Overname Eendracht Aalst - Pagina 22 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 670 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 45
 Overname Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
De Pascal haalt zijn slag thuis,de Vlaamse leeuw zal vervangen worden door de grijze wolven vlag,benieuwd naar de mening van de rechts gezinden. :D

26 Jul 2023, 9:52
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bericht Re: RE: Re: Overname Eendracht Aalst
Timoilsjt schreef:
't hamburgerkot zal dus weldra vervangen wordne door een pitta-tent :zzz:

Voor Carl is dit wel heel goed nieuws. Als Vantjen in een intervieuw nog eens vraagt wat er is misgelopen, waardoor ze verloren zijn moet hij het niet meer op het plein, of de laaghangende zon, of den arbiter of ... steken, maar kan hij gewoon antwoorden: Durum standigheden :banana:
Dan verstaan die Turken dat ook direct.
Ik hoop echt dat Carl bij de club kan blijven. Is een echte Iendrachter met een hart voor de club. Maar dan als T3 of jeugdtrainer of verantwoordelijke voor het secretariaat ofzo.

Maar laat ons toch maar een betere hoofdtrainer halen

Verstuurd vanaf mijn RMX3363 met Tapatalk

26 Jul 2023, 12:20
forumlegende

Smetje schreef:
Timoilsjt schreef:

Voor Carl is dit wel heel goed nieuws. Als Vantjen in een intervieuw nog eens vraagt wat er is misgelopen, waardoor ze verloren zijn moet hij het niet meer op het plein, of de laaghangende zon, of den arbiter of ... steken, maar kan hij gewoon antwoorden: Durum standigheden :banana:
Ik hoop echt dat Carl bij de club kan blijven. Is een echte Iendrachter met een hart voor de club. Maar dan als T3 of jeugdtrainer of verantwoordelijke voor het secretariaat ofzo.

Fatih Terim waarschijnlijk, Volkan Demirel de keepers en Hakan Sukur sportief directeur...

Zoiets? :D

26 Jul 2023, 12:34
nieuw in de eerste ploeg

AlostanA schreef:
iendrachter schreef:
Voorzitter Patrick Le Juste hakte de knoop door en rondt eerstdaags de overname van Eendracht Aalst af. De keuze voor een buitenlandse overnemer is geen verrassing, want de twee Belgische kandidaten haakten eerder al af. Le Juste onderhandelde deze week nog met de drie resterende buitenlandse investeerders en koos uiteindelijk volgens betrouwbare bronnen voor een Turkse overnemer. Nog deze week hoopt Le Juste de laatste praktische zaken af te handelen, waarna de Dilbekenaar officieel wil communiceren. (rwd)

Aangezien deze communicatie van PLJ zelf komt zal het zo goed als zeker rond zijn met de Turken. Vraag is vooral welke ‘constructie’ hij heeft ineen geflanst.

Daar ben ik ook benieuwd naar, die Turken zullen geen miljoen(en) € betalen en PLJ gaat dat bedrag niet laten vallen.
Hij zal denk ik voor een deel in de club blijven, kan bijna niet anders.
Er ligt hier wel serieus wat werk op de plank om er iets van te maken, er is op geen enkel gebied structuur in de club en binnen een maand begint de competitie en je hebt een halve ploeg.
Ik hoop dat ze beginnen met een sportieve structuur met een bekwame T1 en T2 met ervaring in onze amateurreeksen (bvb Van Acker) en een sportief manager.
Ik hoop alleen niet dat hier buitenlanders uit het Turkse voetbal gaan aangesteld worden voor deze functies.
Carl mag gerust het pittakraam buiten het stadion openhouden :D .
Zijn de spelers/trainers ondertussen betaald? Ik dacht dat het vandaag de laatste dag was…

26 Jul 2023, 12:55
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Kans is groot dat we daar nooit een Turk zien of horen ook.

26 Jul 2023, 13:50
nieuw in de eerste ploeg

En nu gaat het snel daar zijn de abonnementen al
Nu nog 8 nieuwe spelers en we kunnen beginnen

26 Jul 2023, 13:51
Vaste Waarde

"Tribune E dient voorbehouden te worden voor de bezoekende supporters".

26 Jul 2023, 14:02

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Neutralboy schreef:

De mensen die daar al jaar en dag een abonnement hebben kunnen verhuizen ver amper 50 uit supps die komen opdagen,maar PLJ ging alles doen wat het beste was voor club en supporters :plat:

26 Jul 2023, 14:29
Vaste Waarde

En tijdens een overname geld betalen op een rekening waarvan niemand weet van wie ze nu eigenlijk is.
Zeer raar weer allemaal.
Iemand heeft nog de laatste centjes nodig of vertrekt NIET uit Ea, anders kan dit niet.

26 Jul 2023, 14:33
nieuw in de eerste ploeg

Allesweter schreef:
En nu gaat het snel daar zijn de abonnementen al
Nu nog 8 nieuwe spelers en we kunnen beginnen

De prijzen van de abonnementen waren al vastgelegd voor er een overnemer was, officieel is deze er nu ook nog niet, nog een signaal denk ik dat PLJ gewoon in de club blijft.

26 Jul 2023, 15:16
forumlegende

Bakkie schreef:
Neutralboy schreef:

De mensen die daar al jaar en dag een abonnement hebben kunnen verhuizen ver amper 50 uit supps die komen opdagen,maar PLJ ging alles doen wat het beste was voor club en supporters :plat:

Alweer een duidelijk teken dat PLJ én de nieuwe overnemers geen zak inzitten met de eigen supporters... Die paar bezoekers kunnen ze gerust beneden zetten in den F, we hebben daar ook nog gestaan. Er is een drankstand en voldoende plaats.

26 Jul 2023, 16:44
Vaste Waarde

Zeg mannekes, zijn er hier nu niet enkelen druk bezig met het vel van die Turkse beer te verkopen voor hij er werkelijk is ? Wil dit eerst toch nog eens werkelijkheid zien worden allemaal zenne want die Le Juste is voor geen haar te betrouwen... :crazy:

26 Jul 2023, 19:00
Vaste Waarde

Kgeloof er ook niet te veel van, het was HNB die dit aankondigde.
Net nu de spelers blijkbaar vrij kunnen zijn wegens wanbetalingen kan je een abbo kopen?
Dat ruikt naar snel wat geld oprapen om nog iets te kunnen betalen of wie weet wat er met het geld van het abbo gebeurt.
Zonder zekerheid over een overname abbonementen verkopen, :crazy:

26 Jul 2023, 19:12

Website: http://www.iendracht.be
El Corredor (Light) schreef:
Smetje schreef:
Timoilsjt schreef:

Fatih Terim waarschijnlijk, Volkan Demirel de keepers en Hakan Sukur sportief directeur...

Zoiets? :D
We kunnen er allemaal om lachen, maar momenteel zegt alles in koeien van letters "de kelk zal tot op de bodem geledigd moeten worden".

We zijn nog lang niet op het punt van ommekeer, en naar mijn persoonlijke mening er zelfs verder van verwijderd dan op het moment dat PLJ aangaf de club te koop te stellen.

26 Jul 2023, 23:06

Website: http://www.iendracht.be
mamananeto schreef:
Zeg mannekes, zijn er hier nu niet enkelen druk bezig met het vel van die Turkse beer te verkopen voor hij er werkelijk is ? Wil dit eerst toch nog eens werkelijkheid zien worden allemaal zenne want die Le Juste is voor geen haar te betrouwen... :crazy:

Ja, zelfs een piste die ik nog niet overwogen had maar nu je het hier zo zegt, absoluut niet ondenkbaar.

26 Jul 2023, 23:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 670 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 45