|
|
| Pagina 33 van 45 |
[ 670 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 45 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Oon de minaret speltj wit en zwert!
|
| 10 Aug 2023, 22:20 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 205 Leeftijd: 71 Locatie: Kreta |
Neutralboy schreef: Proficiat allemaal met deze overname. Mijn eendracht hart bloedt. Vaarwel! Zwier mij er hier maar af https://media.tenor.com/k1_T0NjYuJwAAAA ... h-line.gif https://media.tenor.com/k1_T0NjYuJwAAAAM/ |
| 10 Aug 2023, 23:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Neutralboy schreef: Proficiat allemaal met deze overname. Mijn eendracht hart bloedt. Vaarwel! Zwier mij er hier maar af Ging je liever verder met Lejuste? |
| 11 Aug 2023, 8:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ik hoop dat iemand die mee aan de tafel zat de ballen aan zijn lijf heeft,om het juiste verhaal te vertellen van de Vlaamse kandidaat investeerders.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 11 Aug 2023, 8:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bakkie schreef: Ik hoop dat iemand die mee aan de tafel zat de ballen aan zijn lijf heeft,om het juiste verhaal te vertellen van de Vlaamse kandidaat investeerders. Ik zou niet weten waarom dat zou moeten? Zijn allemaal vijgen na pasen, dit gaat niets meer veranderen aan de huidige situatie. Enige dat je riskeert is nog een proces aan je been, dat is het toch niet waard. We kunnen alleen maar zien hoe het loopt, als die prijs van 600K die in de pers staat klopt, geloof ik er geen snars van dat PLJ helemaal uit de club of het bouwproject is nu. ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 11 Aug 2023, 9:35 |
|
|
Reserve
PLJ is onrechtstreeks nog aan boord hoor mensen. Die Turken hebben geld over gehad om het gezicht van de club te worden. Maak jullie geen illusies.
Wie hier blij mee is is goedgelovig. |
| 11 Aug 2023, 9:42 |
|
|
Vaste Waarde
hansken schreef: Bakkie schreef: Ik hoop dat iemand die mee aan de tafel zat de ballen aan zijn lijf heeft,om het juiste verhaal te vertellen van de Vlaamse kandidaat investeerders. Ik zou niet weten waarom dat zou moeten? Zijn allemaal vijgen na pasen, dit gaat niets meer veranderen aan de huidige situatie. Enige dat je riskeert is nog een proces aan je been, dat is het toch niet waard. We kunnen alleen maar zien hoe het loopt, als die prijs van 600K die in de pers staat klopt, geloof ik er geen snars van dat PLJ helemaal uit de club of het bouwproject is nu. ![]() Klopt als een bus. Of't moet zijn dat die Lejuste plots de barmhartige samaritaan geworden is.. ![]() |
| 11 Aug 2023, 9:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Die vrouw is toch niet meer of minder dan een stroman.
|
| 11 Aug 2023, 9:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ik geloof er ook niet in dat PLJ volledig uit de club is.
Er staat aftredend voorzitter, dat wil niet zeggen dat hij geen andere functie kan hebben. Voorlopig wachten op een een officiële voorstelling maar zelf dan nog zullen we dat niet weten alvorens de volgende jaarrekening verschijnt denk ik. Maar stel dat het bedrag ongeveer klopt, wie gaat er 600.000€ betalen om dan nog niet alles te kunnen beslissen bij een club op ons niveau? |
| 11 Aug 2023, 10:34 |
|
|
forumlegende
iendrachter schreef: Ik geloof er ook niet in dat PLJ volledig uit de club is. Er staat aftredend voorzitter, dat wil niet zeggen dat hij geen andere functie kan hebben. Voorlopig wachten op een een officiële voorstelling maar zelf dan nog zullen we dat niet weten alvorens de volgende jaarrekening verschijnt denk ik. Maar stel dat het bedrag ongeveer klopt, wie gaat er 600.000€ betalen om dan nog niet alles te kunnen beslissen bij een club op ons niveau? je gaat dat rapper zien, in de publicaties van het belgisch staatsblad. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 11 Aug 2023, 10:41 |
|
|
Vaste Waarde
Plj blijft leider van het toekomstig renovatieproject ( clausule in overnamecontract).
Voor al wie dacht er vanaf te zijn, jullie zijn blij met een dode mus. Ik snap niet waarom je met een post hier een proces zou kunnen hebben als niet betrokken partij. Deze soap blijft duren en wordt ongetwijfeld nog vervolgd. Niet vergeten dat het de stad is die een zakelijk recht toekent aan de nieuwe eigenaar/stroman. Hopelijk doen ze dit niet en vallen de plannen alsnog in duigen. Dit kan nooit de bedoeling zijn om deze fake overname goed te keuren als Vlaamse traditieclub. Als het wel zo is, hier alvast het clublied om te oefenen: Hier de zwette maan: her şeyi söyleyen siyah adam |
| 11 Aug 2023, 10:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
hansken schreef: Bakkie schreef: Ik hoop dat iemand die mee aan de tafel zat de ballen aan zijn lijf heeft,om het juiste verhaal te vertellen van de Vlaamse kandidaat investeerders. Ik zou niet weten waarom dat zou moeten? Zijn allemaal vijgen na pasen, dit gaat niets meer veranderen aan de huidige situatie. Enige dat je riskeert is nog een proces aan je been, dat is het toch niet waard. We kunnen alleen maar zien hoe het loopt, als die prijs van 600K die in de pers staat klopt, geloof ik er geen snars van dat PLJ helemaal uit de club of het bouwproject is nu. ![]() Mogen de supps dan niet op de hoogte zijn, welke constructie hij op poten heeft gezet? Ik dacht dat men jaren heeft gevochten voor inspraak in de club te hebben Maar het is zoals je zelf in een vorige post schreef,er moest een document ondertekend worden ![]() Maar we zijn er nog niet helemaal er zijn nog gesprekken bezig _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 11 Aug 2023, 11:15 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Het is misschien niet de meest interessante overname voor de supporters maar PLJ en zijn zogezegde binnenlandse voorgangers hebben er absoluut niets van gebakken, integendeel de shit nog dikker gemaakt!
Laat ons afwachten qua verdere inkomende transfers, werking van het nieuwe bestuur, hun plannen voor de toekomst maar vooral hun houding tegenover de supporters en pas daarna evalueren! Iedereen verdiend een kans om zich te bewijzen en enkel de toekomst zal het uitwijzen! Nen iendrachter blijft nen iendrachter ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit Laatst gewijzigd door iendracht mèn 2de vraa op 11 Aug 2023, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 11 Aug 2023, 14:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Boenk der op.
Laat ons even afwachten, maar positief ingesteld blijven en dan het voorgesteld project evalueren. |
| 11 Aug 2023, 15:13 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Neutralboy schreef: Plj blijft leider van het toekomstig renovatieproject ( clausule in overnamecontract). Voor al wie dacht er vanaf te zijn, jullie zijn blij met een dode mus. Ik snap niet waarom je met een post hier een proces zou kunnen hebben als niet betrokken partij. Deze soap blijft duren en wordt ongetwijfeld nog vervolgd. Niet vergeten dat het de stad is die een zakelijk recht toekent aan de nieuwe eigenaar/stroman. Hopelijk doen ze dit niet en vallen de plannen alsnog in duigen. Dit kan nooit de bedoeling zijn om deze fake overname goed te keuren als Vlaamse traditieclub. Als het wel zo is, hier alvast het clublied om te oefenen: Hier de zwette maan: her şeyi söyleyen siyah adam Als lejuste geen aandelen meer heeft bij de club , kan (mag) hij toch geen deel meer uitmaken over het renovatieproject van het stadion ? De gronden , garages zijn gekocht voor de eigenaar of aandeelhouders van de club , lejuste mag daar niks meer over te zeggen hebben. Dit gaat de stad toch niet toelaten of gaan ze er er nog meer een nest van maken? |
| 11 Aug 2023, 16:48 |
|
| Pagina 33 van 45 |
[ 670 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 45 Volgende |