|
|
| Pagina 486 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 484 485 486 487 488 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Kalamaki2014 schreef: jMs schreef: Er zouden problemen zijn met het contract van Rahis Nabi Er zouden.... Naar het schijnt.... Ik heb horen zeggen.... AUB STOP MET DIE ONZIN Maak je nuttiger dan prietpraat en zet hier iets met bewijzen of ga vissen Vissen kan je ook eens doen is schijnt relaxerend Kheb met de speler gepraat en der zouden problemen zijn.. Dus daarom dat ik zeg er zouden problemen zijn met zijn contract ![]() |
| 01 Sep 2023, 19:21 |
|
|
Vaste Waarde
Hij is opgeroepen voor Pakistan en mag niet opgesteld worden voor matchen van EA
|
| 01 Sep 2023, 19:25 |
|
|
Vaste Waarde
Neutralboy schreef: Hij is opgeroepen voor Pakistan en mag niet opgesteld worden voor matchen van EA Correcte informatie of sarcasme? De smileys zijn niet echt duidelijk. |
| 01 Sep 2023, 20:35 |
|
|
Vaste Waarde
Awel mannekes, het is in jaaaaaren niet meer zo geanimeerd geweest op dit forum ! Bravo voor allen !
Having said this. Ofschoon ik hier af en toe best interessante dingen lees ( euh... tenzij D'hose iets zegt of een vraag stelt of course - no hard feelings Filip ) beginnen enkele dingen mij nu toch echt wel serieus te intrigeren hoor....Is hier nu ECHT niemand die het totally fucked up begint te vinden dat : - ons nieuw bestuur zich nu reeds bijna een maand in volledige stilte hult. - er in het staatsblad op geen enkele wijze gewag wordt gemaakt van eender welke wijziging in de structuur. - een aangekondigde persconferentie op het allerlaatste moment en zonder één woord uitleg wordt gecanceld - er hier met buitenlandse pro contracten gegoocheld wordt dat het geen naam meer heeft. Sorry hoor maar dit hele verhaal hangt toch gewoon met haken en ogen aan elkaar ? Dat sommigen dat hier dus niet zien ( of niet willen zien !) is gewoon te gek voor woorden ! ![]() |
| 01 Sep 2023, 20:58 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
mamananeto schreef: Awel mannekes, het is in jaaaaaren niet meer zo geanimeerd geweest op dit forum ! Bravo voor allen ! Having said this. Ofschoon ik hier af en toe best interessante dingen lees ( euh... tenzij D'hose iets zegt of een vraag stelt of course - no hard feelings Filip ) beginnen enkele dingen mij nu toch echt wel serieus te intrigeren hoor....Is hier nu ECHT niemand die het totally fucked up begint te vinden dat : - ons nieuw bestuur zich nu reeds bijna een maand in volledige stilte hult. - er in het staatsblad op geen enkele wijze gewag wordt gemaakt van eender welke wijziging in de structuur. - een aangekondigde persconferentie op het allerlaatste moment en zonder één woord uitleg wordt gecanceld - er hier met buitenlandse pro contracten gegoocheld wordt dat het geen naam meer heeft. Sorry hoor maar dit hele verhaal hangt toch gewoon met haken en ogen aan elkaar ? Dat sommigen dat hier dus niet zien ( of niet willen zien !) is gewoon te gek voor woorden ! ![]() Wij zien dit allemaal wel hoor, en met onze clubgeschiedenis van leugenaars en fantasten zijn wij allen op onze hoede wees gerust!!!!! Maar het forum leeft weer na enkele jaren doodse stilte, laat ons nog wat genieten van het nieuwe leven. Morgen is er een persconferentie we zien wel wat voor zaken daar verteld gaan worden. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 01 Sep 2023, 21:25 |
|
|
Vaste Waarde
iendracht mèn 2de vraa schreef: mamananeto schreef: Awel mannekes, het is in jaaaaaren niet meer zo geanimeerd geweest op dit forum ! Bravo voor allen ! Having said this. Ofschoon ik hier af en toe best interessante dingen lees ( euh... tenzij D'hose iets zegt of een vraag stelt of course - no hard feelings Filip ) beginnen enkele dingen mij nu toch echt wel serieus te intrigeren hoor....Is hier nu ECHT niemand die het totally fucked up begint te vinden dat : - ons nieuw bestuur zich nu reeds bijna een maand in volledige stilte hult. - er in het staatsblad op geen enkele wijze gewag wordt gemaakt van eender welke wijziging in de structuur. - een aangekondigde persconferentie op het allerlaatste moment en zonder één woord uitleg wordt gecanceld - er hier met buitenlandse pro contracten gegoocheld wordt dat het geen naam meer heeft. Sorry hoor maar dit hele verhaal hangt toch gewoon met haken en ogen aan elkaar ? Dat sommigen dat hier dus niet zien ( of niet willen zien !) is gewoon te gek voor woorden ! ![]() Wij zien dit allemaal wel hoor, en met onze clubgeschiedenis van leugenaars en fantasten zijn wij allen op onze hoede wees gerust!!!!! Maar het forum leeft weer na enkele jaren doodse stilte, laat ons nog wat genieten van het nieuwe leven. Morgen is er een persconferentie we zien wel wat voor zaken daar verteld gaan worden. ![]() |
| 01 Sep 2023, 22:06 |
|
|
Nationale Ploeg
Bon, blijkbaar verwachtte iedereen hier dat de club ging overgenomen worden en de overnemer dan ging zeggen “centen zijn op, der kan gene speler meer van af.”
Voor mij goed hoor. Ben nu wel redelijk naïef op deze forum en zo, maar dat er spelers gingen bijkomen zag ik precies toch aankomen. https://m.youtube.com/watch?v=fup366-MA ... BhZg%3D%3D _________________ may the FORCE be with you. |
| 01 Sep 2023, 23:11 |
|
|
Ancien
Valckenier en noem maar op hebben het laten afweten wat levert het dan nog op om over de Turkse overname te blijven melken, ze halen de nodige versterking als nu ook nog op sportief gebied zonder druk vanuit makelaarshoek de beste mogen spelen Belg,Turk of Chinees kan ik daar perfect mee leven.
![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 02 Sep 2023, 11:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Hugo schreef: Valckenier en noem maar op hebben het laten afweten wat levert het dan nog op om over de Turkse overname te blijven melken, ze halen de nodige versterking als nu ook nog op sportief gebied zonder druk vanuit makelaarshoek de beste mogen spelen Belg,Turk of Chinees kan ik daar perfect mee leven. ![]() De grootste windhaan heeft gesproken ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Sep 2023, 11:58 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
Hugo schreef: Valckenier en noem maar op hebben het laten afweten wat levert het dan nog op om over de Turkse overname te blijven melken, ze halen de nodige versterking als nu ook nog op sportief gebied zonder druk vanuit makelaarshoek de beste mogen spelen Belg,Turk of Chinees kan ik daar perfect mee leven. ![]() ![]() |
| 02 Sep 2023, 12:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
jMs schreef: Hugo schreef: Valckenier en noem maar op hebben het laten afweten wat levert het dan nog op om over de Turkse overname te blijven melken, ze halen de nodige versterking als nu ook nog op sportief gebied zonder druk vanuit makelaarshoek de beste mogen spelen Belg,Turk of Chinees kan ik daar perfect mee leven. ![]() ![]() Danzij de boycotters anders was er nooit een overname geweest Nu alleeen nog beseffen dat PLJ niet echt weg is ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Sep 2023, 12:28 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: Hugo schreef: Valckenier en noem maar op hebben het laten afweten wat levert het dan nog op om over de Turkse overname te blijven melken, ze halen de nodige versterking als nu ook nog op sportief gebied zonder druk vanuit makelaarshoek de beste mogen spelen Belg,Turk of Chinees kan ik daar perfect mee leven. ![]() De grootste windhaan heeft gesproken ![]() Ik heb PLJ rechtstreeks aangesproken wat ik over de gang van zaken dacht en na zijn fameuze uitspraken ben ik van gans het seizoen niet meer geweest, dit was mijn persoonlijke keuze niet de jouwe. Na een lange herstelperiode door een ongeluk hoop ik (de grootste windhaan) binnenkort eens richting PC-stadion te kunnen trekken. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 02 Sep 2023, 12:49 |
|
|
Hugo schreef: Bakkie schreef: Hugo schreef: Valckenier en noem maar op hebben het laten afweten wat levert het dan nog op om over de Turkse overname te blijven melken, ze halen de nodige versterking als nu ook nog op sportief gebied zonder druk vanuit makelaarshoek de beste mogen spelen Belg,Turk of Chinees kan ik daar perfect mee leven. ![]() De grootste windhaan heeft gesproken ![]() Ik heb PLJ rechtstreeks aangesproken wat ik over de gang van zaken dacht en na zijn fameuze uitspraken ben ik van gans het seizoen niet meer geweest, dit was mijn persoonlijke keuze niet de jouwe. Na een lange herstelperiode door een ongeluk hoop ik (de grootste windhaan) binnenkort eens richting PC-stadion te kunnen trekken. ![]() Proficiat moeder kloek zal fier zijn ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Sep 2023, 12:59 |
|
|
forumlegende
Voorzitterschap was precies van korte duur...
![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 02 Sep 2023, 14:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor (Light) schreef: Voorzitterschap was precies van korte duur... ![]() Verklaar U nader. |
| 02 Sep 2023, 15:03 |
|
| Pagina 486 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 484 485 486 487 488 … 515 Volgende |