|
|
| Pagina 29 van 45 |
[ 670 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 45 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
iendracht mèn 2de vraa schreef: En nu ga ik eens een stok in het kiekekot gooien, indien de binnenlandse investeringsgroep dan zo sterk was waarom beginnen zij dan niet met een volledig nieuw project? Dat zijn "vijgen na het suikerfeest", gelijk dat ze in Ankara zeggen... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 06 Aug 2023, 19:56 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: En nu ga ik eens een stok in het kiekekot gooien, indien de binnenlandse investeringsgroep dan zo sterk was waarom beginnen zij dan niet met een volledig nieuw project? Dat zijn "vijgen na het suikerfeest", gelijk dat ze in Ankara zeggen... Amen... euh ... Inch Allah inderdaad Elco. En ik vind dat wij als Oersupporters minstens een lam moeten offeren nu... ![]() |
| 06 Aug 2023, 20:23 |
|
|
Nationale Ploeg
iendracht mèn 2de vraa schreef: En nu ga ik eens een stok in het kiekekot gooien, indien de binnenlandse investeringsgroep dan zo sterk was waarom beginnen zij dan niet met een volledig nieuw project? ik persoonlijk geloof er NIETS van. Lees gewoon wat op dit forum allemaal al gesmeten is geweest door 'klokkeluiders' (of hoe ze hun eigen plachten te noemen) en dat pertintent onwaar is geweest... zou moeten genoeg zeggen. _________________ may the FORCE be with you. |
| 06 Aug 2023, 20:50 |
|
|
forumlegende
El Corredor (Light) schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: En nu ga ik eens een stok in het kiekekot gooien, indien de binnenlandse investeringsgroep dan zo sterk was waarom beginnen zij dan niet met een volledig nieuw project? Dat zijn "vijgen na het suikerfeest", gelijk dat ze in Ankara zeggen... T goh ja, ik ben toch ook meer gewonnen voor een totaal nieuw lokaal project dan wat er nu op ons afkomt, los of het nu Turken, schotten, chinezen of Amerikanen zijn . Maar goed, dat is t moderne voetbal zeker, heeft niets meer met volkssport te maken maar enkel nog met platte commerce. Stel dat het klopt dat de deal gesloten is - ging deze morgen rond op de Zandberg - dan ben ik heel benieuwd naar PLJ zijn verdere rol in dit verhaal en wat er met het stadion gaat gebeuren... _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 06 Aug 2023, 21:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Still standing ! schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: En nu ga ik eens een stok in het kiekekot gooien, indien de binnenlandse investeringsgroep dan zo sterk was waarom beginnen zij dan niet met een volledig nieuw project? ik persoonlijk geloof er NIETS van. Lees gewoon wat op dit forum allemaal al gesmeten is geweest door 'klokkeluiders' (of hoe ze hun eigen plachten te noemen) en dat pertintent onwaar is geweest... zou moeten genoeg zeggen. Onze zonnekoning zijn leugenpaleis heb je jaren voor waarheid genomen En de mensen die mee aan de tafel zaten,dat zijn volgens jou de grote leugenaars Als je er niets van af weet,ben je dan niet beter dat je zwijgt ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 07 Aug 2023, 6:03 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bakkie schreef: Still standing ! schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: En nu ga ik eens een stok in het kiekekot gooien, indien de binnenlandse investeringsgroep dan zo sterk was waarom beginnen zij dan niet met een volledig nieuw project? ik persoonlijk geloof er NIETS van. Lees gewoon wat op dit forum allemaal al gesmeten is geweest door 'klokkeluiders' (of hoe ze hun eigen plachten te noemen) en dat pertintent onwaar is geweest... zou moeten genoeg zeggen. Onze zonnekoning zijn leugenpaleis heb je jaren voor waarheid genomen En de mensen die mee aan de tafel zaten,dat zijn volgens jou de grote leugenaars Als je er niets van af weet,ben je dan niet beter dat je zwijgt ![]() Ik denk niet dat ik ooit gezegd heb dat deze mensen leugenaars waren, integendeel. Iedereen die in de voetbalwereld zit doet dit niet uit idealisme maar voor de poen en PLJ heeft dit ook gedaan. Al diegene die hem voorgingen hebben het ook verprutst, waarom zouden wij als gewone supporters hem indertijd geen kans geven om het wrak alsnog te redden. Naderhand zijn de beloftes niet nagekomen en konden wij hem plaatsen bij de rest van zijn voorgangers! Ik herinner mij de match tegen Boom en op Torhout, dat was tenminste protest, maar toen was er eendracht onder de supporters!!!! Ik zeg nog altijd dat de boycot zijn doel heeft gemist, maar we leven in een democratie waar iedereen zijn mening heeft en ik respecteer ieders mening! Idealisme is een onbestaand woord in het moderne voetbal, het gaat hem om de keiharde wereld van de poen, en wij als gewone supporters staan hierbij machteloos. En toch na dit alles blijf ik supporter van den iendracht, wie aan het hoofd staat of komt kunnen wij uiteindelijk toch niets aan veranderen. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 07 Aug 2023, 9:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Bakkie schreef: Still standing ! schreef: ik persoonlijk geloof er NIETS van. Lees gewoon wat op dit forum allemaal al gesmeten is geweest door 'klokkeluiders' (of hoe ze hun eigen plachten te noemen) en dat pertintent onwaar is geweest... zou moeten genoeg zeggen. Onze zonnekoning zijn leugenpaleis heb je jaren voor waarheid genomen En de mensen die mee aan de tafel zaten,dat zijn volgens jou de grote leugenaars Als je er niets van af weet,ben je dan niet beter dat je zwijgt ![]() Ik denk niet dat ik ooit gezegd heb dat deze mensen leugenaars waren, integendeel. Iedereen die in de voetbalwereld zit doet dit niet uit idealisme maar voor de poen en PLJ heeft dit ook gedaan. Al diegene die hem voorgingen hebben het ook verprutst, waarom zouden wij als gewone supporters hem indertijd geen kans geven om het wrak alsnog te redden. Naderhand zijn de beloftes niet nagekomen en konden wij hem plaatsen bij de rest van zijn voorgangers! Ik herinner mij de match tegen Boom en op Torhout, dat was tenminste protest, maar toen was er eendracht onder de supporters!!!! Ik zeg nog altijd dat de boycot zijn doel heeft gemist, maar we leven in een democratie waar iedereen zijn mening heeft en ik respecteer ieders mening! Idealisme is een onbestaand woord in het moderne voetbal, het gaat hem om de keiharde wereld van de poen, en wij als gewone supporters staan hierbij machteloos. En toch na dit alles blijf ik supporter van den iendracht, wie aan het hoofd staat of komt kunnen wij uiteindelijk toch niets aan veranderen. Heb ik ergens geschreven dat jij dat beweerde,leer eens lezen e seg of heb je hier een dubbel account Still standing ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 07 Aug 2023, 9:57 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
Bakkie schreef: De ziel van de club is verkocht aan Turken,mijn dank is groot aan de supps die daar voor gezorgd hebben en hem jaren zijn blijven steunen,vaarwel Iendracht ![]() Alé op naar de volgende messias dan maar zeker...gisteren een artikel in het Nieuwsblad over Oktay Ercan. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230804_96016370 |
| 07 Aug 2023, 10:21 |
|
|
forumlegende
De enige reden voor het falen van de boycot is de slechte opvolging ervan.
Uit dat artikel maak ik al op dat het ego van die Turk zo mogelijk nog groter is dan dat van onze huidige fantastische geldschieter. |
| 07 Aug 2023, 10:38 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
tympanum2 schreef: De enige reden voor het falen van de boycot is de slechte opvolging ervan. Uit dat artikel maak ik al op dat het ego van die Turk zo mogelijk nog groter is dan dat van onze huidige fantastische geldschieter. Het ego van PLJ zal niet moeten onder doen, alleen heeft die Turk meer financiële middelen ![]() |
| 07 Aug 2023, 10:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Jules Bocandé schreef: tympanum2 schreef: De enige reden voor het falen van de boycot is de slechte opvolging ervan. Uit dat artikel maak ik al op dat het ego van die Turk zo mogelijk nog groter is dan dat van onze huidige fantastische geldschieter. Het ego van PLJ zal niet moeten onder doen, alleen heeft die Turk meer financiële middelen ![]() Zal misschien ook wel een groot ego hebben, maar lijkt me toch verstandig te werk te gaan. ALS het effectief rond is, snap ik niet goed waarom hier zo negatief over gedaan wordt. Geef ze een eerlijke kans en laat ze hun plannen uit de doeken doen. Deze heeft tenminste binnen een Belgische club al bewezen dat hij goed werk kan leveren. Blijkbaar ook niets veranderd aan het volkse karakter van de club. Slimme transfers ook. |
| 07 Aug 2023, 10:59 |
|
|
forumlegende
Inderdaad, ALS het rond is. Voorlopig nog geen enkele bevestiging.
|
| 07 Aug 2023, 11:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Even geduld hé. Onze Carl, die er nu ook communicatie heeft bijgekregen, is bezig met het nieuwsbericht.
|
| 07 Aug 2023, 11:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Vanwaar de info dat het dezelfden is als op Westerlo?
Ik heb alvast nen anderen naam horen waaien, vanop zandberg waar hij zichzelf al zou komen voorstellen zijn als zijnde de nieuwe eigenaar. En voor die insinuaties hierboven de kop in te drukken: de binnenlandse piste waar ik over sprak kan bevestigd worden door 2 schepenen uit het stadsbestuur! Zoals ik al heb gepost en nu dus nog eens herhaal, mag er over die gesprekken NIETS gelost worden omdat er vooraf een geheimhoudingscontract is moeten ondertekend worden op vraag van onze voorzitter. Jullie mogen zelf kiezen of je PLJ gelooft of mezelf. Hij heeft gekozen voor de centen, wat zijn goed recht is, maar dan moest hij dat ook zo gecommuniceerd hebben naar de supporters. Voor de rest vind ik ook dat we nu maar even moeten afwachten en zien hoe het loopt met de nieuwe eigenaars. Je weet nooit dat het goed uitdraait, al heb ik er voorlopig sterk men twijfels over. _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 07 Aug 2023, 12:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
hansken schreef: Vanwaar de info dat het dezelfden is als op Westerlo? Ik heb alvast nen anderen naam horen waaien, vanop zandberg waar hij zichzelf al zou komen voorstellen zijn als zijnde de nieuwe eigenaar. En voor die insinuaties hierboven de kop in te drukken: de binnenlandse piste waar ik over sprak kan bevestigd worden door 2 schepenen uit het stadsbestuur! Zoals ik al heb gepost en nu dus nog eens herhaal, mag er over die gesprekken NIETS gelost worden omdat er vooraf een geheimhoudingscontract is moeten ondertekend worden op vraag van onze voorzitter. Jullie mogen zelf kiezen of je PLJ gelooft of mezelf. Hij heeft gekozen voor de centen, wat zijn goed recht is, maar dan moest hij dat ook zo gecommuniceerd hebben naar de supporters. Voor de rest vind ik ook dat we nu maar even moeten afwachten en zien hoe het loopt met de nieuwe eigenaars. Je weet nooit dat het goed uitdraait, al heb ik er voorlopig sterk men twijfels over. Welke naam heb jij dan horen waaien ? Dat we eens kunnen googlen Als hij zich al voorgesteld heeft is het toch geen geheim meer he . |
| 07 Aug 2023, 12:24 |
|
| Pagina 29 van 45 |
[ 670 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 45 Volgende |