|
|
| Pagina 27 van 45 |
[ 670 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 25 26 27 28 29 … 45 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
iendracht mèn 2de vraa schreef: witteken schreef: fromfathertoson schreef: Tot zover het waarborger van de continuïteit. PLJ is met voorsprong het slechtste wat onze club ooit is overkomen, en dat is echt wel een prestatie op zich … Het is onze eigen fout , wij staan er bij en kijken er naar , geen acties geen protest JUSTE niks . Er wordt gewoon niks gedaan om hem met de rug tegen de muur te zetten. Alles wat de supporters , spelers ,trainers (niet) doen werkt al weken (jaren) in de hand van lejuste . Het had 10 jaar geleden gene waar geweest . Ik heb het reeds honderden keren gezegd, met de boycot is er absoluut geen resultaat behaald, het protest had moeten doorgaan waar iedereen, ook de pers, het zag en hoorde. De meesten weten nog hoe het met Garré is afgelopen, dat was pas protest! Beste man, ik kan uiteraard niet voor anderen spreken maar zou het niet kunnen dat het overgrote deel van de supporters het simpelweg moe is om te 'vechten'? Op een bepaald moment breekt het en blijft er enkel nog onverschilligheid over. Zo voel ik het althans aan. |
| 06 Aug 2023, 9:41 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
luque schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: witteken schreef: Het is onze eigen fout , wij staan er bij en kijken er naar , geen acties geen protest JUSTE niks . Er wordt gewoon niks gedaan om hem met de rug tegen de muur te zetten. Alles wat de supporters , spelers ,trainers (niet) doen werkt al weken (jaren) in de hand van lejuste . Het had 10 jaar geleden gene waar geweest . Ik heb het reeds honderden keren gezegd, met de boycot is er absoluut geen resultaat behaald, het protest had moeten doorgaan waar iedereen, ook de pers, het zag en hoorde. De meesten weten nog hoe het met Garré is afgelopen, dat was pas protest! Beste man, ik kan uiteraard niet voor anderen spreken maar zou het niet kunnen dat het overgrote deel van de supporters het simpelweg moe is om te 'vechten'? Op een bepaald moment breekt het en blijft er enkel nog onverschilligheid over. Zo voel ik het althans aan. Daarin geef ik je ook gelijk want het vuur is bij mij ook heel wat minder dan ervoor, en ik ondervind dat ook bij andere supporters! PLJ is gewoon onbekwaam om een volkse club zoals de iendracht te leiden! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 06 Aug 2023, 10:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Dat kan ik beamen.
Ik ben 60 jaar geleden voor het eerst gaan kijken,met mijn nonkel zaliger. De trappen was nog in as, en de zittribune in hout. Het was toen het team met Willy Tack in doel, Fons Lockefeer, Vanderborgt, Ellegeert, Jos Rens, Gaston Vanderelst, ... In de K gestaan, een abonnement gehad in De H, de zittribune onder de Europa tribune en in de G-tribune. Dus heel veel meegemaakt en telkens als ik het supporterslied "iendracht Veroit" hoor, raakt dat mijn gemoed. Dus heel veel meegemaakt van de degradatie van 2° naar 4°klaase omwille van omkoping, de titel met 0-1 winst op Cercle Brugge en dan een slecht ingevuld scheidsrechterblad waardoor niet wij maar Cercle promoveerde van 3° naar 2° klasse. De matchen in een uitverkocht stadion in 1° klasse met als uitschieters onze Europese deelname. En nu, nog geen overname, te weinig spelers en niemand die weet hoe dit zal aflopen. Je wordt er moedeloos van en laat het inderdaad op u afkomen. Ik denk dat een faillissement niet ver af is en tot de grootste mogelijkheden behoort. Want laten we realistisch zijn, als er toch een overname komt is dit seizoen weer om zeep wegens te weinig spelers en begin ze nu nog maar te zoeken en transfers te doen als iedere club zijn kern compleet heeft en zijn spelers al aan het inpassen is in hun team. TRIESTIG maar jammer genoeg de REALITEIT. |
| 06 Aug 2023, 10:39 |
|
|
Vaste Waarde
wevege schreef: Dat kan ik beamen. Ik ben 60 jaar geleden voor het eerst gaan kijken,met mijn nonkel zaliger. De trappen was nog in as, en de zittribune in hout. Het was toen het team met Willy Tack in doel, Fons Lockefeer, Vanderborgt, Ellegeert, Jos Rens, Gaston Vanderelst, ... In de K gestaan, een abonnement gehad in De H, de zittribune onder de Europa tribune en in de G-tribune. Dus heel veel meegemaakt en telkens als ik het supporterslied "iendracht Veroit" hoor, raakt dat mijn gemoed. Dus heel veel meegemaakt van de degradatie van 2° naar 4°klaase omwille van omkoping, de titel met 0-1 winst op Cercle Brugge en dan een slecht ingevuld scheidsrechterblad waardoor niet wij maar Cercle promoveerde van 3° naar 2° klasse. De matchen in een uitverkocht stadion in 1° klasse met als uitschieters onze Europese deelname. En nu, nog geen overname, te weinig spelers en niemand die weet hoe dit zal aflopen. Je wordt er moedeloos van en laat het inderdaad op u afkomen. Ik denk dat een faillissement niet ver af is en tot de grootste mogelijkheden behoort. Want laten we realistisch zijn, als er toch een overname komt is dit seizoen weer om zeep wegens te weinig spelers en begin ze nu nog maar te zoeken en transfers te doen als iedere club zijn kern compleet heeft en zijn spelers al aan het inpassen is in hun team. TRIESTIG maar jammer genoeg de REALITEIT. Daarvoor is er maar 1 oplossing: de overnemer moet een buitenlandse club zijn die bereid is om spelers uit te lenen. |
| 06 Aug 2023, 13:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Tzijn de Turken geworden.
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 06 Aug 2023, 13:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
hansken schreef: Tzijn de Turken geworden. Turken van Westerlo blijkbaar? |
| 06 Aug 2023, 13:42 |
|
|
Freak
tamam
![]() |
| 06 Aug 2023, 13:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: RE: Re: Overname Eendracht Aalst
hansken schreef: Tzijn de Turken geworden. Verstuurd vanaf mijn RMX3363 met Tapatalk |
| 06 Aug 2023, 13:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
iendrachter schreef: hansken schreef: Tzijn de Turken geworden. Turken van Westerlo blijkbaar? Westerlo ook geen beloftenploeg in de lagere reeksen zeker? Is het de bedoeling dan om hun talenten bij ons te stallen? Als het effectief dezelfde eigenaars zijn, mogen we dus nooit in dezelfde reeks als Westerlo uitkomen? Max 1B dus en dan mag Westerlo nooit zakken? Verstuurd vanaf mijn RMX3363 met Tapatalk |
| 06 Aug 2023, 13:52 |
|
|
Freak
oktay ercan
|
| 06 Aug 2023, 13:54 |
|
|
Vaste Waarde
waly 2 schreef: oktay ercan Dat is goed nieuws en geen goed nieuws. Je wordt een satellietclub van Westerlo dat door die Turken goed bestuurd wordt, maar dat betekent dus inderdaad ten hoogste 1B. Het zou wel verrassend zijn, want ik was in de veronderstelling dat Westerlo al een satellietclub heeft, nl. Houtvenne. |
| 06 Aug 2023, 14:05 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
met 1B zou ik al heel content zijn
en als alles waar zou zijn kunnen ze onze infrastuctuur ook bijwerken he? _________________
|
| 06 Aug 2023, 14:10 |
|
|
zandbergske schreef: met 1B zou ik al heel content zijn en als alles waar zou zijn kunnen ze onze infrastuctuur ook bijwerken he? Verstuurd vanaf mijn RMX3363 met Tapatalk |
| 06 Aug 2023, 14:12 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ze zouden deze voormiddag al op Zandberg gespot zijn tijdens de matchen van de jeugd.
|
| 06 Aug 2023, 14:16 |
|
|
Freak
|
| 06 Aug 2023, 14:24 |
|
| Pagina 27 van 45 |
[ 670 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 25 26 27 28 29 … 45 Volgende |