|
|
| Pagina 19 van 45 |
[ 670 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 45 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Neutralboy schreef: witteken schreef: Neutralboy schreef: Ja wachten op een faillissement zoals ik al een jaar verkondig ondertussen. Alleen had dit al tegen nieuwjaar moeten gebeuren en is dit nu rijkelijk te laat om deze competitiejaargang alles nog in orde te krijgen. Men had dit met nieuwjaar kunnen doen en een doorstart maken , ik heb dit hier tientallen keren vermeld maar men leest wat men wil lezen en men houdt vast aan iets dat er niet meer is. Stadion had LEEG moeten blijven vorig seizoen dan hat deze zwanenezang al veel vroeger afgelopen geweest. Nu is het te laat om er nog iets van te maken. I rest my case. Klopt helemaal , met dank aan die 200 die het niet nodig vonden Maar ondertussen waren er toch tot voor kort nog Belgische, Vlaamse investeerders met goede bedoelingen die de club wou overnemen , kunnen we die nu echt niet meer rond de onderhandelingstafel krijgen ? Aan een lege doos geeft toch niemand geld ? Waarom geld uitgeven als je bij een faillissement gratis verder kan ? Het is als een huis kopen dat met zekerheid afgebroken wordt of een auto kopen die niet meer kan rijden. De waarde van dit EA is 0 euro, met veel goede wil max 150K. Dat wist iedereen alleen lejuste dacht dat hij nog miljoenen ging krijgen .Dat het nu al 10 weken duurt , wil toch ook zeggen dat al die andere potentiële investeerders er geen geld voor willen geven , daarom mijn vraag of we die Vlaamse investeerders niet terug rond de tafel kunnen krijgen ? |
| 20 Jul 2023, 11:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Welke waarde heeft de club nog? Geen deftig stadion,geen supporters meer en binnenkort ook geen spelers meer
Moest ik interesse hebben,ik wacht toch gewoon tot het volledig op zijn gat zit om dan over te nemen En dat zit er snel aan te komen en geloof me die investeerders zullen er dan wel staan. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Jul 2023, 11:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
witteken schreef: Neutralboy schreef: witteken schreef: Klopt helemaal , met dank aan die 200 die het niet nodig vonden Maar ondertussen waren er toch tot voor kort nog Belgische, Vlaamse investeerders met goede bedoelingen die de club wou overnemen , kunnen we die nu echt niet meer rond de onderhandelingstafel krijgen ? Aan een lege doos geeft toch niemand geld ? Waarom geld uitgeven als je bij een faillissement gratis verder kan ? Het is als een huis kopen dat met zekerheid afgebroken wordt of een auto kopen die niet meer kan rijden. De waarde van dit EA is 0 euro, met veel goede wil max 150K. Dat wist iedereen alleen lejuste dacht dat hij nog miljoenen ging krijgen .Dat het nu al 10 weken duurt , wil toch ook zeggen dat al die andere potentiële investeerders er geen geld voor willen geven , daarom mijn vraag of we die Vlaamse investeerders niet terug rond de tafel kunnen krijgen ? Neen, daarvoor is het te laat nu. Het moest snel gaan, om verscheidene redenen. (Toch die ene partij waar ik over spreek. Geen idee wie er nog bij zijn "twintig partijen" zat) _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 20 Jul 2023, 12:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
hansken schreef: witteken schreef: Neutralboy schreef: Aan een lege doos geeft toch niemand geld ? Waarom geld uitgeven als je bij een faillissement gratis verder kan ? Het is als een huis kopen dat met zekerheid afgebroken wordt of een auto kopen die niet meer kan rijden. De waarde van dit EA is 0 euro, met veel goede wil max 150K. Dat wist iedereen alleen lejuste dacht dat hij nog miljoenen ging krijgen .Dat het nu al 10 weken duurt , wil toch ook zeggen dat al die andere potentiële investeerders er geen geld voor willen geven , daarom mijn vraag of we die Vlaamse investeerders niet terug rond de tafel kunnen krijgen ? Neen, daarvoor is het te laat nu. Het moest snel gaan, om verscheidene redenen. (Toch die ene partij waar ik over spreek. Geen idee wie er nog bij zijn "twintig partijen" zat) spijtig , wachten dus op de volgende louche figuur die het hier gaat overnemen . |
| 20 Jul 2023, 12:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
De Ridder heeft met de aankoop van die grond wel gemaakt dat de club iets waard is, maar uiteraard spreken we dan over max een paar 100.000€ ipv de miljoenen die PLJ denk te krijgen
Die prijs slaat dan eigenlijk alleen op die bouwgrond want de club is niets waard. Dan blijft de vraag welke investeerder geld gaat steken in een grond die van stad Aalst blijft? Laat staan een buitenlandse investeerder en dan nog om op het 4de niveau te starten waarbij het komend seizoen sowieso al verloren is…. |
| 20 Jul 2023, 15:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik zie het niet meer goedkomen (geen overnamen en zeker niet met PLJ).
Wat zijn de mogelijkheden nog als de club ermee ophoudt voor de competitiestart? K vermoed dat het al te laat is om nog dit seizoen een doorstart ofzo te maken? Jaartje zonder competitie en dan hopen om via een stamnummer ergens zo hoog mogelijk te starten? En anders 4de provinciale? Verstuurd vanaf mijn RMX3363 met Tapatalk |
| 20 Jul 2023, 22:46 |
|
|
Freak
|
| 22 Jul 2023, 9:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
waly 2 schreef: https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230721_96445367 Dus in feite nog 1 kandidaat die uiteindelijk waarschijnlijk ook nog zal afhaken. |
| 22 Jul 2023, 10:41 |
|
|
forumlegende
Allesweter schreef: waly 2 schreef: https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230721_96445367 Dus in feite nog 1 kandidaat die uiteindelijk waarschijnlijk ook nog zal afhaken. Aalstasataray? Zoiets binnenkort? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 22 Jul 2023, 10:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: RE: Re: Overname Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef: Allesweter schreef: waly 2 schreef: https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230721_96445367 Dus in feite nog 1 kandidaat die uiteindelijk waarschijnlijk ook nog zal afhaken. Aalstasataray? Zoiets binnenkort? Verstuurd vanaf mijn RMX3363 met Tapatalk |
| 22 Jul 2023, 12:47 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
waly 2 schreef: https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230721_96445367 kan die WR eigenlijk een artikel over ons schrijven zonder minstens 1 passage over Dender ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Jul 2023, 11:19 |
|
|
Freak
dat dacht ik ook.
![]() |
| 23 Jul 2023, 12:19 |
|
|
Er wordt de komende 48uur witte rook verwacht.
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 23 Jul 2023, 12:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
hansken schreef: Er wordt de komende 48uur witte rook verwacht. Turken gaan (overnemen) en plj blijft in de club Spelers sinds mei niet meer betaald. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Jul 2023, 13:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bakkie schreef: hansken schreef: Er wordt de komende 48uur witte rook verwacht. Turken gaan (overnemen) en plj blijft in de club Spelers sinds mei niet meer betaald. Ik had wel verwacht dat PLJ in de club ging blijven….. De slechts mogelijke optie dus. |
| 23 Jul 2023, 13:23 |
|
| Pagina 19 van 45 |
[ 670 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 45 Volgende |