|
|
| Pagina 34 van 45 |
[ 670 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 45 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
witteken schreef: Neutralboy schreef: Plj blijft leider van het toekomstig renovatieproject ( clausule in overnamecontract). Voor al wie dacht er vanaf te zijn, jullie zijn blij met een dode mus. Ik snap niet waarom je met een post hier een proces zou kunnen hebben als niet betrokken partij. Deze soap blijft duren en wordt ongetwijfeld nog vervolgd. Niet vergeten dat het de stad is die een zakelijk recht toekent aan de nieuwe eigenaar/stroman. Hopelijk doen ze dit niet en vallen de plannen alsnog in duigen. Dit kan nooit de bedoeling zijn om deze fake overname goed te keuren als Vlaamse traditieclub. Als het wel zo is, hier alvast het clublied om te oefenen: Hier de zwette maan: her şeyi söyleyen siyah adam Als lejuste geen aandelen meer heeft bij de club , kan (mag) hij toch geen deel meer uitmaken over het renovatieproject van het stadion ? De gronden , garages zijn gekocht voor de eigenaar of aandeelhouders van de club , lejuste mag daar niks meer over te zeggen hebben. Dit gaat de stad toch niet toelaten of gaan ze er er nog meer een nest van maken? Dat kan uiteraard wel als hij dit contractueel heeft laten vastleggen onder de vorm van bv. een bouwverplichting waarin hij dit mag realiseren en/of uitbaten. Dubbel gevoel, niemand weet wie die Turkse investeerders zijn en het mag duidelijk zijn dat Lejuste gewoon eieren voor zijn geld zal gekozen hebben. Het zal moeten blijken wat voor partij dit is en hoe kapitaalkrachtig ze zijn. Als er effectief een nieuw stadion gerealiseerd kan worden dan is dit hoedanook wel de levenslijn voor Eendracht Aalst in huidige vorm. Zonder nieuw stadion zijn we vroeg/laat ten dode opgeschreven. Met degelijk stadion zal er altijd wel interesse blijven van investeerders / ondernemers in de club. Hopelijk kan het stad de nodige voorwaarden koppelen aan het terbeschikkingstellen van de gronden. Dat zal meer dan ooit nodig zijn. Hopelijk horen we eerstdaags een duidelijke communicatie over wie overneemt, wat hun plannen zijn en met welke mensen ze die gaan trachten te realiseren. |
| 11 Aug 2023, 18:10 |
|
|
Freak
De eerste woorden van Tülin Sönmez als voorzitster van Eendracht Aalst: “De club behoort toe aan de fantastische fans”
“Mevrouw Tülin Sönmez wordt normaal gesproken de nieuwe voorzitter van de club”, met dat bericht op de website van de club moeten Eendracht Aalst-fans het voorlopig doen. Vrijdagvoormiddag stapten drie mannen het Pierre Cornelisstadion binnen en stelden zich voor als de overnemers. Vrijdagavond kregen we Tülin Sönmez zélf aan de lijn: “De club behoort toe aan de fantastische Eendracht-fans”, zegt ze. Rutger Lievens Donderdagavond 19.29 uur. Met deze korte mededeling op de website van de club moeten de Eendracht-fans het voorlopig stellen: “De kogel is door de kerk. Aftredend voorzitter Patrick Le Juste bevestigde dat SC Eendracht Aalst vandaag werd overgenomen door een Turkse investeerdersgroep. Mevrouw Tulin Sonmez wordt normaal gesproken de nieuwe voorzitter van de club. Meer info en een voorstelling van de nieuwe bestuursploeg wordt snel verwacht.” Drie Turkse mannen Vrijdagvoormiddag 10.30 uur. Er staat een kennismakingsgesprek op de agenda tussen de investeerders en coach Carl De Geyseleer, die verantwoordelijk is voor de dagelijkse werking. Hij en Julien De Cock - bekend als mascotte Zwawi - zijn in het Pierre Cornelisstadion aanwezig om wat praktische zaken te regelen. “Ik kan niks zeggen, ik weet zelf van niks. En die quote die in een krant staat vandaag, is nooit uit mijn mond gekomen. Ik had het met de sportjournalist in kwestie alleen over het sportieve en de blessures.” In de krant maakt De Geyseleer zich zorgen over het transferbeleid. Door de overname liggen de transfers stil en er is dringend versterking nodig offensief. Zowel Carl en Zwawi houden de lippen opeen, vanachter de supportersbalie in het Pierre Cornelisstadion. Net dan stappen drie nette mannen de trappen op naar de kantoren van het Pierre Cornelisstadion. Carl en Zwawi stoppen met praten en ze zien de mannen voorbij de balie stappen. Er wordt begroet in het Engels en het Nederlands en Carl en Zwawi krijgen een hand. Zonder één woord te zeggen, weet iedereen: dit zijn de Turkse overnemers. De nieuwe voorzitster, Tulin Sonmez, was er niet bij. De nieuwe bazen stappen meteen door naar de kantoorruimte wat verderop en zetten zich neer in de stoelen. Zowel Carl als Zwawi krijgen een gesprek vandaag. De pers wordt gevraagd om te vertrekken. “Maandag zullen we uitgebreid communiceren”, klinkt het in het Engels. Achteraf konden we Zwawi nog eventjes bellen. “Veel kan en mag ik er niet over vertellen. Ze hebben wel ambitie, want ze willen promoveren dit seizoen hebben ze mij gezegd. Ik blijf betrokken op de club, wat wel fijn was om te horen”, zegt Julien. Vrijdagavond is er een telefoontje uit Turkije, Tülin Sönmez zelf belt terug: “Ik breng mijn groeten over aan de stad Aalst, haar inwoners en onze supporters. Onze club, Eendracht Aalst, behoort werkelijk toe aan de fantastische Aalst-fans. We zijn hier om onze historische successen uit het verleden te eren en de hoogste divisie te bereiken die ze verdienen. Ons doel is het kampioenschap. Bereid de vlaggen voor”, zo luidt haar eerste statement als Eendracht-voorzitster. Ze belooft maandag meer info te verschaffen. 600.000 euro Iedereen met een zwart en wit hart zit met heel veel vraagtekens. Voor hoeveel neemt die Turkse investeerdersgroep de club over? In de wandelgangen gaat het bedrag rond van 600.000 euro. Een pak minder dan de vraagprijs van 5 miljoen euro waar voorzitter Le Juste het over had toen hij aankondigde dat hij Eendracht Aalst in de vitrine zette. Patrick Le Juste was vandaag niet bereikbaar voor commentaar. Een ander groot vraagteken: wie zijn die Turkse overnemers eigenlijk? De naam van Tulin Sonmez is gevallen, maar zij was er vrijdag niet bij. Op internet is er bitter weinig te vinden over deze vrouw. Op Instagram en Facebook heeft ze een profiel. Sonmez blijkt actief te zijn als tv-producer en zit in het vakantievastgoed aan de Turkse Egeïsche kust. Ze is eigenares van Costa Linn in Cesme, op 80 kilometer van de stad Izmir. We belden het nummer van Costa Linn en de telefoon werd opgenomen. Een mannenstem nam op en ging ons in contact brengen met Tulin Sonmez, maar uiteindelijk kregen we ze niet aan de lijn. Als het nieuws op de website van Eendracht Aalst klopt, wordt Sonmez wel de eerste vrouwelijke voorzitster van Eendracht Aalst in de 104 jaar lange geschiedenis. Hoopvol Supporters wachten af. Op sociale media wordt er wel al wat lacherig gedaan over het feit dat Eendracht Aalst in buitenlandse handen zal vallen. Supportersclubs zijn niet echt spraakzaam dezer dagen. Van de Onion Boys 17 komt er geen reactie. Michel Markey van SC Black & White weet ook niet goed hoe hij moet reageren. “Ik ben opgelucht dat er een overnemer is. Anderzijds weten we helemaal niks van de nieuwe voorzitter. Ik ben hoopvol en hoop ook dat het nieuwe bestuur snel samenzit met de supporters.” |
| 11 Aug 2023, 20:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer
fromfathertoson schreef: Klopt. Wanneer ze na een eventuele overname van week1 de woorden ‘eerste klasse’ ‘ploeg van de denderstreek’ of ‘nieuw stadion’ in de mond nemen ga ik mij toch al een moeten zetten denk ik … Voetjes op de grond en hard werken, liefst met een beetje visie en realiteitszin dabei. https://eendracht-aalst.be/nieuws/offic ... oorzitter/ En... bingo! Waar je zou verwachten dat ze zich voorstellen en vooral "hard gaan werken" en de club gaan leren kennen, gaan we blijkbaar volop voor de titel dit jaar en op termijn terug 1ste klasse. Ik hoor het graag, maar helaas hebben we het al zoveel keer gehoord van vorige bestuurders die hun dromen voor werkelijkheid namen. Ik ben benieuwd, als men dit jaar titel ambities heeft dan verwacht ik toch een coach met staat van dienst en nog 5-6 volwaardige transfers. |
| 12 Aug 2023, 10:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ik heb toch serieus mijn bedenkingen, donderdag is de overname rond en tot vandaag weten we enkel dat een vrouw die geen enkele binding met voetbal heeft voorzitster van de club zou worden.
Als er niks te verbergen is kan er toch direct gecommuniceerd worden? Er zijn maanden onderhandelingen geweest, wat ik wel snap .Turkse investeerders uit de transportsector die een virtueel failliete Belgische 4de klasser overnemen, dringend tijd voor wat informatie zou ik zeggen. Uit de reacties op sociale media te lezen lijkt onze voorzitster ook geen onbeschreven blad te zijn…. Hopelijk ben ik mis maar ik heb hier toch geen goed gevoel bij. Aan hen om het tegendeel te bewijzen en de club hogerop te brengen. |
| 12 Aug 2023, 10:23 |
|
|
Vaste Waarde
Madame tussaud is vooral met zichzelf bezig op sociale media.
Baas van een hotelketen en turkmedya ( mediabedrijf) in een land met 85 miljoen inwoners heeft dit mediabedrijf de volle 500 volgers. Ik zal weeral te negatief zijn maar de volgende klucht met PLJ nog steeds op de achtergrond als betrokken partij is geboren. Maar geen zorgen de zwawi is er gerust in . |
| 12 Aug 2023, 10:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik zal alvast een voorraad Turkse vlaggen inslaan voor carnaval.
|
| 12 Aug 2023, 12:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Neutralboy schreef: Madame tussaud is vooral met zichzelf bezig op sociale media. Baas van een hotelketen en turkmedya ( mediabedrijf) in een land met 85 miljoen inwoners heeft dit mediabedrijf de volle 500 volgers. Ik zal weeral te negatief zijn maar de volgende klucht met PLJ nog steeds op de achtergrond als betrokken partij is geboren. Maar geen zorgen de zwawi is er gerust in .Ik zou toch nog even wachten met hier alles neer te pennen, en ze voorlopig het voordeel van de twijfel te geven, en wachten tot ze hun plannen uit de doeken hebben gedaan. Hopelijk draait het uit zoals bij onze buren van hier wa verder met hun vrouwelijke voorzitter. Hopelijk maandag wat meer duidelijkheid over hun plannen. |
| 12 Aug 2023, 14:30 |
|
|
forumlegende
Is er nu werkelijk niemand die zich bij deze "overname" vragen stelt?
Een Turkse overnemer, actief in de transportsector. Bij mij gaan er dan een aantal alarmbellen af, maar soit. En we krijgen een stroman stoeipoes als voorzitster, die alvast de profetische woorden sprak: "Eendracht is van de fantastische supporters, en we willen hogerop"... Over haar verleden of verdere intenties geen woord. Daarop moeten we nog enkele dagen wachten. Maar zwawi, Markey, en nog een paar vzw boys, zijn blij dat we zijn overgenomen. Hoera, het lek is boven! ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." Laatst gewijzigd door El Corredor (Light) op 12 Aug 2023, 21:34, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 12 Aug 2023, 20:24 |
|
|
Reserve
El Corredor (Light) schreef: Is er nu werkelijk niemand die zich bij deze "overname" vragen stelt? Een Turkse overnemer, actief in de transportsector. Bij mij gaan er dan een aantal alarmbellen af, maar soit. En we krijgen een stroman stoeipoes als voorzitster, die alvast de profetische woorden sprak: "Eendracht is van de fantastische supporters, en we willen hogerop"... Over haar verleden of verdere intenties geen woord. Daarop moeten we nog enkele dagen wachte. Maar zwawi, Markey, en nog een paar vzw boys, zijn blij dat we zijn overgenomen. Hoera, het lek is boven! ![]() Dit! Ik weet niet wat ik het meeste moet betreuren, de huidige gang van zaken bij onze club of de desinteresse en gelatenheid bij onze supporters? |
| 12 Aug 2023, 20:29 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
El Corredor (Light) schreef: Is er nu werkelijk niemand die zich bij deze "overname" vragen stelt? Een Turkse overnemer, actief in de transportsector. Bij mij gaan er dan een aantal alarmbellen af, maar soit. En we krijgen een stroman stoeipoes als voorzitster, die alvast de profetische woorden sprak: "Eendracht is van de fantastische supporters, en we willen hogerop"... Over haar verleden of verdere intenties geen woord. Daarop moeten we nog enkele dagen wachte. Maar zwawi, Markey, en nog een paar vzw boys, zijn blij dat we zijn overgenomen. ze Hoera, het lek is boven! ![]() Witwas? Ondermijning... Via sportclubs werken ze zich in de maatschappij, krijgen ze toegang tot het stadsbestuur.. ze investeren in jeugdwerking, gaat er politiek altijd vlotjes in.. het worden koningen en ‘ze doen niemand kwaad’.. begon eerst in Nederland, nu meer en meer hier. Het zou zo maar eens kunnen... |
| 12 Aug 2023, 20:53 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
El Corredor (Light) schreef: Is er nu werkelijk niemand die zich bij deze "overname" vragen stelt? Een Turkse overnemer, actief in de transportsector. Bij mij gaan er dan een aantal alarmbellen af, maar soit. En we krijgen een stroman stoeipoes als voorzitster, die alvast de profetische woorden sprak: "Eendracht is van de fantastische supporters, en we willen hogerop"... Over haar verleden of verdere intenties geen woord. Daarop moeten we nog enkele dagen wachten. Maar zwawi, Markey, en nog een paar vzw boys, zijn blij dat we zijn overgenomen. Hoera, het lek is boven! ![]() Natuurlijk stelt iedereen zich vragen, maar als je het parcours bekijkt van al onze vorige fantasten en leugenaars vraag ik mij af wat we in godsnaam nog te zeggen hebben als gewoon betalende supporter. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 13 Aug 2023, 8:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
iendracht mèn 2de vraa schreef: El Corredor (Light) schreef: Is er nu werkelijk niemand die zich bij deze "overname" vragen stelt? Een Turkse overnemer, actief in de transportsector. Bij mij gaan er dan een aantal alarmbellen af, maar soit. En we krijgen een stroman stoeipoes als voorzitster, die alvast de profetische woorden sprak: "Eendracht is van de fantastische supporters, en we willen hogerop"... Over haar verleden of verdere intenties geen woord. Daarop moeten we nog enkele dagen wachten. Maar zwawi, Markey, en nog een paar vzw boys, zijn blij dat we zijn overgenomen. Hoera, het lek is boven! ![]() Natuurlijk stelt iedereen zich vragen, maar als je het parcours bekijkt van al onze vorige fantasten en leugenaars vraag ik mij af wat we in godsnaam nog te zeggen hebben als gewoon betalende supporter. Waar waren de grote voortrekkers van de vzw om de supps in te lichten en een grote vergadering te organiseren en alles uit te leggen,welke pistes er waren,maar daar hebben we niemand van gezien of gehoord,we hebben er zo voor gestreden om een voet in het bestuur te hebben,maar nu is alles achter de rug van de supps gebeurd en enkele debielen wisten wat er gaande was en al de rest kon hun zak opblazen. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Aug 2023, 9:08 |
|
|
Vaste Waarde
Toch weer geweldig hier op't forum vandaag...
Gewoon grappig dat sommigen hier het nuttig vinden om observaties te delen over godbetert een overwinning tegen het grote RUS Gouvy.. Forumbusiness as usual zeker ? Maar heeft er misschien ook iemand toevallig een Turk gezien aan de Bredestraat..? En indien wel - valt er daarover dan misschien iets echt interessants te vertellen ? ( en indien wel - terug naar het enige interessante topic " overname Eendracht Aalst " please.. |
| 13 Aug 2023, 23:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Corredor (Light) schreef: Is er nu werkelijk niemand die zich bij deze "overname" vragen stelt? Een Turkse overnemer, actief in de transportsector. Bij mij gaan er dan een aantal alarmbellen af, maar soit. En we krijgen een stroman stoeipoes als voorzitster, die alvast de profetische woorden sprak: "Eendracht is van de fantastische supporters, en we willen hogerop"... Over haar verleden of verdere intenties geen woord. Daarop moeten we nog enkele dagen wachten. Maar zwawi, Markey, en nog een paar vzw boys, zijn blij dat we zijn overgenomen. Hoera, het lek is boven! ![]() - Grootste verwachtingen inclusief titel uitspreken, CHECK - De supporters goedkoop opvrijen, CHECK - Schimmige connecties, CHECK Het enige wat op mijn lijstje nog ontbreekt is wat over het stadion. Daar zullen ze nu ook met dezelfde goedkope manoeuvres bezig zijn om het stad wat onder druk te zetten, laat ons hopen dat voor het eerst in de relatie tussen club en stad, de stad eens een rol speelt die ze hoort te spelen. Het imago van Aalst gaat hier ook onder gebukt. Voor de rest denk ik dat ieder voor zichzelf moet uit maken wat dit zal betekenen voor, voor mij stopt het hier. Er is niets meer aan deze club die het Eendracht Aalst maakt. Sedert vorige week heb ik even veel/weinig binding met Wilskracht Hofstade dan met Eendracht Aalst. Voor de rest merk ik hier veel uitspraken van "geef dit een kans", dat is een zin die voor mij 2 andere veel relevantere argumenten maskeert; - Passiviteit - Naïviteit In ieder geval, ik wil er niet meer mee geassocieerd worden en neem van het gedrocht dat Eendracht Aalst sedert de overname van PLJ is geworden moreel en fysiek afstand. Onder Frank De Roose was Eendracht Aalst nog "gewoon" een club met veel (te veel) schulden. Het verschil tussen de laatste overnemers, PLJ en de voorgaande besturen/voorzitter is dat die laatsten nog wel degelijk het beste voor hadden met de club. _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Aug 2023, 8:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bram schreef: El Corredor (Light) schreef: Is er nu werkelijk niemand die zich bij deze "overname" vragen stelt? Een Turkse overnemer, actief in de transportsector. Bij mij gaan er dan een aantal alarmbellen af, maar soit. En we krijgen een stroman stoeipoes als voorzitster, die alvast de profetische woorden sprak: "Eendracht is van de fantastische supporters, en we willen hogerop"... Over haar verleden of verdere intenties geen woord. Daarop moeten we nog enkele dagen wachten. Maar zwawi, Markey, en nog een paar vzw boys, zijn blij dat we zijn overgenomen. Hoera, het lek is boven! ![]() - Grootste verwachtingen inclusief titel uitspreken, CHECK - De supporters goedkoop opvrijen, CHECK - Schimmige connecties, CHECK Het enige wat op mijn lijstje nog ontbreekt is wat over het stadion. Daar zullen ze nu ook met dezelfde goedkope manoeuvres bezig zijn om het stad wat onder druk te zetten, laat ons hopen dat voor het eerst in de relatie tussen club en stad, de stad eens een rol speelt die ze hoort te spelen. Het imago van Aalst gaat hier ook onder gebukt. Voor de rest denk ik dat ieder voor zichzelf moet uit maken wat dit zal betekenen voor, voor mij stopt het hier. Er is niets meer aan deze club die het Eendracht Aalst maakt. Sedert vorige week heb ik even veel/weinig binding met Wilskracht Hofstade dan met Eendracht Aalst. Voor de rest merk ik hier veel uitspraken van "geef dit een kans", dat is een zin die voor mij 2 andere veel relevantere argumenten maskeert; - Passiviteit - Naïviteit In ieder geval, ik wil er niet meer mee geassocieerd worden en neem van het gedrocht dat Eendracht Aalst sedert de overname van PLJ is geworden moreel en fysiek afstand. Onder Frank De Roose was Eendracht Aalst nog "gewoon" een club met veel (te veel) schulden. Het verschil tussen de laatste overnemers, PLJ en de voorgaande besturen/voorzitter is dat die laatsten nog wel degelijk het beste voor hadden met de club. Een post waar ik mijn petje voor af doe ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 14 Aug 2023, 10:15 |
|
| Pagina 34 van 45 |
[ 670 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 45 Volgende |