Overname Eendracht Aalst - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 670 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 45
 Overname Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Toch triest dat we zelfs niet meer in staat zijn om een vierdeklasser in eigen beheer te houden, werkelijk alles in België wordt verkocht aan buitenlanders.

24 Jul 2023, 14:38
forumlegende

Moet het nog zien gebeuren. In Turkije kennen ze PLJ (nog) niet, arme Turken.
Kenmerkend zijn die buitenlandse overnames ook voor het voetbalbeleid in dit land. Er is er helemaal geen.
Verkocht worden aan Erdogan...asjemenou.

24 Jul 2023, 20:12
Vaste Waarde

Kom net van zandberg , training van de beloften of wat daar nog van overschiet.
Geen warm water meer in douches, geen bieren meer in kantine ( behalve een vervallen aangesloten vat) en een halve frigo frisdrank.
Beloften gemengd met U 19 was net 1 ploeg, 16 jongens samen terwijl men eigenlijk 3 ploegen nodig heeft.
Trainers die hun best doen met wat er nog rest aan materiaal letterlijk en figuurlijk en die allemaal hetzelfde zeggen : NIEMAND hier die in een zogezegde overname gelooft.

Nog NOOIT heeft deze club zo diep gezeten en toch zijn er nog steeds die PLJ beschermen, ik begrijp het niet.

24 Jul 2023, 22:00
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Is altijd afwachten met buitenlandse investeerders. Zitten veel slechte tussen.

Enige Turkse voorbeeld dat ik ken, is Westerlo en daar lijkt het wel goed te lopen. Groeien gestaag, nog redelijk wat Belgen en de aanwezige buitenlanders zijn verschillende nationaliteiten (dus niet een halve ploeg Turken ofzo).

Verstuurd vanaf mijn RMX3363 met Tapatalk

24 Jul 2023, 22:03
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bericht Re: RE: Re: Overname Eendracht Aalst
Neutralboy schreef:
Kom net van zandberg , training van de beloften of wat daar nog van overschiet.
Geen warm water meer in douches, geen bieren meer in kantine ( behalve een vervallen aangesloten vat) en een halve frigo frisdrank.
Beloften gemengd met U 19 was net 1 ploeg, 16 jongens samen terwijl men eigenlijk 3 ploegen nodig heeft.
Trainers die hun best doen met wat er nog rest aan materiaal letterlijk en figuurlijk en die allemaal hetzelfde zeggen : NIEMAND hier die in een zogezegde overname gelooft.

Nog NOOIT heeft deze club zo diep gezeten en toch zijn er nog steeds die PLJ beschermen, ik begrijp het niet.
Heb jij enig idee wat nog mogelijk is als er geen overname komt?

PLJ moet sowieso weg. Grootste ramp die we hier gehad hebben.

Kan er nog een doorstart komen (eventueel in lagere reeks) als het nu stopt of is het sowieso te laat voor dit seizoen? En wat dan? Seizoen niks en nadien opnieuw beginnen?

Verstuurd vanaf mijn RMX3363 met Tapatalk

24 Jul 2023, 22:08
Vaste Waarde

Mogelijke doorstarters zullen over de nodige gelden moeten beschikken. "Aan het nummer zijn ook alle bondsschulden verbonden. Dat gaat onder meer om de achterstallige spelerslonen, tekengelden en boetes.
Maar dit hangt allemaal af van een curator, en wat de licentiecommissie beslist.
Maw zoals ik al zei veel te laat nu om in principe het seizoen op een deftige manier te kunnen starten.
Ik zeg dit echt niet om mijn gelijk te halen , verre van, alleen vind ik het doodjammer dat zelfs nu nog altijd niet iedereen op 1 lijn te krijgen is.

24 Jul 2023, 22:20
nieuw in de eerste ploeg

Ik weet niet meer op wat we als supporters moeten hopen, niks meer denk ik.
PLJ die volledig uit de club gaat zou het minste moeten zijn, maar dat geloof ik niet.
Het verleden heeft bewezen dat je van die man werkelijk niks mag geloven.
Nog enkele dagen en alle spelers kunnen transfervrij vertrekken.

24 Jul 2023, 23:19
Freak

iemand witte rook gezien? :D

25 Jul 2023, 15:58
Nationale Ploeg

waly 2 schreef:
iemand witte rook gezien? :D

Ja. Maar volgens mijn vrouw komt het omdat ik ietsje te veel bonen, tabasco en sjalot in hare Chili con carne had gedraaid.

25 Jul 2023, 17:59
nieuw in de eerste ploeg

De afgelopen weken vonden er onderhandelingen plaats met de 3 overblijvende, buitenlandse partijen die zich kandidaat stelden om onze club over te nemen. Deze gesprekken zijn gisteren uitgemond in een keuze voor een geschikte overnemer. De laatste praktische zaken zullen nu worden afgehandeld waarna er een officiële berichtgeving zal volgen. Voorzitter Patrick Le Juste hoopt deze week de overname volledig af te ronden.

25 Jul 2023, 19:59
Vaste Waarde

Weir zen jongens van de veirkemet wordt tevens het nieuwe clublied. :wave:

25 Jul 2023, 20:17
nieuw in de eerste ploeg

Voorzitter Patrick Le Juste hakte de knoop door en rondt eerstdaags de overname van Eendracht Aalst af. De keuze voor een buitenlandse overnemer is geen verrassing, want de twee Belgische kandidaten haakten eerder al af. Le Juste onderhandelde deze week nog met de drie resterende buitenlandse investeerders en koos uiteindelijk volgens betrouwbare bronnen voor een Turkse overnemer. Nog deze week hoopt Le Juste de laatste praktische zaken af te handelen, waarna de Dilbekenaar officieel wil communiceren. (rwd)

25 Jul 2023, 21:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Welkom Onur Kilic als hoofd trainer van de U 16. :EA:

26 Jul 2023, 9:01
Nationale Ploeg

iendrachter schreef:
Voorzitter Patrick Le Juste hakte de knoop door en rondt eerstdaags de overname van Eendracht Aalst af. De keuze voor een buitenlandse overnemer is geen verrassing, want de twee Belgische kandidaten haakten eerder al af. Le Juste onderhandelde deze week nog met de drie resterende buitenlandse investeerders en koos uiteindelijk volgens betrouwbare bronnen voor een Turkse overnemer. Nog deze week hoopt Le Juste de laatste praktische zaken af te handelen, waarna de Dilbekenaar officieel wil communiceren. (rwd)

Aangezien deze communicatie van PLJ zelf komt zal het zo goed als zeker rond zijn met de Turken. Vraag is vooral welke ‘constructie’ hij heeft ineen geflanst.

26 Jul 2023, 9:10
forumlegende

't hamburgerkot zal dus weldra vervangen wordne door een pitta-tent :zzz:

Voor Carl is dit wel heel goed nieuws. Als Vantjen in een intervieuw nog eens vraagt wat er is misgelopen, waardoor ze verloren zijn moet hij het niet meer op het plein, of de laaghangende zon, of den arbiter of ... steken, maar kan hij gewoon antwoorden: Durum standigheden :banana:
Dan verstaan die Turken dat ook direct.

26 Jul 2023, 9:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 670 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 45