|
|
| Pagina 484 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 482 483 484 485 486 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Kalamaki2014 schreef: Bakkie schreef: Kalamaki2014 schreef: vernomen gisterenmorgen bij den bakker, zijn kuismadam is goed bevriend met met den babysit van den beenhouwer, as da woor is, ik begin er al van te ekkelen ze Heb je nog nieuws van den bakker zijn kuismadam ![]() 1 ding is zeker : er staat 0000,0000 in Het Staatsblad, zero zero zero zero, zero zero zero, Wie zei dat ook alweer in een andere sport...... Vetelde dat de babysit van den beenhouwer ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 31 Aug 2023, 12:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Kan er iemand tegen de Turken zeggen dat er maar 11 spelers op het plein mogen en 4 op de bank?
Als het klopt dat er nog spelers op komst zijn zullen er nog weinig spelen van de huidige ploeg denk ik. Akkoord dat de ploeg serieus moest versterkt worden maar of dat nu zo zal zijn moet je toch nog altijd afwachten, een ploeg kopen kan je niet. Mirallas wordt technisch directeur, maar wat kent hij van de Belgische amateurreeksen? Is natuurlijk iemand met internationale ervaring in het voetbal en zal zijn contacten hebben maar heb je zo iemand al nodig op het niveau van 4de klasse? En daar dan Carl als trainer bij, hoelang kan dat nog duren? Heel raar wat hier nu wel allemaal kan, of het de juiste aanpak is betwijfel ik sterk maar we zullen het op het einde van het seizoen wel zien. |
| 31 Aug 2023, 15:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
iendrachter schreef: Kan er iemand tegen de Turken zeggen dat er maar 11 spelers op het plein mogen en 4 op de bank? Als het klopt dat er nog spelers op komst zijn zullen er nog weinig spelen van de huidige ploeg denk ik. Akkoord dat de ploeg serieus moest versterkt worden maar of dat nu zo zal zijn moet je toch nog altijd afwachten, een ploeg kopen kan je niet. Mirallas wordt technisch directeur, maar wat kent hij van de Belgische amateurreeksen? Is natuurlijk iemand met internationale ervaring in het voetbal en zal zijn contacten hebben maar heb je zo iemand al nodig op het niveau van 4de klasse? En daar dan Carl als trainer bij, hoelang kan dat nog duren? Heel raar wat hier nu wel allemaal kan, of het de juiste aanpak is betwijfel ik sterk maar we zullen het op het einde van het seizoen wel zien. Temse had vorig jaar ook een ploeg bij mekaar gekocht en dat heeft toch ook een tijd geduurd eer dat begon te draaien. Dat waren dan nog meestal spelers die niet uit het buitenland kwamen. Het zal dus een huzarenstukje worden voor Carl om daar een geheel van te maken. Ik twijfel een beetje of hij dat wel kan. |
| 31 Aug 2023, 16:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Juist, ja 11 spelen en 4 op de bank.
En nog wat in reserve om spelers die makkelijk gekwetst zijn (Mitch) of regelmatig geschorst zijn (Fabris) te vervangen. Verleden jaar werd er gezegd dat de kern te smal was, en u heb je 25 spelers waarvan er 3 of 4 uit de beloften zijn overgeheveld om de kern aan te vullen toen er onvoldoende spelers waren. Andere ploegen hebben ook een technisch directeur, ook Lebbeke. Hier moet 1 man (Carl) alles alleen doen. Kent Mirallas amateur reeksen, waarschijnlijk niet. Kende Overmars de Belgische competitie toen hij bij Antwerp kwam? Als het de bedoeling is om hogerop te raken hebben we zeker een TD nodig. Even het geheugen opfrissen over Carl, een brave clubmens die verleden jaar door de meesten, verguisd werd en velen die toen zijn ontslag vroegen hier op het forum. Als de resultaten er niet zullen zijn zal er vrees ik snel een trainerswissel plaats vinden. |
| 31 Aug 2023, 16:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Moses Chunga schreef: iendrachter schreef: Kan er iemand tegen de Turken zeggen dat er maar 11 spelers op het plein mogen en 4 op de bank? Als het klopt dat er nog spelers op komst zijn zullen er nog weinig spelen van de huidige ploeg denk ik. Akkoord dat de ploeg serieus moest versterkt worden maar of dat nu zo zal zijn moet je toch nog altijd afwachten, een ploeg kopen kan je niet. Mirallas wordt technisch directeur, maar wat kent hij van de Belgische amateurreeksen? Is natuurlijk iemand met internationale ervaring in het voetbal en zal zijn contacten hebben maar heb je zo iemand al nodig op het niveau van 4de klasse? En daar dan Carl als trainer bij, hoelang kan dat nog duren? Heel raar wat hier nu wel allemaal kan, of het de juiste aanpak is betwijfel ik sterk maar we zullen het op het einde van het seizoen wel zien. Temse had vorig jaar ook een ploeg bij mekaar gekocht en dat heeft toch ook een tijd geduurd eer dat begon te draaien. Dat waren dan nog meestal spelers die niet uit het buitenland kwamen. Het zal dus een huzarenstukje worden voor Carl om daar een geheel van te maken. Ik twijfel een beetje of hij dat wel kan. hog, anderzijds is Carl wel goed bekend met de huidige reeks, het niveau (en het verschil met hoger) en de bestaande spelerskern (die toch nog de basis vormt en die basis behoudt je best) he. Liever zo iemand dan ergens een onbekende die het nog moet uitzoeken. Overigens was een van de grote problemen de vorige seizoenen toch de smalle kern (meerdere keren dat alle spitsen out waren, de derde keeper tussen de palen moest staan, geen centrale verdedigers beschikbaar waren...). Dat probleem zou moeten wegvallen. Denk dat hij er vooral voor zal moeten zorgen dat de spelersgroep goed aan elkaar hangt, dat je niet twee 'blokken' gaat krijgen. inderdaad een uitdaging, vooral omdat de competitie nu zondag begint en je dus geen voorbereiding meer hebt en er anderzijds toch rap resultaten zullen verwacht worden (niet alleen vh nieuwe bestuur maar uiteraard ook vd buitenwacht en van ons). Verder ben ik het er volledig mee eens dat er nu niet te veel spelers meer moeten bijkomen of het zal eerder nefast gaan werken. on verra... de vergelijking met Temse bis is correct, maar leert dus ook dat den boel soms niet te rap 'in brand' gestoken moet worden he... _________________ may the FORCE be with you. |
| 31 Aug 2023, 17:02 |
|
|
Ancien
Still standing ! schreef: Moses Chunga schreef: iendrachter schreef: Kan er iemand tegen de Turken zeggen dat er maar 11 spelers op het plein mogen en 4 op de bank? Als het klopt dat er nog spelers op komst zijn zullen er nog weinig spelen van de huidige ploeg denk ik. Akkoord dat de ploeg serieus moest versterkt worden maar of dat nu zo zal zijn moet je toch nog altijd afwachten, een ploeg kopen kan je niet. Mirallas wordt technisch directeur, maar wat kent hij van de Belgische amateurreeksen? Is natuurlijk iemand met internationale ervaring in het voetbal en zal zijn contacten hebben maar heb je zo iemand al nodig op het niveau van 4de klasse? En daar dan Carl als trainer bij, hoelang kan dat nog duren? Heel raar wat hier nu wel allemaal kan, of het de juiste aanpak is betwijfel ik sterk maar we zullen het op het einde van het seizoen wel zien. Temse had vorig jaar ook een ploeg bij mekaar gekocht en dat heeft toch ook een tijd geduurd eer dat begon te draaien. Dat waren dan nog meestal spelers die niet uit het buitenland kwamen. Het zal dus een huzarenstukje worden voor Carl om daar een geheel van te maken. Ik twijfel een beetje of hij dat wel kan. hog, anderzijds is Carl wel goed bekend met de huidige reeks, het niveau (en het verschil met hoger) en de bestaande spelerskern (die toch nog de basis vormt en die basis behoudt je best) he. Liever zo iemand dan ergens een onbekende die het nog moet uitzoeken. Overigens was een van de grote problemen de vorige seizoenen toch de smalle kern (meerdere keren dat alle spitsen out waren, de derde keeper tussen de palen moest staan, geen centrale verdedigers beschikbaar waren...). Dat probleem zou moeten wegvallen. Denk dat hij er vooral voor zal moeten zorgen dat de spelersgroep goed aan elkaar hangt, dat je niet twee 'blokken' gaat krijgen. inderdaad een uitdaging, vooral omdat de competitie nu zondag begint en je dus geen voorbereiding meer hebt en er anderzijds toch rap resultaten zullen verwacht worden (niet alleen vh nieuwe bestuur maar uiteraard ook vd buitenwacht en van ons). Verder ben ik het er volledig mee eens dat er nu niet te veel spelers meer moeten bijkomen of het zal eerder nefast gaan werken. on verra... de vergelijking met Temse bis is correct, maar leert dus ook dat den boel soms niet te rap 'in brand' gestoken moet worden he... Kan ook als T2 fungeren zoals bv. Rik De Mil bij Brugge er zullen anders wel kandidaten genoeg zijn voor deze job. Ik heb eerder het gevoel dat ze al iemand hebben. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 31 Aug 2023, 18:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Steve Ryckaert naar Voorde-Appelterre.
|
| 31 Aug 2023, 22:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
We hadden versterking nodig, maar t kan ook niet de bedoeling zijn om allemaal buitenlanders te halen en wat we hadden te laten vertrekken. En ik weet dat we over het niveau van sommige klaagden, maar k zou nu toch niet te veel meer laten vertrekken. Goeie groepssfeer die er was zou snel verdwenen kunnen zijn.
Verstuurd vanaf mijn RMX3363 met Tapatalk |
| 31 Aug 2023, 23:27 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
iendrachter schreef: Steve Ryckaert naar Voorde-Appelterre. Nja die zag het wel al aankomen.. met de nieuwe jongens DeBacker en Race en Bursens die de voorkeur kreeg. Slimme en goeie zet van hem , nu nog een wereldmatch van hem als hij tegen ons moet en zijn seizoen is een succes. Voorde heeft trouwens ver een halve ploeg met ex-iendrachters.. Panneel , Razzi , Ponnet… |
| 01 Sep 2023, 6:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
jMs schreef: iendrachter schreef: Steve Ryckaert naar Voorde-Appelterre. Nja die zag het wel al aankomen.. met de nieuwe jongens DeBacker en Race en Bursens die de voorkeur kreeg. Slimme en goeie zet van hem , nu nog een wereldmatch van hem als hij tegen ons moet en zijn seizoen is een succes. Voorde heeft trouwens ver een halve ploeg met ex-iendrachters.. Panneel , Razzi , Ponnet… En met Potjes aan het roer als sportief directeur. Panneel scoorde trouwens in zijn eerste competitiematch eergisteren. Wel twee kanttekeningen: 1) Er wordt hier gerefereerd naar Lokeren om te laten zien dat je met een bijeengekochte ploeg toch de titel kan pakken. Wel even aangeven, dat ze met hun bijeengekochte ploeg (in hun seizoen 1) in de eerste ronde van eindronde uitgeschakeld werden (na weliswaar een spannende titelstrijd met Ninove). Het was pas vorig jaar dat het goed ging, nadat ze hun kern hebben afgeroomd, gericht hebben versterkt, een nieuwe trainer hebben aangesteld EN hun grootste concurrent (wij dus) een ongeziene terugval kende in de terugronde... Er zijn dus minstens evenveel andere factoren die belangrijk zijn in een mogelijk kampioenenverhaal... 2) Andere vergelijkingen - zowel hier op het forum met Antwerp bijvoorbeeld als in Het Nieuwsblad van good old Trudo inzake het terugverdienmodel wat wordt gehanteerd - zijn echt wel compleet van de pot gerukt. Het gaat hier nog altijd over fucking vierde klasse in België - er is dus helemaal geen gegronde vergelijking mogelijk en sorry, maar het is hier helemaal van de pot gerukt. Meer dan ooit zal het allen tegen EA zijn dus er zal maar 1 remedie zijn: de mayonaise tussen het vreemdelingenleger (of mag ik dat niet meer zeggen?) pakt maar best snel... |
| 01 Sep 2023, 7:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Juist.
De Carl was geen fan van Paneel hé, heeft niet alle kansen gekregen. En zoals ik eerder al aan,gaf elke ploeg zal hier zijn bus komen parkeren en hopen op gelijkspel of overwinning op een diefje op de counter. En bij hun thuis de match van het seizoen spelen. We staan dus voor 34 cupmatchen! |
| 01 Sep 2023, 8:26 |
|
|
Nationale Ploeg
iendrachter schreef: Steve Ryckaert naar Voorde-Appelterre. begrijpelijk. toch jammer. op volle kracht gaan ze daar geen slecht ploegske hebben, denk ik. _________________ may the FORCE be with you. |
| 01 Sep 2023, 9:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: jMs schreef: iendrachter schreef: Steve Ryckaert naar Voorde-Appelterre. Nja die zag het wel al aankomen.. met de nieuwe jongens DeBacker en Race en Bursens die de voorkeur kreeg. Slimme en goeie zet van hem , nu nog een wereldmatch van hem als hij tegen ons moet en zijn seizoen is een succes. Voorde heeft trouwens ver een halve ploeg met ex-iendrachters.. Panneel , Razzi , Ponnet… En met Potjes aan het roer als sportief directeur. Panneel scoorde trouwens in zijn eerste competitiematch eergisteren. Wel twee kanttekeningen: 1) Er wordt hier gerefereerd naar Lokeren om te laten zien dat je met een bijeengekochte ploeg toch de titel kan pakken. Wel even aangeven, dat ze met hun bijeengekochte ploeg (in hun seizoen 1) in de eerste ronde van eindronde uitgeschakeld werden (na weliswaar een spannende titelstrijd met Ninove). Het was pas vorig jaar dat het goed ging, nadat ze hun kern hebben afgeroomd, gericht hebben versterkt, een nieuwe trainer hebben aangesteld EN hun grootste concurrent (wij dus) een ongeziene terugval kende in de terugronde... Er zijn dus minstens evenveel andere factoren die belangrijk zijn in een mogelijk kampioenenverhaal... 2) Andere vergelijkingen - zowel hier op het forum met Antwerp bijvoorbeeld als in Het Nieuwsblad van good old Trudo inzake het terugverdienmodel wat wordt gehanteerd - zijn echt wel compleet van de pot gerukt. Het gaat hier nog altijd over fucking vierde klasse in België - er is dus helemaal geen gegronde vergelijking mogelijk en sorry, maar het is hier helemaal van de pot gerukt. Meer dan ooit zal het allen tegen EA zijn dus er zal maar 1 remedie zijn: de mayonaise tussen het vreemdelingenleger (of mag ik dat niet meer zeggen?) pakt maar best snel... Ik had gerefereerd naar Temse om aan te geven dat het juist niet zo eenvoudig is om met een bijeengekochte ploeg hoge ogen te gooien. Zoals jij dus bevestigt. Voor de rest zal het idd allen tegen ons zijn, maar dat is al heel lang zo. En dan dat artikel in Het Nieuwsblad... Wim toch... |
| 01 Sep 2023, 9:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
jMs schreef: iendrachter schreef: Steve Ryckaert naar Voorde-Appelterre. Nja die zag het wel al aankomen.. met de nieuwe jongens DeBacker en Race en Bursens die de voorkeur kreeg. Slimme en goeie zet van hem , nu nog een wereldmatch van hem als hij tegen ons moet en zijn seizoen is een succes. Voorde heeft trouwens ver een halve ploeg met ex-iendrachters.. Panneel , Razzi , Ponnet… Ryckaert,Panneel , Razzi , Ponnet. Pottenbrekers zijn dat hier toch allemaal niet geweest. Of ons vreemdelingenlegioen beter gaat doen, moeten we nog afwachten, maar met dat niveau konden we nog lang proberen om eens kampioen te spelen. |
| 01 Sep 2023, 9:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Moses Chunga schreef: DT schreef: jMs schreef: Nja die zag het wel al aankomen.. met de nieuwe jongens DeBacker en Race en Bursens die de voorkeur kreeg. Slimme en goeie zet van hem , nu nog een wereldmatch van hem als hij tegen ons moet en zijn seizoen is een succes. Voorde heeft trouwens ver een halve ploeg met ex-iendrachters.. Panneel , Razzi , Ponnet… En met Potjes aan het roer als sportief directeur. Panneel scoorde trouwens in zijn eerste competitiematch eergisteren. Wel twee kanttekeningen: 1) Er wordt hier gerefereerd naar Lokeren om te laten zien dat je met een bijeengekochte ploeg toch de titel kan pakken. Wel even aangeven, dat ze met hun bijeengekochte ploeg (in hun seizoen 1) in de eerste ronde van eindronde uitgeschakeld werden (na weliswaar een spannende titelstrijd met Ninove). Het was pas vorig jaar dat het goed ging, nadat ze hun kern hebben afgeroomd, gericht hebben versterkt, een nieuwe trainer hebben aangesteld EN hun grootste concurrent (wij dus) een ongeziene terugval kende in de terugronde... Er zijn dus minstens evenveel andere factoren die belangrijk zijn in een mogelijk kampioenenverhaal... 2) Andere vergelijkingen - zowel hier op het forum met Antwerp bijvoorbeeld als in Het Nieuwsblad van good old Trudo inzake het terugverdienmodel wat wordt gehanteerd - zijn echt wel compleet van de pot gerukt. Het gaat hier nog altijd over fucking vierde klasse in België - er is dus helemaal geen gegronde vergelijking mogelijk en sorry, maar het is hier helemaal van de pot gerukt. Meer dan ooit zal het allen tegen EA zijn dus er zal maar 1 remedie zijn: de mayonaise tussen het vreemdelingenleger (of mag ik dat niet meer zeggen?) pakt maar best snel... Ik had gerefereerd naar Temse om aan te geven dat het juist niet zo eenvoudig is om met een bijeengekochte ploeg hoge ogen te gooien. Zoals jij dus bevestigt. Voor de rest zal het idd allen tegen ons zijn, maar dat is al heel lang zo. En dan dat artikel in Het Nieuwsblad... Wim toch... Was ook geen reactie op jou Er was ook een reactie daarop dat we de boel niet te snel in brand mogen steken... Dat is waar maar moet natuurlijk wel een beetje in verhouding zijn. Je kan tien man aantrekken uit de Belgische lagere reeksen nadat je er zelf vijf onvoldoendes laat vertrekken zoals Temse deed, maar wij gaan nu plots profs uit het buitenland aantrekken met contracten van minimaal 2 jaar, nadat we al 3 semi-profs van Ninove hebben gehaald en nog wat contracten hebben opengebroken... Er waren ook bij ons vertrekkers natuurlijk, maar ik vermoed niet dat we qua loonmassa hebben bespaard met deze transacties... En voor een club die financieel al diep zat, stel ik mij vragen hoe dit kan... Ik heb professioneel al redelijk wat bedrijven die in moeilijkheden zitten, gezien die hun wagenpark van degelijke middenklassers vervangen door premium-merken om de schijn op te houden dat ze goed bezig zijn... In geen enkel geval is dat goed gekomen... Kan dus beroepsmisvorming zijn maar goed...Wat je zegt over de ex-Iendrachters die vertrokken zijn naar Voorde, treed ik bij. Blijf het wel jammer vinden dat we de echte Panneel te weinig hebben gezien in het Eendracht-shirt. Blijf ervan overtuigd dat die alles had om een echte EA-speler te zijn/blijven... Los van hoe te gebruiken, enz. |
| 01 Sep 2023, 9:48 |
|
| Pagina 484 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 482 483 484 485 486 … 515 Volgende |