Transfers volgend seizoen - Pagina 476 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 474 475 476 477 478 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Neutralboy schreef:
Zoals bakkie zei, ook hier geldt een geheimhoudingsplicht :D
De tijd zal het uitwijzen wie hier de leugenaars, wolven en naïevelingen zijn.

1 tip: de zitting was openbaar ;) .

Je eerste opmerking over geheimhoudingsplicht: dikke zever, kinderlijk gedrag om alweer, voor de zoveelste keer, een forumlid in diskrediet te brengen, ja zelfs belachelijk te maken. Niveau!
Je tip: de zitting was openbaar, so what, ik was er niet bij. Belachelijke insinuaties, gratuite beschuldigingen, da's allemaal gemakkelijk. Het is misschien waar wat jullie allemaal beweren, maar kom nu eens eindelijk met bewijzen (lees betrouwbare bronnen, vonnissen)!

26 Aug 2023, 19:22
Vaste Waarde

Het staatsblad is openbaar opzoekingswerk waar iedereen aankan en heb ik hier al 5 keer gepubliceerd denk ik.
Daarin staat de vzw en CVBA met zijn bestuursleden en dat zijn tot op vandaag PLJ en Zoon.
De veroordeling is opbvraagbaar bij de griffie, je moet naatuurlijk wel het lef en de connectie hebben om dit te durven vragen.

Verder ben ik u cinema net zo beu als jij de mijne en past het wel eens met uw grootheidswaanzin en groot bakkes .

Still standing zal dit wel choquerend vinden , sorry voor uw kids .

26 Aug 2023, 20:22
Nationale Ploeg

Bakkie schreef:
Still standing ! schreef:
wevege schreef:
Het zou misschien fijner zijn om op een conrecte manier zijn gedacht te uiten zonder haat en verwijten.
Van Spelers vragen we RESPECT kan dat ook niet op het forum.
Ja, PLJ heeft het om zeep geholpen en uiteraard zou ik ook liever baggeraar DENUL hebben gehad om het boeltje over te nemen maar het is helaas anders gelopen.
Ik veronderstel dat iedereen hier op het forum Eendracht een goed hart toe draagt, laat ons dan op een beleefde manier onze mening uiten.

Ik veronderstel dat je niet op mij hebt, want de keren dat ik op de ‘intellectuelen’ niet reageerde of mijn antwoord 10x afzwakte… ik weiger om onder bepaalde ondergrenzen te zakken, maar met deze mede-‘supps’ kost dat vrij veel moeite vaak. Ben natuurlijk nogal heel naïef en zo. Maar zou niet willen dat mijn kids doen zoals er hier 5-6 den boel verkloten voor zoveel meer anderen, dus probeer consequent te zijn. Kwestie dak ooit de mijn recht in hun ogen kan blijven kijken. OT nu weer, aub.

Das waar het nu net omgaat ;) de plj lovers hebben hem laten doen tot in de situatie dat je nu terecht zijt gekomen,uw Kids zullen u ooit dankbaar zijn dat hun vader mede verantwoordelijk was voor het grootste dieptepunt in de geschiedenis van deze mooie club.
Ongeveer een jaar of 6 geleden waren het inderdaad ook die 5-6 die het voorspelden dat het de verkeerde kant op ging met uw geliefde club ;)
Ook toen waren wij de domme kloten :wave:

Gast, zet uwe zever in ‘overname’, da wij, de ‘ domme kloten’ (perfect vrede mee, als het van ijle komt), op zijn minst op een topic gespaard zijn van jullie ‘wijsheid’. Spreid ze onder jullie, diegenen die slim genoeg zijn om het allemaal te snappen. By all means… please.

26 Aug 2023, 20:24
Nationale Ploeg

Neutralboy schreef:
Het staatsblad is openbaar opzoekingswerk waar iedereen aankan en heb ik hier al 5 keer gepubliceerd denk ik.
Daarin staat de vzw en CVBA met zijn bestuursleden en dat zijn tot op vandaag PLJ en Zoon.
De veroordeling is opbvraagbaar bij de griffie, je moet naatuurlijk wel het lef en de connectie hebben om dit te durven vragen.

Verder ben ik u cinema net zo beu als jij de mijne en past het wel eens met uw grootheidswaanzin en groot bakkes .

Mijn laatste wijziging in het staatsblad is aangevraagd in juli en zal -normaal- in oktober verschijnen. Ik heb daar zelf geen pak aan.

26 Aug 2023, 20:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bakkie schreef:

Ik veronderstel dat je niet op mij hebt, want de keren dat ik op de ‘intellectuelen’ niet reageerde of mijn antwoord 10x afzwakte… ik weiger om onder bepaalde ondergrenzen te zakken, maar met deze mede-‘supps’ kost dat vrij veel moeite vaak. Ben natuurlijk nogal heel naïef en zo. Maar zou niet willen dat mijn kids doen zoals er hier 5-6 den boel verkloten voor zoveel meer anderen, dus probeer consequent te zijn. Kwestie dak ooit de mijn recht in hun ogen kan blijven kijken. OT nu weer, aub.

Das waar het nu net omgaat ;) de plj lovers hebben hem laten doen tot in de situatie dat je nu terecht zijt gekomen,uw Kids zullen u ooit dankbaar zijn dat hun vader mede verantwoordelijk was voor het grootste dieptepunt in de geschiedenis van deze mooie club.
Ongeveer een jaar of 6 geleden waren het inderdaad ook die 5-6 die het voorspelden dat het de verkeerde kant op ging met uw geliefde club ;)
Ook toen waren wij de domme kloten :wave:

Gast, zet uwe zever in ‘overname’, da wij, de ‘ domme kloten’ (perfect vrede mee, als het van ijle komt), op zijn minst op een topic gespaard zijn van jullie ‘wijsheid’. Spreid ze onder jullie, diegenen die slim genoeg zijn om het allemaal te snappen. By all means… please.

Maar nu gaan uw kindjes fier zijn op hun papatje,laat u eens volledig gaan gast.

26 Aug 2023, 20:31
nieuw in de eerste ploeg

Om nog eens on topic te communiceren:

Met de 22-jarige Jordy Schelfhout werd een extra doelman aangeworven. De Aalstenaar, die nog in onze jeugd speelde, maakte de voorbij 4 seizoenen deel uit van de A-kern van KV Oostende en mocht er proeven van het hoogste niveau. Jordy is meteen speelgerechtigd net als Edvard Race. Van de buitenlandse transfers liep de bevestiging nog niet binnen. Jordy Schelfhout tekende voor 1 jaar. WELKOM TERUG!

Nen Oilsjteneir begot!!!

26 Aug 2023, 20:43
Vaste Waarde

Neutralboy schreef:

Mijn laatste wijziging in het staatsblad is aangevraagd in juli en zal -normaal- in oktober verschijnen. Ik heb daar zelf geen pak aan.

Ah nu komt de aap uit de mouw, u bent ook verantwoordelijk voor EA en zijn bestuur ?
U publiceert in het staatsblad voor EA dan?
Zeer benieuwd wat daar zal in staan, verder post ik wat ik wil waar ik wil als ik persoonlijk aangevallen wordt.
We kunnen er ook altijd eens een Tête â tête van maken e, breng jij dan uw bewijzen mee zal ik de mijne dan meebrengen.
Vraag wel eerst aan uw kids of dit wel een goed idee is.

Ik hoef me heus de les niet te laten spellen door mensen wie de toekomst van EA geen zak uitmaakt.

26 Aug 2023, 20:44
Freak

Moses Chunga schreef:

Met de 22-jarige Jordy Schelfhout werd een extra doelman aangeworven. De Aalstenaar, die nog in onze jeugd speelde, maakte de voorbij 4 seizoenen deel uit van de A-kern van KV Oostende en mocht er proeven van het hoogste niveau. Jordy is meteen speelgerechtigd net als Edvard Race. Van de buitenlandse transfers liep de bevestiging nog niet binnen. Jordy Schelfhout tekende voor 1 jaar. WELKOM TERUG!

Nen Oilsjteneir begot!!!

een belg die uit 1e klasse komt....de maffia slaat weer toe. :lol:

26 Aug 2023, 21:00
Junior

waly 2 schreef:
Moses Chunga schreef:

Nen Oilsjteneir begot!!!

een belg die uit 1e klasse komt....de maffia slaat weer toe. :lol:

En tis zelfs iene van oilsjt ! oilsjterse maffia :lol: :lol:

26 Aug 2023, 21:32
Freak

:lol:

26 Aug 2023, 21:40
nieuw in de eerste ploeg

Ja jongens wat er hier weer allemaal geschreven word ja zal van al die miserie nog supporter van Dender worden om en duur en dat is het ergste wat ge u kan wensen zeker.
Nieuw seizoen nieuwe miserie en niet anders dan verwijten onder onze eigen supporters, ne mens word er moedeloos van .

26 Aug 2023, 21:46
Nationale Ploeg

Neutralboy schreef:
Neutralboy schreef:

Ah nu komt de aap uit de mouw, u bent ook verantwoordelijk voor EA en zijn bestuur ?
U publiceert in het staatsblad voor EA dan?
Zeer benieuwd wat daar zal in staan, verder post ik wat ik wil waar ik wil als ik persoonlijk aangevallen wordt.
We kunnen er ook altijd eens een Tête â tête van maken e, breng jij dan uw bewijzen mee zal ik de mijne dan meebrengen.
Vraag wel eerst aan uw kids of dit wel een goed idee is.

Ik hoef me heus de les niet te laten spellen door mensen wie de toekomst van EA geen zak uitmaakt.

Ik weet niet op wat of wie u reageert, maar als het op mij is, denk ik dat u op geen enkele manier over het begrip ‘begrijpend lezen’ beschikt! Lieve groetjes verder.

26 Aug 2023, 22:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
waly 2 schreef:

Een beetje dezelfde lachwekkende reacties van enkele jaren geleden :D toen dacht je ook dat het de Juste keuze was en ge loopt er weer in. :plat:
Het is zoals Ell Corredor schrijft ' jullie krijgen het bestuur dat jullie verdienen' :juij:
Vergeet uw schoenen niet uit te doen morgen :wave:

26 Aug 2023, 23:03
Freak

26 Aug 2023, 23:23
nieuw in de eerste ploeg

Allesweter schreef:
Ja jongens wat er hier weer allemaal geschreven word ja zal van al die miserie nog supporter van Dender worden om en duur en dat is het ergste wat ge u kan wensen zeker.
Nieuw seizoen nieuwe miserie en niet anders dan verwijten onder onze eigen supporters, ne mens word er moedeloos van .

Supporter worden van Dender is wel direct heel dramatisch!! Ik zou mij niet laten ontmoedigen door een paar eeuwige negativisten. Dat zit namelijk in de genen. Het is heel gemakkelijk om alles neer te sabelen en te "voorspellen" dat het fout zal lopen. De kans is het grootst dat je dan op één of andere manier gelijk krijgt, want wanneer is het wel goed genoeg?
Ik denk dat iedereen wel bedenkingen en twijfels heeft bij wat er nu gebeurt, maar er gebeurt tenminste iets. Dat kon je al een paar jaar niet meer zeggen bij PLJ.
De bedenkingen die ik heb bij de recente gebeurtenissen, heb ik ook bij:

OHL
RWDM (Wetteren)
Westerlo
Anderlecht
Cercle Brugge (eeuwige lafaards)
KV Mechelen
Eupen
Kortrijk
Union
Antwerp
Deinze
Manchester City
Oostende
Al Hilal
Real Madrid

en nog tienduizenden andere clubs.

27 Aug 2023, 8:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 474 475 476 477 478 515