|
|
| Pagina 20 van 45 |
[ 670 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 45 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
iendrachter schreef: Bakkie schreef: hansken schreef: Er wordt de komende 48uur witte rook verwacht. Turken gaan (overnemen) en plj blijft in de club Spelers sinds mei niet meer betaald. Ik had wel verwacht dat PLJ in de club ging blijven….. De slechts mogelijke optie dus. Het is eerder zwarte rook. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Jul 2023, 13:25 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 205 Leeftijd: 71 Locatie: Kreta |
PLJ'den uzakta, daha fazla para kazanmak mümkün değil mi?
|
| 23 Jul 2023, 14:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Als dienen troeten van ne PLJ aan boord blijft, hoop ik dat de rangen gesloten kunnen worden voor een boycot thuis en uit.
|
| 23 Jul 2023, 14:26 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Petroe69 schreef: Als dienen troeten van ne PLJ aan boord blijft, hoop ik dat de rangen gesloten kunnen worden voor een boycot thuis en uit. ![]() |
| 23 Jul 2023, 14:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Zou wel uit de club gaan maar wel nog een deel van het bouwproject gaan ontwikkelen...
Zeg er wel bij ZOU, denk dat we het wel nog gaan horen binnenkort zeker? _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 23 Jul 2023, 17:53 |
|
|
Freak
allee toch nog fc furkan
![]() |
| 23 Jul 2023, 19:39 |
|
|
Freak
ze zullen nogal abonnementen verkopen op den bolleweg
![]() |
| 23 Jul 2023, 19:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
hansken schreef: Zou wel uit de club gaan maar wel nog een deel van het bouwproject gaan ontwikkelen... Zeg er wel bij ZOU, denk dat we het wel nog gaan horen binnenkort zeker? Heb ik ook horen zeggen, dat hij verbouwing van het stadion nog zou realiseren zonder nog in het bestuur te zitten Dat mag hij van mij nog doen ,maar dat is dan wel alles |
| 23 Jul 2023, 20:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Allesweter schreef: hansken schreef: Zou wel uit de club gaan maar wel nog een deel van het bouwproject gaan ontwikkelen... Zeg er wel bij ZOU, denk dat we het wel nog gaan horen binnenkort zeker? Heb ik ook horen zeggen, dat hij verbouwing van het stadion nog zou realiseren zonder nog in het bestuur te zitten Dat mag hij van mij nog doen ,maar dat is dan wel alles Dus hij mag twee keer langs de kassa passeren dan? Stuk van zijne RC recupereren en dan geld opstrijken voor enige ontwikkeling van het stadion? Zal uiteraard de beste keuze voor de club zijn die is overgebleven Communiceren met Turken dat wordt nieuw(s), wie stelt zich kandidaat als supportersvertegenwoordiger? |
| 24 Jul 2023, 10:30 |
|
|
forumlegende
DT schreef: Allesweter schreef: hansken schreef: Zou wel uit de club gaan maar wel nog een deel van het bouwproject gaan ontwikkelen... Zeg er wel bij ZOU, denk dat we het wel nog gaan horen binnenkort zeker? Heb ik ook horen zeggen, dat hij verbouwing van het stadion nog zou realiseren zonder nog in het bestuur te zitten Dat mag hij van mij nog doen ,maar dat is dan wel alles Dus hij mag twee keer langs de kassa passeren dan? Stuk van zijne RC recupereren en dan geld opstrijken voor enige ontwikkeling van het stadion? Zal uiteraard de beste keuze voor de club zijn die is overgebleven Communiceren met Turken dat wordt nieuw(s), wie stelt zich kandidaat als supportersvertegenwoordiger? Dat lijkt me iets voor Bakkie... ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 24 Jul 2023, 10:45 |
|
|
forumlegende
hansken schreef: Zou wel uit de club gaan maar wel nog een deel van het bouwproject gaan ontwikkelen... Zeg er wel bij ZOU, denk dat we het wel nog gaan horen binnenkort zeker? PLJ die de tribune nog mee mag realiserne wordt een ramp. Hij kent niets van voetbal, niets van supportern, niets van sfeer creëren en beleven. Gevolg: hij zet gewoon een zuiver commerciële tribune waar hij zoveel mogleijk poen denkt aan over te houden en de modale supporter die nu de Tent bemandt en zorgt voro de sfeer, zal met lege handen achter blijven. Bye-bye sfeer. Want op overleg ivm ontwerp van de nieuwe tribune, laat staan inspraak, moeten we bij onze zonnekoning niet op rekenen ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 24 Jul 2023, 11:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor (Light) schreef: DT schreef: Allesweter schreef: Heb ik ook horen zeggen, dat hij verbouwing van het stadion nog zou realiseren zonder nog in het bestuur te zitten Dat mag hij van mij nog doen ,maar dat is dan wel alles Dus hij mag twee keer langs de kassa passeren dan? Stuk van zijne RC recupereren en dan geld opstrijken voor enige ontwikkeling van het stadion? Zal uiteraard de beste keuze voor de club zijn die is overgebleven Communiceren met Turken dat wordt nieuw(s), wie stelt zich kandidaat als supportersvertegenwoordiger? Dat lijkt me iets voor Bakkie... ![]() Is eerder iets voor een van zijn bodyguards _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Jul 2023, 11:39 |
|
|
Vaste Waarde
Als dit realiteit zou worden , definitief einde verhaal EA voor mij.
Dan mag ik zelfs verwijderd worden van dit forum dat ik die miserie niet meer kan lezen en zien. |
| 24 Jul 2023, 11:51 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
PLJ is eigenlijk heel voorspelbaar
"Het beste voor de club" betekent "Het beste voor mijn eigen" "De emmer is vol" betekent "mijn zakken zijn nog noet vol genoeg" Wie hier nog van verschiet ... Hij hangt aan mekaar van de leugens. Is altijd zo geweest. In elk interview in elke vergadering. Dramatisch einde voor de club .. maar dat stond in de halve manen geschreven |
| 24 Jul 2023, 11:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: RE: Re: Overname Eendracht Aalst
Neutralboy schreef: Als dit realiteit zou worden , definitief einde verhaal EA voor mij. Dan mag ik zelfs verwijderd worden van dit forum dat ik die miserie niet meer kan lezen en zien. Slechter dan PLJ kan hopelijk niet en alhoewel ik ook liever een lokale overname gezien had, moeten we buitenlandse investeerders een kans geven als ze goeie bedoelingen hebben. Vraag is natuurlijk nog altijd of er wel een overname komt en zo ja, wat hun bedoelingen zijn Verstuurd vanaf mijn RMX3363 met Tapatalk |
| 24 Jul 2023, 13:42 |
|
| Pagina 20 van 45 |
[ 670 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 45 Volgende |