|
|
| Pagina 490 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 488 489 490 491 492 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
jMs schreef: Rahis Nabi is niet meer van Eendracht Aalst. Hij en de club zijn tot geen overeenstemming gekomen en dus heeft hij de club verlaten.. Misschien is de Jelle mee met hem. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Sep 2023, 21:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Jelle Geenens laten gaan, lijkt mij een blunder. Mor ja, wie bennekik jong?
|
| 04 Sep 2023, 22:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik zou Jelle toch ook liever houden. Vorig jaar nog man van het seizoen een reeks hoger. Is het dan niet beter om De Vriendt te laten gaan?
|
| 04 Sep 2023, 22:10 |
|
|
Vaste Waarde
jMs schreef: Rahis Nabi is niet meer van Eendracht Aalst. Hij en de club zijn tot geen overeenstemming gekomen en dus heeft hij de club verlaten.. Eerst een contract tekenen, en dan niet tot overeenstemming komen? Bizar? Jelle moet gewoon blijven! Jelle en Jari moeten gewoon concurreren om de linksachterpositie! Trouwens, kan Jelle nog weg nu hij al speelminuten heeft in de competitie??? ![]() |
| 04 Sep 2023, 22:38 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
filip.dhose schreef: jMs schreef: Rahis Nabi is niet meer van Eendracht Aalst. Hij en de club zijn tot geen overeenstemming gekomen en dus heeft hij de club verlaten.. Eerst een contract tekenen, en dan niet tot overeenstemming komen? Bizar? Jelle moet gewoon blijven! Jelle en Jari moeten gewoon concurreren om de linksachterpositie! Trouwens, kan Jelle nog weg nu hij al speelminuten heeft in de competitie??? ![]() Hij vertelde mij vorige week dat er problemen waren met zijn ‘documents’ en dat het niet direct opgelost ging geraken… hoe/wat/waarom heeft hij niet gezegd. Geld misschien ? |
| 05 Sep 2023, 6:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bakkie schreef: El Corredor (Light) schreef: Al 3 dagen geen transfers meer? is dat normaal? nog ne spits, nen 10 en ne linksback hoor ik. en Jelle Geenens zou wegmogen. Moeten bedoel je ![]() Lijkt me dan dat er nog een back zal tekenen of ben ik mis? |
| 05 Sep 2023, 7:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
DT schreef: Bakkie schreef: El Corredor (Light) schreef: Al 3 dagen geen transfers meer? is dat normaal? nog ne spits, nen 10 en ne linksback hoor ik. en Jelle Geenens zou wegmogen. Moeten bedoel je ![]() Lijkt me dan dat er nog een back zal tekenen of ben ik mis? Er zou nog een links back een 10 en nog een diepe spits komen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 05 Sep 2023, 8:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Allez de Mirallas is aan 't werk.
|
| 05 Sep 2023, 8:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bakkie schreef: DT schreef: Bakkie schreef: Moeten bedoel je ![]() Lijkt me dan dat er nog een back zal tekenen of ben ik mis? Er zou nog een links back een 10 en nog een diepe spits komen. Ze weten toch dat we alleen nog in de competitie meedoen hé? Mitch behouden, Straetman gehaald, twee andere spitsen gehaald, daar die aanvallende Turkse Zweed nog bij en nu nog een diepe spits en een tien? Als ze niet BE onder -21 zijn, los de tribune in dus... Dat wordt nog leuk. |
| 05 Sep 2023, 9:14 |
|
|
Vaste Waarde
DT schreef: Bakkie schreef: DT schreef: Lijkt me dan dat er nog een back zal tekenen of ben ik mis? Er zou nog een links back een 10 en nog een diepe spits komen. Ze weten toch dat we alleen nog in de competitie meedoen hé? Mitch behouden, Straetman gehaald, twee andere spitsen gehaald, daar die aanvallende Turkse Zweed nog bij en nu nog een diepe spits en een tien? Als ze niet BE onder -21 zijn, los de tribune in dus... Dat wordt nog leuk. Je kunt van mening zijn dat de uitspraak van Carl (over de landende vliegers vol met voetballers) niet erg diplomatisch was, maar ik vind wel dat hij gelijk heeft. De ploeg lijkt me uitstekend versterkt om mee te doen voor de titel. Twee van de nieuwe aanwinsten (Ayaz en Milinceanu) hebben zelfs nog niet meegedaan! Mocht rond Kerstmis blijken dat we niet los op kop staan, dan kunnen er dan nog steeds wintertransfers gedaan worden. De slinger is een beetje aan het doorslaan. Van "niet kunnen/willen" naar "smijt het geld maar door ramen en deuren buiten". Als ze toch blijven kopen, dan bevestigt dat mijn vermoedens omtrent het nieuwe businessmodel: zo veel mogelijk aankopen, dan zal er wel één (of twee) tussen zitten die met grove meerwaarde kan verkocht worden om de loonkosten van de anderen te dekken en er zelfs nog winst op te maken. Ik hoop echt dat het Vlaamse DNA van den Iëndracht kan behouden worden. Daarvoor moet ongeveer de helft van de kern toch Vlaamse of zelfs streekspelers zijn. Zelfs in 1A/1B moet dit mogelijk zijn. Kijk maar naar KV Mechelen. Laatst gewijzigd door filip.dhose op 05 Sep 2023, 9:28, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 05 Sep 2023, 9:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: Bakkie schreef: DT schreef: Lijkt me dan dat er nog een back zal tekenen of ben ik mis? Er zou nog een links back een 10 en nog een diepe spits komen. Ze weten toch dat we alleen nog in de competitie meedoen hé? Mitch behouden, Straetman gehaald, twee andere spitsen gehaald, daar die aanvallende Turkse Zweed nog bij en nu nog een diepe spits en een tien? Als ze niet BE onder -21 zijn, los de tribune in dus... Dat wordt nog leuk. Op Facebook een interview gehoord van Chris met Mirallas en daar sprak hij van nog 2 a 3 -21 spelers. |
| 05 Sep 2023, 9:27 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Dit zal wel kwakkel zijn zeker
Net gehoord op het werk dat Michael Vanderschueren Wel eens de derde investeerder zou kunnen worden ,die zit toch nog in bestuur Anderlecht |
| 05 Sep 2023, 9:33 |
|
|
Freak
Het einde van een dynastie: Michael Verschueren geeft ontslag uit Raad van Bestuur bij Anderlecht.
|
| 05 Sep 2023, 9:39 |
|
|
Vaste Waarde
DT schreef: Bakkie schreef: DT schreef: Lijkt me dan dat er nog een back zal tekenen of ben ik mis? Er zou nog een links back een 10 en nog een diepe spits komen. Ze weten toch dat we alleen nog in de competitie meedoen hé? Mitch behouden, Straetman gehaald, twee andere spitsen gehaald, daar die aanvallende Turkse Zweed nog bij en nu nog een diepe spits en een tien? Als ze niet BE onder -21 zijn, los de tribune in dus... Dat wordt nog leuk. Art. A/V Voor de clubs van het amateurvoetbal geldt het volgende: De clubs van de 1ste nationale en 2de en 3de afdeling VV/ACFF en 1ste provinciale afdeling zijn verplicht voor de eerste herenploeg minstens 2 spelers, die vóór 1 januari die het seizoen voorafgaat geen 21 jaar oud zijn, in te schrijven op het wedstrijdblad. Bron: reglement Voetbal Vlaanderen Wie van onze kern beantwoordt aan dit criterium? Volgens mij enkel Beerens en Rogghé. Dus die moeten altijd op de bank, hé! |
| 05 Sep 2023, 9:48 |
|
|
Freak
|
| 05 Sep 2023, 9:58 |
|
| Pagina 490 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 488 489 490 491 492 … 515 Volgende |