|
|
| Pagina 24 van 45 |
[ 670 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 45 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
filip.dhose schreef: witteken schreef: wevege schreef: Iendrachter, vanwaar komt deze informatie. Op site van EA staat er niets en ook niet op facebook EA https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230730_94677563 Het nieuwsblad, precies goede vriendjes met lejuste ? Het is uit de enige hoek dat we informatie krijgen . Of het klopt dat is iets anders ? Misschien wil PLJ vermijden dat hij in een Kortrijks Kaminski-scenario terechtkomt, en wacht hij tot alles afgetoetst is door advocaten van beide partijen, alles zwart-op-wit op papier staat en de centjes op zijn rekening staan. Of tot wanneer er een bankgarantie is, en dan denk ik dat dat een Belgische bank moet zijn. Want geld dat uit het buitenland komt, moet altijd eerst door de bank gescreend worden (om witgewassen misdaadgeld te vermijden). Dhose - jij bent dus echt geweldig he man.. No hard feelings further - maar heb jij echt nog nooit van iemand de feedback gekregen dat jij ongelooflijk betweterig en betuttelend overkomt ? Net een schoolmeester begot ! Voor alle duidelijkheid : er zitten normaliter geen kleuters op dit forum hoor... ![]() |
| 30 Jul 2023, 19:25 |
|
|
Vaste Waarde
Allesweter schreef: Maar lang mag het toch niet meer duren , voor er iets concreet is. Beker en competitie komen eraan, met beperkte kern Ging het dit weekend allemaal niet in orde komen, juist nog wat faciliteiten? En nu opnieuw terug een andere investeerder voor moest het niet in orde komen ,ik heb er toch serieus mijn twijfels over. formaliteiten? |
| 30 Jul 2023, 20:00 |
|
|
Vaste Waarde
mamananeto schreef: filip.dhose schreef: witteken schreef: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230730_94677563 Het nieuwsblad, precies goede vriendjes met lejuste ? Het is uit de enige hoek dat we informatie krijgen . Of het klopt dat is iets anders ? Misschien wil PLJ vermijden dat hij in een Kortrijks Kaminski-scenario terechtkomt, en wacht hij tot alles afgetoetst is door advocaten van beide partijen, alles zwart-op-wit op papier staat en de centjes op zijn rekening staan. Of tot wanneer er een bankgarantie is, en dan denk ik dat dat een Belgische bank moet zijn. Want geld dat uit het buitenland komt, moet altijd eerst door de bank gescreend worden (om witgewassen misdaadgeld te vermijden). Dhose - jij bent dus echt geweldig he man.. No hard feelings further - maar heb jij echt nog nooit van iemand de feedback gekregen dat jij ongelooflijk betweterig en betuttelend overkomt ? Net een schoolmeester begot ! Voor alle duidelijkheid : er zitten normaliter geen kleuters op dit forum hoor... ![]() Nog nooit gehoord van 'deftige argumenten gebruiken om je gelijk te halen', zeker? Ik heb tenminste nog nooit iemand uitgescholden of beledigd (op dit forum ) . |
| 30 Jul 2023, 20:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
filip.dhose schreef: mamananeto schreef: filip.dhose schreef: Misschien wil PLJ vermijden dat hij in een Kortrijks Kaminski-scenario terechtkomt, en wacht hij tot alles afgetoetst is door advocaten van beide partijen, alles zwart-op-wit op papier staat en de centjes op zijn rekening staan. Of tot wanneer er een bankgarantie is, en dan denk ik dat dat een Belgische bank moet zijn. Want geld dat uit het buitenland komt, moet altijd eerst door de bank gescreend worden (om witgewassen misdaadgeld te vermijden). Dhose - jij bent dus echt geweldig he man.. No hard feelings further - maar heb jij echt nog nooit van iemand de feedback gekregen dat jij ongelooflijk betweterig en betuttelend overkomt ? Net een schoolmeester begot ! Voor alle duidelijkheid : er zitten normaliter geen kleuters op dit forum hoor... ![]() Nog nooit gehoord van 'deftige argumenten gebruiken om je gelijk te halen', zeker? Ik heb tenminste nog nooit iemand uitgescholden of beledigd (op dit forum ) .Das omdat je geen echte Aalstenaar zijt ook ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 30 Jul 2023, 21:13 |
|
|
Vaste Waarde
Bakkie schreef: filip.dhose schreef: mamananeto schreef: Dhose - jij bent dus echt geweldig he man.. No hard feelings further - maar heb jij echt nog nooit van iemand de feedback gekregen dat jij ongelooflijk betweterig en betuttelend overkomt ? Net een schoolmeester begot ! Voor alle duidelijkheid : er zitten normaliter geen kleuters op dit forum hoor... ![]() Nog nooit gehoord van 'deftige argumenten gebruiken om je gelijk te halen', zeker? Ik heb tenminste nog nooit iemand uitgescholden of beledigd (op dit forum ) .Das omdat je geen echte Aalstenaar zijt ook ![]() Ziezo, daar zijn we weer bij de essentie: ik ben minderwaardig omdat ik geen echte Aalstenaar ben, en daarom heb ik minder of geen recht om op dit forum mijn mening te uiten. Ik heb dit waarschijnlijk al eens gezegd/geschreven: EA is er niet alleen voor de Aalstenaars. Mocht dat wel zo zijn, en het hinterland van de club is enkel de stad Aalst (met pakweg 80.000 inwoners), dan moet men stoppen met zeiken dat we maar in vierde klasse spelen, want dan is dat het juiste niveau. Bestaan er trouwens binnen Aalst ook inferieuren? Zijn de "echte" Oilsjteniers van het centrum (grenzen 1976) beter dan de inwoners van de randgemeenten (Baardegem, Moorsel, Nieuwerkerken, ...)? Als we een profclub willen in Aalst (1A/1B), dan zal die enkel kunnen overleven met een hinterland dat veel groter is dan alleen maar Aalst nl. de Denderstreek of het historische Land van Aalst. Wie dat niet inziet, ontkent het licht van de zon. Ga ter vergelijking maar eens kijken naar de website van Westerlo, waarop de club zich zeer uitdrukkelijk opwerpt en profileert als dé club van de Zuiderkempen. |
| 31 Jul 2023, 0:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
filip.dhose schreef: Bakkie schreef: filip.dhose schreef: Nog nooit gehoord van 'deftige argumenten gebruiken om je gelijk te halen', zeker? Ik heb tenminste nog nooit iemand uitgescholden of beledigd (op dit forum ) .Das omdat je geen echte Aalstenaar zijt ook ![]() Ziezo, daar zijn we weer bij de essentie: ik ben minderwaardig omdat ik geen echte Aalstenaar ben, en daarom heb ik minder of geen recht om op dit forum mijn mening te uiten. Ik heb dit waarschijnlijk al eens gezegd/geschreven: EA is er niet alleen voor de Aalstenaars. Mocht dat wel zo zijn, en het hinterland van de club is enkel de stad Aalst (met pakweg 80.000 inwoners), dan moet men stoppen met zeiken dat we maar in vierde klasse spelen, want dan is dat het juiste niveau. Bestaan er trouwens binnen Aalst ook inferieuren? Zijn de "echte" Oilsjteniers van het centrum (grenzen 1976) beter dan de inwoners van de randgemeenten (Baardegem, Moorsel, Nieuwerkerken, ...)? Als we een profclub willen in Aalst (1A/1B), dan zal die enkel kunnen overleven met een hinterland dat veel groter is dan alleen maar Aalst nl. de Denderstreek of het historische Land van Aalst. Wie dat niet inziet, ontkent het licht van de zon. Ga ter vergelijking maar eens kijken naar de website van Westerlo, waarop de club zich zeer uitdrukkelijk opwerpt en profileert als dé club van de Zuiderkempen. Ocharme Calimero begrijp je het weer niet ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 31 Jul 2023, 8:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Overname Eendracht Aalst, The Movie. Spijtig dat hier niet aan gedacht is. Had zeker de concurrentie aangekund met die andere blockbusters Barbie en Oppenheimer. De popcornverkoop zou nogal boomen zeg
![]() |
| 31 Jul 2023, 9:38 |
|
|
forumlegende
Dat is echt niet de essentie hoor, dat sommigen hier geen Aalstenaar zijn, als je denkt dat dat de reden is...alhoewel er wel evenveel dwaze praat uitkomt dan bij een echte Ajuin (na een pintje of tien).
Ken uzelf, zei menig Grieks filosoof al lang geleden. |
| 31 Jul 2023, 10:11 |
|
|
Vaste Waarde
Bakkie schreef: filip.dhose schreef: Bakkie schreef: Das omdat je geen echte Aalstenaar zijt ook ![]() Ziezo, daar zijn we weer bij de essentie: ik ben minderwaardig omdat ik geen echte Aalstenaar ben, en daarom heb ik minder of geen recht om op dit forum mijn mening te uiten. Ik heb dit waarschijnlijk al eens gezegd/geschreven: EA is er niet alleen voor de Aalstenaars. Mocht dat wel zo zijn, en het hinterland van de club is enkel de stad Aalst (met pakweg 80.000 inwoners), dan moet men stoppen met zeiken dat we maar in vierde klasse spelen, want dan is dat het juiste niveau. Bestaan er trouwens binnen Aalst ook inferieuren? Zijn de "echte" Oilsjteniers van het centrum (grenzen 1976) beter dan de inwoners van de randgemeenten (Baardegem, Moorsel, Nieuwerkerken, ...)? Als we een profclub willen in Aalst (1A/1B), dan zal die enkel kunnen overleven met een hinterland dat veel groter is dan alleen maar Aalst nl. de Denderstreek of het historische Land van Aalst. Wie dat niet inziet, ontkent het licht van de zon. Ga ter vergelijking maar eens kijken naar de website van Westerlo, waarop de club zich zeer uitdrukkelijk opwerpt en profileert als dé club van de Zuiderkempen. Ocharme Calimero begrijp je het weer niet ![]() Als het je bedoeling was om een beetje de spot te drijven met sommige forumbezoekers die ongetwijfeld die mening toegedaan zijn, dan moest(en) uw smiley(s) wat duidelijker zijn, hé! ![]() |
| 31 Jul 2023, 11:03 |
|
|
filip.dhose schreef: Bakkie schreef: filip.dhose schreef: Ziezo, daar zijn we weer bij de essentie: ik ben minderwaardig omdat ik geen echte Aalstenaar ben, en daarom heb ik minder of geen recht om op dit forum mijn mening te uiten. Ik heb dit waarschijnlijk al eens gezegd/geschreven: EA is er niet alleen voor de Aalstenaars. Mocht dat wel zo zijn, en het hinterland van de club is enkel de stad Aalst (met pakweg 80.000 inwoners), dan moet men stoppen met zeiken dat we maar in vierde klasse spelen, want dan is dat het juiste niveau. Bestaan er trouwens binnen Aalst ook inferieuren? Zijn de "echte" Oilsjteniers van het centrum (grenzen 1976) beter dan de inwoners van de randgemeenten (Baardegem, Moorsel, Nieuwerkerken, ...)? Als we een profclub willen in Aalst (1A/1B), dan zal die enkel kunnen overleven met een hinterland dat veel groter is dan alleen maar Aalst nl. de Denderstreek of het historische Land van Aalst. Wie dat niet inziet, ontkent het licht van de zon. Ga ter vergelijking maar eens kijken naar de website van Westerlo, waarop de club zich zeer uitdrukkelijk opwerpt en profileert als dé club van de Zuiderkempen. Ocharme Calimero begrijp je het weer niet ![]() Als het je bedoeling was om een beetje de spot te drijven met sommige forumbezoekers die ongetwijfeld die mening toegedaan zijn, dan moest(en) uw smiley(s) wat duidelijker zijn, hé! ![]() Zotte zot. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 31 Jul 2023, 11:17 |
|
|
Vaste Waarde
Bakkie schreef: filip.dhose schreef: Bakkie schreef: Ocharme Calimero begrijp je het weer niet ![]() Als het je bedoeling was om een beetje de spot te drijven met sommige forumbezoekers die ongetwijfeld die mening toegedaan zijn, dan moest(en) uw smiley(s) wat duidelijker zijn, hé! ![]() Zotte zot. Een zotte zot is dus perfect normaal, hé! Min maal min = plus. ![]() |
| 31 Jul 2023, 12:01 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
iendrachter schreef: Turkse investeerders bezoeken Eendracht Aalst, ook Schotse investeerders nog kandidaat. In het Pierre Cornelisstadion nadert de overname van Eendracht Aalst haar ontknoping. Op training stonden de gezanten van de Turkse investeerders al met een notitieboekje aan de kant van het oefenveld. Voorzitter Patrick Le Juste hakte de knoop door in het voordeel van de Turkse investeerders, maar houdt toch ook nog een slag om de arm. Schotse investeerders zouden volgens goede bronnen een alternatief vormen wanneer de Turkse deal alsnog zou afspringen. (rwd) Aangezien we hier toch weer aan het verwijten zijn bedankt voor de update ! ![]() Schotten zou ook ni slecht zijn he kunnen we met onze kilt nor de voebal ![]() |
| 31 Jul 2023, 12:02 |
|
|
jMs schreef: iendrachter schreef: Turkse investeerders bezoeken Eendracht Aalst, ook Schotse investeerders nog kandidaat. In het Pierre Cornelisstadion nadert de overname van Eendracht Aalst haar ontknoping. Op training stonden de gezanten van de Turkse investeerders al met een notitieboekje aan de kant van het oefenveld. Voorzitter Patrick Le Juste hakte de knoop door in het voordeel van de Turkse investeerders, maar houdt toch ook nog een slag om de arm. Schotse investeerders zouden volgens goede bronnen een alternatief vormen wanneer de Turkse deal alsnog zou afspringen. (rwd) Aangezien we hier toch weer aan het verwijten zijn bedankt voor de update ! ![]() Schotten zou ook ni slecht zijn he kunnen we met onze kilt nor de voebal ![]() Nog 1 dag en we zitten met een paar vrije spelers,nog steeds hun achterstallig loon niet gekregen. PLJ zal deze week nog is zijn leugenpaleis optrekken en eens kunnen zien wat hij nog in onze nek kan smijten. Als er een iemand een update moet geven is het onze geliefde voorzitter ![]() En ondertussen kunnen we wat discuseren over zotte filip zijn fusie plannen,waar hij al enkele jaren zit op te geilen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 31 Jul 2023, 12:15 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
Bakkie schreef: jMs schreef: iendrachter schreef: Turkse investeerders bezoeken Eendracht Aalst, ook Schotse investeerders nog kandidaat. In het Pierre Cornelisstadion nadert de overname van Eendracht Aalst haar ontknoping. Op training stonden de gezanten van de Turkse investeerders al met een notitieboekje aan de kant van het oefenveld. Voorzitter Patrick Le Juste hakte de knoop door in het voordeel van de Turkse investeerders, maar houdt toch ook nog een slag om de arm. Schotse investeerders zouden volgens goede bronnen een alternatief vormen wanneer de Turkse deal alsnog zou afspringen. (rwd) Aangezien we hier toch weer aan het verwijten zijn bedankt voor de update ! ![]() Schotten zou ook ni slecht zijn he kunnen we met onze kilt nor de voebal ![]() Nog 1 dag en we zitten met een paar vrije spelers,nog steeds hun achterstallig loon niet gekregen. PLJ zal deze week nog is zijn leugenpaleis optrekken en eens kunnen zien wat hij nog in onze nek kan smijten. Als er een iemand een update moet geven is het onze geliefde voorzitter ![]() En ondertussen kunnen we wat discuseren over zotte filip zijn fusie plannen,waar hij al enkele jaren zit op te geilen ![]() Zeker waar ! Hopelijk eens goed nieuws deze week zodat we ons kunnen voorbereiden op het nieuw seizoen zonder diene PLJ. ![]() |
| 31 Jul 2023, 12:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
De oefenwedstrijd op Virton gaat niet door.
Jilke en jari verlengden hun contract met nog een extra seizoen er bovenop. Dan moet er toch ergens een zekerheid zijn dat ze aan hun geld gaan geraken of anders wacht ge toch af. Hopelijk snel duidelijkheid want het nieuwe seizoen komt er snel aan. |
| 31 Jul 2023, 18:23 |
|
| Pagina 24 van 45 |
[ 670 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 45 Volgende |