|
|
| Pagina 18 van 45 |
[ 670 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 45 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
witteken schreef: De stad en zeker De Ridder zou toch een pro actieve rol moeten spelen , zij moeten toch weten wie die potentiële investeerders zijn ? Of gaan ze wachten tot lejuste de amerikaanse kaminski groep gaat voorstellen ? stad had PLJ (met goede communicatie daarover) moeten uithuiszetten ... zou de lijdensweg drastisch verkort hebben. Maar net als vorige keer werd al in verkiezingsmodus gedraaid. Bij mij scoorde De Ridder hiermee in ieder geval zeker geen punten. _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Jul 2023, 18:51 |
|
|
Vaste Waarde
Bram schreef: witteken schreef: De stad en zeker De Ridder zou toch een pro actieve rol moeten spelen , zij moeten toch weten wie die potentiële investeerders zijn ? Of gaan ze wachten tot lejuste de amerikaanse kaminski groep gaat voorstellen ? stad had PLJ (met goede communicatie daarover) moeten uithuiszetten ... zou de lijdensweg drastisch verkort hebben. Maar net als vorige keer werd al in verkiezingsmodus gedraaid. Bij mij scoorde De Ridder hiermee in ieder geval zeker geen punten. Klein beetje wetgeving kennen AUB. Als een huurder netjes zijn verplichtingen nakomt, dan is het gewoonweg ONMOGELIJK om die uit het huis te zetten. |
| 18 Jul 2023, 23:34 |
|
|
forumlegende
filip.dhose schreef: Bram schreef: witteken schreef: De stad en zeker De Ridder zou toch een pro actieve rol moeten spelen , zij moeten toch weten wie die potentiële investeerders zijn ? Of gaan ze wachten tot lejuste de amerikaanse kaminski groep gaat voorstellen ? stad had PLJ (met goede communicatie daarover) moeten uithuiszetten ... zou de lijdensweg drastisch verkort hebben. Maar net als vorige keer werd al in verkiezingsmodus gedraaid. Bij mij scoorde De Ridder hiermee in ieder geval zeker geen punten. Klein beetje wetgeving kennen AUB. Als een huurder netjes zijn verplichtingen nakomt, dan is het gewoonweg ONMOGELIJK om die uit het huis te zetten. En ook een klein beetje de situatie kennen meneer Lejuste 2.0. In de jaarrekening afgesloten per 30.06.2022 is er een voorziening geboekt van ruim 59.000 euro als huurachterstand aan de stad Aalst. Waarschijnlijk is net de laatste maand huur niet betaald, teppen. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 19 Jul 2023, 9:56 |
|
|
forumlegende
Het heeft bij sommigen geen zin, als het nu nog niet doorgedrongen is zal het niet meer komen denk ik.
|
| 19 Jul 2023, 10:32 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 205 Leeftijd: 71 Locatie: Kreta |
Wat baat een bril als de blinde niet zien wil
|
| 19 Jul 2023, 18:38 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: filip.dhose schreef: Bram schreef: stad had PLJ (met goede communicatie daarover) moeten uithuiszetten ... zou de lijdensweg drastisch verkort hebben. Maar net als vorige keer werd al in verkiezingsmodus gedraaid. Bij mij scoorde De Ridder hiermee in ieder geval zeker geen punten. Klein beetje wetgeving kennen AUB. Als een huurder netjes zijn verplichtingen nakomt, dan is het gewoonweg ONMOGELIJK om die uit het huis te zetten. En ook een klein beetje de situatie kennen meneer Lejuste 2.0. In de jaarrekening afgesloten per 30.06.2022 is er een voorziening geboekt van ruim 59.000 euro als huurachterstand aan de stad Aalst. Waarschijnlijk is net de laatste maand huur niet betaald, teppen. ![]() Het is duidelijk dat jij niets verhuurt. Anders zou je weten dat het in België VERSCHRIKKELIJK moeilijk is om iemand uit een huis of een pand te zetten. Dus, als er in het boekjaar 21-22 een huurachterstand was, dan is die - met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid - weggewerkt in 22-23. Gevolg: de rechtspersoon Eendracht Aalst (en niet PLJ!) kon niet door de stad uit het stadion gezet worden! En ik ben hoffelijk, dus ga ik mijn comment niet afsluiten met een scheldwoord. ![]() |
| 20 Jul 2023, 8:19 |
|
|
forumlegende
filip.dhose schreef: El Corredor (Light) schreef: filip.dhose schreef: Klein beetje wetgeving kennen AUB. Als een huurder netjes zijn verplichtingen nakomt, dan is het gewoonweg ONMOGELIJK om die uit het huis te zetten. En ook een klein beetje de situatie kennen meneer Lejuste 2.0. In de jaarrekening afgesloten per 30.06.2022 is er een voorziening geboekt van ruim 59.000 euro als huurachterstand aan de stad Aalst. Waarschijnlijk is net de laatste maand huur niet betaald, teppen. ![]() Het is duidelijk dat jij niets verhuurt. Anders zou je weten dat het in België VERSCHRIKKELIJK moeilijk is om iemand uit een huis of een pand te zetten. Dus, als er in het boekjaar 21-22 een huurachterstand was, dan is die - met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid - weggewerkt in 22-23. Gevolg: de rechtspersoon Eendracht Aalst (en niet PLJ!) kon niet door de stad uit het stadion gezet worden! En ik ben hoffelijk, dus ga ik mijn comment niet afsluiten met een scheldwoord. ![]() Natuurlijk, alles van achterstand werd op 2 juli 2022 direct betaald. Jij snapt het echt niet he. Hoe kan je nu zo zijn. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 20 Jul 2023, 8:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Allesweter schreef: Wat me zondag wel opviel was dat advocaat Mallego aandachtig de eerste training volgde op de zandberg. Zou mss kunnen dat 1 van de spelers/trainers hem als advocaat heeft om aan hun achterstallig loon te geraken? We zijn ondertussen 2 maanden verder toen PLJ op de vergadering zei dat hij die 3de bestuurder ging in orde brengen, met het uitstel van 3 maand zou het nu dus nog een maand zijn en de club kan geschrapt worden. Ze zijn dat bij de bond toch niet vergeten? Mss eens een reminder sturen ? Faillissement,schrapping, alles is beter dan met PLJ verder te dobberen. Het verhaal met de (zogezegde) zoektocht naar een overnemer doet me denken aan de situatie van Lokeren met De Vries, veel leugens en uitstellen maar uiteindelijk gewoon failliet, die zaten toen in 1B en konden overgenomen worden voor 5 miljoen €…. |
| 20 Jul 2023, 9:23 |
|
|
Vaste Waarde
filip.dhose schreef: El Corredor (Light) schreef: filip.dhose schreef: Klein beetje wetgeving kennen AUB. Als een huurder netjes zijn verplichtingen nakomt, dan is het gewoonweg ONMOGELIJK om die uit het huis te zetten. En ook een klein beetje de situatie kennen meneer Lejuste 2.0. In de jaarrekening afgesloten per 30.06.2022 is er een voorziening geboekt van ruim 59.000 euro als huurachterstand aan de stad Aalst. Waarschijnlijk is net de laatste maand huur niet betaald, teppen. ![]() Het is duidelijk dat jij niets verhuurt. Anders zou je weten dat het in België VERSCHRIKKELIJK moeilijk is om iemand uit een huis of een pand te zetten. Dus, als er in het boekjaar 21-22 een huurachterstand was, dan is die - met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid - weggewerkt in 22-23. Gevolg: de rechtspersoon Eendracht Aalst (en niet PLJ!) kon niet door de stad uit het stadion gezet worden! En ik ben hoffelijk, dus ga ik mijn comment niet afsluiten met een scheldwoord. ![]() Vraag anders eens aan de spelers hoelang ze al niet betaald zijn ? Nog even en de competitie gaat niet van start wegens geen spelers meer die vrij zijn en een club die volledig in de vernieling geraakt is door 1 man die door velen nog steeds als heilig beschouwd wordt. Een competitiestart komt er niet meer, tenzij een mirakel. |
| 20 Jul 2023, 9:54 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Neutralboy schreef: filip.dhose schreef: El Corredor (Light) schreef: En ook een klein beetje de situatie kennen meneer Lejuste 2.0. In de jaarrekening afgesloten per 30.06.2022 is er een voorziening geboekt van ruim 59.000 euro als huurachterstand aan de stad Aalst. Waarschijnlijk is net de laatste maand huur niet betaald, teppen. ![]() Het is duidelijk dat jij niets verhuurt. Anders zou je weten dat het in België VERSCHRIKKELIJK moeilijk is om iemand uit een huis of een pand te zetten. Dus, als er in het boekjaar 21-22 een huurachterstand was, dan is die - met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid - weggewerkt in 22-23. Gevolg: de rechtspersoon Eendracht Aalst (en niet PLJ!) kon niet door de stad uit het stadion gezet worden! En ik ben hoffelijk, dus ga ik mijn comment niet afsluiten met een scheldwoord. ![]() Vraag anders eens aan de spelers hoelang ze al niet betaald zijn ? Nog even en de competitie gaat niet van start wegens geen spelers meer die vrij zijn en een club die volledig in de vernieling geraakt is door 1 man die door velen nog steeds als heilig beschouwd wordt. Een competitiestart komt er niet meer, tenzij een mirakel. Ik zou wel eens willen weten hoeveel supporters die man nog heilig verklaren?????? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 20 Jul 2023, 9:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Kunnen we nu als supporter niets meer doen ?
Er waren toch Belgische investeerders , een droompiste lees ik hier , met kennis en middelen lees ik op facebook, waarschijnlijk afgehaakt omdat de vraagprijs te hoog was? Maar als lejuste de boeken neerlegt recupereert hij toch ook geen euro meer ? Kunnen die mensen nu echt niks meer doen ? |
| 20 Jul 2023, 10:28 |
|
|
Vaste Waarde
witteken schreef: Kunnen we nu als supporter niets meer doen ? Er waren toch Belgische investeerders , een droompiste lees ik hier , met kennis en middelen lees ik op facebook, waarschijnlijk afgehaakt omdat de vraagprijs te hoog was? Maar als lejuste de boeken neerlegt recupereert hij toch ook geen euro meer ? Kunnen die mensen nu echt niks meer doen ? Ja wachten op een faillissement zoals ik al een jaar verkondig ondertussen. Alleen had dit al tegen nieuwjaar moeten gebeuren en is dit nu rijkelijk te laat om deze competitiejaargang alles nog in orde te krijgen. Men had dit met nieuwjaar kunnen doen en een doorstart maken , ik heb dit hier tientallen keren vermeld maar men leest wat men wil lezen en men houdt vast aan iets dat er niet meer is. Stadion had LEEG moeten blijven vorig seizoen dan hat deze zwanenezang al veel vroeger afgelopen geweest. Nu is het te laat om er nog iets van te maken. I rest my case. |
| 20 Jul 2023, 10:40 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
witteken schreef: Kunnen we nu als supporter niets meer doen ? Er waren toch Belgische investeerders , een droompiste lees ik hier , met kennis en middelen lees ik op facebook, waarschijnlijk afgehaakt omdat de vraagprijs te hoog was? Maar als lejuste de boeken neerlegt recupereert hij toch ook geen euro meer ? Kunnen die mensen nu echt niks meer doen ? Volgens mij wil hij gewoon niet met de Belgische investeerders in zee gaan want in deze groep zou hij geen plaats meer hebben gehad om nog money te recupereren!!!! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 20 Jul 2023, 11:09 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Neutralboy schreef: witteken schreef: Kunnen we nu als supporter niets meer doen ? Er waren toch Belgische investeerders , een droompiste lees ik hier , met kennis en middelen lees ik op facebook, waarschijnlijk afgehaakt omdat de vraagprijs te hoog was? Maar als lejuste de boeken neerlegt recupereert hij toch ook geen euro meer ? Kunnen die mensen nu echt niks meer doen ? Ja wachten op een faillissement zoals ik al een jaar verkondig ondertussen. Alleen had dit al tegen nieuwjaar moeten gebeuren en is dit nu rijkelijk te laat om deze competitiejaargang alles nog in orde te krijgen. Men had dit met nieuwjaar kunnen doen en een doorstart maken , ik heb dit hier tientallen keren vermeld maar men leest wat men wil lezen en men houdt vast aan iets dat er niet meer is. Stadion had LEEG moeten blijven vorig seizoen dan hat deze zwanenezang al veel vroeger afgelopen geweest. Nu is het te laat om er nog iets van te maken. I rest my case. Klopt helemaal , met dank aan die 200 die het niet nodig vonden Maar ondertussen waren er toch tot voor kort nog Belgische, Vlaamse investeerders met goede bedoelingen die de club wou overnemen , kunnen we die nu echt niet meer rond de onderhandelingstafel krijgen ? |
| 20 Jul 2023, 11:11 |
|
|
Vaste Waarde
witteken schreef: Neutralboy schreef: witteken schreef: Kunnen we nu als supporter niets meer doen ? Er waren toch Belgische investeerders , een droompiste lees ik hier , met kennis en middelen lees ik op facebook, waarschijnlijk afgehaakt omdat de vraagprijs te hoog was? Maar als lejuste de boeken neerlegt recupereert hij toch ook geen euro meer ? Kunnen die mensen nu echt niks meer doen ? Ja wachten op een faillissement zoals ik al een jaar verkondig ondertussen. Alleen had dit al tegen nieuwjaar moeten gebeuren en is dit nu rijkelijk te laat om deze competitiejaargang alles nog in orde te krijgen. Men had dit met nieuwjaar kunnen doen en een doorstart maken , ik heb dit hier tientallen keren vermeld maar men leest wat men wil lezen en men houdt vast aan iets dat er niet meer is. Stadion had LEEG moeten blijven vorig seizoen dan hat deze zwanenezang al veel vroeger afgelopen geweest. Nu is het te laat om er nog iets van te maken. I rest my case. Klopt helemaal , met dank aan die 200 die het niet nodig vonden Maar ondertussen waren er toch tot voor kort nog Belgische, Vlaamse investeerders met goede bedoelingen die de club wou overnemen , kunnen we die nu echt niet meer rond de onderhandelingstafel krijgen ? Aan een lege doos geeft toch niemand geld ? Waarom geld uitgeven als je bij een faillissement gratis verder kan ? Het is als een huis kopen dat met zekerheid afgebroken wordt of een auto kopen die niet meer kan rijden. De waarde van dit EA is 0 euro, met veel goede wil max 150K. |
| 20 Jul 2023, 11:14 |
|
| Pagina 18 van 45 |
[ 670 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 45 Volgende |