|
|
| Pagina 5 van 18 |
[ 258 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 17:06 Berichten: 349 Leeftijd: 43 |
Wat mij opvalt is dat er dit jaar veel onnozele gele kaarten worden gegeven door de arbiters....Ze willen het precies kort houden maar soms overdrijven ze een beetje imo....
Ik ben ondertussen wel fan geworden van Togo ![]() _________________ Oilsjt, de stad van mèn....... |
| 13 Jun 2006, 20:02 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Azo zwak zeg de Fransen. Man man wa zijn die van zin? en die kaarten, idd tis ewa belachelijk aant worden. die refs moeten precies elke match hun aantal kaarten geven
|
| 13 Jun 2006, 20:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
nu begrijp ik waarom ze schrik hadden om zelfs van Togo te verliezen (effectief in Toulouse vrezen ze dat Frankrijk 1ste ronde niet overleeft) flees krijgen ze nog gelijk ook
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Jun 2006, 20:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Ondertussen is Spanje met een goeie start begonnen:het stond na e kwartierken al 2-0 voor
![]() |
| 14 Jun 2006, 15:31 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
spanje, mijn favoriet om wereldkampioen te worden, toonde vandaag heel erg scherp te zijn!
de laatste goal is voor mij trouwens de mooiste tot nu toe op het wk: duelkracht, finesse (assist puyol met het hoofd) en power (afwerking torres), alles in één actie! _________________ es da ier e fistjen... |
| 14 Jun 2006, 17:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
boris clitoris schreef: spanje, mijn favoriet om wereldkampioen te worden, toonde vandaag heel erg scherp te zijn! de laatste goal is voor mij trouwens de mooiste tot nu toe op het wk: duelkracht, finesse (assist puyol met het hoofd) en power (afwerking torres), alles in één actie! na speeldag 1 heb ik 3ploege naar mijn mening die echt op niveau waren! duitsland, tsjechië en spanje (tenzij tunesië of saoudi-arabië nog verrast )_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 14 Jun 2006, 17:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
hansken schreef: boris clitoris schreef: spanje, mijn favoriet om wereldkampioen te worden, toonde vandaag heel erg scherp te zijn! de laatste goal is voor mij trouwens de mooiste tot nu toe op het wk: duelkracht, finesse (assist puyol met het hoofd) en power (afwerking torres), alles in één actie! na speeldag 1 heb ik 3ploege naar mijn mening die echt op niveau waren! duitsland, tsjechië en spanje (tenzij tunesië of saoudi-arabië nog verrast )En zet er Kroatië mor bij.. Ook van Zwitserland & Ghana(spijtig dat ze soms zo stoem spelen) was ik verschoten |
| 14 Jun 2006, 17:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Brazilië vond ik gistere ni echt overtuige zenne,vooral "den dikken" ni
![]() _________________
|
| 14 Jun 2006, 18:36 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Gunni schreef: Brazilië vond ik gistere ni echt overtuige zenne,vooral "den dikken" ni ![]() Zoals in de nabespreking op Nederland gezegd werd: Ronaldo was kwaad omdat hij vervangen werd. Hij moest helemaal naar de kant van het veld lopen. |
| 14 Jun 2006, 18:40 |
|
|
Gunni schreef: Brazilië vond ik gistere ni echt overtuige zenne,vooral "den dikken" ni ![]() Man man daar hebbek gistere mee gelachen
Als diejen moe was op het einde van de match,dan moet er toch iet aan zijnen tikker schelen ze..azu nen tamme zak seg Hopelijk komt Robinho de volgende matchen in zijn plaats en dan zullen we nog mooie voetbal zien,maar kzegget Kroatië heeft gisteren een dikke match gespeeld ze,vooral tactisj |
| 14 Jun 2006, 19:47 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
boris clitoris schreef: spanje, mijn favoriet om wereldkampioen te worden, toonde vandaag heel erg scherp te zijn! de laatste goal is voor mij trouwens de mooiste tot nu toe op het wk: duelkracht, finesse (assist puyol met het hoofd) en power (afwerking torres), alles in één actie! volgens mij geeft puyol assist met de borst,ergens logisch als ge zijne haarbos ziet |
| 14 Jun 2006, 21:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
hansken schreef: boris clitoris schreef: spanje, mijn favoriet om wereldkampioen te worden, toonde vandaag heel erg scherp te zijn! de laatste goal is voor mij trouwens de mooiste tot nu toe op het wk: duelkracht, finesse (assist puyol met het hoofd) en power (afwerking torres), alles in één actie! na speeldag 1 heb ik 3ploege naar mijn mening die echt op niveau waren! duitsland, tsjechië en spanje (tenzij tunesië of saoudi-arabië nog verrast )Italie _________________ www.spionkoplede.com |
| 15 Jun 2006, 8:20 |
|
|
forumlegende
Duitsland zal weer heel ver geraken, misschien Spanje ook maar daarvan ben je nooit zeker. En verder Brazil en Argentinië natuurlijk...vergeet ook Ecuador niet, die waren toch ni slecht tegen Polen.
|
| 15 Jun 2006, 10:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Stijn schreef: Hopelijk komt Robinho de volgende matchen in zijn plaats en dan zullen we nog mooie voetbal zien,maar kzegget Kroatië heeft gisteren een dikke match gespeeld ze,vooral tactisj Let er maar op, Ronaldo zal nog 1 match mogen floppen vooraleer hij definitief zijn plaats kwijt is aan Robinho en dan zal er volgens mij nog weinig te doen zijn aan de Brazilianen. |
| 15 Jun 2006, 10:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bartos schreef: Stijn schreef: Hopelijk komt Robinho de volgende matchen in zijn plaats en dan zullen we nog mooie voetbal zien,maar kzegget Kroatië heeft gisteren een dikke match gespeeld ze,vooral tactisj Let er maar op, Ronaldo zal nog 1 match mogen floppen vooraleer hij definitief zijn plaats kwijt is aan Robinho en dan zal er volgens mij nog weinig te doen zijn aan de Brazilianen. Hij zal zeker de volgende match nog starten, maar als hij dan nie betert zal 't zeker zijn laatste zijn. Wa nen onwaarschijnlijken tamzak, nie te doen _________________ www.spionkoplede.com |
| 15 Jun 2006, 10:48 |
|
| Pagina 5 van 18 |
[ 258 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 18 Volgende |