit: ik denk ni dat er iemand wakker ligt of dat die geit al dan niet gaat studeren Inderdaad :Worship: Mor khb mij wel eergisteren ingeschreven voor de volgende BB ![]() |
| 03 Jun 2006, 12:11 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
jowwan schreef: Anders zal ik hier ook eens in de geburen rondzien of er niks vrij is Bij SK Erembodegem, Teralfene, Standaard Denderleeuw (de enige echte ploeg uit Lieje ) hadden ze al genoeg doelmannen vandaar mijn keuze voor FCK met de infrastructuur van Atom er bovenop.Misschien kan ik op 't bal van FCK ne keer een danske met Vicky placeren.Ik heb het met mijnen Tim nog niet beklaagd en jullie ook toch nog niet ?? ![]() Mss wordt het eens tijd dat ik Kesken verlaat en andere oorden opzoek... Naart schijnt is de Flintstones tof, Boris? Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 03 Jun 2006, 18:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
EAPV schreef: srry da ik ernu over begin maar ik zen enkele dagen niet op de forum geweest en ik wil gewoon zeggen da ik vind da kevin big brother had moetten winnen da was veel beter geweest en aja betty voormalige deelneemster juist 30jaar geworden ga beginnen studeren:p |
| 03 Jun 2006, 22:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
lot schreef: Verbechio schreef: en onze goeie vriend da der onderdirecteur geworden es :hmm: onbegrijpelijk mor totaal off topic is nochtans goeie onderdirecteur ze (om even off topic verder te gaan) Ik heb nog les gehad in den tijd van den oude directeur met gebedje elke morgend op de koer inclusief uniform :zot: 2 jaar hebben ze mij er kunnen houden (mede omwille van mijn schitterende resultaten ) nadien int stad nor school gegaan :zat:
aja: mijn papa was geen advocaat of dokter dat kon u daar int verleden ('k zeg wel int verleden) een serieus streepje voor geven. Of gewoon Koen Persoons noemen was ook al genoeg om u alles te mogen permiteren, die is daar al niets anders gewoon geweest :hmm: _________________ If you never try, you'll never know |
| 04 Jun 2006, 1:46 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Vicky schreef: Naart schijnt is de Flintstones tof, Boris? alliejn mor als den boris dor is hé vicky ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 04 Jun 2006, 8:45 |
|
| Pagina 147 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 145 146 147 148 149 … 885 Volgende |