|
|
| Pagina 55 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 53 54 55 56 57 … 106 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Da van onze voorzitter lijkt me toch echt baarlijke onzin te zijn, zeker na zijn interview vorige week in het NB...Der wordt dor uk e pintje verzet zeker op die jeugdbijeenkomsten??
![]() |
| 08 Jun 2006, 23:36 |
|
|
Scholier
donkiesjot2002 schreef: wat een mens allemaal hoort. idd donkiesjot2002 schreef: Chris Evenepoel nieuwe voorzitter van Eendracht Affligem Dat Chris Evenepoel het bestuur van VC EA 2002 verlaten heeft werd gemeld op 24 april 2006 in nieuwsbericht over sportieve structuur en nieuw jeugdbestuur, Chris staat trouwens ook al meer dan een maand niet meer vermeld in de raad van bestuur. donkiesjot2002 schreef: De voorzitter van Aalst heeft zijn ontslag gegeven. Denk niet dat wij elk gerucht dat hier op het forum komt moeten gaan ontkennen of bevestigen, we zouden nogal werk hebben denk ik . We zijn niet voor niets de officïele clubsite. Eens iets 100% met zekerheid vaststaat wordt dit zo snel mogelijk op eendracht-aalst.be gezet. Ik denk niet zo EA-supporters mogen klagen over de berichtgeving zeker wanneer we vergelijken met sommige andere 3e en 4e klassers.donkiesjot2002 schreef: Officiele website blijft erg zwijgzaam over abonnementen Info komt spoedig online. Het laatse wat ik wil zeggen is persoonlijke mening: Heel de opgeklopte sfeer zit bij beetje tot hier , dat is ook de reden waarom ik hier zelf meer lees dan post. Ik versta da 't misschien moeilijk is om na 3 jaar "wanbeleid" nog blindelings vertrouwen te hebben in de club. Na de overname is de club echter begonnen met een propere lei en nieuwe mensen. Misschien moeten de supporters ook maar even het verleden vergeten en met een propere lei starten en het doemdenken even staken. Maar zoalsk al zei des een puur persoonlijke mening da laatste Pieter Webmaster VC EA 2002 |
| 09 Jun 2006, 6:27 |
|
|
Freak
gisteren meldde ik dat dhr schots nog geen officieel voorzitter is. Sommige denken dat dit zever is, welnu klik op onderstaande link:
http://www.ejustice.just.fgov.be/tsv/tsvn.htm er is, zoals jullie kunnen zien, nog geen OFFICIELE publicatie gebeurd!! |
| 09 Jun 2006, 8:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Wat men hier allemaal hoort,wat gaat het volgende zijn.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. Laatst gewijzigd door Bakkie op 09 Jun 2006, 11:58, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 09 Jun 2006, 10:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Bakkie schreef: Wat men hier allemaal hoorT,wat gaat het volgende zijn. Aangezien hij dan toch geen offficieel voorzitter is kan hij ook geen ontslag nemen zodus alle problemen van de baan
Ach, er wordt hier zoveel gezegd, alles met een korreltje zout nemen kan geen kwaad. ![]() |
| 09 Jun 2006, 10:43 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
kunnen ze in de spits onze "frutos" nie opstellen naast glorieux en ze hebben dan dienen troch nog en aelbrecht daarachter,onze frutos(naam vergeten) kunnen ze toch een kans geven btw gent bv had toch ook nie echt nen afwerker en ze zijn toch uk nie slecht geindigd
|
| 09 Jun 2006, 11:36 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Nicola Delanghe of wa wast weer
|
| 09 Jun 2006, 12:02 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
s@té schreef: Verbechio schreef: witteken schreef: kem horen zeggen dat onze voorzitter al ontslag heeft genomen. klopt da ? allee wa is da na weer zemment mss nog op Garré kzen die uit de lucht gegrepen weetjes echt beudieje mens zegt toch ook alleen maar wat hij gehoord heeft? ![]() aleen maar wat hij gehoord heeft? als alleman hier blindelings gaat beginnen zetten wat hij hoort zal het schoon worden... Ge moet ne keer op café gaan en over den eendracht beginnen.. Ge moet eens opletten wat ge dan allemaal hoort... |
| 10 Jun 2006, 19:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Pietro schreef: Denk niet dat wij elk gerucht dat hier op het forum komt moeten gaan ontkennen of bevestigen, we zouden nogal werk hebben denk ik . We zijn niet voor niets de officïele clubsite. Eens iets 100% met zekerheid vaststaat wordt dit zo snel mogelijk op eendracht-aalst.be gezet. Ik denk niet zo EA-supporters mogen klagen over de berichtgeving zeker wanneer we vergelijken met sommige andere 3e en 4e klassers.[ Met absoluut alle respect voor het werk dat gij en Geert voor de website doet, maar ik heb soms toch het gevoel dat er zaken wat meer of rapper op de officiële site zouden mogen komen. Het schijnt nu bijvoorbeeld dat ze vanaf 19 juni al een week trainen, dan drie weken niet, en dan serieus beginnen trainen. Dat is bijvoorbeeld informatie die wel op de site zou mogen komen. Het is niet het allerbelangrijkste nieuws, maar de supporters weten iets, er staat iets op uw site, en als er meer opstaat, zullen de mensen rapper eens komen kijken. Een ander voorbeeld is bijvoorbeeld een aantal oefenmatchen. Er liggen er blijkbaar toch al een paar vast, of al was het gewoon tegenstanders vermelden zonder datum... |
| 10 Jun 2006, 20:05 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
rivelinho schreef: witteken schreef: kem horen zeggen dat onze voorzitter al ontslag heeft genomen. klopt da ? aleen maar wat hij gehoord heeft? als alleman hier blindelings gaat beginnen zetten wat hij hoort zal het schoon worden... Ge moet ne keer op café gaan en over den eendracht beginnen.. Ge moet eens opletten wat ge dan allemaal hoort... kan het nog duidelijker dat het hier om een vraagstelling gaat? Als ge allemaal zo rap op mekanders kap moe zitten. |
| 11 Jun 2006, 11:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Tis precies windstil op alle gebied bij den iendracht.
|
| 11 Jun 2006, 13:26 |
|
|
Freak
onze voorzitter heeft tijdens de voorstelling van ons jeugdprojekt een mooie uitleg gegeven over wat er gaat gebeuren bij de jeugd .als dat allemaal klopt ziet het er daar zeer mooi uit.hij heeft ook bevestigd dat ze met een spits bezig zijn, maar kon geen naam zeggen.
|
| 11 Jun 2006, 13:27 |
|
|
Nationale Ploeg
waly 2 schreef: onze voorzitter heeft tijdens de voorstelling van ons jeugdprojekt een mooie uitleg gegeven over wat er gaat gebeuren bij de jeugd .als dat allemaal klopt ziet het er daar zeer mooi uit.hij heeft ook bevestigd dat ze met een spits bezig zijn, maar kon geen naam zeggen. Da zal dan wel Oulare geweest zijn zeker. |
| 11 Jun 2006, 14:02 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 26 Jan 2006, 17:32 Berichten: 153 Locatie: Lennik |
Antwoord op Rivelinho:
Het is waar dat ze eerste even trainen om erna terug niet meer te trainen voor een aantal weken. Kristof Sulmon heeft me dat verteld en hij zei als reden dat de trainer zo iedereen van zijn spelers wil leren kennen en gewoon de groep eens bij elkaar wil hebben. Ivm oefenmatchen kan ik zeggen dat ik met men bescheiden tweede prov ploegje ( KFC Wambeek) een oefenmatch speel op den Iendracht op 10 augustus om 19 u15. Maar ik veronderstel dat dat wel de afvallers van deerste ploeg zullen zijn aangevuld met beloften ofzo. |
| 12 Jun 2006, 9:29 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Een goede vriend van mij is speler bij Wambeek en hij wist me ook te zeggen dat EA niet met hun eerste ploeg zou aantreden. Maar voor een heel deel met beloften.
Verder hebben we matchen tegen KVO en FCD (2x thuis dacht ik). Maar wanneer deze juist vallen ben ik ook niet zeker. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 12 Jun 2006, 11:46 |
|
| Pagina 55 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 53 54 55 56 57 … 106 Volgende |