|
|
| Pagina 35 van 45 |
[ 670 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 45 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
Uit curiositeit gisteren eens gaan kijken maar eigenlijk tart dit alle verbeelding:
- De club is dus overgenomen maar van de aanwezige vertegenwoordigers sprak er misschien één iemand Nederlands. Al die mensen hebben tot voor één maand geen voet op Eendracht Aalst gezet. Zoon en dochter Le Juste waren nog aanwezig, vermoedelijk voor de "overdracht". - Insiders vanop de zandberg waren vrij lovend over de "Britten" die een professionele indruk nalieten. Er wordt zelfs gefluisterd dat hun officieel bod een pak beter was dan dat van de Turken. - Vanuit het Stad is er ook enkel contact geweest met die "Britten", die Turken hebben dus een club overgenomen zonder één woord te wisselen met de eigenaar van de gronden waar de club zijn activiteiten op ontplooit (de Stad). Als dit de teneur wordt voor het verdere beleid hou ik mijn hart vast. - Wat we vandaag dus weten: mensen zonder enige binding met Aalst, zonder enig bekend "track record" hebben de club overgenomen, dit dan nog terwijl ze allesbehalve de beste indruk nalieten. Het spreekt voor zich dat dit allemaal heel "shady" is en de vraag is wat Le Juste nog onder tafel heeft geregeld met deze partij. Ik wil graag geloven dat dit de partij is die terug een professionele club zal uitbouwen en een nieuw stadionproject zal realiseren, maar na 25 jaar supporter te zijn weet ik dat de meeste dromen bedrog zijn. Ik zie het ook niet goedkomen en ik moet Bram bijtreden. Dit is in de verste verte niet meer de club waar we met zoveel passie voor gesupporterd hebben. Ik kan alleen maar hopen dat men bij het Stad met even veel scepsis naar deze situatie kijkt. Als blijkt dat deze mannen gewoon het wanbeleid verder zetten, dan is er in mijn ogen nog één optie: in 2026 verloopt de overeenkomst met SC Eendracht Aalst en dan zou je perfect een "cleane" doorstart kunnen maken met een ander stamnummer, zonder schulden en hopelijk dan wel met een lokaal verankerd bestuurd met de nodige visie en kapitaal. De Turken zijn dan eigenaar van het stamnummer en de vennootschap (met alle schulden en evt. verplichtingen aan Le Juste vandien), maar hebben in Aalst geen locatie meer om op te spelen. |
| 14 Aug 2023, 10:53 |
|
|
Vaste Waarde
Bram schreef: El Corredor (Light) schreef: Is er nu werkelijk niemand die zich bij deze "overname" vragen stelt? Een Turkse overnemer, actief in de transportsector. Bij mij gaan er dan een aantal alarmbellen af, maar soit. En we krijgen een stroman stoeipoes als voorzitster, die alvast de profetische woorden sprak: "Eendracht is van de fantastische supporters, en we willen hogerop"... Over haar verleden of verdere intenties geen woord. Daarop moeten we nog enkele dagen wachten. Maar zwawi, Markey, en nog een paar vzw boys, zijn blij dat we zijn overgenomen. Hoera, het lek is boven! ![]() - Grootste verwachtingen inclusief titel uitspreken, CHECK - De supporters goedkoop opvrijen, CHECK - Schimmige connecties, CHECK Het enige wat op mijn lijstje nog ontbreekt is wat over het stadion. Daar zullen ze nu ook met dezelfde goedkope manoeuvres bezig zijn om het stad wat onder druk te zetten, laat ons hopen dat voor het eerst in de relatie tussen club en stad, de stad eens een rol speelt die ze hoort te spelen. Het imago van Aalst gaat hier ook onder gebukt. Voor de rest denk ik dat ieder voor zichzelf moet uit maken wat dit zal betekenen voor, voor mij stopt het hier. Er is niets meer aan deze club die het Eendracht Aalst maakt. Sedert vorige week heb ik even veel/weinig binding met Wilskracht Hofstade dan met Eendracht Aalst. Voor de rest merk ik hier veel uitspraken van "geef dit een kans", dat is een zin die voor mij 2 andere veel relevantere argumenten maskeert; - Passiviteit - Naïviteit In ieder geval, ik wil er niet meer mee geassocieerd worden en neem van het gedrocht dat Eendracht Aalst sedert de overname van PLJ is geworden moreel en fysiek afstand. Onder Frank De Roose was Eendracht Aalst nog "gewoon" een club met veel (te veel) schulden. Het verschil tussen de laatste overnemers, PLJ en de voorgaande besturen/voorzitter is dat die laatsten nog wel degelijk het beste voor hadden met de club. Hoedje af Bram, enige juiste analyse van deze klucht Jammer dat de meerderheid toch laaiend enthousiast staat te kirren van plezier. Bye bye ONZEN Iendracht. |
| 14 Aug 2023, 11:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
De intrede van de Turkse investeerders werd positief onthaald door de Aalsterse supporters. De nieuwe Aalsterse voorzitter Tülin Sönmez (35) gaf zondag de aftrap van de bekerpartij tegen Gouvy. Coach Carl De Geyseleer kreeg een positieve repliek op zijn vraag om versterking, maar zal niet langer als coach-manager fungeren. Het nieuwe bestuur zal de transferpolitiek bepalen zodat De Geyseleer voortaan op het veldwerk kan focussen. De bekerpartij op Diegem wordt in principe in Aalst betwist. (rwd)
|
| 14 Aug 2023, 14:25 |
|
|
forumlegende
Communicatie van onze Turkse overnemers moet eerst nog door de "google translate" geraken zeker?
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 14 Aug 2023, 21:29 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
El Corredor (Light) schreef: Communicatie van onze Turkse overnemers moet eerst nog door de "google translate" geraken zeker? Gemiste deadlines...aan wie doet me dat denken? |
| 14 Aug 2023, 21:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Dat is alleszins een slecht begin.
Er is en was al zoveel argwaan en supporters zijn sceptisch. Een snelle en duidelijk communicatie waarin het volgende gezegd wordt: - wier zit in het bestuur en doet wat - wie doet de transfers - blijft de trainer - komt er versterking, zo ja wat en wanneer - wat zijn de ambities voor dit seizoen - wat is de ambitie op middel lange termijn - wat met het stadion op termijn Dat zijn vragen waarop de supporter snel een antwoord wil. |
| 14 Aug 2023, 21:58 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 205 Leeftijd: 71 Locatie: Kreta |
Turkse Lyra
Ze zijn er ook mee aan het rammelen Moeten nog afstemmen welke leugens ze ons gaan vertellen |
| 14 Aug 2023, 22:30 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Soit, t is duidelijk zeker...
|
| 14 Aug 2023, 23:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Eerste leugen al een feit. Eerste afspraak niet nagekomen. Fake overname, fake bestuur, fake structuur. Stromannen geposteerd. PLJ blijft geniepig aan boord. Weldra een blik derderangs Turken in de ploeg. Arm iendracht.
|
| 14 Aug 2023, 23:07 |
|
|
Vaste Waarde
Bon, ga slapen, persconferentie met de nieuwe plannen zal zoals verwacht ( enkel door de negatieve old school echte blackside ) niet meer voor vandaag zijn.
Eigen Café Dug out aanvallen is ok en diegene die geloven in de nieuwe fabel, alleen dat zijn de echte supporters van EA de rest zijn mongolen en schaapjes blijkbaar. |
| 14 Aug 2023, 23:53 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
Jammer
Het enigste ‘goed’ nieuws is dat er versterking komt maja als we te maken krijgen met stromannen en plj achter de schermen hoeft het eigenlijk niet meer. Wel had ik gisteren te horen gekregen van iemand die gisteren een afspraak had met de voorzitster dat zijn gesprek verschoven was naar donderdag … ![]() |
| 15 Aug 2023, 6:29 |
|
|
Als ge iets beloofd moet je die belofte nakomen.
Maandag zou er gecommuniceerd worden en dat is niet gebeurd. ZEER SLECHT BEGIN, ZO WIN JE GEEN VERTROUWEN BIJ DE SUPPORTERS, EN DAT VERTROUWEN WAS ONDER NUL EN ER IS ZEER VEEL ARGWAAN; ZE GAAN DUS DRINGEND DAAR IETS MOETEN AAN DOEN WANT ZO GAAN ZE GEEN SUPPORTERS NAAR HET STADION LOKKEN; |
| 15 Aug 2023, 6:34 |
|
|
forumlegende
Neutralboy schreef: Bon, ga slapen, persconferentie met de nieuwe plannen zal zoals verwacht ( enkel door de negatieve old school echte blackside ) niet meer voor vandaag zijn. Eigen Café Dug out aanvallen is ok en diegene die geloven in de nieuwe fabel, alleen dat zijn de echte supporters van EA de rest zijn mongolen en schaapjes blijkbaar. Eigen café dug-out aanvallen? Em ik iets gemist? _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 15 Aug 2023, 7:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Waar stond dat eigenlijk dat er maandag ging gecommuniceerd worden?
Amateurisme vanaf dag 1, had er iemand iets anders verwacht? Wat ik mij afvraag, ik lees hier over een clausule met PLJ ivm het stadion, maar hoe kan dit geldig zijn als de eigenaar van het stadion van niets van op de hoogte is? Dus wat gaat de bedoeling zijn, proberen de club zo snel mogelijk 1 en liefst 2 reeksen hoger te brengen, hun spelers te stallen en de club weer te verkopen? Wat ik er momenteel van denk, PLJ is gewoon nog de eigenaar maar heeft het sportieve uitgegeven aan enkele Turkse makelaars. |
| 15 Aug 2023, 9:27 |
|
|
Freak
iendrachter schreef: Waar stond dat eigenlijk dat er maandag ging gecommuniceerd worden? Amateurisme vanaf dag 1, had er iemand iets anders verwacht? Wat ik mij afvraag, ik lees hier over een clausule met PLJ ivm het stadion, maar hoe kan dit geldig zijn als de eigenaar van het stadion van niets van op de hoogte is? Dus wat gaat de bedoeling zijn, proberen de club zo snel mogelijk 1 en liefst 2 reeksen hoger te brengen, hun spelers te stallen en de club weer te verkopen? Wat ik er momenteel van denk, PLJ is gewoon nog de eigenaar maar heeft het sportieve uitgegeven aan enkele Turkse makelaars. Vrijdagavond is er een telefoontje uit Turkije, Tülin Sönmez zelf belt terug: “Ik breng mijn groeten over aan de stad Aalst, haar inwoners en onze supporters. Onze club, Eendracht Aalst, behoort werkelijk toe aan de fantastische Aalst-fans. We zijn hier om onze historische successen uit het verleden te eren en de hoogste divisie te bereiken die ze verdienen. Ons doel is het kampioenschap. Bereid de vlaggen voor”, zo luidt haar eerste statement als Eendracht-voorzitster. Ze belooft maandag meer info te verschaffen. hln |
| 15 Aug 2023, 10:24 |
|
| Pagina 35 van 45 |
[ 670 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 45 Volgende |